From grey belt to green belt. How Paris is going to transform its Boulevard Périphérique in the coming years. https://paris.fr/pages/de-la-ceinture-grise-a-la-ceinture-verte-comment-le-peripherique-va-se-metamorphoser-21145…
budite ljubazni pa pročitajte ponovo tekst koji ste citirali, ali da Vas zamolim da to uradite ovaj put pažljivo, pa da prodiskutujemo o "sužavanju bulevara u Parizu za 2 trake".Gradonacelnik Pariza najavio sužavanje obilaznice za po dve trake.Oni dosli do obilaznice, a ja pišem ovde za centar BG, ali niko ne sluša.Umesto dve trake dobiće dve zelene površine
Bloomberg - Are you a robot?
www.bloomberg.com
Apsurdno je i ponižavajuće uopšte predglagati skele u Beogradu u 2023. Prva asocijacija su mi prizori Novog Sada posle bombardovanja, sa srušenim mostovima i nesrećnim ljudima nebezbedno načičkanim na komadu plastike i metala.
Inače, tema (trenutno) ne vodi nikuda, jer se sve svodi na tvrdoglavo insistiranje jedne strane bez ikakvog izgleda i sposobnosti za bilo kakvu korekciju mišljenja i/ili kompromis. Čak i onda kada se toj strani pokaže elementarno razumevanje i uvažavanje, ona samo nastavlja da nameće svoje tvrdoglave i zadrte zamisli, bez ikakve spremnosti da uvaži bilo koji osim svojih stavova i pogleda. Stoga je besmisleno dalje nastavljati ovu tekuću aktuelnu diskusiju.
Nadam se da će tunel koji je u planu, da reši bar deo problema u BDS.Naši autobusi su stari i bučni i tebe svako jutro budi prvi jutarnji autobus,dal će da prodje ili stoji je bespredmetno raspravljati. Nivo buke je veći od dozvoljene i zagadjenje je veće od propisanog i to prvo mora da se resi pa onda sve ostalo.
Ja sam odgovorila na pitanje. Možda se ne zaključuje? U ranijim pisanijama sam napisala da sam za proširenje BDS ali ne za automobile već za zelene trake i biciklisticku stazu, kako bi se poboljšao kvalitet života jer znamo već decenijama da imamo problem za bukom i kvalitetom vazduha. Ne možeš problem buke i zagadjenja da rešiš tako što još više izadjes u susret vlasnicima vozila. Za saobracajne probleme moraš da tražiš neko drugo alternativno rešenje. Pored toga izvukla sam vam izveštaj revizora EU koji su kontrolisali gradove i koji su im dali mišljenje, upravo ovo sto ja tupim ovde, da proširivanje ulica nije dobra mera za rešavanje saobraćajnih problema i da traže druge alternativne mere.
Meni je prirodno što ste protiv i skroz su mi razumni komentari kako ćemo do centra, biće još više haosa i gužve, ali ne mogu da prihvatim da je rešenje problema u dodavanju novih traka.
Posto ovaj plan nije aktuelan ostavicu komentarisanje za neka druga vremena…
Možemo mi da gotovo sve žive ulice po centru poisužavamo, a ostatak pretvorimo u pešačku zonu, baš kao što se radi po svetu, ali i dalje nećemo imati metro, koji ima taj svet na koji se pozivamo. Shodno pomenutom, kako bi nam tačno svi ti predlozi za novi izgled centra pomogli da Beograd bude estetski i funkvionalno bolji nego što je sada? Ovo pišem uopšteno, zato što se kroz više tema provlači ista priča.
P. S.
Mi nemamo ni obilaznicu.
Kada suziš ulicu i napraviš dobru biciklisticku stazu ti ljudima daješ alternativu.Sada samo 1 % ljudi u BG koristi bicikl, kao prevozno sredstvo( zna se zbog čega)Po veličini i broju stanovnika najslicniji smo Minhenu gde 18% ljudi koristi bicikl kao prevozno sredstvo. U Amsterdamu 63%. Ok, nemamo metro, ali imamo BG voz. Meni kao laiku iskreno to je skroz slično. Ja sam deci zabranila da koriste metro u gradu gde smo jer od 17 casova je stecište narkomana i beskućnika. Bg ima taj tunel Karaburma, koji da se stavio u funkciju bi sigurno smanjio broj vozila. Već sam napisala za skelu ili trajekt kao neki vid rečnog saobracaja. Na Rajni povezuju gradove i ima ih raznih od 4.000 putnika i ne znam koliko vozila do manjih. Grad mora ljudima da ponudi alternativu, pa će svako da izabera za sebe šta mu je lakše i brže i kako će da ide od tacke a do b.Mi stalno čekamo i kukamo sto nešto nemamo.Ovo sto sam napisala ne traži ni veliki novac, ni vreme.Možemo mi da gotovo sve žive ulice po centru poisužavamo, a ostatak pretvorimo u pešačku zonu, baš kao što se radi po svetu, ali i dalje nećemo imati metro, koji ima taj svet na koji se pozivamo. Shodno pomenutom, kako bi nam tačno svi ti predlozi za novi izgled centra pomogli da Beograd bude estetski i funkvionalno bolji nego što je sada? Ovo pišem uopšteno, zato što se kroz više tema provlači ista priča.
P. S.
Mi nemamo ni obilaznicu.
Ako sam dobro razumeo, ti živiš u inostranstvu?Ja sam deci zabranila da koriste metro u gradu gde smo jer od 17 casova je stecište narkomana i beskućnika.