Šta je novo?

Bezbednost u javnom prevozu

Једини смисао уласка на предња врата је контрола карата. Неизводљиво и апсурдно са бројем аутобуских путника у Београду.
 
Naravno, to je jasno, zato sam i bio pomenuo. Ali osim toga (za šta takođe postoje druge metode), ne vidim nijedan smisleni argument da se u Beogradu forsira takva praksa.
 
Ma Bendere, ne sekiraj se.

Sećaš se, pokušali su sa prednjim vratima u leto 2012. godine, pa im nije uspelo... :mrgreen:
 
Ma ne brinem se ja, znam da im neće uspeti ni sad kad nije prethodnih nekoliko puta. :D

Nego kad god se ne slažem s nekim ili nečim, ja pokušam da razumem drugu stranu priče. Jer naravno da i ja nekad grešim ili prosto ne vidim sve argumente. Ali kao što rekoh, osim toga da neki modeli tako kontrolišu naplatu karata i protok putnika (a i za to postoje alternative), ne naiđoh ni na jedan valjani argument da se to forsira u Beogradu. I namerno kažem ''1) forsira 2) u Beogradu''. Dakle nemam problem ako ljudi to rade kad i gde mogu. Ali imam problem kad neko hoće da me forsira da npr na stajalištu kod Hrama ili Beograđanke ulazim na prednja vrata punog Solarisa pa gamižem do prikolice da bih izašao. A ništa time ne dobijam ni ja, ni vozač, ni ostali putnici.
 
Ma kakva crna prednja vrata...

Nema priče o tome u Beogradu.

Uostalom, velika većina vozača je protiv ulaska putnika isključivo na prednja vrata, što je logično i sasvim razumno.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=797620#p797620:h70yt5je je napisao(la):
laki72 » Sub Nov 28, 2020 11:38 pm[/url]":h70yt5je]
Žika":h70yt5je je napisao(la):
Realna situacija je potpuno drugačija što se može videti na FB grupama vozàča javnog prevoza.
Slično i ovde, toliko zlobe i pakosti kao da čovek ide na posao samo da bi ubio neko dete. Lažni dušebrižnici već lože vatru i prave lomaču.Ne vidim nikakav napredak u odnosu na primitivizam iz srednjeg veka.

Ovo je najiskrenije i potvrđeno od više kolega. Puntici u Beogradu su ubedljivo najgori. Mozete da skačete koliko želite ali to je istina i činj3nično stanje . Isto mogu da pozovevem kolege da se učlane na BB i da iznesu svoja sve samo ne lepa iskustva.
Baš razgovaram kolegama koji su došli u Nemačku i svi do jednog se ne bi vratili da voze autobus u Beogradu. Radije bi gurali kolica nego da ponovo voze putnike.
Izuzetno su retke situacije da je bilo ko stao na stranu vozača a u velikom procentu su bili ispravni. Više volje da kao rulja krenu na jednog čoveka, da ga vređaju , prete pa čak i fizički nasrnu. Velika je mržnja među ljudima a naročito među vozačima.
Ima i među vozačima svakakvih ali daleko je manji broj. Kad bi svi vozači posle pretnji, uznemiravanja povukli ručnu zvali policiju i posle otvorili bolovanje videlo bi se realno stanje.
Pišite šta hoćete ali vozio sam ljude i u BG i van BG i u Nemačkoj i stojim iza svake napisane reči.
U Nemačkoj putnik ulazi sa osmehom dok u Srbiji te gleda sa mržnom. Postoji poštovanje. Isto tako i ostali učesnici u saobraćaju. Sirenu sam koristio dva ili tri puta i to je sve.
Živi vi meni bili ali ne bi se vratio u Beograd nema tih para.
Daj Žiko ne preteruj.
Uz dužno poštovanje, ali ispade da su vozači u Srbiji i Beogradu došli iz neke druge države, planete, a putnici balkanikusvulgarisprimitivis

Danas riba sa pežoom Manhajm tablice parkirala u sred raskrsnice da sačeka nekog koga je dovezla u poštu.
Sme li da pomisli tako nešto u Manhajmu?

