dziggy
Advanced
Hvala za savete, a i za izvestaj
Могуће је направити бициклистичку стазу уз пругу са десне стране, и то готово потпуно независну трасу. Ишао сам пешке и сликао почетком марта, али никако да нађем времена да слике обрадим и окачим на форум. Код саме железничке станице Топчидер, бициклисти би прелазили шине као и аутомобили заустављајући се испред спуштене рампе. Овде посебно треба увести додатне мере безбедности, јер многи бициклисти ће хтети да пређу пругу када су рампе спуштене. Главни коридор у правцу Раковице и Авале по мом не би ишао са леве стране пруге, већ са десне, уз шуму. Ту се поставља питање новог путно-бициклистичког надвожњака код Канаревог брда, који би омогућавао четвороколосечну пругу од Ж.Ст. Раковица према северу.vucko":1ansv5sg je napisao(la):U planu koji je objavljen pre neki dan ucrtase biciklisticke staze duz onog bulevara koji ce povezivati Rakovicu i UMP raskpetlju.Samo mi nije kasno kuda ce dalje da teraju bicikle jer nema prostora ni za pesake kada se ide ka mostu jer je konstrukcija raskpetlje i onih vijadukta samo za automobile.
njujork14":mz8s5wj7 je napisao(la):Onaj mostic kad se prodje Stenka ispod samog mosta da bi se presla topciderka valjda,mi se nimalo ne svidja, jako uzan, sa onim rupicama pa gledate u vodu ispod vas, imam utisak ko da cu da propadnem zajedno sa bajsom, moglo je to bolje da se uradi, barem da se ne vidi ispod sta je kad ga prelazite
hobotnica":2sfj6vpj je napisao(la):Au Laki baš si bio vredan i uporan. Nastavi.
Jedino mi nije jasno kakve veze ima komunalna inspekcija sa biciklističkim stazama, semaforima, rupama. Koliko znam to je nadležnost saobraćajne inspekcije, sekretarijata i direkcija. Da bi ubrzao postupke zar nije bolje da to direktno šalješ njima.
jlaki":19myaqup je napisao(la):Iz opštine, prokomentarisao drugi inspektor koji je bio u prolazu.
Dakle, projektant i izvođač Direkcija za igradnju Beograda nije predala dokumentaciju Direkciji za puteve i to je razlog što se ne održavaju, a pored toga to zemljište nema ni upotrebnu dozvolu još uvek, dakle staze su građene bez dozvole. ....