Šta je novo?

Blok 34 i Studentski grad, Novi Beograd

Odlično je ovo pitanje o usporavanju saobraćaja, jer kao što je gore rečeno, poznato je da se brzo vozi u bloku, posebno oko studenjaka. Bez obzira na sav trud i objašnjenja, upućenih članova foruma, oko izgradnje nove ulice, meni još uvek nisu jasne neke stvari. I dalje mislim da će biti na štetu stanara bloka, zbog gubitka parking mesta, buke, zagađenja, saobraćajne gužve itd. O ovome je trebalo razgovarati sa stanarima bloka, pre nego što je odlučeno da se radi.
 
Možeš li da obeležiš koja parking mesta će nestati?

Što se tiče buke i zagađenja - pitanje je koliko će ljudi uopšte koristiti to isključenje.
 
Možeš li da obeležiš koja parking mesta će nestati?

Što se tiče buke i zagađenja - pitanje je koliko će ljudi uopšte koristiti to isključenje.
Ako sam ja dobro razumeo dosadašnje poruke na temi i gledajući onaj crtež koji je Gaga okačio, parking ispred kafića CD se ukida, ali mi nije jasno da li se ukidaju i parking mesta koja sam na slici zaokružio. Ne znam da li će se u ovom delu išta raditi tj. da li se radi samo nastavak Studentske ili i postojeći deo ulice.Nadam se da ne, jer je to 80 mesta, više bi se ukinulo nego što bi ostalo, znači haos totalni. Koristiće ljudi sigurno da izbegnu Tošin bunar, a sad koliko će to biti...
 

Prilozi

  • IMG_20220414_200206.jpg
    IMG_20220414_200206.jpg
    119,4 KB · Pregleda: 160
Možeš li da obeležiš koja parking mesta će nestati?

Što se tiče buke i zagađenja - pitanje je koliko će ljudi uopšte koristiti to isključenje.
Bez obzira na ove trenutne nacrte mislim da će nestati parking ispred kafića CD, jer će gledati da ulica dobije na širini zbog gustog saobraćaja. A mislim da će baš biti korišćena i gust saobraćaj jer ima za cilj da smanji, sve veću, gužvu na raskrsnici na T. bunaru i sam T. Bunar ka blokovima i Zemunu, pa će svi koji idu sa auto-puta ka Z. Đinđića, Studentskoj, P. Komune pa i N. Heroja koristiti novo isključenje. Drugi razlog izgradnje ne vidim.
 
Ja mislim na samo isklučenje sa auto-puta pa do postojeće ulice koja prolazi pored kapije, tu mislim da će biti šire nego na nacrtu i tu će prolaziti pored parkinga i zbog toga mislim da će parking da trpi. Jer, kao što se i dešava u gradu i šire, jedno su nacrti i plan a drugo kada počne izgradnja. Onaj sistem, napravićemo zgradu od četiri sprata, sve po propisu a ispadne neboder uz kršenje svih propisa i na uštrb ljudi koji žive u okolini ali kad je već tu nema veze, gde sad da rušimo.
 
Mislim da to ne važi za ulice i da tu ne bude odstupanja.

Aj jedno pitanje za vas koji živite u Bloku 34 - kako vi zamišljate rešenje parkiranja? Da li biste pristali na zoniranje? Naravno pre toga da naprave dovoljno parking mesta?

Moja ideja je da se recimo livada iza Ristića uredi i to tako da pola bude parking, a pola dečiji parkić (plus dodatni sadržaji tipa teretana ili za kućne ljubimce)

Plus onaj plato kod bivšeg Foto Tota da se uredi i ozvaniči za parkiranje (iscrtaju parking mesta).

Mislim da bi tako mogli da uklonimo sva ona kola parkirana uz novu zgradu i ostala nepropisno parkirana.
 
