Šta je novo?

Biciklistička i trotinet infrastruktura (staze, trake, signalizacija) i saveti za bezbednu vožnju

Nivo komunikacije osobe pod pseudonimo Dalmatinac je za posmatranje u nekoj ustanovi zatvorenog tipa. Odgovarati na ovakav nevaspitan način, a ne pročitati navod do kraja nije komunikacija i diskutovanje. To verovatno ima svoj medicinski naziv.

Zašto sam napisao da su klinci doprineli šteti (udesu) bar 70%? Da razdvojimo dve stvari - prekršaj koji su napravili klinci i mogući prekršaj koji je napravila gospođa koja je vozač. Klinci su 100% krivi za prekršaj ili više njih (da li su odgovorni zavisi od njihovih godina), a gospođa, ukoliko je vozila brže od dozvoljenog - 100% je kriva za prekoračenje brzine kao prekršaj. Klinci nisu poštovali znak stop, a nisu imali ni kacige. Pitanje je da li su imali i dozvolu i dovoljan broj godina da upravljaju mopedom.

Što se tiče odgovornosti za štetu, pod uslovom da ovi klinci mou da odgovaraju u zavisnosti od godina, njihov doprinos je pretežan, ali čini mi se da nije apsolutan. Neki od nas smatraju da je žena išla brže od ograničenja, ili da bar brzinu nije prilagodila uslovima na putu. To je njen doprinos, ako postoji, a to treba da utvrdi saobraćajno veštačenje. Nisam rekao da je apsolutno tako, već da klinci imaju bar 70% doprinosa nastaloj šteti. Možda imaju i 100% ako se utvrdi da je žena vozila prilagođeno uslovima na putu i unutar propisa, i da objektivno (kao bilo koja prosečno pažljiva osoba, nije mogla da izbegne nastanak štete) nije mogla da izbegne udar u moped, odnosno u zgradu. Ko je kakav doprinos imao, utvrdiće saobraćajno veštačenje. To bi bilo ukratko.
 
Što se samog snimka tiče, žena ima znak STOP iz pravca iz kog dolazi i koji se ne vidi na snimku ali se vidi na Google mapama
Ovo je slika iz pravca iz kog je žena dolazila a kamera je postavljena u ovoj ulici desno


28-Žarka-Zrenjanina-Google-Maps.png
 
Što se samog snimka tiče, žena ima znak STOP iz pravca iz kog dolazi i koji se ne vidi na snimku ali se vidi na Google mapama
Ovo je slika iz pravca iz kog je žena dolazila a kamera je postavljena u ovoj ulici desno


Pogledajte prilog 194482
Kamera na snimku se nalazi u Ulici Atile Jožefa. I na snimku se lepo vidi da se u toj ulici nalazi znak STOP. Na slici koju si ti okačio, pomenuti znak se nalazi u Ulici Žarka Zrenjanina. Ali to je slika iz oktobra 2014. Verovatno da se tu više ne nalazi znak STOP i da je prebačen u poprečnu ulicu. To znači da su dečaci trebali da se zaustave.
 
Verovatno da se tu više ne nalazi znak STOP i da je prebačen u poprečnu ulicu. To znači da su dečaci trebali da se zaustave.
Verovatno ili je prebačen znak?
Šta ako se i dalje nalazi i tu i u ovoj ulici gde je kamera?
Ne branim klince ali dok ne vidimo signalizaciju kakva je i ko je imao prednost ne bih da osuđujem unapred
 
Verovatno ili je prebačen znak?
Šta ako se i dalje nalazi i tu i u ovoj ulici gde je kamera?
Ne branim klince ali dok ne vidimo signalizaciju kakva je i ko je imao prednost ne bih da osuđujem unapred
Ne vidi se baš najjasnije na video snimku, ali bih rekao da se dijagonalno od znaka STOP koji se vidi, nalazi neka siva šipka na kojoj bi mogao da se nalazi drugi znak STOP.
 
Auto je očigledno išao preko 50. Ne bi me čudilo i da je u takvim ulicama ograničenje 30 ili 40.

A kako biste reagovali da je žena ubila ili teško povredila dvojicu dečaka na dvotočkašu? I dalje bi vam bili krivi i za linč?
 
Живимо у најутомобилскијем граду у Европи где су пешачка и бициклистичка инфраструктура испод сваког цивилизацијског нивоа која је највећим делом жртвована управо зарад комфора аутомобила.
У контексту тога прича о угрожавању саобраћаја од стране бициклиста је у најмању руку депласирана. Чак и волташи у 99% случајева угрожавају искључиво себе.

Већ сам на примерима неких улица објаснио да је кршење саобраћајних прописа у интересу безбедности бициклиста, поготово у условима непостојања бици инфре. Према томе, подржавам сваки вид импровизације и сналажења бициклиста у овој колској дистопији од града. И то кажем из угла и возача и бициклисте.
 
Verovatno ili je prebačen znak?
Šta ako se i dalje nalazi i tu i u ovoj ulici gde je kamera?
Ne branim klince ali dok ne vidimo signalizaciju kakva je i ko je imao prednost ne bih da osuđujem unapred

Valjda jedna ulica ima prvenstvo, ne mogu obe da imaju prvenstvo i znak STOP. Na snimku se vidi da je znak u ulici iz koje dolaze biciklisti/motoristi...
 
O bože, šta sve ovde neću pročitati.
Nema ulica prvenstvo već krak (od ukupno 4 kraka) na raskrsnici.
 
Ne vidi se baš najjasnije na video snimku, ali bih rekao da se dijagonalno od znaka STOP koji se vidi, nalazi neka siva šipka na kojoj bi mogao da se nalazi drugi znak STOP.
Kolega, očigledno je da nisi vozač i ne poznaješ saobraćajne propise. Naravno da i iz suprotnog smera postoji znak STOP.
 
Retko dobra stvar u vezi bicikala u Beogradu.

Opet, pretpostavljam da će i ove godine da procedura izdavanja bude spora zbog papirologije što se naročito vidi vikendom na Adi kada se stvaraju redovi i kada se čeka i po pola sata.
I mogli bi da ranije ujutru krenu sa izdavanjem. Cini mi se da rade od 9, leti vikendom vec u devet bude guzva i ceka se oko pola sata i do bajsa se dodje kad vec udari vrucina.
 
Kolega, očigledno je da nisi vozač i ne poznaješ saobraćajne propise. Naravno da i iz suprotnog smera postoji znak STOP.
Vozač sam od 2005. Htedoh reći da se dijagonalno ne vidi najjasnije ima li znaka. To što bi trebalo da ga bude... Možda je izvaljen, možda stoji samo šipka bez znaka...
 
Kolega, očigledno je da nisi vozač i ne poznaješ saobraćajne propise. Naravno da i iz suprotnog smera postoji znak STOP.

Ovakve smicalice na testovima su i napravile vozače kamikaze po gradu. Niko nema pojma propise, kada su testovi pre kao kviz "Milioner" nego kao nastavno sredstvo.
Posle taj isti nagađa u raskrsnici (pola-pola?), kao što nagađa i na testovima.

Ovo pitanje je još i prostije, ali ima nekih koja bukvalno postižu kontra efekat kod novih vozača, umesto da ih nauče nečemu.
 
Naravno da ima. Slična ovakva raskrnica se nalazi na Senjaku kod restorana Šeher. Razlika između stop i trougla je samo što kad je stop moras da zaustaviš vozilo. Oba znaka imaju potpuno istu "tezinu" što se tiče prvenstva prolaza.
 
Vrh