A sinoć, lik po običaju poslednji polazak na liniji 531 ka Banovom Brdu ne ide trasom, pogašena svetla...
Trči (potencijalni) putnik sa stanice u drugu ulicu kuda se ovaj zaputio, mašem mu ja koji sam u toj drugoj ulici, pokazujem na putnika...
Boli ga ku___, po gasu, malo me nije pokupio.
Pa žiko, možda sam i trebao da ovog čoveka sednem u moj auto i da idemo za kabadahijom od vozača, pa kad stane ispred garaže (jednog pp) da ga (nesuđeni) putnik malo propita za zdravlje.

I da, da ne zaboravim. Sme li u nemačkoj vozač svojevoljno da menja trasu linije ili da konstantno ne obavlja poslednje polaske?

Dakle, kakavi vozači, takvi i putnici.
Takav smo narod.
Čim pređemo Batrovce, bacamo đubre, psujemo, isecamo...

Sent from my Mi A2 Lite using Tapatalk

Laki okreneš direkciju i sve objasniš, potkrepiš i pismeno sa Taxi računom. Čemu agresivnost ?
Pirke koliko se sećam isto je vozio sa pogašenim svetlima i neku debelu vozio van trase kući. :violina:
Isto GSP pogon Karaburma nije dugo držao zadnji polazak.Okrenem tada dispečerski centar i objasnim da večeras se vraćam kući i da očekujem da se ostvari polazak. I polaska je posle toga uvek bilo.

Sto se tiče Nemačke da si ti meni živ i zdrav nije baš kako pričaju, parkiraju gde stignu i kako stignu. I mene je začudilo.
Često zadnji polasci ne mogu da prođu od parkiranih vozila pa policija ide po kućama i budi bisere da u pidžamama pomere vozilo.
Znaš li šta rade na zadnjim polascima ? Ako nema nikog u vozilu i prođe dve trećine trase vozilo gasi liniju i vraća se nazad za garažu ???
Da mi je neko pričao ne bih mu verovao.
Što se tiče trasa i tu ima svega, dok su nas učili linijama promenilo se tri vozača na liniji za Lebach. Svi su vozili različitim trasama i bili smo ubeđeni da nas zaje*******avaju a očigledno da svi voze kako misle. Čudno ali realno.
Mnogo se Nemačka diže u nebesa ali neke stvari su totalno drugačije.
Osim plate. Tu nekad i smanje. :dil:
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=798202#p798202:3ebw9naw je napisao(la):
Bender Rodriguez » Pon Nov 30, 2020 4:53 pm[/url]":3ebw9naw]Ma ne brinem se ja, znam da im neće uspeti ni sad kad nije prethodnih nekoliko puta. :D

Nego kad god se ne slažem s nekim ili nečim, ja pokušam da razumem drugu stranu priče. Jer naravno da i ja nekad grešim ili prosto ne vidim sve argumente. Ali kao što rekoh, osim toga da neki modeli tako kontrolišu naplatu karata i protok putnika (a i za to postoje alternative), ne naiđoh ni na jedan valjani argument da se to forsira u Beogradu. I namerno kažem ''1) forsira 2) u Beogradu''. Dakle nemam problem ako ljudi to rade kad i gde mogu. Ali imam problem kad neko hoće da me forsira da npr na stajalištu kod Hrama ili Beograđanke ulazim na prednja vrata punog Solarisa pa gamižem do prikolice da bih izašao. A ništa time ne dobijam ni ja, ni vozač, ni ostali putnici.

Bender mašiš priču, ulazak na I i II vrata za navedene kategorije putnika , ne svi od reda. Mada koliko bolesnih među vozačima trebalo bi zabraniti zadrzavanje u zoni prvih vrata ili im napraviti kabine.
Još jedan apsurd , uvedeno osmočasovno radno vreme da bi im se vratila dva slobodna dana, kasnije uvedeno nekakvo odrađivanje jednom ili dva puta mesečno da im sada uvode da rade po šest dana. Sve zato što nema vozača.

Na zapadu se uglavnom ulazi na prva vrata , pokazuje ili kupuje karta.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=798208#p798208:1sgl35tn je napisao(la):
Vladivoje » 30 Nov 2020 05:11 pm[/url]":1sgl35tn]Ma kakva crna prednja vrata...

Nema priče o tome u Beogradu.

Uostalom, velika većina vozača je protiv ulaska putnika isključivo na prednja vrata, što je logično i sasvim razumno.