Rešenje parkinga je prosto, makar ispred brojeva od 168 do 172, što mene najviše i zanima, mislim na B. A. Čarnojevića, kod ničije zemlje, da se nastavi tamo gde je prekinut i "gornji" i "donji" deo parkinga, to je onaj "kuda dalje" deo, sa slike. Isto važi i za trotoare i za sve ostalo neophodno, samo da nastave i dovrše blok. Prostora ima.
 
mislim da bi se nešto dobilo i ukidanjem poprečnog parkinga kod nove zgrade a da se uvede minimum ukoso parkiranje, tako bi se dobilo na prostoru za proširenje te nikada dovršene saobraćajnice da mogu 2 automobila da se mimoiđu i da se, ako treba zabrani paralelno parkiranje na drugoj strani ulice
 
Gore sam malo pogrešio, mislio sam na brojeve do 174, da ne zapostavim komšije iz tog ulaza koji takođe imaju isti problem. Ustvari, bukvalno, od ulaska iz N. Heroja je nedovršen parking i "gornja" ulica, očekivalo se kada sruše one barake da će tamo biti nešto urađeno ali džaba smo se nadali. Ovo za deo ispred nove zgrade je dobra ideja, i tamo je krkljanac, jedva se prolazi.
 
Pozdrav svim članovima grupe.
Ova tema sa produžavanjem Studentske ulice do autoputa mi je zanimljiva, jer živim u delu bloka koji će biti pogođen radovima. Zamolio bih vas da mi pojasnite neke detalje ukoliko znate ili imate mišljenje. Pogledao sam Gagine crteže iz projekta pa mi nisu jasne neke stvari. Parking ispred kafića će biti uklonjen, a da li znate šta će biti sa delom parkinga bliže Studenjaku, na ona dva ostrva, jedno ispred pekara i prodavnice i drugo ka Bul. ZĐ. Ako ukinu stranu parkinga bliže Studenjaku ukinuće 80 parking mesta. Na crtežima vidim da će uzeti trotoar Studentske ka zgradama, a u KD piše 'Изграђени део Студентске улице се задржава'. A drugo pitanje je saobraćajna signalizacija. Ne vidim (ili gledam pogrešno) da ima ijedan pešački ili ležeći policajac u Studentskoj (semafor nije realan zbog usporavanja saobraćaja). Da li znate gde može da se nađe i vidi projekat saobraćajne signalizacije i projekta saobraćajnice? Ako ne bude usporen saobraćaj od/ka autoputu, pored zagađenja ćemo dobiti i poletno-sletnu stazu za automobile i bezbednost 0, ko će studenta da natera da ide do semafora da pređe ulicu...
Не знам на који паркинг и испред ког кафића мислиш пошто кафиће и не знам, а нису ни битни. Одмах да напоменем да НЕЋЕ бити уклањање паркинга, не знам где си то видео.
Ево ти цртеж пројекта саобраћајне сигнализације, мало сам га увећао па је зато из два дела, а ту је и табела легенде. Могу да је увећам до најситнијих детаља и поставим!
1.пројекат саобраћајне сигнализације.JPG

2.пројекат саобраћајне сигнализације.JPG

легенда.JPG


Документација која је била на увиду јавних набавки 07.12.2021.године, https://nabavke.beoland.com/96-tenderi/javne-nabavke/3523-134-21.html , више није доступна зато што је закључен уговор око ове набавке негде током фебруара месеца. Ја имам ту комплетну документацију, где је цео пројектни задатак и где је наведен сваки детаљ изградње ове саобраћајнице, а и реконструкција постојећег дела Студентске улице. Све је у ПДФ формату и то не могу да поставим на ову подтему тј.форум, као ПДФ формат, а и прилично је велики документ (94,3 мб). Овде на порталу јавних набавки имаш о овом пројекту, али да би отворио, мораш претходно да се пријавиш као предузеће:
https://www.nabavke.com/javne-nabav...ju-beograda-jp-beograd-vracar/beograd/2312063

Само један део из документације
1-10.JPG

11-25.JPG


Ne uklanjaju se postojeći parkinzi
Ulica ide pravo i skreće desno uz postojeću ogradu Studenjaka.
Ovih 5 vozila su nepropisno parkirana, tj nisu na parking mestima.
Управо тако

