Šta je novo?

Blok 34 i Studentski grad, Novi Beograd

Priv radni dan sa zonom obećava. Parking poluprazan a livada puna. Isto je bilo i tokom vikenda, kada su svi stanari tu. Na livadi svi oni koji su parkirali po bloku pa na bus na posao, tek se sada vidi koliko ih je bilo. Prošetao sam po bloku, ista slika, kao i u bloku 33.
Šta očekujete da će se desiti kada se budi zonirali svi blokovi, izuzev BK?
 
Zato u 37. i 38. trenutno nema gde igla da padne.

Čekajući Zonu...
 
Dobro pitanje ali je još zanimljivije šta će biti kada se ogradi livada i krene gradilište, gde će ova gomila vozila? Ako se to uopšte desi, jbg, moj pesimizam.
 
To smo se pitali i kada su krenuli sa zoniranjem od blokova 21, 22, 23?

Evo, došli smo do Studenjaka i Fontane.

Po meni je rešenje da postoje neki poludivlji parkinzi gde će parkirati oni koji ne mogu / neće da izvade mesečnu kartu.

A može i da se dozvoli parkiranje na nezoniranim mestima unutar bloka, ali da se ne kažnjavaju ljudi ako imaju mesečnu kartu i nisu baš bahato parkirani. Znam da je to pravno nemoguće, ali moglo bi da postane nepisano pravilo.

Ja ću opet pitati šta je sa barem svakodnevno parkiranih 100-tinjak vozila u Bloku 30 oko solitera. Nemoguće je da ih kažnjavaju svaki dan.
 
To smo se pitali i kada su krenuli sa zoniranjem od blokova 21, 22, 23?

Evo, došli smo do Studenjaka i Fontane.

Po meni je rešenje da postoje neki poludivlji parkinzi gde će parkirati oni koji ne mogu / neće da izvade mesečnu kartu.

A može i da se dozvoli parkiranje na nezoniranim mestima unutar bloka, ali da se ne kažnjavaju ljudi ako imaju mesečnu kartu i nisu baš bahato parkirani. Znam da je to pravno nemoguće, ali moglo bi da postane nepisano pravilo.

Ja ću opet pitati šta je sa barem svakodnevno parkiranih 100-tinjak vozila u Bloku 30 oko solitera. Nemoguće je da ih kažnjavaju svaki dan.
Po meni jedino pravo resenje je pritisak na institucije da se naprave nove podzemne garaze i parking mesta, sve ostalo je divlji zapad i nema smisla.
 
mnogo ste darezljivi
ja bih samo kaznjavao.

mislim da niste ni svesni koliko porodica ima vise od 2 auta (sto znaci da ne moze u zoni), koliko ima kampera koje stoje po x nedelja na mestima (kod mene u bloku 2 dzipa ns registracije je na istom mestu vec 3 meseca), koliko sluzbenih vozila

prvo kaznjavanje pa onda tek bih video prave potrebe za parkiranjem

drugo ovo sa garazama, nisam ni siguran da ce da radi, tj da ce ljudi iz okoline da kao placaju mesto tu.
pa ljudi nece iz bloka 30 da predju na ostrva da parkiraju u zorana djindjic, sada ce kao da placaju garazu
a ovi puniji vec imaju svoje garaze ili iznajmljuju
 
Ni bogatije zemlje ne prave podzemne garaže na periferiji.

Nova parking mesta znače i manje zelenilla na način kako trenutno rade.

Meni je održiva ideja da se blatnjave livade unutar blokova (pa makar i bile predviđene po postojećim planovima za škole, vrtiće i objekte društvene namene, pretvore u parkinge, ali...

* Nikako samo asfalt
* Što više drveća

Sam Blok 34 ima takve prostore. Opet ću ponoviti predlog za livadu iza Dr Ristića - pola parking, pola igralište, pola park za kučiće :) i sve to sa mnogo zelenila i drveća.
Ne mora parking da bude pravljen da se maksimalno iskoristi površina. Dovoljno je žrtvovati 15% površine i tu usaditi zelene pojaseve i drvorede.

Svaki, ali baš svaki blok na NBG ima takve prostore unutar bloka.
 
Realno vece podzemne garaze na svaka 4 bloka bi pomogle, e sad ako neko ima vise automobila i mrzi ga da prepesaci 5-10 minuta do kola i parkira na divlje onda i treba da bude kaznjen naravno :)

A za kampere, mislim to je nezgodno. Ja zivim i imam parkirana kola i ne vozim ih cesto, neko bi mozda pomislio da kampujem ali ja jednostavno vozim kola jednom u 10-15 dana trenutno (kad budu dosla deca u buducnosti bice to dosta cesce :D). I dalje imam pravo da tu parkiram kola iako mi nisu preka potreba da ih vozim svaki dan.

