Šta je novo?

Biciklistička i trotinet infrastruktura (staze, trake, signalizacija) i saveti za bezbednu vožnju

Da ide vrlo retko, ali kako sam rekao imaju i REGIO vozovi
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=773550#p773550:1ivmig52 je napisao(la):
astrodule » Čet Sep 10, 2020 2:05 pm[/url]":1ivmig52]Ja sam plaćao posebnu kartu (na licu mesta) za bajs u vagonu koji ima mesta za bicikl.

Da mora da se malo doplati

Evo mali apdejt, iscrtali su staze između brankovog mosta i benzinske stanice i možda nisam pratio na času ali kad se ide iz smera benzinske stanice na levo skreće dvosmerna staza i prelazi dva puta ulicu ka parku dok se hednosmerna nastavlja u smeru ka gradu. Još nešto, u Beogradu na vodi, su ponovo ofarbali onaj deo što ide na kolozovozu ka bulevaru Vudroa Vilsona jer se ranije uopšte nije video jer je izbledeo. Staza u Karađorđevoj je završena samo ne kapiram kako dopuštaju da prskalice prskaju tolko po stazi?
 
Ja sam unosio bicikl u BG:VOZ i posle vozio po Banovcima, Pazovama, Šimanovcima. Nije ni to loš krug za Bekija. :mrgreen:
 
Staza kod Dejtona je u završnoj fazi:

Dejton_2020-09-11_01.jpg

Dejton_2020-09-11_02.jpg

Dejton_2020-09-11_03.jpg

Dejton_2020-09-11_04.jpg
 
Naše biciklisticke staze nikako mi ne leže da svuda budu ovakve kakve prave sada
tupavo je
od pešaka kojem je vec
- smanjen trotoar radi uvecanja kolovoza
- smanjen trotoar radi uvecanja parking mesta
- smanjen trotoar kioscima, kafanskim baštama, bilbordims, elekto saobrac. instalacijama itd.
sada
- smanjivati trotoar još i za bic. staze

Naravno da cu se otezano voziti bajsem
po stazi po kojoj su tako uslovljeno kretsnje pešaka i dr.
naj nezgodnija su deca i stariji koj idu istim pravcem i smerom (ledima oktenuti)
narocito kučici na dugackim povodcima
a tu pored dr. biciklista u oba smera susrecu se roleri i trotineti.... i jos svašta moze se nabrojati...

a da ne spominjem koliko izrada sadašnjih ne funkcionalnih stazs sa još gorom nivelacijom košta. ..

Promašaj je samo takve staze praviti

Naj jednostavnije je uz ivicu trotoara na Kolovozu uvesti plavu traku za kretanje svih ali sa ultimativnim prvenstvom prolaza za bicikliste
Ne smo da je jeftinije, vec se postiže veci obim pokrivenosti sa ne dostajucim stazama, nema nivelacija
Jeste da se tako sa pijadastala malko spusta nj. velicanstvo automobil
a kad nema biciklista na stazi mogu se kretati i ostala auto vozila

Ja vozim bicikl kolovozom - ulicom
tako i tako zauzimam jedan metar
i 99 posto vozaca mi prave mesta za prolaz i stizem svud po gradu gde želim
poštujuci semafore

Što je problem izvuci plavu traku svuda tamo gde znamo da sigirno u narednih par godina iz ovih ili onih razloga nece praviti bic. stazu

Osim toga to je letnja traka jer zimi gotovo da i nema biciklista pa i ne remeti bitno saobracaj
:sesir:
 
Na Novom Beogradu bi bicikl komotno mogao da bude osnovno prevozno sredstvo. Sve je tamo ravno.
Ali pokondirene tikve bi da se vvoze kolima da bi mogle da slusaju muziku usput.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=773953#p773953:2s1hbbsw je napisao(la):
boca-ica » Pet Sep 11, 2020 9:23 pm[/url]":2s1hbbsw]
- smanjivati trotoar još i za bic. staze
Boco, slažem se u potpunosti da ne treba pešacima oduzimati trotoare. Međutim ova staza kod Dejtona nije smanjila trotoar. Upravo suprotno, proširili su ga, a oko autobuske stanice su napravili potpuno novu biciklističku stazu.
 
Boca je totalno u pravu.
Treba forsirati bici trake, eliminisati bici staze.
 