Odlično je ovo pitanje o usporavanju saobraćaja, jer kao što je gore rečeno, poznato je da se brzo vozi u bloku, posebno oko studenjaka. Bez obzira na sav trud i objašnjenja, upućenih članova foruma, oko izgradnje nove ulice, meni još uvek nisu jasne neke stvari. I dalje mislim da će biti na štetu stanara bloka, zbog gubitka parking mesta, buke, zagađenja, saobraćajne gužve itd. O ovome je trebalo razgovarati sa stanarima bloka, pre nego što je odlučeno da se radi.
Па ако тако мислиш онда,...шта да се више каже.
Паркинзи се неће губити, бука вам неће бити већа него што већ јесте. Већа вам је бука од тих кафића, самог „студењака“, него од аутомобила. Ово је само продужетак постојеће саобраћајнице, а она је планирана још пооодавно, односно по изградњи самог ауто-пута кроз Београд.

Možeš li da obeležiš koja parking mesta će nestati?

Što se tiče buke i zagađenja - pitanje je koliko će ljudi uopšte koristiti to isključenje.
Користиће га највише баш станари блока 34 који ће ту излазити или улазити на ауто-пут. А и они који можда буду знали за ову могућност.

Ako sam ja dobro razumeo dosadašnje poruke na temi i gledajući onaj crtež koji je Gaga okačio, parking ispred kafića CD se ukida, ali mi nije jasno da li se ukidaju i parking mesta koja sam na slici zaokružio. Ne znam da li će se u ovom delu išta raditi tj. da li se radi samo nastavak Studentske ili i postojeći deo ulice.Nadam se da ne, jer je to 80 mesta, više bi se ukinulo nego što bi ostalo, znači haos totalni. Koristiće ljudi sigurno da izbegnu Tošin bunar, a sad koliko će to biti...
Већ сам објаснио много раније, па да се не понављам.

Ja sa Gagine slike ne vidim nikakva proširenja postojeće ulice koja prolazi pored Plave kapije Studenjaka do BZĐ.
Управо тако.

Ja mislim na samo isklučenje sa auto-puta pa do postojeće ulice koja prolazi pored kapije, tu mislim da će biti šire nego na nacrtu i tu će prolaziti pored parkinga i zbog toga mislim da će parking da trpi. Jer, kao što se i dešava u gradu i šire, jedno su nacrti i plan a drugo kada počne izgradnja. Onaj sistem, napravićemo zgradu od četiri sprata, sve po propisu a ispadne neboder uz kršenje svih propisa i na uštrb ljudi koji žive u okolini ali kad je već tu nema veze, gde sad da rušimo.
Мало претерујеш са ......
То си ти само тако замислио у твојој глави да ће бити, без обзира шта је на цртежу тј.пројекту. Не може да се г/ради улица вам постојећег пројекта. Ово није приватан пројекта ни приватна инвестиција.
 
Ево још неких података из пројекта:

ПРОЈЕКАТ ЗА ИЗВОЂЕЊЕ САОБРАЋАЈНИЦЕ СТУДЕНТСКА СА ПРИПАДАЈУЋОМ ИНФРАСТРУКТУРОМ

НА ГРАЂЕВИНСКОЈ ПАРЦЕЛИ САОБРАЋАЈНИЦЕ КОЈУ ЧИНЕ КАТАСТАРСКЕ ПАРЦЕЛЕ: 865/21, 887/2, 865/30 И 903/10 КО НОВИ БЕОГРАД за израду Пројекта саобраћаја и саобраћајне сигнализације који је део Пројекта за извођење за нову градњу/реконструкцију саобраћајнице Студентска са припадајућом инфраструктуром на грађевинској парцели саобраћајнице коју чине к.п.: 865/21, 887/2, 865/30 и 903/10 КО Нови Београд, одређује се:

