@Operic
Kojim članom kog zakona je vožnja bicikla po trotoaru nezakonita? Kad god pitam ovo, nikad ne dobijem odgovor.
U slučaju incidenta na trotoaru, odgovara onaj ko je do njega doveo nepažnjom. U praksi, najčešče je to biciklista, jer se uzima da je vozio čuvenom ''neprilagođenom brzinom''. Ali ako voziš oprezno, nema pešaka koji će da te iznenadi i otera na sud. Ja vozim trotoarom 80% vremena i ne sećam se da sam svojim biciklom tak'o nekog pešaka od 2000. do danas. Vežba, iskustvo i strpljenje i nema te situacije gde će te neki pešak iznenaditi. Ništa više, ništa manje.
a što se tiče egocentričnog usporavanja... da su kolovozne trake dovoljne širine ne bi bilo tog problema, dakle krivce treba tražiti u onima koji projektuju sve veći broj traka na skoro istom prostoru.
Naravno. Samo i tebi meni je jasno da se to neće promeniti. Ne samo zbog lenjosti ili kraduckanja nadležnih, nego i zato što kad bi se sve preuske trake u Beogradu ispravljale i širile, ceo grad bi morao da se pretumbava. Zato što ta debilna politika uskih ulica i čaršijskog urbanizma nije došla 1990,2000 ili 2012, nego još vekovima pre.
Sve u svemu, od tog širenja nema ništa. Trake ostaju kakve jesu, bar dok se ne sruši veći deo neke ulice, pa sa njom pomere i reg. linije. U međuvremenu, apsurdno je tražiti da se većina prilagođava sebičnoj manjini kojoj je ispod časti da voze trotoarom. I da neko ko se odriče automobila, kuva se i usmrđuje u trolejbusu treba da putuje duže jer ovaj na biciklu priznaje samo kolovoz i neće da se skloni sa njega.
Za pitanja oko upravljanja novcem poreskih obveznika obratiti se na Pašićevom trgu ili u Nemanjinoj 11. Obični ljudi (kao i ja) nemaju nikakve veze sa time.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=573164#p573164:3q6uhfx8 je napisao(la):
Biciklistkinja » Pon Okt 08, 2018 8:15 pm[/url]":3q6uhfx8]Jedini normalan kontraargument za više biciklističkih staza je zato što prevoz ili kretanje čoveka po zemaljskoj kugli mora da bude besplatno i slobodno, a bicikl je upravo to što omogućava gotovo pa besplatnu vožnju i prelaženje udaljenosti koje ni jedno drugo sredstvo bez motora ne može da ostvari.
Osim kad:
1) padne kiša
2) padne sneg
3) je grad pun brda
4) treba da se pređe duža razdaljina
5) treba da se ide van grada
6) treba da se preveze bilo šta veće od hleba
Aj se ne zavitlavamo... Ljudi, vozim bicikl od 5. godine, znam savršeno sve njegove prednosti ali i sve mane. Nemojte da mi pričate takve stvari.
A što se tiče pitanja što bi biciklisti plaćali takse... Ne kažem da treba da plaćaju. Ali je apsurdno pričati kako treba da dobijaju svoju infrastrukturu
na uštrb onih koji itekako plaćaju. Zašto bi neko plaćao 350 raznih harača i otimačina državi da bi još povrh svega dobio suženje trake, usporenje saobraćaja i novog ludaka na kolovozu na koga mora da pazi? Zašto ja koji svakog dana putujem trolejbusom i plaćam kartu, i time se odričem dela komfora zarad minimalnog zagađenja i zagušenja, treba da se vozim 10 km/h i kasnim svuda zato što nekolicina egocentrika odbija da se vozi trotoarom!? ZAŠTO!?
Da ne pričam što svako ko je zdrav u glavu ne želi da vozi bicikl takvim skarabudženim stazama i/ili kolovozima. Jer nema goreg osećaja nego kad ti Ikarbus proleti na kažiprst od volana i kad ne smeš da skidaš pogled sa asfalta ni na milisekundu da te ne iznenadi neka rupa ili šaht i ne pošalje pod nečiji točak.