Šta je novo?

Bezbednost u javnom prevozu

Žika":22bczj4l je napisao(la):
Realna situacija je potpuno drugačija što se može videti na FB grupama vozàča javnog prevoza.
Slično i ovde, toliko zlobe i pakosti kao da čovek ide na posao samo da bi ubio neko dete. Lažni dušebrižnici već lože vatru i prave lomaču.Ne vidim nikakav napredak u odnosu na primitivizam iz srednjeg veka.

Ovo je najiskrenije i potvrđeno od više kolega. Puntici u Beogradu su ubedljivo najgori. Mozete da skačete koliko želite ali to je istina i činj3nično stanje . Isto mogu da pozovevem kolege da se učlane na BB i da iznesu svoja sve samo ne lepa iskustva.
Baš razgovaram kolegama koji su došli u Nemačku i svi do jednog se ne bi vratili da voze autobus u Beogradu. Radije bi gurali kolica nego da ponovo voze putnike.
Izuzetno su retke situacije da je bilo ko stao na stranu vozača a u velikom procentu su bili ispravni. Više volje da kao rulja krenu na jednog čoveka, da ga vređaju , prete pa čak i fizički nasrnu. Velika je mržnja među ljudima a naročito među vozačima.
Ima i među vozačima svakakvih ali daleko je manji broj. Kad bi svi vozači posle pretnji, uznemiravanja povukli ručnu zvali policiju i posle otvorili bolovanje videlo bi se realno stanje.
Pišite šta hoćete ali vozio sam ljude i u BG i van BG i u Nemačkoj i stojim iza svake napisane reči.
U Nemačkoj putnik ulazi sa osmehom dok u Srbiji te gleda sa mržnom. Postoji poštovanje. Isto tako i ostali učesnici u saobraćaju. Sirenu sam koristio dva ili tri puta i to je sve.
Živi vi meni bili ali ne bi se vratio u Beograd nema tih para.
Daj Žiko ne preteruj.
Uz dužno poštovanje, ali ispade da su vozači u Srbiji i Beogradu došli iz neke druge države, planete, a putnici balkanikusvulgarisprimitivis

Danas riba sa pežoom Manhajm tablice parkirala u sred raskrsnice da sačeka nekog koga je dovezla u poštu.
Sme li da pomisli tako nešto u Manhajmu?

A sinoć, lik po običaju poslednji polazak na liniji 531 ka Banovom Brdu ne ide trasom, pogašena svetla...
Trči (potencijalni) putnik sa stanice u drugu ulicu kuda se ovaj zaputio, mašem mu ja koji sam u toj drugoj ulici, pokazujem na putnika...
Boli ga ku___, po gasu, malo me nije pokupio.
Pa žiko, možda sam i trebao da ovog čoveka sednem u moj auto i da idemo za kabadahijom od vozača, pa kad stane ispred garaže (jednog pp) da ga (nesuđeni) putnik malo propita za zdravlje.

I da, da ne zaboravim. Sme li u nemačkoj vozač svojevoljno da menja trasu linije ili da konstantno ne obavlja poslednje polaske?

Dakle, kakavi vozači, takvi i putnici.
Takav smo narod.
Čim pređemo Batrovce, bacamo đubre, psujemo, isecamo...

Sent from my Mi A2 Lite using Tapatalk
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=797560#p797560:2zxa6wbn je napisao(la):
Žika » 28 Nov 2020 20:55[/url]":2zxa6wbn]Pišite šta hoćete ali vozio sam ljude i u BG i van BG i u Nemačkoj i stojim iza svake napisane reči.
Pa šta god da se napiše, ti to tumačiš kao mržnju putnika prema vozačima i na celu stvar gledaš tako što putnici ulaze u gradski prevoz jedino i isključivo da bi hvatali svaku sitnicu koju uradi vozač i onda ga prijavljivali, jer nemaju pametnija posla u životu. Ja, isto stojim iza svega što sam pisao u prethodnim postovima, i to mogu da potkrepim sa nemalim brojem situacija gde su se vozači ponašali i izvan očekivanja profesionalizma koji se zahteva od njih, ali isto tako i one situacije gde se jasno vidi da su vozači namćori. Isto se odnosi i na putnike. Da ima onih putnika koji su namćori i koji gledaju samo svoju zadnjicu, ima, ali nisu svi odreda takvi, kao što ti kažeš. Takve ljude uredno učim redu, jer ne dozvoljavam da me prave budalom. Isto važi i za vozače. Naravno, ovo se ne odnosi samo na gradski prevoz, nego i na svakodnevni život, jer kako god neko sejao, tako će i da žanje.
 