Одговорни пројектант Пројекта саобраћаја и саобраћајне сигнализацијекоји је део Пројекта за извођење за нову градњу/реконструкцију саобраћајнице Студентска са припадајућом инфраструктуром на грађевинској парцели саобраћајнице коју чине к.п.: 865/21, 887/2, 865/30 и 903/10 КО Нови Београд

4/ ОПШТЕ КАРАКТЕРИСТИКЕ ПОСТОЈЕЋЕГ СТАЊА
На Б.А. Чарнојевића – на изливној траци ка Улици Тошин бунар су изграђене лепезе којима ће се део Студентске улице који је предмет грађевинског пројекта прикључити на овај булевар. Дужина новопројектованог дела до уклапања у постојећи коловоз Студентске улица је 181,4м. Улица је пројектована са коловозом ширине 7м и тротоарима са леве стране 2м а са десне 3м. Први део дужине око 123м је у правцу иза кога је лева кривина радијуса 50м. На овом делу делу саобраћајнице нема укрсних места. На постојећем делу до Б. З. Ђинђића постоје два улаза у унутарблоковске саобраћајнице са десне стране и колски улаз у комплекс Студентског града са леве стране који је обезбеђен рампом.

На постојећем делу саобраћајнице постоје само два саобраћајна знака: знак забране заустављања и паркирања (II-34) на прилазу од Б.З. Ђинђића и знак намене саобраћајних трака (III-203) у смеру ка Б.З. Ђинђића. Хоризонталном сигнлизацијом је обележен део улице на коме се коловоз шири и подужним ознакама коловоз је подељен на три траке. Са два реда стрелица означена је намена две улазне саобраћајне траке - лева за лева скретања и десна за право-десно.

5/ НОВОПРОЈЕКТОВАНА САОБРАЋАЈНА СИГНАЛИЗАЦИЈА
Предмет пројкета је саобраћајна сигнализација и на новопројкетованом и на постојећем коловозу дела Студентске улице између Бул. З. Ђинђића и Бул. А. Чарнојевића (изливна трака ка Тошином бунару) који представљају једну целину. Пројектом нису обухваћена укрсна места и сигнализација која регулише саобраћај на самим укрштајима.

Први део саобраћајнице је ширине 7м и подужном линијом је подељен на две саобраћајне траке - за сваки смер кретања по једну ширине 3,5м. Због мале дужине правца и непрегледне леве кривине подужна линија је неиспрекидана. На постојећем делу су три прикључка – два са десне и један са леве стране. Преко сва три прикључка су пројектовани пешачки прелази. Пешачки прелази са три десне стране су ширине 3м. Пешачки прелаз преко приступне саобраћајнице у Студентски град је ширине 2,5м јер је на том прилазу рампа за возила која физички онемогућава кретање пешака већом ширином. На сва три прикључка су пројектовани саобраћајни знакови знакови ''обавезно заустављање'' (I-2) и ''пешачки прелаз'' (III-6). је и на већ изграђеним делом саобраћајнеице је неиспрекидана линија, а у зони самих укрсних места је кратка испрекидана линија растера 1-1м. У десној кривини коловоз почиње да се шири на 9м коју ширину улица има до украног места са Б. З.Ђинђића. У тој кривини се се на средини коловоза обележава разделно острво. На том делу саобраћајне траке постепено мењају своју ширину са 3,5м на 3,0м колико има свака од три саобраћајне траке на завршном правцу.
Ширина свих разделних линија је 0,12м.
Разделно острво је шрафирано линијама ширине 0,4м на растојању од 1м.
Између супротних смерова је неиспрекидана разделна линија. Између две саобраћајне траке у смеру ка Б. З. Ђинђића је кратка испрекидана линија растера 1-1м. Испред раскрснице између саобраћајних трака је неиспрекидана линија дужине 25м до постојеће зауставне линије. У ове две траке обележена су три реда стрелица која означавају намену трака. На почетку две саобраћајне траке је пројектован саобраћајни знак намене саобраћајних трака (III-203).
Укрсно место са Бул. З. Ђинђића је регулисано светлосном сигнализацијом. На семафорском стубу на прилазу Студентске улице стоји знак ''обавезно заустављање'' (II-2).
Границом пројекта дела Студентске улице раскрсница са Б. З. Ђинђића није предмет пројекта, а елементи који утичу на рад светлосне сигнализације нису мењани (положај зауставне линије и пашачких и бициклистичких прелаза).

