Onda ništa od predloga, jer ne postoji predlog koji nije ličan.Ps Bez ličnih predloga, moliću lepo.
Onda ništa od predloga, jer ne postoji predlog koji nije ličan.Ps Bez ličnih predloga, moliću lepo.
Tako sto svi drugi treba da se prilagode takvim ljudima (procitati moj post gore o stanarima)Ko je rekao da treba da se preseliš?
Kako ti zamišljaš, ili bilo ko drugi, da živiš u jednoj od najprometnijih i najzagađenijih ulica u gradu, a da ona bude oaza mira i zelenila?
Dakle, omogućiti bar kakvu takvu brzinu i pouzdanost za dve najopterećenije (čitaj sa najvećom transportnom tražnjom) linije javnog prevoza u Srbiji, 16 i 95 je... štetno? Rešenje koje će omogućiti da se ti autobusi ne stoje na tom mestu, već da samo prođu, čime se višestruko smanjuje emisija i gasova i buke čak i u samoj ulici... štetno? Razumem vezano za buku i zagađen vazduh. Ne tako malo učesnika diskusije je čak i podržalo da se ide ka dominaciji električnog prevoza, i da bude daleko podnošljivije, nalik na Kralja Milana, Vojislava Ilića, Vojvode Stepe. Da kao u tim ulicama dominira električni javni prevoz u žutoj traci ili tramvajskoj baštici, koji makar u tim ulicama ostvaruje bar nekakvu brzinu i pouzdanost (poremaćaji na drugim delovima mreže). A relativno brza i pouzdana linija električnog prevoza se postiže tek kada se izoluje od automobilskih zastoja celom dužinom linije.Komentarisala sam plan za proširenje BDS kao štetan po dalji razvoj Grada, kao i uslova života stanara u tom kraju, a dobila preporuke da se preselim ili zamenim stolariju!? Ja i ako se preselim ću biti protiv ovog projekta
Kao neko kome je saobraćaj struka, ranije sam objasnio zašto je taj tunel pogrešno postavljen u saobraćajnoj mreži i kako ništa ozbiljnije ne rešava. Prvo, zaobilazi tačku/zonu sa najvećom transportnom tražnjom u Srbiji. konkretno Trg republike sa okolinom. Drugo, vezuje se za saobraćajnice 2-3 puta nižeg kapaciteta od samog tunela. Treće, saobraćajna traka za automobil ima 15% kapaciteta saobraćajne trake za autobus/trolejbus, 7-10% kapaciteta saobraćajne trake za tramvaj, a u odnosu na metro ili voz to je 3%. To znači, širenje Despota Stefana sa rezervisanom trakom za javni prevoz ima daleko veći efekat i na kapacitet i na kvalitet prevoza od preskupog tunela. Četvrto, dok taj drumski tunel po malo i dodaje kapaciteta za kretanje automobila, ne dajući maltene nikakvo poboljšanje kvaliteta javnom prevozu, već i za sadašnjoj situaciji u pola grada više nemaš gde da parkiraš.Zaključak bi mogao da bude da je potreban tunel Ekonomski- BDS kako bi svi bili zadovoljni!
Ovo je toliko jezgrovito i tačno, naročito deo sa odnosima kapaciteta saobraćajnih traka korišćenih za različite vidove transporta (pokušaću da zapamtim), da običan LIKE nije dovoljanDakle, omogućiti bar kakvu takvu brzinu i pouzdanost za dve najopterećenije (čitaj sa najvećom transportnom tražnjom) linije javnog prevoza u Srbiji, 16 i 95 je... štetno? Rešenje koje će omogućiti da se ti autobusi ne stoje na tom mestu, već da samo prođu, čime se višestruko smanjuje emisija i gasova i buke čak i u samoj ulici... štetno? Razumem vezano za buku i zagađen vazduh. Ne tako malo učesnika diskusije je čak i podržalo da se ide ka dominaciji električnog prevoza, i da bude daleko podnošljivije, nalik na Kralja Milana, Vojislava Ilića, Vojvode Stepe. Da kao u tim ulicama dominira električni javni prevoz u žutoj traci ili tramvajskoj baštici, koji makar u tim ulicama ostvaruje bar nekakvu brzinu i pouzdanost (poremaćaji na drugim delovima mreže). A relativno brza i pouzdana linija električnog prevoza se postiže tek kada se izoluje od automobilskih zastoja celom dužinom linije.
