Šta je novo?

Bulevar despota Stefana

Kada suziš ulicu i napraviš dobru biciklisticku stazu ti ljudima daješ alternativu.Sada samo 1 % ljudi u BG koristi bicikl, kao prevozno sredstvo( zna se zbog čega)Po veličini i broju stanovnika najslicniji smo Minhenu gde 18% ljudi koristi bicikl kao prevozno sredstvo. U Amsterdamu 63%. Ok, nemamo metro, ali imamo BG voz. Meni kao laiku iskreno to je skroz slično. Ja sam deci zabranila da koriste metro u gradu gde smo jer od 17 casova je stecište narkomana i beskućnika. Bg ima taj tunel Karaburma, koji da se stavio u funkciju bi sigurno smanjio broj vozila. Već sam napisala za skelu ili trajekt kao neki vid rečnog saobracaja. Na Rajni povezuju gradove i ima ih raznih od 4.000 putnika i ne znam koliko vozila do manjih. Grad mora ljudima da ponudi alternativu, pa će svako da izabera za sebe šta mu je lakše i brže i kako će da ide od tacke a do b.Mi stalno čekamo i kukamo sto nešto nemamo.Ovo sto sam napisala ne traži ni veliki novac, ni vreme.
Mislim da niko ovde nije protiv biciklistickih staza i zelenila vec je tvoj pogled na problematiku nerealan. Sva poredjenja koja pravis su sa gradovima koji imaju razvijene metro linije i koje ne moraju da se oslanjaju na autobuski prevoz. Dokle god Beograd ne izgradi metro koji moze da preuzme vecinu putnika ovo nije primenjivo. Do tada se ovakva suzenja moraju otklanjati kako bi se zapravo ubrzao saobracaj i time smanjilo zagadjenje.

Vec je mnogo puta objasnjeno sta je potrebno da dodjemo do onoga sto ti opisujes.

StrategijaStanjeNapomena
0️⃣ -grad pretezno oslonjen na autobuski i automobilski prevoz, guzve u saobracaju, nerazvijena biciklisticka infrastruktura, nepostojeci metromi smo ovde ⬅️
1️⃣ korekcija saobracajnica radi ubrzavanja saobracajaprivremeno i ograniceno smanjenje guzvi i zagadjenja dok se ne uradi sledeca faza
2️⃣ gradnja metroa i garaza
3️⃣ ukidanje suvisnog autobuskog prevoza, ukidanje parking mesta na trotoarima u centru grada, izgradnja nezavisne biciklisticke infrastrukture, sirenjene pesackih zona i trotoara
4️⃣ sirenje metro i biciklisticke mreze, koriscenje tramvajskog prevoza umesto autobuskog gde je to moguce, itd.grad pretezno oslonjen na metro prevoz, razvijena biciklisticka infrastuktura, prethodne velike saobracajnice vracene pesacima i zeleniluzelimo da budemo ovde
 
Ишао сам у Прву економску школу, тај левак је представљао агонију и пре 15 година. Не видим да је било каква опција осим проширења коловоза реална.
Госпођи Елени, као правој Београђанки, интереси не иду даље од носа.
 
Elena, valjda ste shvatili da se većina forumaša zalaže za taj pariski kocept bulevara sa:
1) Odvojenim trakama za javni prevoz
2) Biciklističkim stazama,
3) Drvoredom/uličnim zelenilom
4) Svođenje kolske infrastrukture na minimum, ali bez ukidanja.

From grey belt to green belt. How Paris is going to transform its Boulevard Périphérique in the coming years. https://paris.fr/pages/de-la-ceinture-grise-a-la-ceinture-verte-comment-le-peripherique-va-se-metamorphoser-21145…

Image
Image
Image
Image
Hvala što ste nam dali dodatne argumente.

By 2024​

  • Establishment of the lane dedicated to carpooling/buses/taxis (lane which will be reserved for official transport, media and public transport during the period of the Olympic and Paralympic Games);

  • By 2030​

    • Transformation of the ring road into an urban boulevard, embellished by its landscape, serving a planting project;
    • Homogenization of the number of lanes with 2X3 lanes including the carpooling/bus/taxis lane;
Suprotno gradskoj vlasti koju smo jedva sprečili da ukine trolejbuse, mi sugerišemo elektrotransport u kategoriji trolejbus sa autonomijom.
 