Igore popričaj sa kolegama pa ćeš se uveriti. Svi su oni nezainteresovani na prvi mah a kad kaže da tako pas ne može u vozilo ili da se pomeri pozadi jer ne vidiš prva vrata.

Ovi ljudi željni linča.

FB_IMG_1606606881006.jpg
3
FB_IMG_1606606867017.jpg
FB_IMG_1606606859958.jpg
FB_IMG_1606606844935.jpg
FB_IMG_1606606820429.jpg
 
Људи јесу пуни мржње и често желе неком јаму да ископају, у то сам се лично уверио. Због таквих је овај град ту где јесте као и ова земља, додуше ни она комуњарска творевина СФРЈ није била Бог зна каква рајска земља, управо оданде је и придошла сва ова несрећа.
 
O aman više...

Niti su svi vozači cvećke, niti su svi krivi kad god se desi nešto loše.
Niti su svi putnici gospoda, niti žele da se napiju krvi svakom vozaču koga vide.

Niti je svako ko je ikad jednom čoveku pokazao ružno lice i manire automatski neki smrad od čoveka ili pak psihopata.
Niti je to što se neko javlja vozaču automatski garant da je tako ljubazan i prema drugim ljudima i u drugim situacijama.


(Al sam mudar,a? Zapravo ne. Nego samo podsećam na nešto što svi znamo ali umemo da zaboravimo)
 
Па баш то што путници игноришу постојање возача у возилу је проблем. Сете га се само кад пожеле да псују.
Какав год, он је човек, са својим проблемима, врлинама, манама, породицом... Сви они свакодневно напорно раде да зараде своје парче хлеба. Не видим да је проблем бар у јутарњим и вечерњим поласцима кад су и возила и путници ретки, изговорити те две речи. Наравно да се неће нико довикивати са 2. и 3. врата, али кад се пролази поред човека и улази у његову радњу/канцеларију/радно место, пристојно је поздравити или се захвалити.
Друштво се мора поправљати. Нема за то мајстор из огласа, не можемо чекати да нам то неко други уради. Мора свако од нас да се покрене, измени своје недостатке, покаже својим примером...
И не заборавите, што се гсп возача тиче - тренутно вас вози трећа и четврта лига. Кањош Мацедоновић каже Млецима кад су се побунили што им није дошао какав већи јунак да их избави: "Бољи и виши одоше бољијема и вишијема, а ја ето вас допадох!“ Размислите о овом!
Возачи су углавном отишли у иностранство или на туристички превоз, а гсп усисава шта се још може наћи у Србији. То су сада они који ту виде само посао и тачну плату, често без озбиљног возачког искуства, и сами затечени озбиљношћу и тежином посла. Колико их сад не воли то што ради, јер ради само зато што му треба плата, а не што воли. Сви наравно, радимо за плату, али посао може да се отаљава, ради преко воље или са уживањем и љубављу. Није исто. Ови други су срећнији, задовољнији, маее уморни, па самим тим и мање нервозни, а задовољнији су и корисници њихових услуга.
Возио сам у гсп само зато што сам то желео. Имао сам и тада своје занимање, звање, извор прихода, али сам желео да имам и такво искуство. И, тако сам де и понашао, радио са осмехом... За узврат, у возилу скоро да нисам имао никакав проблем.
Пошто сам увек радио увече, као освету за искључивање неисправних, добијао сам у пар наврата најраније смене. Те ране поласке у "Дорћолу" држали су углавном најстарији, и посебно преко Славије, најспорији. Е, ту сам добио неколико пријава због "бежања", па ме је контрола саобраћаја пратила. Успевао сам да будем и по 10-15' будем бржи од тих раноранилаца, па су многи успут каснили, и онда ми писали пријаву мислећи да сам кренуо раније. Звучи невероватно, али од Бањице до "Д. Мишовић" може да се направи 10 минута разлике.

