Po ko zna koji put, čemu kružni tok oko stanice?
STvar je vrlo jednostavna, Nemanjina pravi krivinu na levo i prolazi između pošte i stanice (razmak između njih je vrlo pristojnih 45 metara, dok Savska nekoliko metara pre Nemanjine postaje tunel tj. prolazi ispod nje i onda izlazi gore u Karađorđevu. Nemanjina bi ustvari dobila dva kraka. Glavni krak između pošte i stanice, a drugi krak ka karađorđevoj (samo za smer ka karađorđevoj), dok bi Savska dobila krak ka Nemanjinoj pre tog ulaska u tunel. Nažalost, morala bi biti žrtvovana delovi parkova na trgu, ali bi zato bilo moguće napraviti jednu zelenu oazu ispred same stanice, koju god ona ulogu imala u budućnosti. Skretanje iz Nemanjine možda jeste malo većeg radijusa, ali ništa strašno + bi imalo povoljan efekat na smanjenje brzine na tom kratkom delu puta između Nemanjine i Bulevara Zorana Đinđića te se može reći i da ima svoju sigurnosnu funkciju.
Najbolje da okačim kratku ilustraciju te ideje.
Ovo je jedina stvar koju kačim na forumu za koju niko ne može da me ubedi da postoji bolje rešenje, a naročito ne kružni tok oko stanice.
STvar je vrlo jednostavna, Nemanjina pravi krivinu na levo i prolazi između pošte i stanice (razmak između njih je vrlo pristojnih 45 metara, dok Savska nekoliko metara pre Nemanjine postaje tunel tj. prolazi ispod nje i onda izlazi gore u Karađorđevu. Nemanjina bi ustvari dobila dva kraka. Glavni krak između pošte i stanice, a drugi krak ka karađorđevoj (samo za smer ka karađorđevoj), dok bi Savska dobila krak ka Nemanjinoj pre tog ulaska u tunel. Nažalost, morala bi biti žrtvovana delovi parkova na trgu, ali bi zato bilo moguće napraviti jednu zelenu oazu ispred same stanice, koju god ona ulogu imala u budućnosti. Skretanje iz Nemanjine možda jeste malo većeg radijusa, ali ništa strašno + bi imalo povoljan efekat na smanjenje brzine na tom kratkom delu puta između Nemanjine i Bulevara Zorana Đinđića te se može reći i da ima svoju sigurnosnu funkciju.
Najbolje da okačim kratku ilustraciju te ideje.
Ovo je jedina stvar koju kačim na forumu za koju niko ne može da me ubedi da postoji bolje rešenje, a naročito ne kružni tok oko stanice.