Šta je novo?

Brankov most

Само имајте на уму број аутобуских линија преко моста.
 
Подржавам то уз предуслов да је једна жута трака, али као што неко рече раније. предулов за то је тунел Каменичка и нови мост на месту Зарићевог моста
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=473525#p473525:gc6c05n7 je napisao(la):
Дошљак » Fri Aug 25, 2017 1:21 pm[/url]":gc6c05n7]Само имајте на уму број аутобуских линија преко моста.

Naravno. Ali neke od tih linija bi se mogle usmjeriti na novi Zaricev most a neke zamjeniti sinskim sistemom.
 
Pa meni se sve čini da ako/kad se izgradi tunel kod Kameničke, da će možda Brankova opet da postane 2+2, a da će sam most da ostane 3+3 sve do skretanja za odnosno iz Gavrila Principa.

Bilo bi lepo kad bi se (nakon svega toga) izbacila jedna traka u Brankovoj i posadili drvoredi duž trotoara. Ulica bi već tada izgledala mnogo bolje. Uz to se (jednog dana) srede i fasade, i ima da bude ko bombona.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=473466#p473466:fai7ezn9 je napisao(la):
RioBL » Fri Aug 25, 2017 8:50 am[/url]":fai7ezn9]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=472715#p472715:fai7ezn9 je napisao(la):
Дошљак » Mon Aug 21, 2017 7:42 pm[/url]":fai7ezn9]Проблем је иза тунела. Уска Деспота Стефана пре свега. И тако је свакодневно у шпицу.

boca-ica":fai7ezn9 je napisao(la):
rekao bih da je to stari problem ,,suzenja,, sto je lepo ilustrovano te se vidi na ovoj sličici :)
file.php


Zato bih ja uzeo u obzir nekoliko rjesenja:
1. smanjenje broja voznih traka na brankovom mostu
2. ogranicenje brzine na mostu (recimo 30km/h)
3. reorganizacija javnog prevoza brankovom ulicom (npr, uvodjenjem lakog sinskog sistema sa autonomnom trasom i uklanjanje autobusa)
4. prosirenje pjesackih i biciklistickih staza na mostu

Ovoliko losih ideja na jednom mestu odavno nisam video.
Pomeriti haos iz Brankove na novobeogradsku stranu i jos tramvaj preko Brankovog??
Cep u Brankovoj ima neka druga jeftinija resenja...
1. ukinuti autobusku stancu Zeleni venac za 16 65 77 i 95 (ima stanica na pocetku Brankove i iza tunela za one iz pravca NBG) pa bi se time iskljucila potreba prestrojavanje autobusa na 20m ispred tunela i zagusenje koje oni preve.
2. zatvoriti ukljucenje iz Narodnog fronta u tunel tj Prizrensku a otvoriti skretanje desno privatnim vozilima iz Brankove( iz pravca NBG) u N fronta.
3. ukinuti skretanje levo prema tunelu iz Carice Milice i pesacki na uglu Brankove i Carice Milice (ima podzemni prolaz 30 metara prema tunelu) i time bi se ostvarila i dobra prohodnost iz tunela ka NBG.
4. posle ovog promeniti rezim semafora u Decanskoj na ulasku u tunel..
Ovo bi mozda povecalo prohodnost Brankovog mosta Brankove i terazijskog tunela.
 
Slazem se zorane. Zapazanja su ti dobra. Eto, prvo da se proba jeftinije rjesenje pa cemo da vidimo treba li skuplje.
 
Stavio bih primedbu na neke od predloga:

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=473549#p473549:28ipdutj je napisao(la):
tzoran1 » 25 Aug 2017 02:45 pm[/url]":28ipdutj]
2. zatvoriti ukljucenje iz Narodnog fronta u tunel tj Prizrensku a otvoriti skretanje desno privatnim vozilima iz Brankove( iz pravca NBG) u N fronta.