Једна је перспектива иза волана, друга са стајлишта или салона. А на обе стране су људи, или би то бар требало да буду.
Е па, будимо људи!
 
Возио сам у гсп само зато што сам то желео. Имао сам и тада своје занимање, звање, извор прихода, али сам желео да имам к такво искуство. И, тако сам де и понашао, радио са осмехом... За узврат, у возилу скоро да нисам имао никакав проблем.

Naravno. Eto vidiš. :wink:

Svakoj dobroj, poštenoj i normalnoj osobi je drago da to čuje.

Što neko gore reče, kako sejemo - tako žanjemo...
 
Да, тачно. Али не заборави колико сам издржао и отишао на боље. Сад радим потпуно други посао, а тек повремено седнем за велики волан.
Познајем огроман број оних, а врло нормалних, који су дошли, видели, пробали и отишли даље, а јако мало оних који су недостојни посла а да су то укапирали и отишли.
Зато су немачке фирме пуне наших озбиљних возача, зато фирме за туристички превоз имају способне, уљудне и културне возаче.
А док је плата толика колика је, док се вози шупаљ и неисправан аутобус у коме се не зна где више дува - у ноге или у главу која је успут често у торби, док се фирма иживљава над и то мало људи, тако ће бити.
 
Поштено ли је кад неком узимаш хлеб из руке, где је савест ту? Или кад си мајстор, не поправиш ништа а крадеш мердевине, канапе и остале ситнице. Или кад си лекар, а пушташ да ти пацијенти један за другим умиру на операционом столу јер си нестручан и добио си посао преко локалних комесара. Где је ту цивилизацијски искорак у односу на Христово време или чак праисторију? Нема.
 
Samo ću da ostavim vest, uzdržaću se od komentara.

Od ponedeljka će na 74 linije biti redukovani polasci nakon 18.30 časova, zbog smanjenog broja putnika

Beogradski Sekretarijat za javni prevoz obavestio je danas da će redukcija polazaka na linijama javnog gradskog prevoza posle 18.30 i na linijama prigradskog i lokalnog prevoza nakon 20 sati, biti obavljena na osnovu snimanja popunjenosti vozila na linijama javnog gradskog, prigradskog i lokalnog prevoza putnika na teritoriji Beograda.

Kako je saopšteno, Sekretarijat za javni prevoz i JKP GSP "Beograd" obavili su 26. i 27. novembra snimanje popunjenosti vozila na 119 linija gradskog prevoza na 15 lokacija u periodu od 18 sati.

Na osnovu analize snimljenih podataka i rezultata dobijenih pomoću uređaja za brojanje putnika, od ponedeljka, 30. novembra, biće redukovani polasci nakon 18.30 na 74 linije zbog smanjenog broja putnika, navodi se u saopštenju.

Zaposleni Sekretarijata za javni prevoz i SP Lasta a.d. Beograd, u periodu od 23. do 27. novembra, obavili su snimanja popunjenosti vozila na svim linijama javnog prigradskog i lokalnog prevoza u periodu posle 18 sati.

Na osnovu analize snimljenih podataka i rezultata dobijenih pomoću uređaja za brojanje putnika, od utorka, 1. decembra, na 11 linija biće redukovani polasci nakon 20 sati zbog smanjenog broja putnika.

Putnici, kao i do sada, redove vožnje za svaku liniju javnog gradskog, prigradskog i lokalnog prevoza mogu videti na sajtu Sekretarijata za javni prevoz http://www.bgprevoz.rs .

Sekretarijat je ponovo apelovao na korisnike javnog prevoza na teritoriji Beograda da poštuju obavezu nošenja zaštitnih maski u vozilima, kao i na stajalištima gde se nalazi veći broj ljudi, prenosi Beoinfo.