Такође, на другом крају саобраћајнице, укрсно место са изливном траком ка Тошином бунару је делимично ван граница пројекта. На далу који припада пројекту на прилазу укрсном месту обележене су стрелице на коловозу
– обавезно десно и неиспрекидана зауставна линија. Уз зауставну линију постављени су са десне стране знакови ''обавезно заусатављање'', ''обавезно десно'' и ''пешачки прелаз'' на једном стубу. На ситуацији је приказан пешачки прелаз на коловозу који је ван граница пројекта.
Саобраћајни знакови
Саобраћајни знакови су пројектовани су у складу са Законом о безбедности саобраћаја на путевима („Сл. гласник РС“, бр. 41/2009, 53/2010, 101/2011, 32/2013 – одлука УС, 55/2014, 96/2015 – др. закон, 9/2016 – одлука УС и 24/2018), Правилником о саобраћајној сигнализацији („Сл. гласник РС“ бр. 85/2017) и српским стандардима.
Пројектом су предвиђене следеће величине саобраћајних знакова:
-Знакови изричитих наредби: осмоугао Ø 60 cm;
-Знакови обавештења: правоугаоник 60х90 цм и квадрат основе 60 цм;
Стандардни знакови који се постављају су од материјала класе 2. У графичком делу пројекта, на ситуационим решењима саобраћајне сигнализације и опреме су приказани новопројектовани саобраћајни знакови.
Носачи саобраћајних знакова

За стандардне саобраћајне знакове су предвиђени једностубни цевни носачи, чија дужина зависи од величине и броја знакова на њима. Саобраћајни знакови се постављају тако да је доња ивица знака на 2,2-2,4 м од тла.
Знакови се испоручују заједно са одговарајућим елемнтима за причвршћивање на стуб носач. Постављени знакови су треба да буду обезбеђени од окретања и смицања. Стубови носачи саобраћајних знакова израђују се од челичне вучене цеви Ø 60 mm
.
једноличног пресека и дебљине. Са горње стране цеви носача морају бити затворене како би се спречили штетни атмосферски утицаји.
Ознаке на путу
Ознаке на путу у погледу техничких услова морају да задовоље захтеве дефинисане Правилником о саобраћајној сигнализацији и СРПС стандарда који се односе на предметну област.
Примењене су ознаке на коловозу из следећих СРПС стандарда:
-СРПЦ У.С4.222, 223, 225, 227 и 229;
На предметном путу предвиђене ознаке на путу беле боје, ширине разделних линија су ширине 12 цм, кратка испрекидана линија растера 1 пуно и 1м празно поље и пешачки прелази су ширине 3 (2,5) м.
Количина боје неопходна за обележавање ознака на коловозу дата је у предмеру и предрачуну у m².
Тачан положај, односно стационажа саобраћајних знакова приказана је у ситуационом плану. Из сваки пројектовани саобраћајни знак у ситуационом плану ( цртеж бр.2) дата је табела у којој су унети подаци о димензијама саобраћајног знака, класи материјала од којег се прави саобраћајни знак, као и висини стубног носача на који је потребно да се постави саобраћајни знак.