Skretanje iz Brankove iz pravca NBG u Narodnog fronta je uvek i bilo dozvoljeno.
A uključenje iz Narodnog fronta u Prizrensku, iako je usko grlo, bukvalno nema alternativu. Svi koji se penju Balkanskom, kako bi drukčije došli do grada? Tu bi, doduše, vrlo elegantno rešenje bilo da Balkanska bude dvosmerna iznad hotela Prag, odnosno prohodna prema hotelu Moskva na gore ka Terazijama. Naravno, po cenu ukidanja svih parking mesta u tom gornjem delu Balkanske. Što ne bi trebao da bude problem, jer garaža Zeleni venac je bukvalno iza ćoška. Samo što je ona upravo rekonstruisana bez ikakvog nadziđivanja, za razliku od Obilićevog venca, šteta.

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=473549#p473549:28ipdutj je napisao(la):
tzoran1 » 25 Aug 2017 02:45 pm[/url]":28ipdutj]
3. ukinuti skretanje levo prema tunelu iz Carice Milice i pesacki na uglu Brankove i Carice Milice (ima podzemni prolaz 30 metara prema tunelu) i time bi se ostvarila i dobra prohodnost iz tunela ka NBG.

Pa jedino da ukineš izlaz sa Obilićevog venca u pravcu grada, mislim da to baš nije realno.
 
Gornji deo Balkanske je recimo pedesetak parking mesta. Moglo bi to da se prezivi i da taj deo bude dvosmeran.
Skretanje levo u Carice Milice je bitan generator zastoja. Treba proceniti da li moze Obilicev venac da dobije alternativu prema Pariskoj.
 
Nije neki problem doći od Obilićevog venca do Pariske, problem je što od Pariske bukvalno ne postoji nikakav legalan način da se čovek probije ka Trgu Republike, Terazijama... Osim da kruži oko celog Dorćola čak do Francuske ulice...
To je paradoks pešačke zone, lepo je da se širi, ali dolazimo do tačke da se više nema kud okolo nje...

Prema tome, izlaz iz Carice Milice ka Terazijama i tunelu je nužnost, a jedino što se još može pokušati da ubrza Brankovu je otvaranje Balkanske ulice nagore ka Terazijama...
 
Ili levo u Parisku pa Karadjordjeva a posle sta bude :)
Slazem se da se kruzi.
Dilema koliko onih sto skrecu levo iz CM u Brankovu su korisnici garaze a koliko poticu sa Zaricevog mosta jer eskiviraju Brankov most. Ako bi Brankov most bio prohodniji smanjio bi se pritisak na Zaricev i time bi mozda moglo da funkcionise skretanje i CM mada taj semafor blokira i Brankovu ka Novom Beogradu.
 
Gužve u Brankovoj ne mogu tek tako da se zaobiđu, ima previše vozila i dosta krst raskrsnica sa semaforom, možda bi mogao da se skloni semafor kod APR-a ali mislim da to ne bi puno pomoglo jer od tog semafora do sledećeg ne postoji ni jedan odliv saobraćaja, dalje je prva ulica kod Zelenjaka, pa sledeća odmah pred ulaz u tunel i tu se malo vozila odvaja a pravi se gužva kod Moskve (Balkana) a odmah po izlasku iz tunela imaš bitnu ulicu i semafor. Prosto je centar težak i gužvu treba rešavati forsiranjem gsp-a a ne uklanjanjem stanica. Možda je moglo sad kod meka da se proširi malo ulica tako da se dobije još jedna traka pa da autobusi koji stoje ne blokiraju one kojima je okretnica na Zelenjaku ali se ta okretnica izmešta pa ni to nije bitno?

inače, prošao sam ispod mosta i zabeležio:









best photo hosting service
 
Nesto treba pokusati jer bolje nece biti (tunel kamenicka- DS je na dugackom stapu).Uvek se obradujem kada je kolona samo do polovine mosta, ne secam se kada je tunel bio prazan prema Decanskoj. Nema mesta za prosirenje saobracajnica pa je jedna od opcija uklanjanje svega sto usporava ili zaustavlja saobracaj.
 
