Заправо, проширивали су траке за јавни превоз на булеварима, а у случају Булевара деспота Стефана - испод кога, дабоме, не пролази метро, нити има трамвај - предлаже се, чак, да се направе управо траке за јавни превоз, које тренутно не постоје.Generacijo mora da se prati struka, stvari se menjaju….Da si pratio šta se desava lako bi došao do info da su u Parizu suzavali Bulevare za saobracaj i to od 70 metara!!!
Ovo je bezobzirno reći, jer ona kao stanar, poreski obveznik i (pretpostavljam) produktivan član društva ima pravo da komentariše šta god i da zastupa svoje interese.Како је Србин тежак да се пресели. Пустио корене не можеш га помаћи.
Čekaj, samo da proverim da nisam ja nešto pogrešio - da li Elena živi u zgradi koja je predviđena za eksproprijaciju i rušenje?Бендере, да човек има право да говори, и ја то право не оспоравам, и вероватно има и страх зато што нико није изашао са конкретном понудом, а код нас је све компликовано, поготову кад си принуђен све сам да радиш. Као што сам написао горе, експропријација мора да протиче тако да се уважава човекова личност, и да се направи систем да све протекне са минималним стресом, и то мора да буде урађено на нивоу закона. Агенције које се баве тим послом морају да постоје. Али, са друге стране, мора да постоји и нешто што се зове јавни интерес, и, уколико је он препознат, не сме да буде преграда томе.
Naravno da će biti. Zašto da zbog jedne ipo raspadnute zgrade nemamo nazovi bulevar sa četiri trake celom dužinom..Да ли ће и након изградње тунела бити потребе за ширењем улице?
I tu mora da se povede računa, a ne da se nešto proglasi za javni interese samo zato što je u nečijem ličnom interesu, na primer.мора да постоји и нешто што се зове јавни интерес, и, уколико је он препознат, не сме да буде преграда томе.