Šta je novo?

Biciklistička i trotinet infrastruktura (staze, trake, signalizacija) i saveti za bezbednu vožnju

 
Ali naslov „Izgleda kao svemirski brod“ :)

Svemirski brod.jpg
 
Pozdrav,

Nov sam ovde i ovo je najbolje mesto da se predstavim.

Neću da se predstavim imenom i prezimenom da ne dobijem neku krivičnu prijavu zbog vožnje električnog bicikla po autoputu i motoputu, što je, po mom višegodišnjem iskustvu, najbezbednije mesto za vožnju ako automobili u srednjoj traci ne mogu da voze brže od 70-80 (inače je vrlo opasno).

Takođe, vozim bicikl preko cele godine i po snegu iako imam i auto, pa ako vidite nekog biciklistu koji nije dostavljač, a napolju je ispod 0, dobra je šansa da sam to ja (zbog gore navedenog razloga, ne mogu da vam kažem ključni detalj po kome možete biti sigurni da sam ja).

Pre nego što sam nabudžio bicikl, 12 godina sam vozio običan više-manje svuda, samo nisam po većini biciklističkih staza, o kojima generalno imam vrlo loše mišljenje ako su na trotoaru, tako da mogu da pričam u ime i jednih i drugih.

Prva poruka za sve bicikliste je da se ne plaše vožnje po ulicama, jer me do sad niko nije udario ko se kretao istim pravcem kojim i ja, čak ni suprotnim smerom (misli se na skretače levo koji vas nekad iseku)
Najviše se čuvajte onih što se uključuju iz bočne u glavnu ulicu, jer vas često ne vide, što će reći da izbegavate da vozite 1m od desne ivice kolovoza, ako nema automobila iza vas, a vozite brže od 25-30.

I poslednja poruka: gužva je vaš prijatelj, jer kad su automobili sporiji, svaka opasnost po vas nestaje i bukvalno možete da radite šta hoćete. Tada, ako već niste, sklonire se sa trotoara i uživajte u onome u čemu su bicikli najbolji u ovom gradu.
 
Pozdrav,

Nov sam ovde i ovo je najbolje mesto da se predstavim.

Neću da se predstavim imenom i prezimenom da ne dobijem neku krivičnu prijavu zbog vožnje električnog bicikla po autoputu i motoputu, što je, po mom višegodišnjem iskustvu, najbezbednije mesto za vožnju ako automobili u srednjoj traci ne mogu da voze brže od 70-80 (inače je vrlo opasno).

Takođe, vozim bicikl preko cele godine i po snegu iako imam i auto, pa ako vidite nekog biciklistu koji nije dostavljač, a napolju je ispod 0, dobra je šansa da sam to ja (zbog gore navedenog razloga, ne mogu da vam kažem ključni detalj po kome možete biti sigurni da sam ja).

Pre nego što sam nabudžio bicikl, 12 godina sam vozio običan više-manje svuda, samo nisam po većini biciklističkih staza, o kojima generalno imam vrlo loše mišljenje ako su na trotoaru, tako da mogu da pričam u ime i jednih i drugih.

Prva poruka za sve bicikliste je da se ne plaše vožnje po ulicama, jer me do sad niko nije udario ko se kretao istim pravcem kojim i ja, čak ni suprotnim smerom (misli se na skretače levo koji vas nekad iseku)
Najviše se čuvajte onih što se uključuju iz bočne u glavnu ulicu, jer vas često ne vide, što će reći da izbegavate da vozite 1m od desne ivice kolovoza, ako nema automobila iza vas, a vozite brže od 25-30.

I poslednja poruka: gužva je vaš prijatelj, jer kad su automobili sporiji, svaka opasnost po vas nestaje i bukvalno možete da radite šta hoćete. Tada, ako već niste, sklonire se sa trotoara i uživajte u onome u čemu su bicikli najbolji u ovom gradu.
Kao višedecenijski vozač bicikla po gradskim ulicama, preporučio bih još da se po prvom sumraku navuče na sebe neka fluoroscentna majica i da se pazi da prilikom provlačenja između automobila neko može otvoriti vrata i eto belaja. Ja sam do pre dve godine vozio autoputem (sadašnji moto put), ali od kako su jednog dostavljača cepili po džepu, odustao sam. Za te pare mogao bih svašta da kupim. Inače, podržavam vožnju po snegu. Samo oprezno.
 