(Mondo)
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=797620#p797620:lbe5wj0n je napisao(la):
laki72 » 28 Nov 2020 11:38 pm[/url]":lbe5wj0n]
A sinoć, lik po običaju poslednji polazak na liniji 531 ka Banovom Brdu ne ide trasom, pogašena svetla...
Da li se ovo dešavalo i dok je GSP držao liniju? Ko kontroliše privatnike a ko GSP?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=796372#p796372:2il8jh6r je napisao(la):
Бумбарево брдо » 25 Nov 2020 11:08 am[/url]":2il8jh6r]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=796330#p796330:2il8jh6r je napisao(la):
molder » Sre Nov 25, 2020 9:46 am[/url]":2il8jh6r]Šta radi dete samo i to jos po mraku u autobusu, mislim da je komentar koji sam najčešće pročitao od sinoć po internetu.
Bolesna smo nacija definitivno, jel ima neko svest o tome šta je 4 godine, i da taj neko više ne postoji, a prvo šta mu padne na pamet da napiše šta će dete u autobusu. Stvorio je internet i glupo kliktanje od nas prave robote.
ај не к***, питање је потпуно легитимно, та околност је директни узрок несреће, јел имаш ти свест о томе како је сада том возачу, ааа???

дете није било са бабом већ са другаром/братом отприлике истих година, а овакве несреће се неће догађати када закон почне да важи и за ромске беле медведе и када се науче цивилизованом и одговорном понашању, у складу са веком у којем живе.

пун ми је ку...фер вас који једва чекате да сваки час вичете болесна смо нација, нисмо болесни него отровани јер се медијски рекламира и експонира најгори талог, полусвет и олош овог друштва који не би смео ни да присмрди новинама и телевизији.
Pa tebi je ocigledno najvaznije da je cigan u pitanju kako bi mogao nesmetano da siris neku ideologiju, vecina ljudi uopste nije ni imala pojma o kome je rec a i ne treba to da bude bitno.Prvi ih ne volim nikako, ali nisu najgori. Na prvo mesto isticati kako je tom vozacu je klasicna zamena teza, to je isto kao kada bi neko rekao da li znas ti kako je sada decku koji je prosle godine na raskrsnici u Zemunu ubio vozaca Gsp-a ? Istrazni organi ne ispituju kako se neko oseca za to postoje posebne ustanove, nego da li je neko kriv ili ne. Ne znam ni sta odgovaram coveku koji vise od k.... nema od vokabulara.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=797840#p797840:hed3aprh je napisao(la):
Izmedju3i20karaktera » 29 Nov 2020 02:13 pm[/url]":hed3aprh]Samo ću da ostavim vest, uzdržaću se od komentara.

Od ponedeljka će na 74 linije biti redukovani polasci nakon 18.30 časova, zbog smanjenog broja putnika

Beogradski Sekretarijat za javni prevoz obavestio je danas da će redukcija polazaka na linijama javnog gradskog prevoza posle 18.30 i na linijama prigradskog i lokalnog prevoza nakon 20 sati, biti obavljena na osnovu snimanja popunjenosti vozila na linijama javnog gradskog, prigradskog i lokalnog prevoza putnika na teritoriji Beograda.

Kako je saopšteno, Sekretarijat za javni prevoz i JKP GSP "Beograd" obavili su 26. i 27. novembra snimanje popunjenosti vozila na 119 linija gradskog prevoza na 15 lokacija u periodu od 18 sati.

Na osnovu analize snimljenih podataka i rezultata dobijenih pomoću uređaja za brojanje putnika, od ponedeljka, 30. novembra, biće redukovani polasci nakon 18.30 na 74 linije zbog smanjenog broja putnika, navodi se u saopštenju.

Zaposleni Sekretarijata za javni prevoz i SP Lasta a.d. Beograd, u periodu od 23. do 27. novembra, obavili su snimanja popunjenosti vozila na svim linijama javnog prigradskog i lokalnog prevoza u periodu posle 18 sati.

