Šta je novo?

Brza saobraćajnica Požarevac-Golubac

Primećujem da uopšte nisu obeleženi brojevi puteva na ovim tablama, opet nema dosledne politike obeležavanja,

uporediti ovo
Pogledajte prilog 230326


sa ovime

Pogledajte prilog 230327
Баш се види да сигнализација није рађена по стандарду. Додирују се жуто и бело поље, број пута с десне стране, дебљина стрелице и сам приказ кружног тока на табли...
1000063222.jpg
1000063224.jpg
 
Ево како изгледа једна оквирна скица планираних кружних токова на деоници од Пожаревца Исток па све до Голупца без она два денивелисана укрштаја код Поникава и Браничева.

Биће занимљиво видети каква ће бити динамика вожње обзиром на растојања између појединих КТ.

Bez naslova.png
 
Meni se čini da ih je sada više nego što je prvobitnim planom bilo predviđeno. Ne sećam se da je npr bio kružni tok Kurjače ili Kumane?
 
Ево како изгледа једна оквирна скица планираних кружних токова на деоници од Пожаревца Исток па све до Голупца без она два денивелисана укрштаја код Поникава и Браничева.

Биће занимљиво видети каква ће бити динамика вожње обзиром на растојања између појединих КТ.

Pogledajte prilog 230453

Ovo je baš užas, poznavajući kako se dobar deo naših vozača ponaša bahato i bezobrazno kao da voze Formulu 1, biće masovne pogibije
 
Ево како изгледа једна оквирна скица планираних кружних токова на деоници од Пожаревца Исток па све до Голупца без она два денивелисана укрштаја код Поникава и Браничева.

Биће занимљиво видети каква ће бити динамика вожње обзиром на растојања између појединих КТ.

Pogledajte prilog 230453
Браво за графички приказ. Знао сам да је ова деоница скарабуџевина...али тек сад када сам видео ово, сагледао сам размере. Просечна брзина за нас који поштујемо прописе ће бити око 50км/с. Немам речи....
 
Ево како изгледа једна оквирна скица планираних кружних токова на деоници од Пожаревца Исток па све до Голупца без она два денивелисана укрштаја код Поникава и Браничева.

Биће занимљиво видети каква ће бити динамика вожње обзиром на растојања између појединих КТ.

Pogledajte prilog 230453
Mogu slobodno i da smanje ograničenje brzine pošto ne vredi ubrzavati između ovolikih kružnih. Vožnja će biti gas/kočnica.
 
Значи у приближно слично време и комфорније се стизало док је био стари пут него сад када је изграђен „брзи“ пут. Сад се може брже стићи само ако се вози више од ограничења брзине. Мени тако делује.
 
Браво за графички приказ. Знао сам да је ова деоница скарабуџевина...али тек сад када сам видео ово, сагледао сам размере. Просечна брзина за нас који поштујемо прописе ће бити око 50км/с. Немам речи....
Samo me zanima kojom matematikom si izracunao prosek od 50 km/h? Jel to mozda odokativna metoda ili si onako sracunao na brzinu? Za ovo km/s se nadam da si slucajno omasio :cool:
 
Samo me zanima kojom matematikom si izracunao prosek od 50 km/h? Jel to mozda odokativna metoda ili si onako sracunao na brzinu? Za ovo km/s se nadam da si slucajno omasio :cool:
Наравно да је одокативна метода. Да познајеш нешто математике, схватио би да је ово мало тежи рачун за који немам времена.
Ако знаш математике и не волиш апроксимације, извињавам се, ожежи по рачуници.

"Што је брзо то је кусо" каже наш народ. Да ти дам кредит да си омашио због брзине одбгране деонице а не непрепознавања ћириличног писма.

км/с је километар/сат

Капиш?
 
