Šta je novo?

Brankov most

Ne, niste gledali datum. Slike su iz Novembra 1942. Nemci su isekli delove konstrukcije srušenog mosta Kralja Aleksandra da ne bi smetale. Isečen je deo koji je visio nad vodom i deo koji je visio nad prugom. Kraj ovog drugog je isečen, podignut i podbočen nekom improvizovanom konstrukciojm. Situacija pre ovih slika je izgledala ovako.

most_kralja_aleksandra_cl_4.jpg

4269394_orig.png

file.php
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=471205#p471205:oaoeqnq1 je napisao(la):
Galeks » 42 minutes ago[/url]":oaoeqnq1]Не раззмем? Које острво је пресечено, није ми баш јасно, пошто су овде у питању два одвојена моста и самим тим између њих постоји не мали простор.

Postavljene su oznake oko ostrva gde je nekada bilo dozvoljeno skretanje u Pop Lukinu i na drugom kraju od semafora pa ka mostu.

Pogledajte prilog 1
 
Evo kako izgleda taj prolaz između traka koji su napravili sa gradske strane mosta:

Pogledajte prilog 1

Nešto slično su uradili i sa Novobeogradske strane mosta, tamo gde je astrodule pokazao.
 
Od danas su na mostu u Brankovoj zatvorene dve trake (žuta i srednja prema gradu), saobraćaj se odvija na preostalih četiri. Pomoću ovih prolaza jedna traka prema gradu prelazi na levu polovinu mosta.

Noću će za saobraćaj biti otvorena samo nizvodna polovina mosta, dakle tri trake koje će koristiti vozači iz oba smera.

I tako naredna četiri meseca...
 
Ne znam da li ovde ima ljudi koji voze bajs preko mosta.
Iz ugla vozača bicikla rešenje da biciklisti i pešaci idu istom stranom mosta je loše rešenje, nije bezbedno, a biciklista je sve više.
Ovu rekonstrukciju treba iskoristiti pa jednu stranu mosta ostaviti pesacima a drugu biciklistima.
Pošto pešaci uglavnom idu na ušće ili sa ušća u grad njima dati onu stranu mosta do ušća a biciklistima onu drugu stranu. I premestiti onaj lift za bicikliste ako je to moguće na drugu stranu.
 
Neće se ta ideja nikada poštovati u praksi. Strana ka ušću će uvek biti punija nego strana ka Adi jer su tuda prirodnije putanje pešaka i biciklista.

Samo da odrade već jednom taj most pa da imamo ove strane upotrebljive.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=472285#p472285:3b5a3nh9 je napisao(la):
Gavrilo » Danas, , 18:24[/url]":3b5a3nh9]Ne znam da li ovde ima ljudi koji voze bajs preko mosta.
Iz ugla vozača bicikla rešenje da biciklisti i pešaci idu istom stranom mosta je loše rešenje, nije bezbedno, a biciklista je sve više.
Ovu rekonstrukciju treba iskoristiti pa jednu stranu mosta ostaviti pesacima a drugu biciklistima.
Pošto pešaci uglavnom idu na ušće ili sa ušća u grad njima dati onu stranu mosta do ušća a biciklistima onu drugu stranu. I premestiti onaj lift za bicikliste ako je to moguće na drugu stranu.

Kad god sam morao da pređem preko Brankovog u pravcu ka centru, uvek sam koristio stranu do Ade. Jeste na mestima bilo truckavo sa par rupa, ali je neuporedivo manje ljudi/biciklista išlo tuda (plus je staza šira) i bilo je mnogo komotnije za povratak (makar meni).
Lift teško da će iko da premešta jer se jedva ima para za redovno održavanje, dok cena premeštanja sigurno ne bi bila mala.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=472295#p472295:1b7gb36u je napisao(la):
astrodule » Sub Avg 19, 2017 9:02 pm[/url]":1b7gb36u]Neće se ta ideja nikada poštovati u praksi. Strana ka ušću će uvek biti punija nego strana ka Adi jer su tuda prirodnije putanje pešaka i biciklista.

Samo da odrade već jednom taj most pa da imamo ove strane upotrebljive.

Pa zato i kažem da strana ka ušću bude za pešake jer je prirodnije da idu tom stranom jer uglavnom svi idu ka ušću ili zemunskom keju.
A ona druga za bicikliste gde idu ka adi.
Biciklisti će jedva dočekati da imaju svoju stranu samo da ne voze kroz pešake.
Jedino taj lift je problem.
 
Ne znam koliko bi koštalo da prošire trotoare za po jedan metar sa svake strane. Sigurno nije nemoguće i sada je bila prilika za to. Tada bi moglo da se barem iscrtaju pešački i bici deo. Naravno, ne bi se to poštovalo u praksi (kao ni svuda po Novom Beogradu gde postoje jednosmerne trake), ali barem bi se manje mešali pešaci i biciklisti.

U principu, retko koji se biciklista buni zbog pešaka. Svi znamo da je to usko grlo, a ni pešaci se ne bune kada im se zatrubi.

I ja uvek koristim stranu ka Adi kada idem bajsom. Lift nikad ne koristimo kada idemo sa NBGD, nekada u povratku kada lepša polovina neće da se znoji.
 
Znaci, koliko vidim, saobracaj je sad organizovan u rezimu 2+2 (u odnosu na ranijih 3+3), no svejedno zagusenja se stvaraju u spicu i to izgleda na BG strani. Kako je na NBG ne znam, ali na web kamerama se vidi da problemi nastaju na zelenom vencu i ulasku u terazijski tunel (a vjerovatno i dalje prema centru).

