Damir Okanović na Tviteru napisao da ono što nije zabrenjeno jeste dozvoljeno.To su ovi žuti sto su preplavili trotare na nbg ...imaju li dozvolu za zauzeće trotara...
Samo da to ne bude auto na sirovu konjsku snagu.Zna li neko kako je rešeno punjenje baterija? Meni je najlogičnije da postoji lak način za menjanje baterije i da neki lik ide autom po gradu i menja baterije na trotinetima, pa ih puni posle negde (na banderu )
To je pitanje za Komunalnu inspekciju Opštine Novi Beograd. Treba da urade zapisnik o zauzeće trotoara bez dozvole i da pošalju Sekretarijatu za javne prihode da donesu rešenje o naplati.To su ovi žuti sto su preplavili trotare na nbg ...imaju li dozvolu za zauzeće trotara...
A šta bi to njima objašnjavao? U Beču imaš Park&ride garaže. 4.10 EUR dan, i povezano sve sa metroom.Замислите га да објашњава становницима периферије да могу да живе без аутомобила.
Da se za početak vozači naviknu da traka za skretanje ne znači i da je traka za pravo, da traka za pravo nije i traka za skretanje, da jednosmerna ulica nije jednosmerna u smeru koji mu odgovara, da raskrsnica nije parking prostor, da kolovozna traka nije parking prostor, da tramvajska baštica nije parking prostor, da trotoar za pešake nije parking prostor, da zeleno svetlo za pešake znači da iste treba propustiti, da se za prestrojavanje i skretanje koristi žmigavac, da nije svaki slobodan prostor parking, da table sa ograničenjem brzine ne znače da možeš da voziš koliko ti je volja, da mesto za invalide ne znači da je parking mesto za "invalide" u mozak, da pešački prelaz nije mesto gde ćeš na zeleno za pešake da se izdireš na pešake što ti se ne sklanjaju, da puna linija znači da je zabranjeno preticanje i / ili skretanje, da znak gde je precrtano polukružno okretanje ne znači da je ono dozvoljeno...vozači se naviknu na njih
Ovako je otprilike u Podgorici gde ima dva operatora trotineta. Ide lik kolima i menja baterije na praznim trotinetima. Pa onda nosi prazne baterije u centralu na punjenje.Zna li neko kako je rešeno punjenje baterija? Meni je najlogičnije da postoji lak način za menjanje baterije i da neki lik ide autom po gradu i menja baterije na trotinetima, pa ih puni posle negde (na banderu )
Па искрено немам поверења у безбедност бициклиста у таквим условима.Tačno. Nema infrastrukture ni za kola..pa se eto voze.
Zar nije pametnije onda da se bajsevi počnu kretati kolnikom, vozači se naviknu na njih i onda iz potrebe stvorimo infrastrukturu.
Čekajući infrastrukturu, bit će sve više vozila.
Poslano sa mog M2007J3SG koristeći Tapatalk
Isto se desilo i kada su vlasnici Kafeterije zajedno sa partnerima postavili trotinete pod brendom Helbiz, nakon nekog vremena sve su ih locirali u stanici komunalne milicije.
Kompanija "Helbiz" izabrana je kao prvi i ekskluzivni upravljač sistema javnih bicikala u Beogradu na period od 15 godina, potvrđeno je iz ove kompanije portalu koji se bavi životnom sredinom SRDA.
Ja preko 30 godina vozim bicikl po beogradskim ulicama, a poslednjih 7 idem i na posao. Vodim računa i predviđam moguće problematične situacije, te se tome i prilagođavam. Straha nema.Па искрено немам поверења у безбедност бициклиста у таквим условима.
Samo rekonstruisani deoЈужни булевар
Грчића Миленка
Цара Николаја
Шуматовачка
Крушевачка