Na osnovu analize snimljenih podataka i rezultata dobijenih pomoću uređaja za brojanje putnika, od utorka, 1. decembra, na 11 linija biće redukovani polasci nakon 20 sati zbog smanjenog broja putnika.

Putnici, kao i do sada, redove vožnje za svaku liniju javnog gradskog, prigradskog i lokalnog prevoza mogu videti na sajtu Sekretarijata za javni prevoz http://www.bgprevoz.rs .

Sekretarijat je ponovo apelovao na korisnike javnog prevoza na teritoriji Beograda da poštuju obavezu nošenja zaštitnih maski u vozilima, kao i na stajalištima gde se nalazi veći broj ljudi, prenosi Beoinfo.

(Mondo)

Haha, znači prevedeno sa srpskog na srpski osim toga što nema vozača za treću smenu ponestalo i para za održavanje većeg broja vozila koja sada ukupno prelaze veću kilometražu (smanjuju prosečnu kilometražu po vozilu) zbog čega im se ne isplati da zvrje prazni posle 18:30. Pa sad ubiše tri muve jednim udarcem ljubi ih majka. Zato je prevoz samoupravljajućim vozilima po potrebi od vrata do vrata (on demand, door to door) superiorniji u odnosu na klasičan model prilagođen operativnim uslovima sistema (a ne potrebama korisnika).

@Žika

Neverovatno koliko je narod subjektivan. Da su oni sedeli u autobusu u presudnom momentu pokušavali bi da dokažu upravo suprotno, svakako bezuspešno obzirom na broj takvih.

19.07.19 Novosti: Užas na Novom Beogradu: Autobus joj smrskao ruku i nogu

Zglobno vozilo, verovatno treća vrata, počeo da mota, zatvara vrata a žice posečene u garaži pa ni kuku, ni lele, ni pomoz Bog od koristi bili nisu. Normalno vozilo u 21. veku ne može da krene dok se vrata ne zatvore, koja se ukoliko naiđu na prepreku otvore a vozilo ostane nepokretno. Vozač onda mora da izađe kako bi video šta je uzrok blokade. Sreća pa se ovo dogodilo oko 12:30 te je čuo dozivanje putnika, u suprotnom normalno da bi nastavio s vožnjom potpuno nesvestan događaja baš kao što je to bio slučaj pre neki dan. Da je imao kameru na ključnom mestu video bi šta se dešava i bez dozivanja ostalih putnika.

Možda ne bi bilo loše zabraniti starijim osobama ulaz van prvih vrata, kao i osobama sa malom decom.
 
Trebali u zakon o javnom prevozu putnika da se uvede obaveza ulaska i izlaska na prva i druga (zbog rampe) invalidima, starijim i slabopokretnim licima, maloletnoj deci u pratnji odraslih osoba, zatim osobama sa kolicima , sa ručnim prtljagom ulazak/izlazakna druga vrata.
Zabrana izlaska nakon ulaska putnika i zvučnog signala i strogo kažnjavanje, zadržavanje u zoni vrata a naročito u zoni prvih vrata i delu kod vozača.
Ranije je u ZOBS bila kazna za ometanje vozača u toku vožnje , trebalo bi je vratiti i zabranu razgovora putnika sa vozačem a tu mislim na bilo kakvu raspravu i slicno. Za sve nejasnoće kao svabe, poziv ili mejl Direkciji za saobraćaj.
Isto bi morali da osva vozila za prevoz putnika obezbede od pokretanju kad su otvorena vrata (sa senzorima na oba krila) kao i kamere kojima bi vozač imao uvid u stanje kao i osvetlenje vrata.

Isto tako da se u zoni stajališta uvede zona u kojoj putnik ne sme da stoji kad vozilo ulazi ili napušta stajalište (tako nešto postoji na železničkim stajalištima), dozvoljeno samo dok vozilo prima ili ispušta putnike. Ovo baš da bi se izbeglo povređivanje putnika kao i da vozilo mođe nesmetano da uđe u stalaište i da bude dovoljno blizu ivičnjaka.

