Šta je novo?

Brza saobraćajnica Požarevac-Golubac

Žutom linijom označeni su radovi na trasi brze saobraćajnice.
Celom dužinom puta, i kod Požarevca i kod Velikog Gradišta nema značajnih promena, radi se na nasipanju, jačanju i nabijanju tucanika.
U međuvremenu, prethodnih mesec ipo dana započeti su i radovi na obilaznici oko Golupca u dužini od oko 2km.
5.jpg
 
Kad se može očekivati početak gradnje mosta preko Morave?
 
 
Update radova od 13.08.2022., deonica od Velikog Gradišta do Golupca.

Intenzivno se radi na budućoj petlji pre ulazka u Veliko Gradište, i pre ulazka u Golubac.
Ostatak deonice miruje kao što se može videti na fotografijama, dok su mašine prebačene na jednim delom na trasiranje puta kod sela Sirakovo i Majilovac, a druge kod Golupca.
Uskoro kreće i trasiranje oko sela Topolovnik i Kumane (tu je bilo dosta problema sa eksproprijacijom zemljišta).
Trasa od autoputa ka Požarevcu bez nekih bitnijih promena.

Firme koje rade na trasiranju ovog dela saobraćajnice su Inkop d.o.o. iz Ćuprije i Nukleus d.o.o. iz Lazarevca.
20220813_154908.jpg
20220812_134439.jpg
20220812_134445.jpg
20220812_134120.jpg
20220812_133927.jpg
20220812_133409.jpg
20220812_133300.jpg
20220812_132924.jpg
20220812_132930.jpg
20220812_131454.jpg
20220812_132352.jpg
 
Update radova od 25.08.2022.

Na prvoj deonici od autoputa ka Požarevcu imamo još par stotina metara raskrčenog terena, u ostatku se uglavnom radi na nasipanju i nabijanju peska.

Na deonici u opštini Veliko Gradište ima ozbiljnijih napredaka radova, kao što sam napomenuo deo oko sela Sirakova i Majilovca se intenzivno radi, čak se konture vide i na Sentinelu.
Oko sela Majilovac spuštaju trasu oko brda zvanog Vranjevac ka selu Đurakovo i Popovac (Ne vidi se najbolje, ali sam označio, raskrčen je put kroz brdo).
Takođe, sada je postao vidljiv napredak radova oko sela Topolovnik. Dok se na ulazku u Veliko Gradište radi na skidanju terena i priprema za buduću petlju i kružni tok.

Oko Golupca nema bitnijih dešavanja, i dalje rade na nasipanju i ojačavanju tampona, i ponekom manjem raščišćavanju terena.
Untitled.jpg
 
Update radova 31.08.2022.

Na deonici od autoputa do Požarevca, pored raščišćavanja terena za buduću trasu i još nekoliko stotina metara nasutog peska, bitna informacija da je počelo pobijanje šipova za budući most preko Velike Morave (fotografija u prilogu - smer ka Požarevcu).

U opštini Veliko Gradište takođe još par stotina metara nove trase, radi se na ulazku u selo Sirakovo pa sve oko Majilovca i niz brdo ka selima Popovac i Đirakovo.
Takođe, mašine rade i oko sela Topolovnik, probija se trasa ka Kumanu.
Pre ulazka u Veliko Gradište, veći broj kamiona i bagera radi oko buduće petlje, odnosi se veća količina zemlje, ostatak trase miruje.

Intenzivni radovi oko sela Radoševac pre ulazka u Golubac i oko Golupca, nasipa se i nabija tucanik.
20220831_141859.jpg
 
Update radova 05.09.2022.

Danas imamo par fotkica sa deonice u opštini Veliko Gradište.
Aktivno se radi na odnošenju zemlje i trasiranju oko sela Sirakovo i Majilovac, kao i daljem trasiranju i nasipanju peska oko sela Topolovnik ka Kumanu i Velikom Gradištu.
20220905_130530.jpg
20220905_130626.jpg
20220905_130926.jpg
20220905_130955.jpg
20220905_132146.jpg
20220905_132212.jpg
20220905_133459.jpg
20220905_133808.jpg
 
Update radova 25.10.2022.

***Na satelitskom snimku označeno je brojevima radi lakše orijentacije***

1. Radi se na proširenju naplatne rampe Požarevac.
2. Posle nadvožanjaka kod Male Krsne sve do skretanja za Požarevac, trasa je skoro u potpunosti gotova. Pojedini manji delovi se još raščićavaju, ostatak se nasipa i ojačava, a aktivno se radi na pobijanju šipova za budući most preko Velike Morave.
3. Između reke Mlave i sela Bratinac, aktivno se radi na trasiranju i nasipanju terena (to je snimak koji ste mogli videti u postu iznad).
4. Nekoliko stotina metara pre ulazka u opštinu Veliko Gradište i selo Sirakovo, radi se na čišćenju i trasiranju buduće saobraćajnice.
5. Oko sela Sirakovo i Majilovac i dalje se nasipa pesak i ojačava saobraćajnica. Na dalje ka selu Đurakovo aktivno se odnosi zemlja, useca brdo i radi na ojačavanju terena.
6. Radovi se nastavljaju u selu Topolovnik i Kumane, a do gotovog dela saobraćajnice kod ulazka u Veliko Gradište, deli je još par stotina metara.
Sve na dalje u opštini Veliko Gradište i kasnije u Golupcu, nema novih dešavanja, deonica miruje, mašine su prelocirane na drugu stranu.
1.jpg
2.jpg
3.jpg
 
Da li neko zna zasto pesak-sljunak kao tampon?? Zasto ne tucanik kao na svakom normalnom putu?
 
Bas kvalitetan nasip...Za kvalitetan put uvek se koristi kvalitetan materijal. Kamen.
A za ove pare od preko 5 miliona po km...
 
Дробљени камен се уграђује у основу насипа за ојачавање и на слабо носећем теретну. Након тога се насип израђује од песка или шљунка који се набија до одређене густине, најчешће јеж ваљком.
 
Ok. Kolika je minimalna debljina nabijenog sloja kamena-tucanika za stabilan i dugotrajan vek asfalta za ovaj tip puta? Tampon-donji sloj ide do 50 cm,gornji sloj do 30 cm plus preko toga asfalt 2x koliko cm?
 
Ok. Kolika je minimalna debljina nabijenog sloja kamena-tucanika za stabilan i dugotrajan vek asfalta za ovaj tip puta? Tampon-donji sloj ide do 50 cm,gornji sloj do 30 cm plus preko toga asfalt 2x koliko cm?
Evo ti slike preseka autoputa M.V. visina od dna do vrha zavrsnog sloja je 2m.

Screenshot_2022-12-13-14-46-19-07_965bbf4d18d205f782c6b8409c5773a4.jpg
 
Imam fotke od petlje Požarevac do Požarevca od prošle nedelje, ali ih ne bih kačio, jer ništa što već niste videli...
Popularno "trasiranje", malo nasipa, pokoja mašina na trasi - grejder, buldožer, neki valjak i toeto!
Kad počnu da niču stubovi nadvožnjaka preko pruge u Maloj Krsni, mosta preko Jezave i posebno Velike Morave, onda će biti vredno slikovnice.
 
Vrh