Kao višedecenijski vozač bicikla po gradskim ulicama, preporučio bih još da se po prvom sumraku navuče na sebe neka fluoroscentna majica i da se pazi da prilikom provlačenja između automobila neko može otvoriti vrata i eto belaja. Ja sam do pre dve godine vozio autoputem (sadašnji moto put), ali od kako su jednog dostavljača cepili po džepu, odustao sam. Za te pare mogao bih svašta da kupim. Inače, podržavam vožnju po snegu. Samo oprezno.
Tako je, obavezno povećati vidljivost.
 
Ја сам око 2013 без проблема возио само на улицама, придржавајући се свих правила. Уопште се тада нисам плашио.
САда ни под разно не идем великим улицама већ полако тротоаром брзином пешака ако их има.
Са повећаним бројем глово достављача у својим пунтима, рено клио, и сличних, осећам се врло угрожено на улицама типа, булевар, кумодрашка и остале улице које су главне...
НА пример, без проблема сам возио од славије до теразија, јер сам углавном ишао брзином аутобуса, али сада сваки други БМВ је у жутој траци и јури да случајно не стоји у колони....
 
Kako ka ovamo? Treba još 2 skretanja pa onda tek desno kod garaže GSP.
Prilaz iz tog smera nije moguc vec mora polukruzno, ovde se misli ako ides kolima do onog parkinga/dolaznog perona.

Nego sta kazete na novi semafor za pesake postavljen kada se prelazi Brankov most iz pravca Novog Beograda, pa prvo skretanje desno.
 
Prilaz iz tog smera nije moguc vec mora polukruzno, ovde se misli ako ides kolima do onog parkinga/dolaznog perona.

Nego sta kazete na novi semafor za pesake postavljen kada se prelazi Brankov most iz pravca Novog Beograda, pa prvo skretanje desno.
Kako nije moguć, za buseve
UMP-Dorđa Stanojevića-Marka Hristića-BAS
Za građanstvo
UMP-Omladinskih brigada-Milutina Milankovića-Antifašističke borbe-Drop off kod ŽS
 
nisam slikao sinoc, crko mi fon bio. ali u bloku 30, kod semafora preko puta pumpe stavili zardinjere
jer tamo dosta ima ovih koji kolima i parkiraju se unutar solitera

ali zardinjera bukvalno zauzima celu biciklisticku stazu
tragikomicno
 
To je stavljeno odavno.

Vise puta sam trazio da postave stubice tu, ali odgovor je bio onaj klasican "stubovi nisu planirani, a za nepropisno parkiranje nadlezna je policija"

Onda sam prijavio da je jedan poklopac sahta ispred solitera krenuo da propada jer tuda prolaze automobili.

E tada su otprilike stavili te zardinjere (tj. neko ih je stavio).

E onda sam krenuo da trazim da ih uklone jer se nalazi jedna na bici stazi.

I tako svakih mesec dana ponovim prijavu i ne dobijam nikakav odgovor.

Ovo je slika od jutros.


zardinjere blok 30.jpg
 
onda moja greska, ja ih nisam primetio skorije (zivim blizu pa cesto setam tu), a mnogo me nerviralo to sto mi blicaju da se pomerim jer ne mogu da prodju autom
 
Ovde je problem, kako ja vidim, ako se mrdnu žardinjere, da će onda vozila moći preko zelene površine i delom preko bici staze da se provuku i da je potrebno da ako se stubići postavlhaju, da isti budu i uz ivicu zelene površine. Ako grešim, ispravite me.​
 
nekada mi dodje da kao oni ljudi sto urade sebi parking preko javne povrsine, da uzmem ja da postavim stubice.
samo turim neki prsluk da simuliram javnog radnika
kontam da niko ne bi prijavio
 
Potrebno je staviti jasno vidljive stubiće, a ne praviti improvizovana rešenja koja nisu bezbedna i koje mogu da prouzrokuju tešku povredu.

Meni je najveći problem što ove žardinjere su u boji asfalta i više puta sam se zamislio i jedva ih primetio. Vrv zato ih @BillHicks nije primetio.

Da bi se postavili stubiće potrebno je da neko mrdne guzicu iz svoje fotelje i pokrene proceduru.

Ovo je samo primer koliko mi nemamo sistem, tj. nemamo ljude u tom sistemu koji mogu da ispoštuju proceduru jer ih mrzi ili ne znaju.
 
Vrh