Ako mogu da misle na životinje onda mogu malo da porade i na ljudima. Mogli bi i da urade i pravilnik za putnike.
 
Osim radi spovođenja određenih modela naplate i kontrole karata, nikad neću razumeti to forsiranje ulaska na prednja vrata. Bar ne u Beogradu.

Inače, da, znam da je postojalo nekad. U vreme dok je Beograd imao milion stanovnika.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=797861#p797861:mpq41nnr je napisao(la):
molder » Ned Nov 29, 2020 4:02 pm[/url]":mpq41nnr]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=796372#p796372:mpq41nnr je napisao(la):
Бумбарево брдо » 25 Nov 2020 11:08 am[/url]":mpq41nnr]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=796330#p796330:mpq41nnr je napisao(la):
molder » Sre Nov 25, 2020 9:46 am[/url]":mpq41nnr]Šta radi dete samo i to jos po mraku u autobusu, mislim da je komentar koji sam najčešće pročitao od sinoć po internetu.
Bolesna smo nacija definitivno, jel ima neko svest o tome šta je 4 godine, i da taj neko više ne postoji, a prvo šta mu padne na pamet da napiše šta će dete u autobusu. Stvorio je internet i glupo kliktanje od nas prave robote.
ај не к***, питање је потпуно легитимно, та околност је директни узрок несреће, јел имаш ти свест о томе како је сада том возачу, ааа???

дете није било са бабом већ са другаром/братом отприлике истих година, а овакве несреће се неће догађати када закон почне да важи и за ромске беле медведе и када се науче цивилизованом и одговорном понашању, у складу са веком у којем живе.

пун ми је ку...фер вас који једва чекате да сваки час вичете болесна смо нација, нисмо болесни него отровани јер се медијски рекламира и експонира најгори талог, полусвет и олош овог друштва који не би смео ни да присмрди новинама и телевизији.
Pa tebi je ocigledno najvaznije da je cigan u pitanju kako bi mogao nesmetano da siris neku ideologiju, vecina ljudi uopste nije ni imala pojma o kome je rec a i ne treba to da bude bitno.Prvi ih ne volim nikako, ali nisu najgori. Na prvo mesto isticati kako je tom vozacu je klasicna zamena teza, to je isto kao kada bi neko rekao da li znas ti kako je sada decku koji je prosle godine na raskrsnici u Zemunu ubio vozaca Gsp-a ? Istrazni organi ne ispituju kako se neko oseca za to postoje posebne ustanove, nego da li je neko kriv ili ne. Ne znam ni sta odgovaram coveku koji vise od k.... nema od vokabulara.
Vidiš, donekle si u pravu. Za istragu nije bitno kako se ko oseća, mada se evidentira njegovo ponašanje. A kasnije, na sudu, i te kako je važno - trenutno psihičko stanje, stepen osećanja krivice, kajanja... A svakako moramo da se zapitamo kako je čoveku kome se dogodilo nešto tako. Pa i on je čovek! Ima emocije, savest, a sa svim tim treba živeti posle kao sa problemom šta će porodica dok je u zatvoru. I to je gore od bilo koje kazne koju mu država odmeri. A ne zaboravite, svakome može da se dogodi da na bilo koji način nehatom naudi nekome. Mislite o tome!
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=798033#p798033:2y1t5ja3 je napisao(la):
Bender Rodriguez » 30 Нов 2020 02:05 am[/url]":2y1t5ja3]Inače, da, znam da je postojalo nekad. U vreme dok je Beograd imao milion stanovnika.

Seul ima 10 miliona, ulazi se na prednja vrata.
Tokio ima 14 miliona, ulazi se na prednja vrata.
Peking ima 21 milion, ulazi se na prednja vrata.

Naravno, nivo javnog prevoza nije uporediv sa Beogradom, sto zbog postojanja fantasticnog metroa (pogotovo Seul i Peking), veceg broja autobusa i daleko kulturnijeg naroda, ali broj stanovnika nema nikakve veze s tim.