pa šta pokušati i šta skloniti?? Možda proširiti karađorđevu i pojačati je? Ceo Dorćol gravitira na taj most. Praktično se ceo centar grada oslanja na Branka i sve oko centra plus oni ljudi koji idu na pančevački most a to je veliki pritisak. I ne verujem da će se on posebno smanjiti proširenjem mosta MZ. Tek izgradnja onog mosta Olje ivanjicki, trokrakog preko VRO može da se očekuje da će Brankov most da bude rasterećeniji, i naravno, metro linija bi tu dosta pomogla. Ovako kako je problem, jedini glavni problem je u tome što mnoštvo ljudi želi da skrene levo sa mosta kada uđe u stari grad a to seče put i pravi problem, i to što ima dosta raskrsnica gde mora semafor da radi. Možda još da se doda neki tunel kod zelenjaka iz Carice Milice za skretanje u levo pa da se tu ukine semafor i pešački. I onda ima smisla ukinuti i semafor kod APR-a. I onda dodati kružni tok ili isto denivelisanu raskrsnicu sa druge strane mosta, a kod ušća opet kružni tok sa podzemnim prolazima. to bi bio neki maksimum ubrzanja, koštao bi debelo i možemo samo da maštamo o tome :)
 
STRAH OD 1. SEPTEMBRA Mnogi Beograđani danas kasnili na posao, kako će tek BITI U PETAK
Mnogi Beograđani su danas kasnili na posao, a još više su u strahu kako će sve izgledati od petka 1. septembra kada se i đaci vrate u školske klupe!
http://www.blic.rs/vesti/beograd/st...ili-na-posao-kako-ce-tek-biti-u-petak/77d2rlm

Sa twitter-a:
Brankov most gde se pokvario autobus:
Pogledajte prilog 2
Pogledajte prilog 3
Pogledajte prilog 4

Terazijski tunel:

Pogledajte prilog 1
 
Izgubili su i primerak dejtonskog sporazuma, a izgubila ga i bosna. Dakle ništa novo na našim prostorima, a mostogradnju država j... već decenijama i sad su na ivici bankrota. Meni je neshvatljivo i to da se ne radi danonoćno sa više radnika da se ovo dovede u red. Nije kao da je most toliko spektakularan i zahtevan za popravku.
 
Pozajme primerak dejtonskog sporazuma od Hrvata fotokopiraju plate taksu i overe kod notara. Onda bi bio validan ? Ko je pomenuo dve nacrtane ovce ? :laugh:
 
Kako neko uspe da izgubi najviši međunarodni dokument od kog zavisi ceo reg...

Maaa štaaaa i ja više...

1479425745417.gif
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=474356#p474356:1ralf4te je napisao(la):
Gorstak89 » Uto Avg 29, 2017 2:41 am[/url]":1ralf4te]Izgubili su i primerak dejtonskog sporazuma, a izgubila ga i bosna. Dakle ništa novo na našim prostorima, a mostogradnju država j... već decenijama i sad su na ivici bankrota. Meni je neshvatljivo i to da se ne radi danonoćno sa više radnika da se ovo dovede u red. Nije kao da je most toliko spektakularan i zahtevan za popravku.

Jel zaista neko veruje u pricu da je dokument izgubljen????
 
Danas u 14h sam most prelazio 20minuta, pravac ka gradu, u levoj traci sam bio, desna traka je i isla ali u levoj je bio haos, ja ne mogu ni da zamislim kakav ce haos biti od 1. Sep.
 
Ne znam sta se juce desavalo, juce su oko 17h autobusi ka gradu vozili levom trakom, iako su neki automobili isli desnom, odnosno desna je bila prohodna. A povratak iz leve na desnu stranu kod stanice je bio spor i problematican za zglobne autobuse.

U isto vreme desio se i nevidjeni primer bahatosti nekog klinca u automobilu ofarbanom kao da je sportski auto, koji je isao levom trakom ka gradu, onda kad je presao most shvatio da iz leve ne moze da ide desno ka Karadjordjevoj, pa napravio polukruzno i vozio desnom trakom u kontra smeru do silaska sa mosta.
 
Vrh