Ја сам и за трамвај у Деспота Стефана. Оптерећеност тог правца га оправдава овде, а тиме би и правац ка Вишњици даље имао смисла од скретања са Омладинског. Али за почетак би добро дошли аутономни тролејбуси на 27Е, 35 и 16.
 
20230529_085748.jpg
 
Kolona na preko Pančevca skroz do Borče i prema Pančevu. Koliko vidim problem je desno isključenje sa mosta ka suženju kod "Numanovića"
 
Ponosna na Sebe kada delim misljenje sa Prof. Ovo je samo potvrda da sam upravu I da vidim dalje Od svog nosa.
 
Елеее-ни, нађи нам пример сличан сужењу Деспотове авеније у Хелсинкију...

А и колико трака има главно булеварче названо по оцу кнеза Павла К. из предратних трачева, маршалу Манерхајму, које води у центар, поред Гл. ж. ст. Хелсинки, па још испод, крај "Кнез Михаилове" (Цара Александра)?

Да ти помогнем:

Kamppi,_Helsinki,_Finland_-_panoramio_(7).jpg


Не може се увек бити у праву и истеривати истина до краја без обзира на факте, ооооо, Еле-ни... посебно кад има у дискусији неки који посебно воли земљу финландијску и престони њен град Хелсинки/Хелсингфорс и добро му познаје центар, онда није ред да се обрће логичка грешка pars pro toto у неки још рђавији њен дериват.
 
Poslednja izmena:
Идеја о пресађивању скандинавских решења у Београд је најбољи пут да се ништа никада не уради. Са својом мрежом улица Београд боље да гледа како је унапређен саобраћај у неком Азијском или блискоисточном граду.
 
И поврх свега Хелсинки има 350000 становника са све шиптарима.

Широки булевари, до центра града, сам центар на обали, брз трамвај, сопствена индустрија свега и свачега.
 
Obrni okreni bez širenja ulica nema ništa. Pritom ovo kažem sa javnim preovozom na umu na prvom mestu, a ne zbog automobila. Briga me za privatne automobile.
Ponosna na Sebe kada delim misljenje sa Prof. Ovo je samo potvrda da sam upravu I da vidim dalje Od svog nosa.
Oh the irony...
 
Obrni okreni bez širenja ulica nema ništa. Pritom ovo kažem sa javnim preovozom na umu na prvom mestu, a ne zbog automobila. Briga me za privatne automobile.

Oh the irony...
U startu ti je loša postavka. Širiš za Javni prevoz, koji niko neće da placa I koji posluje sa gubicima?! Zar javni prevoz moraju da budu samo autobusi? Moze I trajekt da bude integrisan u javni prevoz!
 
Na prvoj strani lepo stoji da je od fasade do fasade 23 metra. Minimalna sirina kolovozne trake 3,5, znaci 14 metara za saobracaj. Ostaje 9 metara sa obe strane, znaci 4,5 !
U 4,5 metra treba napraviti smislene trotoare, drvored da podseca na Bulevar i biciklisticku stazu!
Izricito sam protiv, prosirivanja, nadzidjivanja I slicnih poluresenja!
 
Tvoje sulude ideje o trajektima kao javnom prevozu u Beogradu su toliko logične i primenjive da osim jednog ili dva šaljiva komentara na njih, niko drugi se od celog foruma nije ni osvrnuo na njih. Toliko o tome. Ljudi neće uopšte da troše vreme baveći se takvim glupostima i objašnjavajući zašto je to promašaj.

A argumente za neširenje Bulevara Despota Stefana nemaš nijedan. Osim "meni će to da smeta", što je po meni validan argument na koji imaš pravo ali je jako male vrednosti i težine. Opet, toliko mali da ni njega niko ne zarezuje.

Ja sam još bio uljudan i fer pa ti dao da izneseš sve što imaš, afirmisao i podsetio druge da imaš pravo na svoje mišljenje, pa čak i na svoje primedbe kao građanin i poreski obveznik. Međutim tebi to ništa ne znači nego nastavljaš da ideš glavom kroz zid i nosom kroz oblake, a onda ćeš posle da se čudiš kada te em forumaši otkače, em te otkače i nadležni organi zbog arogantnog nastupa a nerealnih zahteva.

