Šta je novo?

Brankov most

Primetio sam da se zahvaljujući dva semafora kod SIV-a, iz pravca Zemuna više ne stvara kolona pred sam most. Već se sada vozila nekako raspodele kroz ceo Bulevar Nikole Tesle.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=501103#p501103:169depge je napisao(la):
tzoran1 » 15 Dec 2017 08:20 pm[/url]":169depge]Jok, a cep generise kolonu od 4-500 met u M Popovica . Prelazak mosta ka gradu 30 min u vecernjim casovima. Saobracajac nekada "drema" na pesackom kod Pop Lukine kad vec predjes most. A kod TC Usce ni do korova. Nesto im je mrska ta raskrsnica.

Saobracaj je mnogo protocniji od kada ne regulisu kod TC Usca.
 
Pitaj ove sto skrecu levo sa mosta u blokove, kad im se otvori signal, jedino mogu da prelete preko kolone iz pravca opstine. Ili da sede i placu.
 
Ili jos bolje, skrene se ranije desno, pa ispod brankovog, pored sajmista, na V.Popovica. Dva semafora samo, oba sa "strelicama za desno" koje mogu da se iskoriste.
 
Broj nepotrebnih semafora i duzina zelenog signala u prolet solid i span boraca (na mestu gde seku bul avnoja) su za jos vece plakanje, a ideja da se tolika kolicina vozila provlaci onim uskim prasumskim ulicama ipak spada u kategoriju bisera.

Svako lecenje je uspesnije kad se leci uzrok, a ne propratna posledica.
 
Koje uske prašumske ulice?

No dobro, ja ću uvek koristiti praznu usku ulicu (verovatno misliš na deo na Starom sajmištu) kada je gužva.

A mreža bulevara na NBGD se stvarno može iskoristiti na mnogo načina.
 
A zamisli da svi za blokove krenu tuda... :shock:

Odosmo sad na drugu stranu, sustina je bila da blokiranje raskrsnice jedino moze da spreci saob policija i da nije bolje bez njih. Od 17-19h bi morali bar preventivno da stoje kod usca.
 
Pa kad bi svi krenuli tuda, ja ne bih ;)

Ja ne znam zašto saobraćajaca nema, treba pitati policiju (mada bi se sigurno dobio neki prazan dugačak odgovor)

Послато са SM-G800F уз помоћ Тапатока
 
Saobracajci su neophodni na raskrsnici zbog bizgova (veliki procenat vozaca) koji rezonuje ja da prodjem prvi, pa kad ih je vise komada u raskrsnici ona postaje neprohodna, a i zbog devijacije kod pumpe gde se tri trake svode na dve.
 
Nije to druze devijacija, to je visemesecno naprDNO izivljavanje nad gradjanima, sa sacicom radnika u smeni. Cesto nema bukvalno nijedan.

U stvari, mozda si i u pravu, kako god okrenes, devijacija.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=502243#p502243:10jhbbt3 je napisao(la):
tzoran1 » Sre Dec 20, 2017 10:23 pm[/url]":10jhbbt3]Saobracajci su neophodni na raskrsnici zbog bizgova (veliki procenat vozaca) koji rezonuje ja da prodjem prvi, pa kad ih je vise komada u raskrsnici ona postaje neprohodna, a i zbog devijacije kod pumpe gde se tri trake svode na dve.

jedina dva moguca uzroka svih problema u saobracaju su imbecilna signalizacija, koja jos i moze da prodje ako ovog drugog nema, i bahatost vozaca, mentaliteti tipa "sto ja da ga pustim", "daj jos samo ja da prodjem ovde", "ma nema veze sto sam isekao bus, nek ga pusti ovaj iza", "briga me da ga pustim, jel on mene pustio?"... :bash:
 
Ja ne mogu da verujem da će Brankov most biti gotov za mesec dana, ali Vesić valjda zna šta priča kada je izrekao novi rok

Beograd -- Radovi na rekonstrukciji Brankovog mosta biće završeni do 12. februara kada će saobraćaj biti u potpunosti normalizovan, navodi gradski menadžer Goran Vesić.

IZVOR: B92, TANJUG PETAK, 12.01.2018. | 09:44

Polovinom decembra pušteno je u rad pet saobraćajnih traka, a Vesić je tada najavio da će poslednja, žuta traka u smeru ka gradu, biti puštena na proleće.

Doduše, ne spominje trotoar, ali hajde, strpićemo se još malo i sačekati taj dan kada ćemo proterati bicikl bez truckanja preko Brankovog mosta.

ps: Da li je ikada spominjana rekonstrukcija uzvodnog trotoara?
 
postavlja se ograda bele boje i nadam se da nece biti ofarbana u plavo. Most ce izgledati skroz drugacije kad budu pesaci na desnoj strani i ograda bele boje...
 
Na beloj boji se najbolje vidi rđa,tako da ta boja i nije baš najbolja.
 
Da li je ikome jasno zašto su ove devijacije ovako izvedene posle puštanja sve tri trake ka NBG?

332a00110d5419904f53f268d3619249.jpg


Ove sa znakom pitanja su potpuno nepotrebne. Zar nije protočnije da su tri trake u Bulevaru M Pupina (2 za pravo, a jedna za desno (i pravo za autobuse kojima bi se palilo ranije svetlo za pravo).
 
Mislim da im je ideja bila da daju prioritet gradskom saobraćaju. Autobusi samo produžavaju pravo, ne moraju nijednog trenutka da daju migavac i da se ubacuju u levu traku.

Međutim, i ja mislim da je to nepotrebno, i da samo komplikuje saobraćaj u tom delu. Videli smo one slike lančanog sudara prošle nedelje.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=514746#p514746:1usac7wi je napisao(la):
Bukira » Čet Feb 08, 2018 12:04 pm[/url]":1usac7wi]Mislim da im je ideja bila da daju prioritet gradskom saobraćaju. Autobusi samo produžavaju pravo, ne moraju nijednog trenutka da daju migavac i da se ubacuju u levu traku.

Međutim, i ja mislim da je to nepotrebno, i da samo komplikuje saobraćaj u tom delu. Videli smo one slike lančanog sudara prošle nedelje.

u pravu si, to je bio problem kad su radili bulevar oslobodjenja, prvih par dana kod fransa nisu to uradili, i autobus nije mogao da se ukljuci, jer bahati vozaci nece da ga puste, a jedan autobus moraju da puste bar 2-3 automobila, kad su promenili da bude kao i ovde, onda je autobus mogao da ne pusti automobile, sto je 100000 puta logicnije resenje
 
Postoje semafori za buseve koji se uključe 15-ak sekundi ranije. To imamo u Omladinskih brigada i super funkcioneše

Послато са SM-G800F уз помоћ Тапатока
 
То би било у реду да постоје жуте траке искључиво за аутобусе, потшто то није случај, врхунски су решили проблем. Не може им се ишта замерити. Аутомобиле су ставили на нижи степен приоритета. Плус од мене за то.
 
Ali desna traka nije samo za autobuse. Trenutno je žuta traka ukinuta od Dejtona do Brankove. Plus što se onemogućava skretanje ka SSM za automobile kada je crveno svetlo.

No, još par dana i po Vesićevim rečima imaćemo ponovo po tri trake u oba smera.
 
sutra u 18h pustaju sve tri trake u smeru ka gradu, nakon zamene asfalta i iscrtavanja signalizacije.

Oni stazu ne mogu da otvore bar jos mesec dana, jer ograda je postavljena na mozda 5% duzine.
 
Vrh