1650145085606.png

1650145103469.png

1650145127155.png

1650145153935.png
 
Мало претерујеш са ......
То си ти само тако замислио у твојој глави да ће бити, без обзира шта је на цртежу тј.пројекту. Не може да се г/ради улица вам постојећег пројекта. Ово није приватан пројекта ни приватна инвестиција
Ne znam u čemu preterujem i šta sam to zamislio u svojoj glavi. Tebi najiskrenije svaka čast na trudu da objasniš sve oko izgradnje ove ulice, iako ne znam zašto se baš toliko trudiš. Ako si stanar bloka 34 onda bi trebalo da znaš odakle naše sumnje u sve što grad i opština pokušavaju da urede, jer se sve naopako radi ili još bolje ništa se ne radi, ništa funkcionalno, naprotiv. Ako si, ipak, zaposlen u opštini, gradu, g. građevinskom ili slično, onda lepo objasni "kolegama koji odlučuju" da dođu da vide kako blok izgleda u praksi, bukvalno, kuda ljudi prolaze, bolje reći kuda se provlače, gde parkiraju, kolika je buka i odakle dolazi, koliko se brzo vozi, kolike su gužve na ulicama, kolika je zagađenost, javno osvetljenje, nepotkresano drveće, asfalt po ulicama ispucao i nikad obnovljen itd. A ako nisi onda bi bilo dobro da ove prepiske čita neko iz gradske / opštinske vlasti i da vidi šta su suštinski problemi. Nije isto crtati planove i odlučivati iz kancelarije i pričati sa ljudima koji tu žive šta im je potrebnije / neophodnije. I da, ceo grad je kao neka privatna investicija, pa što i ovo ne bi izgledalo tako, kad se završi.
 
Sve to stoji, ali kod ovakvih projekata nema odstupanja od planiranog. Mislim da se nikada nije desilo da ulica koja je 1+1 postane 2+2 ili slično. Gledaju se striktno linije plana i ništa van toga neće biti taknuto.

Ja sam vrlo svestan problema sa parkiranjem u ovom Bloku (ja živim u Bloku 3, a u 34. mi je svastika), ali ja ne mogu da vodim vama bitku za rešavanje problema (parkinga prvenstvno). Konrektan naredni potez je da se organizujete kao Blok 33 ili Blok 37, dogovorite se i izađete pred Vesića & Co.
 
Tako će i biti, već se razgovara o tome. Jer stvarno nema smisla opterećivati blok dodatnom ulicom a pre toga ne urediti potrebnu infrastrukturu da bi cela saobraćajna mreža finkcionisala bez opterećenja po već postojeću / nepostojeću i veoma opterećenu mrežu. I opet ponavljam, svaki stručnjak koji se bavi ovim stvarima, neka prođe kolima, biciklom ili pešaka korz blok u različito doba dana, nekoliko puta, a pogotovu predveče i biće mu jasno o čemu pričam.
 
Upoređujem slike sa google street view ,napravljene 2015. godine oko podneva i sada kada pogledam kroz prozor skoro u isto vreme, na slici parking polu prazan, nijedno vozilo na ulici, ni parkirano niti prolazi a sada parking prepun, vozila parkirana uz ulicu, trubi se, jedva se prolazi, iako je nedelja, uskrs, evo ovog momenta se to dešava, bukvalno. I sada zamislite na sve to kada proradi nova ulica. Često se šalimo na račun svoje muke pa kažemo da smo postali kao Strahinjića Bana, skupa kola prolaze i konstantna gužva.
 
Ja mislim da će uticaj nove ulice biti mizeran na postojeće probleme. Neća ova ulica privući nikoga novog da vam parkira u bloku.

Jedino o čemu možemo pričati je uticaj buke, ali zaista mislim da je to skoro ništa u odnosu na postojeću buku.

Ne verujem da je iko lud da iz Narodnih heroja skreće u Blok 34, da se provlači između parkiranih vozila do Arome i Studenjaka i onda odatle izlazi na auto-put. Sa druge strane, biće dosta onih koji će iz Studentske da izlaze na auto-put, ali tu treba da brinu samo studenti kada izlaze iz Plave kapije (iskreno, ne znam zašto tu nema pešaškog prelaza).
 
