A zašro bi smanjivali br.traka ?
Jednostavno u postojece
iscrtati plavu isprekidanu uz desnu ivicu
( 50 cm širine )
i sva druga vozila smeju da je koriste
samo u situaciji kada je biciklista u noj neposredno ispred vozila
ono ce biciklistu zaobici prvom prilikom
na taj način što tockovi vozila bi bila van plave trake , kojom po preticanju motorno vozilo bi nastavilo da se krece i koristi je
Na taj način se samo obezbedjuje na tih 50 cm biciklista , u mometu nj. preticanja
a saobracaj gotovo ne ometa
U suštini dešava
isto kao i sad kad nema tih bic. traka
ali se izbegavaju ekcesne situacije kada namerno ili slučajni biciklistu preticu tako da mu ostve 30 tak cm
a manje vešti ili udare u ivicnjak i padnu ili stanu gledajuci prohujalo vozilo...
Velika je razlika imati te trake
pa bi mnog dvotočkaši ii sišli sa trotoara.
U suštini bic. sezona za masovno bicikliranje je kratka te osim povecanja
bezbednosti u saobracaju tokom sezone
nema bitnih promena za vozače mot. vozila sa iscrtavanjem isprekidane plave trake :!:
Bicikli i trotineti čine sve veci broj u u ucestvovanju u saobracaju
te kako nije zanemarljiv , nadležni imaju i zakonsku obavezu da pristupe saob. regulaciji kretanja učesnika.u cilju povecanja bezbednosti.
Da li ispunjavaju svoju obavezu
vrlo jasno se vidi ...