Teoretski to može biti izvedeno pod uslovom da se shodno padu registrovanog kapaciteta po vozilu pojača takt, što utiče na povećanje inventara. Dakle, lakše je reći nego učiniti. Ovo može uticati na mrežu linija, te na dodatne troškove poput izgradnje novih garaža. Stoga problem nije u tome šta žele da urade već na koji način. Takoreći hoće "leba bez motike".

Umesto solo autobusa sa troja vrata registrovanog na 106+1 (106 putnika i vozač), odnosno zglobnog sa četvora registrovanog kapaciteta 159+1 problem može biti rešen solo autobusom sa dvoja vrata (izlaz na druga) registrovanim na 79+1, odnosno zglobnim autobusom sa troja vrata (izlaz na druga i treća) registrovanog kapaciteta 99+1. Pošto je vozilo kapaciteta 99 putnika efikasnije od onog manjeg kapaciteta (manji broj polazaka iziskuje manju radnu snagu/broj zaposlenih) onda bi bilo praktično koristiti solo vozila samo na trasama neprilagođenim za zglobna vozila.

Prema tome da bi zamenili 456 zglobnih i 898 solo autobusa trebao bi nam inventar od 1694 zglobna autobusa sa troja vrata, ili 1500 uz 200 solo. Jasno je da je ovo nezgodno izvesti bez metroa čija gradnja nije ni započeta, čija prva faza može biti otvorena tek za 10 godina, a čitav sistem bio u funkciji polovinom ovog veka. Tek tada bi broj vozila pao za 50% (i solo i zglob, dakle 1000 uzglobnih i 100 solo) i to pod uslovom da se u međuvremenu (u narednih 30 godina) uopšte ne promeni broj stanovnika, broj putovanja po glavi stanovnika, udeo javnog prevoza. Posmatrajući gore navedeno, u tom ne tako kratkom prelaznom periodu bio bi potreban mnogo veći broj vozila (koji bi varirao širenjem mreže metroa i promenom broja putovanja), samim tim i ostale infrastrukture što komplikuje planiranje.

Mogu deo voznog parka da nabave za ulaz na prva (recimo isprva za fidere), dok bi ostatak ostao po sistemu "all door access". Inače, kada u gradovima poznatim po ulasku na prva vrata uvode ulaz na sva vrata Beograd ide u suprotnom smeru.

Dakle, Vesiću poručiti da su jedno želje a drugo mogućnosti.

https://www.sfmta.com/sites/default/fil ... Report.pdf

Inače, zanimljivo da je u San Francisku po putniku u proseku ubrzan pristup (ulaz ili izlaz) za 1,5 sekundu u odnosu na ulaz na prva. Iskreno mislim da bi zglobni trovrataši funkcionisali na kratkim frekventnim metro fiderima, poprečnim ekspres linijama. Na postojećim monstrumima nikako. E tu je najveća greška jer oni pokušavaju da forsiraju nešto nepraktično na najkritičnijem delu sistema - na najopterećenijim linijama, i to pre otvaranja metroa, sa čijom realizacijom već kasne.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=798208#p798208:2hd15qoy je napisao(la):
Vladivoje » Pon Nov 30, 2020 6:11 pm[/url]":2hd15qoy]Ma kakva crna prednja vrata...

Nema priče o tome u Beogradu.

Uostalom, velika većina vozača je protiv ulaska putnika isključivo na prednja vrata, što je logično i sasvim razumno.

Dokaz kolika smo necivilizacija. U Istanbulu, gradu sa 16 miliona stanovnika, aparati za očitavanje karata postoje samo na prednjim vratima i svi ulaze na isključivo prednja vrata i izlaze na sva ostala.
 
Mnogo volim vas prepametne koji u ovoj raspravi oko besmislenog forsiranja ulaska na prednja vrata nastupate sa tim podelama na: 1) civilizovane zemlje gde se ulazi na prednja i 2) divljačke horde gde se ulazi na sva.

Zbog jedne od tih ''civilizovanih zemalja'' kojima se klanjate cela planeta sedi u kućnom pritvoru već 8 meseci. Jer eto u jednoj od tih bastiona civilizacije nisu mogli da se suzdrže da ne jedu leteće i gmižuće đubre.

' mi se bre gde sve na svetu mora da se ulazi na prednja vrata. Hoću da čujem smisleno obrazloženje zašto je toliki imperativ da se to izforsira u trenutnom Beogradu sa ovakvim (ne)uslovima. I kako vi što mislite da je to bogom dano rešenje, biste to implementirali.