Sad doduse i ja znam par kola koja su na parkingu i istom mestu pa jedno 2 godine sigurno sa verovatno isteklom registracijom, za to se slazem da treba sankcionisati nekako.
 
Ali ne samo parking, već i parking i igralište.

Centar grada može sebi da dozvoli garaže i njih treba graditi.

Naravno, sve to treba da bude povezano sa boljim gradskim prevozom i pravljenja infrastrukture za bicikle.

Ovo što gledamo su samo kratkoročna rešenja koje smišlja i sprovodi neko sa mozgom debila koji ne voli svoj Grad.
 
meni je ovo resenje bolje nego sto je bilo ranije, samo bih pravio da bude rigoroznije u smislu
1 max mesto po stanu
skuplja mesecna karta
i jako kaznjavanje nelegalno parkiranih auta.

auta su nam preuzeli blokove, jednostavno postalo je preruzno.
to da se gradi na primer kod mene unutar bloka, gubis deo koji nema ulica, nema kola gde deca mogu da se igraju, da bi njih 100 parkirala auta
naravno treba bolji prevoz i sve, ali i kada bi se izgradile garaze, ubedjen sam da bi bile prazne kao ona nova u zemunu

samo kazna, kazna, kazna
i to da bude kazna 100 evra za lose parkiranje
 
u pravu si. mora postepeno, jer ce raditi kuka i motika.
meni ti nelagalni smetaju, samo tamo gde stvarno nije ok, pesacki prelazi i blizina krivina/raskrsnica jer jako smanjuje vidljivost.
 
U blokovima izmeðu bulevara Nikole Tesle i Mihajla Pupina imamo podzemne garaže, pa u bloku 28 (onaj iza Vera) što je izmeðu Bulevara umetnosti i Španskih boraca. Ako sam omanuo broj, ispravite me. Tu su i blokovi na 6.​
 
u svim blokovima centralnim imas neki vid garaza sem u bloku 24 i 21. (sem novih zgrada)
samo odnos garaznih mesta u bloku 28 u odnosu na broj stanara u televizorkama je takav kao i da nemas garaze :D

mislim da su taj odnos garaza najbolji u blokovima 29 i 22. u 22. samo kulice nemaju svoje garaze
 
Blok 30 ima baš dosta podzemnih garaža.

Ali one su građene planski sa zgradama iznad.

Opet, da se ja pitam, nova zgrada bi morala da imala duplo više parking mesta nego stanova i višak bi se naplaćivao. I nikakve klackalice koje se uklone kada zgrada dobije upotrebnu dozvolu, to bi se najstrožije kažnjavalo (kao i prenamena garažnih mesta)
 
Po meni jedino pravo resenje je pritisak na institucije da se naprave nove podzemne garaze i parking mesta, sve ostalo je divlji zapad i nema smisla.

Evo sad ću ti kažem odmah šta se dešava kad se parking naplaćuje

Primer imaš, BIG na Karaburmi pre nekog vremena uveo rampe i plaćanje parkinga jer je parking konstantno bio pun (kamperi, ljudi koji se tu parkiraju pa idu prevozom itd.).

Uvedoše rampe, sad uđeš na parking koji je poluprazan, ali zato Uralska ulica iznad BIG-a nema gde igla da padne, zauzet svaki cm trotoara vozilima.

Nije rešenje pravljenje garaža, parkinga itd. jer ljudi neće da plaćaju, misle da imaju bogom dano pravo da se parkiraju za džabe

slažem se sa @BillHicks, samo jako po džepu udarati i pauk da radi, dok se ne opamete

Pa druže ako ti je skupo, pravac javni prevoz
 
Evo sad ću ti kažem odmah šta se dešava kad se parking naplaćuje

Primer imaš, BIG na Karaburmi pre nekog vremena uveo rampe i plaćanje parkinga jer je parking konstantno bio pun (kamperi, ljudi koji se tu parkiraju pa idu prevozom itd.).

Uvedoše rampe, sad uđeš na parking koji je poluprazan, ali zato Uralska ulica iznad BIG-a nema gde igla da padne, zauzet svaki cm trotoara vozilima.

Nije rešenje pravljenje garaža, parkinga itd. jer ljudi neće da plaćaju, misle da imaju bogom dano pravo da se parkiraju za džabe

slažem se sa @BillHicks, samo jako po džepu udarati i pauk da radi, dok se ne opamete

Pa druže ako ti je skupo, pravac javni prevoz
Mogu se uraditi oba, jake i ceste kazne + nova parking mesta i garaze, nije kao da su medjusobno iskljuciva resenja :)
 
Nisam ja protiv garaža, ali mislim da na nekom nivou gubi smisao da toliko podređujemo grad automobilima. Pre bih uložio u javni prevoz nego da pravim garaže u blokovima za ljude koji će ionako gledati da ga zaglave na zelenu površinu negde pre nego da plate jedan dinar.
 
Vrh