Izvor: licno iskustvo
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=797379#p797379:1zohyjwh je napisao(la):
Žika » Sub Nov 28, 2020 3:45 am[/url]":1zohyjwh]Ili bilo kog putnika koji se drsko ponaša prema vozaču, kontrolorima ?
немој само у исти кош стављати возаче са дилејама које не знају докле сежу њихове надлежности и овлашћења, па самим тим провоцирају сукоб. хвала богу да ћу да их надувам сваки пут кад се то деси.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=797861#p797861:1rpc3ple je napisao(la):
molder » Ned Nov 29, 2020 3:02 pm[/url]":1rpc3ple]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=796372#p796372:1rpc3ple je napisao(la):
Бумбарево брдо » 25 Nov 2020 11:08 am[/url]":1rpc3ple]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=796330#p796330:1rpc3ple je napisao(la):
molder » Sre Nov 25, 2020 9:46 am[/url]":1rpc3ple]Šta radi dete samo i to jos po mraku u autobusu, mislim da je komentar koji sam najčešće pročitao od sinoć po internetu.
Bolesna smo nacija definitivno, jel ima neko svest o tome šta je 4 godine, i da taj neko više ne postoji, a prvo šta mu padne na pamet da napiše šta će dete u autobusu. Stvorio je internet i glupo kliktanje od nas prave robote.
ај не к***, питање је потпуно легитимно, та околност је директни узрок несреће, јел имаш ти свест о томе како је сада том возачу, ааа???

дете није било са бабом већ са другаром/братом отприлике истих година, а овакве несреће се неће догађати када закон почне да важи и за ромске беле медведе и када се науче цивилизованом и одговорном понашању, у складу са веком у којем живе.

пун ми је ку...фер вас који једва чекате да сваки час вичете болесна смо нација, нисмо болесни него отровани јер се медијски рекламира и експонира најгори талог, полусвет и олош овог друштва који не би смео ни да присмрди новинама и телевизији.
Pa tebi je ocigledno najvaznije da je cigan u pitanju kako bi mogao nesmetano da siris neku ideologiju, vecina ljudi uopste nije ni imala pojma o kome je rec a i ne treba to da bude bitno.Prvi ih ne volim nikako, ali nisu najgori. Na prvo mesto isticati kako je tom vozacu je klasicna zamena teza, to je isto kao kada bi neko rekao da li znas ti kako je sada decku koji je prosle godine na raskrsnici u Zemunu ubio vozaca Gsp-a ? Istrazni organi ne ispituju kako se neko oseca za to postoje posebne ustanove, nego da li je neko kriv ili ne. Ne znam ni sta odgovaram coveku koji vise od k.... nema od vokabulara.
мој вокабулар је различит и прилагодљив, у твом случају одговарајући, тј у складу са страном којој се обраћам. ево и мени је мука што, да бих одговорио, морам да се спуштам на ниво некога ко једва чека да повиче ´болесна смо нација`.
сви извештаји од првог дана су наводили да је дете од 4 год било само на улици и по мраку, а ту може да се извуче само један закључак, и људи су га извлачили, не само ја.

и немам ја потребу да ширим било какву идеологију, роми сами то најбоље раде својим одбијањем да уђу у цивилизацијске токове, огроман број њихове деце јесте и занемарен и злоупотребљен и небезбедан на улици зато што им се толерише све оно што је другим људима строго забрањено. зашто би се ћутало о томе, ја лично немам апсолутно ништа против оних рома који се понашају као сав нормалан свет.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=798144#p798144:264mrzws je napisao(la):
wexy » Pon Nov 30, 2020 2:08 pm[/url]":264mrzws]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=798109#p798109:264mrzws je napisao(la):
Bender Rodriguez » 30 Нов 2020 12:48 pm[/url]":264mrzws]P.S.
Azijati su poslusni mravi. Ja nazalost ipak nisam.
To sam upravo i naveo u zadnjoj recenici.
... i daleko kulturnijeg naroda, ...
Epa to, vidiš da se slažemo i razumemo. Oni su hipnotisani poslušni mravi. Mi nismo. :)