Ok ima pola metra vise tako da moze da glumi zaustavnu traku ali opet daleko od toga da je idealno. Ako ti je auto u problemu imas zaustavna mesta na svakih kilometar. U kontekstu da ti niko ne ide u susret nije od nekog znacaja to prosirenje da ti sad treba mesta da bezis desno a ima i ivicnjak tako da ti jos i otezava bezanje ukoliko treba da zaobidjes nesto jer pri 100 na sat ako udaris u ivicnjak mozes da izgubis kontrolu dok na brzom putu Sabac Loznica bi vozio po travi i nista ti ne bi bilo.
 
Kakav si ti kralj, ovo je matematika osnovne škole... Zato sam te i pitao.

Питање за тебе и остале основце на математичкој секцији. На колико метара пре кружног тока и колико метара после кружног тока варира ограничење брзине? (са 80 на 60...па на 40...). Реши ми ово и имаш петака за полугодиште.

Да избегнемо троловање... Завршавам.
 
Mnogo si neozbiljan, izvališ nebulozu pa onda postavljaš hipotetička pitanja i rebuse 😎
Vozač si, koristio si nekad putni računar, ako imaš tempomat još bolje, provozaj se deonicom pa proveri empirijski da li si pogrešio.
Kapiš? 🙃
 
Ево како изгледа једна оквирна скица планираних кружних токова на деоници од Пожаревца Исток па све до Голупца без она два денивелисана укрштаја код Поникава и Браничева.

Биће занимљиво видети каква ће бити динамика вожње обзиром на растојања између појединих КТ.

Pogledajte prilog 230453

Meni se čini da ih je sada više nego što je prvobitnim planom bilo predviđeno. Ne sećam se da je npr bio kružni tok Kurjače ili Kumane?

Kao što mi se činilo, pojedina denivelisana ukršatanja (prelaz preko/ispod puta) zamenjena petljama/kružnim raskrsnicama, tako da se njihova učestalost još više povećala.
--> https://www.mgsi.gov.rs/sites/default/files/Ref_1_0.jpg

Izvor
 
Kao što mi se činilo, pojedina denivelisana ukršatanja (prelaz preko/ispod puta) zamenjena petljama/kružnim raskrsnicama, tako da se njihova učestalost još više povećala.
--> https://www.mgsi.gov.rs/sites/default/files/Ref_1_0.jpg

Izvor
Da,i sada kad sam detaljnije pogledao ovaj plan vidim da sam preskočio odvajanje za Bare/Kasidol tj za Sirakovo sam uneo Bare na skici, a po zadnjem Vladovom snimku još nisam siguran da li će biti formiran KT ili samo desno isključenje.

Bare.JPG
 
Poslednja izmena:
@dejanbg88 au druze kako se ti nalupa na ovoj temi agitovanjem za stranku. Sta pricas ti, ne poznajem nikoga mojih godina da se slabije seca necega, ili te nije zanimalo. Ja sam studirao slicnu temu i obilazio gradilista pre 15 tak godina. Pre 20 godina je bila u gradnji i pri kraju druga traka do Horgosa. Pre 15 godina je bio u gradnji juzni i istocni krak koridora 10 kao veoma kompleksni projekti i sa na tenderu izabranim izvodjacima radova. Sta to znaci, izabrani su po Srbiju najpovoljniji izvodjaci, ne burazeri, kumovi i dripci sa Kosmeta. Kada je sekta dosla na vlast radovi su bili na nekih 80 posto, sa nekim zavrsenim deonicama na juznom kraku i sa obezbedjenim finansiranjem i izvesnim zavrsetkom radova na oba kraka. U vreme dolaska sekte na vlast je bio pri kraju i brzi put do Kragujevca, a pre 15 godina je zapocet i Beograd Cacak, ako bi znao Tadic je potpisao sa Azerima gradnju deonice Ljig - Cacak i radovi su zapoceti. Prema tome to sto je tebi nesto bio san, drugima nije bio san jer su bili svesni i gde su o sta se radi. Znam da verovatno lovis one sto se ne secaju i da je to tvoja ciljna grupa, ali eto ima nas i koji se secamo i koji nismo pali u vrtlog dezinformacija
 
Vrh