Nisi upravu, bez ljutnje. Već sada se koristi to isključenje za pravce koje sam bio naveo, zato sam jednom i napisao kako je blok prljav od blata koje nanose vozila. Pogotovu sada kada je sve utabano, i to se baš baš koristi. I neće biti parkiranje veliki problem zbog nove ulice nego sve ostalo gore navedeno. Blok je preurbanizovan, jbg da li ova reč uopšte postoji, a infrastruktura stara 32 godine, pravljena za duplo manji saobraćaj i vozila.
 
Realno koliko vozila tuda prodje dnevno?

Blato ste mogli da imate od onih radova kod Kofidrima, ali da bas toliko vozila koristi trasu buduce ulice, mi je zaista malo verovatno.

Oko problema u Bloku se apsolutno slazemo i po meni je resenje vrlo prosto - napraviti nove parkinge na mestima koje smo vec pomenuli.

Vec sam pisao u nekoj drugoj temi - samo da vlast krene da obraca paznju na trotoare i kolovoze i da krene sada da ih popravlja po celom gradu imali bi posla za naredna 2 zivota. Plus pravljenje novih parkinga i zoniranje.
 
Prođe između 20 i 30 vozila, iz pravca N. Heroja, gornjom ulicom i nazad istom trasom a iz pravca studentske, kod krivine, ne znam koliko, tu ne vidim sa prozora, ali i odatle seku do i od auto-puta. Blatnjavo je posle svake kiše već decenijama i nema veze sa onim radovima, oni su samo još više zaprljali ulicu. Samo još ovo, u vezi prljavih ulica, pre par dana je cisterna prala ulice u bloku, jedino nisu baš taj deo oko radova, taj deo koji je najprljaviji.
 
I da, ovde govorim o divljem "reli" terenu punom rupa i neravnina, gde ja prvi ne bih prošao kolima osim ako bih da ostanem bez točkova. Sad zamisli koliko će se povećati broj vozila, na dnevnom nivou, kada se uradi put. I tada će seći put preko ničije zemlje, plus. Inače preovlađuju manji kamioni, kombi vozila i naravno službena.
 
Pa dobro, barem vam vise nece prljati blok kada asfaltiraju tu reli deonicu :)

Bilo bi lepo da pravljenje nove ulice bude prilika da se oči gradskih otaca malo preusmere na ovaj Blok, za koji mogu prilično odgovorno da tvrdim da je najzapostavljeniji Blok na NBG, a ima prostora da se sredi i da bude jedan od najboljih.
 
@Гага Да ли ово значи да је решен спор о власништву гаражe?
 
Poslednja izmena:
E ovo bi baš rešilo problem, ako parking servis preuzme garažu i prostor oko nje. Konačno neke pozitivne i funkcionalne ideje.
 
@Гага Да ли ово значи да је решен спор о власништву гаражe?
@Анонимни96, обећао сам себи да кад видим да неко постави на Беобилду снимак од овог необавештеног типа, да их више нећу гледати. Изгуби сам ето 15-так минута времена на гледање овог видео записа. Сад сам прекршио то своје обећање пошто је у питању блок 34 и ова вампирска гаража. Да скратим.

Тип је дао/рекао доста нетачних података, да их сад не набрајам, али једноставно овај објакат је још увек у спору! Док се власници, њех четворо не договоре око плаца (шта је чије), никакво преузимање од Паркинг сервиса не може бити, и ту на том месту се неће ништа догађати/рушити/градити или већ шта. Никакво ново бетонирање и постављање мало асфалта до нових зграда, а да се дође од ауто-пута тј. сервисне саобраћајнице до објекта, бар како је овај рекао на 10:52.

Па он нема појма ни који је то блок, јер каже на 05:10, "сад кад пређемо улицу идемо према Блоку 38 и према Студентском граду и према објекту који је исто тема данашње приче"...!!!!!!!

Требао би прво да научи где је који Блок на Новом Београду, а још важније да погледа и прочита на нашем Боебилду шта се и где све гради, руши, итд. ,па тек онда да прича и објављује видео снимке и зарађује паре као некакав јутјубер !(или већ како се то зове!).

:sesir:
 
Vrh