Sviđa mi se ova staza kod Dejtonke, ali je to samo mali korak. Što se tiče Novog Beograda, ja živim i idem u školu tu i idem sve biciklom, ali prvenstveno lenjost sprečava većinu da se okrenu biciklu. Isto ima problem u tome kako je projektovan Novi Beograd, što bi neko vozio bicikl ako ima bulevare sa po 3 trake i bez gužvi ili dobar javni prevoz. Međutim primetno je povećanje ljudi koji koriste bicikle i trotinete, recimo dosta poslovnih ljudi koji rade u Erport citiju i duž bulevara Milutina Milankovića koristi bicikl, ali većina i dalje ide prevozom ili kolima. U mojoj školi je primetan manji porast parkiranih bicikala od početka godine iako škole rade na pola kapaciteta.
 
Fun fact - ovo kod Dejtonke je jedna od retkih staza koju je ova vlast napravila, a da nije samo iscrtala linije na asfaltu. Pada mi na pamet onaj deo na razdelnom ostrvu kod Autokomande i par metara na Slaviji
 
Čovek se uopšte ne snalazi u ovome. Rekli mu da govori koliko metara koja staza ima i cene.

"Ova biciklistička staza spaja Bulevar Mihaila Pupina i Milentija Popovića" ?!

Žao mi je čoveka, ovaj posao nije za njega.
 
Ko ?
Pa svako sa prosecnim IQ
a ne retko i oni ispod proseka
Naravno pripadnici spec. kategorija se broje kao bolesnici - samo tesko pamte i pogresno svrstani u mentalne bolesnike
.... a eto ima ih... :lool:
aA zapravo oni su samo ne uspele varijacije prirode
Mi kao humano društvo i njima pružamo šansu na žalost naj čestije uzaludno
jedina šteta je ogroman gubitak vremena i našeg novca... ... al ko mari za to
:sesir:
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=773955#p773955:3iqiijdx je napisao(la):
MC_ » Pet Sep 11, 2020 10:29 pm[/url]":3iqiijdx]Na Novom Beogradu bi bicikl komotno mogao da bude osnovno prevozno sredstvo. Sve je tamo ravno.
Ali pokondirene tikve bi da se vvoze kolima da bi mogle da slusaju muziku usput.
Mislim da je glavni problem kako ostaviti bicikl negde a da ne mora da se nosi iz stana/podruma itd svaki put kada hoces da ga koristis. Ja sam to resio tako sto ga bezujem za ulicnu svetiljku ispred terase :( nigde nema onih drzaca za bicikle :( Ja sam spreman da sufinansiram postavku ali kome se obratiti. To su oni drzsaci kao kod crkve na uglu Oml. brigada i Zorana Dj. ili kod DMZ Novi Beograd.
 
Uvek se nađe mesto. Ograda, bandera, saobraćajni znak...

Naravno, bitno je čime se vezuje (nikako tanka sajla, šifra ili neka bravica sa ključem kao za poštanski sandučić)
 
Parking servis se ubi iscrtavjuci plavo bele isprekidane trake , obeležavajuci ns kolovozu haračka parking mesta
To moze
a plava traka za bicikliste NEmože
je******* eš takvu saobracajnu janjicarsko haračku upravu grada :twisted:
 
Nije mi jasno zasto se ne prica o fizickim barijerama za biciklisticke staze (za one koje su na kolovozu). Svi znamo da postoji losa saobracajna kultura i generalno odsustvo svesti da automobili dele kolovoz sa biciklistima. Odlican nacin da se edukuju svi ucesnici i istovremeno poboljsa bezbeznost u saobracaju je da se biciklisti fizicki odvoje od ostalih ucesnika.

The-Armadillo-inline-gijon-spain.jpg.jpg

bike-lane-traffic-divider-urban-cycling-neko.jpg


Pored toga bilo bi dobro obeleziti staze bojom, kao sto je to ponegde crvenom i uradjeno.

0ef95987526970d668cbb7995fe36b10_XL.jpg


Kao test fizickih prepreka bi mogla da posluzi Uzun Mirkova, gde vozaci vrlo cesto ignorisu biciklisticku stazu i lagodno voze po njoj.
 
Imao si test sa paradajizom upravo u uzun mirkovoj ...
 
Pa upravo je to i problem, farbu mnogi ignorisu, barijere nece moci.
 
Apsolutno nemam ništa protiv te ideje. Preporučio bih gumene stubiće (kao u tržnim centrima) po svim biciklističkim trakama u gradu.

Aj slikajte malo bahate na trakama (trakama, ne stazama) ovih dana, pa da napišem predlog Sekretarijatu za saobraćaj.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=774289#p774289:37c7cjs5 je napisao(la):
astrodule » Ned Sep 13, 2020 10:28 am[/url]":37c7cjs5]Uvek se nađe mesto. Ograda, bandera, saobraćajni znak...
Zar to malo ne lici na onu logiku razmisljanja vozaca automobila, cini mi se da i oni imaju taj problem gde parkirati, pa onda nekome smeta sto parkiraju gde stignu.
 
Vrh