P.S.
Ne postoji nijedan sistem javnog prevoza u svetu koji posluje sa dobitkom, odnosno profitom. Javni prevoz ni ne služi tome.
Što se plaćanja tiče, o tome već postoji tema.
A niko nigde nije rekao da samo autobusi treba da čine javni prevoz. To je tvoja demagogija da bi forsirala svoj suludi trajekt i opstruirala proširenje BDS.
 
Poslednja izmena:
И поврх свега Хелсинки има 350000 становника са све шиптарима.

Широки булевари, до центра града, сам центар на обали, брз трамвај, сопствена индустрија свега и свачега.
Има исто становника као Београд.

И још мало сличности: били сиротињска земља, центар града у облику полуострва, трамвај на метарском колосеку... стара железничка станица у најужем центру града са 200.000 путника дневно :)

Ко је ту, благо чичи, у међувремену испао пглу?
 
Мањи је брате, ако си био, морао си да видиш.
 
Елеее-ни, нађи нам пример сличан сужењу Деспотове авеније у Хелсинкију...

А и колико трака има главно булеварче названо по оцу кнеза Павла К. из предратних трачева, маршалу Манерхајму, које води у центар, поред Гл. ж. ст. Хелсинки, па још испод, крај "Кнез Михаилове" (Цара Александра)?

Да ти помогнем:

Pogledajte prilog 164161

Не може се увек бити у праву и истеривати истина до краја без обзира на факте, ооооо, Еле-ни... посебно кад има у дискусији неки који посебно воли земљу финландијску и престони њен град Хелсинки/Хелсингфорс и добро му познаје центар, онда није ред да се обрће логичка грешка pars pro toto у неки још рђавији њен дериват.
Evo tekst Iz koga proizilazi da Helsinki suzava auto put u bulevar I slicno.
Tvoje sulude ideje o trajektima kao javnom prevozu u Beogradu su toliko logične i primenjive da osim jednog ili dva šaljiva komentara na njih, niko drugi se od celog foruma nije ni osvrnuo na njih. Toliko o tome. Ljudi neće uopšte da troše vreme baveći se takvim glupostima i objašnjavajući zašto je to promašaj.

A argumente za neširenje Bulevara Despota Stefana nemaš nijedan. Osim "meni će to da smeta", što je po meni validan argument na koji imaš pravo ali je jako male vrednosti i težine. Opet, toliko mali da ni njega niko ne zarezuje.

Ja sam još bio uljudan i fer pa ti dao da izneseš sve što imaš, afirmisao i podsetio druge da imaš pravo na svoje mišljenje, pa čak i na svoje primedbe kao građanin i poreski obveznik. Međutim tebi to ništa ne znači nego nastavljaš da ideš glavom kroz zid i nosom kroz oblake, a onda ćeš posle da se čudiš kada te em forumaši otkače, em te otkače i nadležni organi zbog arogantnog nastupa a nerealnih zahteva.

P.S.
Ne postoji nijedan sistem javnog prevoza u svetu koji posluje sa dobitkom, odnosno profitom. Javni prevoz ni ne služi tome.
Što se plaćanja tiče, o tome već postoji tema.
A niko nigde nije rekao da samo autobusi treba da čine javni prevoz. To je tvoja demagogija da bi forsirala svoj suludi trajekt i opstruirala proširenje BDS.
To je moje misljenje, koje ne mora da bude tacno. Ja iznosim samo argumente zasto Sam proton Kao I iskustva Iz nekih drugih zemalja. Nema potrebe da se vredjamo jer imamo drugaciju viziju kako BG treba da se razvija.
 
U startu ti je loša postavka. Širiš za Javni prevoz, koji niko neće da placa I koji posluje sa gubicima?! Zar javni prevoz moraju da budu samo autobusi? Moze I trajekt da bude integrisan u javni prevoz!
И још мало сличности: били сиротињска земља, центар града у облику полуострва, трамвај на метарском колосеку... стара железничка станица у најужем центру града са 200.000 путника дневно :)
[/QUOTE]

Били увек међу богатијим земљама док смо ми увек били при дну:

1*v6YeKtTpN_KST5CyTl1sgQ.jpeg


Још већа је глупост када неко каже Норвешка је била сиромашна пре гаса.
 
Vrh