Sole , jasno si objasnijo :kk:
ali si ispustio iz vida da ,,gomila ,, ulica 1+1 su pretvorene u jednosmerne (1+0)
sa obostranim parkinzima park. servisa.
Ako uzmeš u obzir da je bic. traka 50 cm
a parkirana vozila zauzimaju bar pola metra i viiše kolovoza . Samo ,,okretanjem,, parkinga gde god je to moguce u ne malom procentu u celom gradu dobija se mesto za bic. traku
Kombinacija traka i staza iz trenutne ,,tufnaste,, - prelazimo gotovo u
mrežastu
bic. infrastrukturu
a uz minimalna finansiska sredstva. :!:
E sad o rešavanju broja auto parking mesta mozemo na toj temi .
Uzgred mnogi medu blokovski (dvorišni) prostori su sada jedno nivoima, a sa ponekom višljim etažama naplatnih parking prostora ,
daju Bgdu novi prostor.... ( Korisno kao dodatni prihod zgradama pa i grad. kasi)
Da se vratimo biciklizmu....
Rešenja i opcija kad se hoce ima
a kad se nece onda i zapinje kao sada
Totalno je od ovoga treca prica kada
stvarno postoji fizička ne mogucnost
a takvih ulica mozda ima svega 30 %
a i manje u Bgdu
Imam utisak da trenutna iskorišcenost za bic. infrastrukturu je i manja od 5%
Hajde daj nek uradimo bar pola od mogucnosti
Tih 50% kapaciteta nemamo zbog
uprave grada, koja samo deklarativno a NE i stvarno podržava Bg-biciklizam
što dokazuju mizerno malim ostvarenim ovogodišnjim kilometrima.
@ Astrodule , hvala za slikovit i svetao primer kako se to rešava u velegradima.