Njih država prisilno zatvori u stanove da pockraju od Korone, oni budu srećni. Odseku im čitav grad od ostatka sveta, oni kažu ''Hvala Partijo!''
Mi jbg nismo takvi. Mi smo slovenski divljaci. Untermensch što bi rekli neki (uključujući i jedne sa tvog spiska). Nas kad zatvore u stanove mi lupamo u šerpe. Pa kad nam produže zatvor, mi iz inata izađemo napolje pa se dobacujemo kamenicama. Nismo sposobni da dostignemo taj nivo prosvećenja kao žutaći da budemo presrećni što smo beznačajni mravi u ogromnom mravinjaku gde niko nikog ne ferma ni 2%. Jbg, tak'i smo naopaki... :(

No dobro, to je sad druga tema. Sve u svemu, moje pitanje čemu forsiranje ulaska na prednja vrata u Beogradu i dalje stoji otvoreno. :p
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=798088#p798088:1tfpigay je napisao(la):
wexy » 30 Nov 2020 11:32 am[/url]":1tfpigay]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=798033#p798033:1tfpigay je napisao(la):
Bender Rodriguez » 30 Нов 2020 02:05 am[/url]":1tfpigay]Inače, da, znam da je postojalo nekad. U vreme dok je Beograd imao milion stanovnika.

Seul ima 10 miliona, ulazi se na prednja vrata.
Tokio ima 14 miliona, ulazi se na prednja vrata.
Peking ima 21 milion, ulazi se na prednja vrata.

Naravno, nivo javnog prevoza nije uporediv sa Beogradom, sto zbog postojanja fantasticnog metroa (pogotovo Seul i Peking), veceg broja autobusa i daleko kulturnijeg naroda, ali broj stanovnika nema nikakve veze s tim.

Izvor: licno iskustvo
Кинези много културнији народ? Стварно? Био си у клоњи у пекиншком шопинг молу? Културно возе у Пекингу? :laugh:
Кинези су, добрим делом, тешки примитивци.
У Јапану и Кореји нисам био.

Елем, да додам, и у Паризу се улази на предња врата у бус. Али најоптерећенија париска аутобуска линија је имала 70.000 путника днено, пре него што је замењена трамвајем - у који се улази на сва врата. На београдској 95-ци је избројано скоро 100.000 путника на дан. Ето.
 
Hvala Panto na dopuni. Eto da ne bude da samo Bender hejter, negativac i kontraš nešto pametuje. :)

Inače samo da podsetim, ne sporim i ne sumnjam ja da ima još dosta primera gradova po svetu gde se ulazi na prednja vrata. Nego ono što niko od ovih pobornika te prakse neće da mi odgovori je zašto je toliko neophodno da se to opet nametne i u Beogradu.

Zašto je toliki imperativ da putnik koji čeka autobus npr na stajalištu prekoputa Hrama u Bulevaru Oslobođenja, prvo ''lovi'' prednji deo autobusa kroz već prepuno, prenatrpano, štrokavo i haotično stajalište. Te da onda uđe na prva vrata Solarisa, pa se pomera kroz relativno uske prolaze između sedišta (nisu tesni, ali nisu baš ni za koridorisanje kroz autobus) pa da tako gamiže 15 minuta sve do zadnjih vrata da bi izašao. Kada dosadašnja praksa radi sasvim lepo i bez svega toga. Vozilo pristane na stajalište, svako stane pored vrata koja su mu bliža (nema jurcanja po stajalištu ko rojevi miševa), otvore se vrata, ovi što su unutra izađu napolje, ovi spolja uđu unutra. Malo se raspodele tamo po unutrašnjosti i kad im dođe izlazno stajalište izađu na ista vrata na koja su ušli prethodno.

Ne znam, ja tu ne kapiram potrebu za dodatnim komplikovanjem. Ja se vodim onom logikom suprotnom od Majkrosoftove prakse: ako nešto nije pokvareno, za koj andrak imaš da ga ''popravljaš''? No dobro. Kao što rekoh, ja sam em hejter negativac, em sam još sloven divljak. Tako da je moguće da ne uviđam logiku i mudrost iza tako naprednih praksi. :)
 
Vrh