Nemoj mnogo da overthink-uješ, nema potrebe. Uživaj u motoputu i vozi koliko misliš da treba i no sikirikiVidim da su žuti i da je privremeno. Ali onda se postavlja pitanje, kakvog trajanja radova ako je put otvoren?
Nemoj mnogo da overthink-uješ, nema potrebe. Uživaj u motoputu i vozi koliko misliš da treba i no sikirikiVidim da su žuti i da je privremeno. Ali onda se postavlja pitanje, kakvog trajanja radova ako je put otvoren?
Баш се види да сигнализација није рађена по стандарду. Додирују се жуто и бело поље, број пута с десне стране, дебљина стрелице и сам приказ кружног тока на табли...Primećujem da uopšte nisu obeleženi brojevi puteva na ovim tablama, opet nema dosledne politike obeležavanja,
uporediti ovo
Pogledajte prilog 230326
sa ovime
Pogledajte prilog 230327
Ево како изгледа једна оквирна скица планираних кружних токова на деоници од Пожаревца Исток па све до Голупца без она два денивелисана укрштаја код Поникава и Браничева.
Биће занимљиво видети каква ће бити динамика вожње обзиром на растојања између појединих КТ.
Pogledajte prilog 230453
Kumane ili preciznije V.Gradište 1 se vidi na najnovijem Vladovom snimku na kraju videa a na onom pod nazivom "Od Sirakova do Majlovca " se vidi KT Kurjače.Meni se čini da ih je sada više nego što je prvobitnim planom bilo predviđeno. Ne sećam se da je npr bio kružni tok Kurjače ili Kumane?
Браво за графички приказ. Знао сам да је ова деоница скарабуџевина...али тек сад када сам видео ово, сагледао сам размере. Просечна брзина за нас који поштујемо прописе ће бити око 50км/с. Немам речи....Ево како изгледа једна оквирна скица планираних кружних токова на деоници од Пожаревца Исток па све до Голупца без она два денивелисана укрштаја код Поникава и Браничева.
Биће занимљиво видети каква ће бити динамика вожње обзиром на растојања између појединих КТ.
Pogledajte prilog 230453
Mogu slobodno i da smanje ograničenje brzine pošto ne vredi ubrzavati između ovolikih kružnih. Vožnja će biti gas/kočnica.Ево како изгледа једна оквирна скица планираних кружних токова на деоници од Пожаревца Исток па све до Голупца без она два денивелисана укрштаја код Поникава и Браничева.
Биће занимљиво видети каква ће бити динамика вожње обзиром на растојања између појединих КТ.
Pogledajte prilog 230453
Samo me zanima kojom matematikom si izracunao prosek od 50 km/h? Jel to mozda odokativna metoda ili si onako sracunao na brzinu? Za ovo km/s se nadam da si slucajno omasioБраво за графички приказ. Знао сам да је ова деоница скарабуџевина...али тек сад када сам видео ово, сагледао сам размере. Просечна брзина за нас који поштујемо прописе ће бити око 50км/с. Немам речи....
Наравно да је одокативна метода. Да познајеш нешто математике, схватио би да је ово мало тежи рачун за који немам времена.Samo me zanima kojom matematikom si izracunao prosek od 50 km/h? Jel to mozda odokativna metoda ili si onako sracunao na brzinu? Za ovo km/s se nadam da si slucajno omasio![]()
I koja je razlika?
Razlika između Dunavskog koridora i Šabac-Loznica.
Pogledajte prilog 230489
Kakav si ti kralj, ovo je matematika osnovne škole... Zato sam te i pitao.
Нема целом дужином М7 ивичњака. То је само на деловима где се вода на ту страну одводи.Razlika između Dunavskog koridora i Šabac-Loznica.
Pogledajte prilog 230489
Ево како изгледа једна оквирна скица планираних кружних токова на деоници од Пожаревца Исток па све до Голупца без она два денивелисана укрштаја код Поникава и Браничева.
Биће занимљиво видети каква ће бити динамика вожње обзиром на растојања између појединих КТ.
Pogledajte prilog 230453
Meni se čini da ih je sada više nego što je prvobitnim planom bilo predviđeno. Ne sećam se da je npr bio kružni tok Kurjače ili Kumane?
Da,i sada kad sam detaljnije pogledao ovaj plan vidim da sam preskočio odvajanje za Bare/Kasidol tj za Sirakovo sam uneo Bare na skici, a po zadnjem Vladovom snimku još nisam siguran da li će biti formiran KT ili samo desno isključenje.Kao što mi se činilo, pojedina denivelisana ukršatanja (prelaz preko/ispod puta) zamenjenapetljama/kružnim raskrsnicama, tako da se njihova učestalost još više povećala.
--> https://www.mgsi.gov.rs/sites/default/files/Ref_1_0.jpg
Izvor
@dejanbg88 au druze kako se ti nalupa na ovoj temi agitovanjem za stranku. Sta pricas ti, ne poznajem nikoga mojih godina da se slabije seca necega, ili te nije zanimalo. Ja sam studirao slicnu temu i obilazio gradilista pre 15 tak godina. Pre 20 godina je bila u gradnji i pri kraju druga traka do Horgosa. Pre 15 godina je bio u gradnji juzni i istocni krak koridora 10 kao veoma kompleksni projekti i sa na tenderu izabranim izvodjacima radova. Sta to znaci, izabrani su po Srbiju najpovoljniji izvodjaci, ne burazeri, kumovi i dripci sa Kosmeta. Kada je sekta dosla na vlast radovi su bili na nekih 80 posto, sa nekim zavrsenim deonicama na juznom kraku i sa obezbedjenim finansiranjem i izvesnim zavrsetkom radova na oba kraka. U vreme dolaska sekte na vlast je bio pri kraju i brzi put do Kragujevca, a pre 15 godina je zapocet i Beograd Cacak, ako bi znao Tadic je potpisao sa Azerima gradnju deonice Ljig - Cacak i radovi su zapoceti. Prema tome to sto je tebi nesto bio san, drugima nije bio san jer su bili svesni i gde su o sta se radi. Znam da verovatno lovis one sto se ne secaju i da je to tvoja ciljna grupa, ali eto ima nas i koji se secamo i koji nismo pali u vrtlog dezinformacija