Šta je novo?

Blok 34 i Studentski grad, Novi Beograd

Добио сам одговор да Секретаријат за саобраћај подржава моју иницијативу, али да би требало да се обратим Секретаријату за урбанизам. Поводом тога, послаћу исти предлог на мејл urbanizam@beograd.gov.rs:
 
Razmišljam o kupovini stana u Bloku 34, posebno me zanimaju zgrade sa žutom fasadnom ciglom (3.0 / 86m2).

- Kakva su vaša iskustva sa stanovima u ovom bloku (cena deluje značajno viša od okolnih blokova)?
- Koje su prednosti i mane života ovde?
- Da li postoje neki specifični problemi sa zgradama, infrastrukturom ili održavanjem?

Buka od autoputa i nedostatak parkinga su svakako glavne mane ovog bloka.
 
Razmišljam o kupovini stana u Bloku 34, posebno me zanimaju zgrade sa žutom fasadnom ciglom (3.0 / 86m2).

- Kakva su vaša iskustva sa stanovima u ovom bloku (cena deluje značajno viša od okolnih blokova)?
- Koje su prednosti i mane života ovde?
- Da li postoje neki specifični problemi sa zgradama, infrastrukturom ili održavanjem?

Buka od autoputa i nedostatak parkinga su svakako glavne mane ovog bloka.
Mi smo se doselili skoro bas u taj tip stana i zgrade. Zgrade su super a stanovi divni, osvetljeni, izolacija dobra i generalno bez nekih skrivenih mana. Cena je takva jer su ovo 30 god novije zgrade od svih u okolini… Meni je jedini problem miris rostilja u celom delu bloka oko mesare Momcilo… Cudim se kako je moguce da niko ne reaguje na to maltretiranje? Da li postoji neka institucija koja treba da meri zagadjenje koje oni prave?
 
Onda svakako nije ista zgrada.
Žuta fasadna cigla nije isto što i nova žuta zgrada u sredini bloka koja je jedina novijeg datuma (Aroma).
 
Onda svakako nije ista zgrada.
Žuta fasadna cigla nije isto što i nova žuta zgrada u sredini bloka koja je jedina novijeg datuma (Aroma).
Sve zavisi kako ko definise “novijeg datuma” 😆 Nasa zgrada (Momcilo) je useljena ‘94 god sto cca 30 god nakon sto su izgradjene okolne bloku 1, 2, 3 itd
 
Mi smo se doselili skoro bas u taj tip stana i zgrade. Zgrade su super a stanovi divni, osvetljeni, izolacija dobra i generalno bez nekih skrivenih mana. Cena je takva jer su ovo 30 god novije zgrade od svih u okolini… Meni je jedini problem miris rostilja u celom delu bloka oko mesare Momcilo… Cudim se kako je moguce da niko ne reaguje na to maltretiranje? Da li postoji neka institucija koja treba da meri zagadjenje koje oni prave?
Hvala. Živim u bloku 37 preko puta pa mi blok 34 deluje kao najkvalitetnija opcija u okruženju.

Nažalost, takvih stanova je veoma malo u ponudi tokom godine - i u aromi i u zgradi sa žutom fasadnom ciglom. Nedavno se pojavio jedan zanimljiv stan na oglasima, ali je prodat za manje od nedelju dana.
 
Izgleda da postoji neki kvar na toplovodu ili je mozda neka druga vrsta radova na parceli iza MediGroup-a
IMG_20241023_091918.jpg
 
Ja sam dobio potpuno drugačije informacije danas, od poslovođe, barem se tako predstavio. Kaže da ih usporava g. zelenilo koje treba da ukloni dva drveta sada a treće, koje je podiglo asfalt na krivini, kada krene rekonstrukcija ulice. Pričam o delu ispred BAČ 174, isto kaže i za deo sa slike. Kaže da posle ovoga kreće rekonstrukcija ulice i zoniranje. Ako pola od ovoga bude tačno biće dobro jer mi nije jasno zašto su onda već oivičili parking na oba dela radova.
 
Sta fali zoniranju?
Postoji o zonama parkiranja cela tema na forumu https://forum.beobuild.rs/threads/parkiranje-zone-garaže.601

Moje vidjenje je da zona neće popraviti stanje sa parking prostorom, kao što nije nigde gde uvedena, a samo će stanarima dodati još jednu godišnju obavezu i namet.
Blok 34, sem uprave Carine, koja nikad nije stvarala veliki priliv vozila, nema velike poslovne objekte i prostore i većina vozila potiče od sanara okolnih objekata.
Posetioci će se i dalje parkirati u istom meri, samo će sad plaćati tih 1, 2 3 sata koliko provedu na parkingu. Od tih para mi, stanari, nećemo imati ništa, već ćemo i sami ćemo da plaćamo za nimalo bolju situaciju sa parkingom.
 
Poslednja izmena:
pa ako je parking ogranicen zonom na recimo 3h onda svakako nece moci da dodje bilo ko (zaposleni u okolnim firmama i blokovima) i da svojim kolima zauzme parking mesto na minimum 8h ako ne i vise.
logika nalaze da ce automatski biti vise slobodnih mesta za ostale korisnike, u ovom slucaju prvenstveno stanare

a takodje je i upitno da li 3+ kafica kod Plave kapije koji imaju solidan kapacitet ne uzrokuju takodje solidan priliv vozila i to bas u onim periodima dana kada je stanarima bloka potrebno slobodno parking mesto
 
Najveći problem prave oni koji ostave kola parkirana u bloku pa na gsp stanici T. Bunar, na moto putu, čekaju bus za van grada, idu na posao vrv. Ima ih sigurno 20-ak dnevno, ako ne i više. To će zona da reši, a da ne pričam o studentima.
 
To će da napravi haos u bloku 33. A nisam siguran da je u bloku 33 zona moguca jer veliki broj mesta je zapravo na trotoaru, pa mi je malo neverovatno da ce ih obeleziti kao regularna mesta.
 
Samo još da ponovim nešto što sam već pisao na temi. Kada su veliki praznici, Božić, Uskrs, N. G. Ili letnji meseci odmora, kada odu studenti i nema onih koji ostavljaju kola na ceo dan, lepo se vidi da ima mesta za stanare bloka, možda nedostaje 5-6 mesta ali to je to. Slično tom stanju očekujem od zoniranja a ova nova parking mesta će biti plus, nedovoljno, ali ipak plus. Naravno pričam o delu BAČ 168 - 174.
 
Vrh