Bender Rodriguez
Professional
- Učlanjen(a)
- 12.03.2017.
- Poruke
- 22.382
- Pohvaljen
- 48.236
A štaeto? Gib more details, plox.
Ја нисам за укидање градског превоза, али сматрам да је по питању капацитета путника, буке и стварању чађи трамвај бољи од аутобуса и да га треба спровести дуж главних коридора као што је Деспота Стефана.
Solidna ideja, ali gde i kako bi se on sproveo? Mislim prvenstveno na ulaz/izlaz kod Autokomande. Autokomanda je već sva kao veliko klupko. Ne znam gde bismo mogli da uglavimo još jedan tunel. Osim ako se ne misli na rušenje nekih postojećih zgrada? (pitam samo)Dobar automobilski tunel bi bio Autokomanda-Pančevački most, recimo.
Isprva nisam razumeo ovo ali sam onda shvatio da verovatno govoriš o tome da ulaz i izlaz iz tunela budu ovde, između Dušanove i Palmotićeve?Ako bi išli na tramvaj/premetro, tu bi bio tramvajski tunel do Ekonomskog fakulteta, obuhvatio bi i Novi Beograd(Zemun) i Čukarički pravac, ali bi rampa morala biti od Banije kako bi se postigla visinska razlika. Tada nam rušenje onih par zgrada u Despota Stefana nije prekopotrebno.
Imamo plan da Topčiderski tunel izađe na Autokomandi istočno od samog kružnog toka. Tu imamo trenutno neizgrađenu zonu, a u svim kombinacijama nam treba nekakva petlja da vežemo UMP sa autoputem. Između Ustaničke i autoputa se nalazi zona sa Domom zdravlja, Sudom, Mupom i još par sadržaja javne namene, a posle se okomito uzdiže brdo. Od autoputa do Ustaničke ima 100 metara, dovoljno da se sa visine jedan sprat iznad autoputa put spusti ispod Ustaničke.Solidna ideja, ali gde i kako bi se on sproveo? Mislim prvenstveno na ulaz/izlaz kod Autokomande. Autokomanda je već sva kao veliko klupko. Ne znam gde bismo mogli da uglavimo još jedan tunel. Osim ako se ne misli na rušenje nekih postojećih zgrada? (pitam samo)
Gde bi tačno bio izlaz svakako bi se odlučivalo na osnovu nekakve studije opravdanosti i izvodljivosti. Banija bi verovatno bila podzemna stanica, a izlaz bi bio istočnije.Isprva nisam razumeo ovo ali sam onda shvatio da verovatno govoriš o tome da ulaz i izlaz iz tunela budu ovde, između Dušanove i Palmotićeve?
Samo, zašto kod Banije, zašto ne kod SUPa u DS? Ovde itekako ima širine za ulaz i izlaz (rampe u i iz tunela). Naravno, drvored bi morao da se žrtvuje, ali to važi i za slučaj kod Banije.
Vrlo verovatno je padalo na pamet, ali su onda „stručni“ ljudi zaključili da je mnogo jednostavni i isplatljivije graditi nova naselja sa širokim ulicama i zgradama među zelenilom, iza naselja koja su ih dočekala u trenutku stupanja na čelo grada / države.Posmatrajuči potez: terazijski tunel - Nušićeva - Cetinjska - BDS - Banija, ne mogu, a da se ne zapitam, zar kada se gradila novogradnja tokom SFRJ, a ima je ipak dosta, (dole na mapi sam označio) nikome nije palo na pamet, u svom tom saobraćajno-urbanističkom hajpu vezanom za automobilski saobraćaj i proširenje sobraćajnica, probijanje tunela itd, da recimo proširi pomenutu trasu i time zaobiđe centar grada, bez ikakvog (većeg) tunela, a zna se da je na primer TT planiran već 1955. godine. Mesto toga, izabrali su da ovako važnu trasu, "sprče" u centar grada, znajući dobro da će se trend rasta populacije Beograda, pa i saobraćaja samo povećavati, kroz godine.
I jasno mi je, da je stambeni fond bio izuzetno oštećen nakon drugog sveskog rata, pa bi bilo kakvoj dodatno rušenje bilo, pa negativno prihvaćeno, ali eto, nije sprečilo da se sruše mnoge druge predratne zgrade u cilju širenja saobraćajnica. I da, molim vas nemojte da me kamenujete. što propagiram rušenje predratnih zdanja, ovo je čista radoznalost, sa moje strane,