Šta je novo?

Biciklistička i trotinet infrastruktura (staze, trake, signalizacija) i saveti za bezbednu vožnju

Сурчинским основцима даровани бицикли


У оквиру програма унапређења безбедности у саобраћају који спроводи општина Сурчин у сарадњи са Градским секретаријатом за саобраћај, сурчинским основцима поклоњено је 57 бицикала. На свечаности поводом доделе двоточкаша, председник општине Стеван Шуша, поручио је ђацима да буду пажљиви учесници у саобраћају и да добро науче саобраћајна правила.

– Ово је друга година да општина Сурчин у оквиру програма унапређења безбедности саобраћаја поклања бицикле најмлађим суграђанима. А приоритет приликом доделе имале су породице са више деце, односно у сарадњи са директорима oсновних школа одабрани су ученици који су добили бицикле – истакла је Сања Караџић, начелница Одељења за друштвене делатности.

– Радост девојчица и дечака који су се окупили испред општине и која су својим домовима отишли на новим двоточкашима, довољан је разлог да општина и наредне године настави реализацију овог програма – поручили су организатори.

677z381_urcinski-osnovci.jpg


 
Могли би да ураде и неке бицикчистичке стазе у Сурчину.
Jaoooj, ne samo to. To bi bila staza od 2km koja bi počinjala od tačke A u nekoj livadi i išla bi do tačke B u drugoj livadi. Gradski oci bi se hvalili kako postoji i biciklistička staza u Surčinu, a nama bi bila beskorisna (kao biciklistička staza koja ide preko Pupinovog mosta i završava se u livadi). Bilo bi dobro kada bi recimo povezali NBGD preko Surčina sa putem do Miloša velikog pa da se napravi krug spajanjem sa već postojećom stazom. Ovako... Daj bože da za početak prošire Surčinsku i Vojvođansku i olakšaju život stanovništvu.
 
Jaoooj, ne samo to. To bi bila staza od 2km koja bi počinjala od tačke A u nekoj livadi i išla bi do tačke B u drugoj livadi. Gradski oci bi se hvalili kako postoji i biciklistička staza u Surčinu, a nama bi bila beskorisna (kao biciklistička staza koja ide preko Pupinovog mosta i završava se u livadi). Bilo bi dobro kada bi recimo povezali NBGD preko Surčina sa putem do Miloša velikog pa da se napravi krug spajanjem sa već postojećom stazom. Ovako... Daj bože da za početak prošire Surčinsku i Vojvođansku i olakšaju život stanovništvu.
Па наравно да нисам за неку сулуду стазу, већ за праву стазу до градске магистрале НБГ-Сурчин која има стазу, и даље до Савског насипа.
 
Па наравно да нисам за неку сулуду стазу, већ за праву стазу до градске магистрале НБГ-Сурчин која има стазу, и даље до Савског насипа.
Па и магистрала НБГ-Сурчин има бициклистичку стазу тек од другог семафора па до краја, и то само на једној страни. Од другог семафора (средњег, како год) па до кружног тока код Лидла, има само тротоар, не и бици стаза. И то би требало продужити и везати са стазама у блоку.
 
Наравно, то мора да буде функционална целина а не бескорисни фрагменти. А још је лицемерније поклањати бицикле деци да возе Војвођанском заједно са аутобусима и шлеперима.
 
Da li gubitak statusa autoputa deonice od Bubanj potoka do petlje Beograd zaista nama biciklistima omogućava da pređemo Gazelu bez kazne? Mislim da su češljevi na mostu izuzetno opasni za bicikliste. Ko ne bude oprezan mogao bi da nastrada. A i maksimalna brzina od 80 km/h kojom vozači prolaze za mnoge može biti pogubna. Ja sam vozio bicikl X puta Gazelom i nije me strah, ali pitam u globalu. Prestao sam da vozim tek kad su jednog biciklistu klepili po džepu čini mi se 25.000 dinara.
 
Sa Tvitera, Damir Okanovic.
a2159007da26bebb4878f70291cd30cc.jpg


Послато са Redmi Note 8 Pro помоћу Тапатока
 
Beograd bi postao raj za bicikliste kad bi se samo nekoliko nebitnih ulica u gradu pretvorilo u potpuno biciklističke, npr. koridor Hilandarska - Dalmatinska - Vojvode Brane. Glavne ulice bi se rasteretile od biciklista i time bi se ubrzao saobraćaj, a za automobile bi nestale potpuno beznačajne ulice.
 
Beograd bi postao raj za bicikliste kad bi se samo nekoliko nebitnih ulica u gradu pretvorilo u potpuno biciklističke, npr. koridor Hilandarska - Dalmatinska - Vojvode Brane. Glavne ulice bi se rasteretile od biciklista i time bi se ubrzao saobraćaj, a za automobile bi nestale potpuno beznačajne ulice.
Ali bi stanari istih digli frku jer bi ostali bez parking mesta
U vojvode brane nisu uspeli da postave stubice u delu ulice niko sd ne parkira kako treba i samo na iscrtanim mestima
 
Ako sam ja dobro shvatio, ukoliko se na postavi neki specijalni znak zabrane, uskoro možemo da vozimo bicikl "auto-putem" kroz Beograd. Naravno, ako imamo saomoubilačke namere, ali zakonski ćemo smeti.
Моћи ће само ако се уклони зелени знак за почетак ауто-пута.
 

"КАКАВ ИНДИЈАНАЦ, ЈА НЕ ВЕРУЈЕМ..." Девојка возила електрични тротинет у контра смеру, Београђани бесни (ВИДЕО)​

Novosti online, 30. 10. 2023. у 17:41

ВОЗАЧИ електричних тротинета већ месецима не престају да изазивају бес код народа. Често ту тема и новинарских текстова, најчешће због небезбедне вожње као што је ова​


trotinet-kontra-smer_f.jpg
 
Ja videh i trotinetistu i biciklistu kako su vozili u kontra smeru. Naravno ranije.
 
"Treba je udariti sa 20 na sat da je nauci pameti". Zasto vozaci automobila potajno imaju ubilacke tendencije?

Neko je prekrsio zakon koji je inace tu zbog automobila, daj da ga ubijemo za primer drugima...
 
"Treba je udariti sa 20 na sat da je nauci pameti". Zasto vozaci automobila potajno imaju ubilacke tendencije?

Neko je prekrsio zakon koji je inace tu zbog automobila, daj da ga ubijemo za primer drugima...
Сваки дан бициклом пролазим кроз централну пешачку зону и у Царице Милице упркос знаку који говори возачима да је у питању зона успореног саобраћаја где предност имају пешаци они се праве блесави и шипче 30-40-50 на сат јер не постоји обележени пешачки прелаз из простог разлога што је улица од почетка парка Војводе Вука заправо првенствено пешачка . Поврх свега у оним нишама са потапајућим стубићима константно су паркирана по два аутомобила, комбија за доставу итд.

Буквално сваки други дан тамо улазим у опасну ситуацију јер нећу стоци бахатој да дам предност.
 
А притом се сва деца из краја играју ту у паркићу.
 
Vrh