Pogledajte prilog 1



Ako je sad zagusenje na ulasku u terazijski tunel, kad su u funkciji dvije trake sa brankovog mosta, kako li je tek kad su 3!?
 
Gužve s Novobeogradske strane su ogromne, u ovo doba je popodnevni špic, i kolona je od YUBC-a do Terazijskog tunela:


U jutarnjem špicu gužve su veće u suprotnom smeru. Biće to horor u septembru.
 
Meni se cini da problemi na ovoj saobracajnici nisu samo zbog radova na mostu. Kako inace objasniti zastoj kod terazijskog tunela!?

Ocekivao sam da ce smanjenje broja vozila koji prelaze most iz smjera NBG (zbog radova) znaciti manje guzve u brankovoj ulici ali sam se izgleda prevario. To znaci da ni profil saobracajnice na mostu od 2+2 ne bi umanjio guzve na prilazu Terazijama. :shock:

Da li je moguce da vozila iz Carice Milice koja ulaze na Brankovu na Zelenom Vencu zapravo blokiraju protok prema terazijskom tunelu?

 
Проблем је иза тунела. Уска Деспота Стефана пре свега. И тако је свакодневно у шпицу.
 
rekao bih da je to stari problem ,,suzenja,, sto je lepo ilustrovano te se vidi na ovoj sličici :)
tri kolone , prelaze u dve ... i na kraju u jednu kolonu.... a sam Teraziski tunel ima dve trake po smeru
te jedna ta kolona tek neposredno ispred tunela prelazi u te dve ....

sam most nije od presudnog znacaja za nastajanje gužve vec okretnica Zeleni venac
za koju jedva cekam da se prebaci sasvim na Nbgd što ce poboljšati saobracaj
a i smanjiti gužve jer neke autobuske linije ce moci prelaziti Savu i preko drugih mostova a ne samo preko Brankovog :)
:sesir:
 
Dve trake ulaze u tunel. Desna je i za Prizrensku i za tunel.

U Brankovoj je desna traka za taksije i GSP, pa realno tu samo taksi vozila prave "problem".

Naravno i autobusi koji ide u tunel moraju posle stanice da se prestroje.
 
...Dve trake ulaze u tunel. Desna je i za Prizrensku i za tunel....
Naravno
to je i tebi i meni i još po nekom jasno ....
al eto vidi stanje-slićicu i djaba ... godinama isto..... :mrgreen:
 
Шта је то "ђаба"? :?

Мислиш "џаба"? :wink:
 
Takodje tu je najveci problem za gradske autobuse koji iz desne trake treba da udju u levu traku jer posle tunela skrecu levu, kao bus 95. i onda se desava da blokiraju tri trake dok se ne prebaci na krajnu levu traku.
 
evo odma dodje jedno
:)
dž kao
džabe , džak, džaka, džakom, džaku, džamija, dželat , džem, džemper, džentlmen, džep, džez, džezva, džihad, džihada,
džin, džokeji, džuboks, džul, džumbus, džungla, džunka....

Duškov ne zaboravan Mica i Acim iz ,,Slovo na slovo ,, :sesir:

Mada bi uz ovu temu više išlo slovo B :)
B kao
Brankov most,.... :lol:
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=472730#p472730:2o59wq3e je napisao(la):
astrodule » 21 Aug 2017 08:00 pm[/url]":2o59wq3e]Dve trake ulaze u tunel. Desna je i za Prizrensku i za tunel.

U Brankovoj je desna traka za taksije i GSP, pa realno tu samo taksi vozila prave "problem".

Naravno i autobusi koji ide u tunel moraju posle stanice da se prestroje.

Problem je i sto su autobusi 16 i 95 navikli da odmah tu seku dve trake, ne prestrojavaju se jednu po jednu, vec direktno sa stanice idu u krajnju levo.

Slicno kao i mnogi vozaci koji iz leve trake Carice MIlice idu desno u Narodnog fronta, pa seku dve trake u desno.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=472715#p472715:4myjtpi9 je napisao(la):
Дошљак » Mon Aug 21, 2017 7:42 pm[/url]":4myjtpi9]Проблем је иза тунела. Уска Деспота Стефана пре свега. И тако је свакодневно у шпицу.

boca-ica":4myjtpi9 je napisao(la):
rekao bih da je to stari problem ,,suzenja,, sto je lepo ilustrovano te se vidi na ovoj sličici :)
file.php

Slazem se da zagusenja nastaju na pomenutim lokacijama ali pogresno je te lokacije indentifikovati kao "problem".
Terazijski tunel, ulice oko njega, zeleni venac, su saobracajnice koje nije moguce prosiriti. Zato problem treba potraziti u smjeru iz kog saobracaj dolazi a to je brankov most i novi beograd.

Iz tog smjera vozila dolaze u 3 trake, velikom brzinom i onda se zakucavaju u uske ulice, semafore, autobuska stajalista i slicno.

Zato bih ja uzeo u obzir nekoliko rjesenja:
1. smanjenje broja voznih traka na brankovom mostu
2. ogranicenje brzine na mostu (recimo 30km/h)
3. reorganizacija javnog prevoza brankovom ulicom (npr, uvodjenjem lakog sinskog sistema sa autonomnom trasom i uklanjanje autobusa)
4. prosirenje pjesackih i biciklistickih staza na mostu.

Primer za poredjenje. Margit most u Budimpesti...

 
sve tacno, odavno je Brankov most zreo za 2+2 trake i mnogo sire pesacke i biciklisticke staze.
 
Vrh