Kao neko kome je saobraćaj struka, ranije sam objasnio zašto je taj tunel pogrešno postavljen u saobraćajnoj mreži i kako ništa ozbiljnije ne rešava. Prvo, zaobilazi tačku/zonu sa najvećom transportnom tražnjom u Srbiji. konkretno Trg republike sa okolinom. Drugo, vezuje se za saobraćajnice 2-3 puta nižeg kapaciteta od samog tunela. Treće, saobraćajna traka za automobil ima 15% kapaciteta saobraćajne trake za autobus/trolejbus, 7-10% kapaciteta saobraćajne trake za tramvaj, a u odnosu na metro ili voz to je 3%. To znači, širenje Despota Stefana sa rezervisanom trakom za javni prevoz ima daleko veći efekat i na kapacitet i na kvalitet prevoza od preskupog tunela. Četvrto, dok taj drumski tunel po malo i dodaje kapaciteta za kretanje automobila, ne dajući maltene nikakvo poboljšanje kvaliteta javnom prevozu, već i za sadašnjoj situaciji u pola grada više nemaš gde da parkiraš.
I što, ljudi bi bili zadovoljni nečim što maltene ništa ne rešava? Ako mislite da bi tunel dao mogućnost da se ukinu svi ili skoro svi autobusi u Despota Stefana (a koji su glavni izvor lokalnog zagađenja bukom i gasovima), sa razlogom ćete izazvati revolt maltene celog Beograda zbog nanesene ogromne štete.
Od skupljih investicija, koje mogu biti uspešne, a da se Despota Stefana ne širi, naveo sam tramvajski tunel od Ekonomskog fakulteta do Botaničke bašte sa podzemnim stanicama, i železnički tunel od Mostara do Pančevačkog mosta preko Trga republike i Botaničke bašte sa podzemnim stanicama. Ali, to su isto kao i automobilski tunel velike i dugotrajne investicije. Širenje bulevara sa akcentom na dominaciju elektrobusa i trolejbusa u žutim trakama je ovde najbrža i najpravednija opcija za sve.
Da si ti nama ziva i zdrava, jedno popodne sedni u obliznju 26icu pa se provozaj njome do Cubure, Lekinog brda i Dusanovca. Pa tamo vidi na sta lice, i saobraca i zivot u sokacima koji nisu sireni od 19. veka: Keusevackoj, Ljubickoj, Husovoj, Kumodraskoj, zatim Maksima Gorkog, Zickoj, Cara Nikolaja...Kao laik, mogu samo da konstujem da su sva proširenja u Beogradu vremenom pokazala kao težak PROMAŠAJ. Od Brankovog mosta , Brankove ulice, Kneza Miloša pa nadalje, i tu su gužve u saobraćaju
Isto kao i svi mi ostali zadnjih 30 godina.Što se tiče biciklističke staze od 1metra širine, pitam se samo ko će da vozim bicikl pored 4 trake i da udiše auspuh motora?
Čak i najboljima se desi da ponekad odvale neku glupost i da ostanu živi. No ovo ne uzimam za zlo, jer jedna loša stvar ne može da pokvari prethodno stečen utisak o nekome. A nije u pitanju nešto što "kriminalan" stav. Korisnik sam pomkenute ulice nekoliko puta u toku sedmice i na pomenutu temu proširenja mogu komotno da napišem jedan manji tekst.Sa druge strane mislim da bi sirenje Kneza Milosa bilo stetno jer se zrtvuje drvored zarad nikakvog boljitka za saobracaj, a vise bi imalo uticaja da se izmedju duplih drvoreda iscrta biciklisticka staza i ukloni divljacki parking. Posle sve to lepo nastaviti dajle sve do Banovog brda, mesta ima dovoljno. Ne mora ni 10% ljudi da predje iz auta na trotinete i bajseve da to napravi razliku izmedju intenzivnog saobracaja i totalnog kolapsa.