I da, priznajem - Laki je malo nervozan, kao što se može primetiti. Hoće to kad na postojeće probleme i muke sluša gomilu ''ja vid'la da se konj potkiva, pa bih da probam i ja'' argumenata dok 8. faking mesec sedi zamandaljen u stanu odsečen od drugih i pita se šta ga finansijski čeka naredne dve godine. A sve to zato što u tim vašim ''bastionima civilizovanosti'' ljudi žive i ponašaju se kao neandertalci, te im leteći pacov i gmižuća gamad predstavljaju delikates nad delikatesima a vlažna pijaca puna buđi, štroke i zaraza mesto prestiža.
 
Видео сам у Москви и турникете (тај термин знам из "Мајстора и Маргарите", то је исто из Москве, ваљда се тако каже) на улазу у тролејбус, па кад се направи гужва, док то крене са станице...
 
Dokaz kolika smo necivilizacija. U Istanbulu, gradu sa 16 miliona stanovnika, aparati za očitavanje karata postoje samo na prednjim vratima i svi ulaze na isključivo prednja vrata i izlaze na sva ostala.

Jednostavno, neka anketiraju vozače i putnike, pa će se dobiti odgovori.

Velika većina i vozača i putnika će biti protiv te besmislice sa prednjim vratima.
Besmisleno je zato što ne može da se sprovede, iz milion praktičnih razloga.
 
Bender Rodriguez":tthpkjlh je napisao(la):
Mnogo volim vas prepametne koji u ovoj raspravi oko besmislenog forsiranja ulaska na prednja vrata nastupate sa tim podelama na: 1) civilizovane zemlje gde se ulazi na prednja i 2) divljačke horde gde se ulazi na sva.

Zbog jedne od tih ''civilizovanih zemalja'' kojima se klanjate cela planeta sedi u kućnom pritvoru već 8 meseci. Jer eto u jednoj od tih bastiona civilizacije nisu mogli da se suzdrže da ne jedu leteće i gmižuće đubre.

Čovek koji još uvek veruje da smo u kućnom pritvoru 8 meseci zato što se neko nije suzdržao da jede nešto nema šta da traži u razgovoru sa prepametnima... :laugh:

Пантограф":tthpkjlh je napisao(la):
Видео сам у Москви и турникете (тај термин знам из "Мајстора и Маргарите", то је исто из Москве, ваљда се тако каже)

I na srpskom se kaže turniket.

Vladivoje":tthpkjlh je napisao(la):
Jednostavno, neka anketiraju vozače i putnike, pa će se dobiti odgovori.

A oni su jako stručni za to... :kafa:
Hajde da anketiramo kupce u Maksiju da li bi želeli da sve duplo pojeftini... :laugh:

Postoje vrlo praktični razlozi zašto je ulaz i izlaz na različita vrata bolji od sudaranja sa ljudima koji čekaju da uđu u autobus ostavljajući levak za putnike koji izlaze i time usporavaju njihovo kretanje. Ali da citiram Bentera, vama koji niste prepametni, očigledno nije baš jasno to... :?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=798867#p798867:3mpbcvm1 je napisao(la):
WLABmz » Sre Dec 02, 2020 2:36 pm[/url]":3mpbcvm1]
Čovek koji još uvek veruje da smo u kućnom pritvoru 8 meseci zato što se neko nije suzdržao da jede nešto nema šta da traži u razgovoru sa prepametnima... :laugh:
Nego zbog čega smo u kućnom pritvoru 8 meseci, doktore? Imaš li ti, doktore, predstavu uopšte koliko puta je SARS izbijao u tvojoj cenjenoj Kenjaziji? I još bitnije - imaš li predstavu kako i zašto?
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=798867#p798867:3mpbcvm1 je napisao(la):
WLABmz » Sre Dec 02, 2020 2:36 pm[/url]":3mpbcvm1]
A oni su jako stručni za to... :kafa:
Hajde da anketiramo kupce u Maksiju da li bi želeli da sve duplo pojeftini... :laugh:
Stručni taman koliko i ti i ovi ostali što puvaju o ''bastionima civilizovanosti'' a ne vide šumu od drveta.
A što se tiče kupaca, možeš ti da budeš arogantan do mile volje, ali vidiš ti kupci kroje sudbinu tom Maksiju. Nema kupaca, nema Maksija. Isto tako, nema putnika, nema naplate karata.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=798867#p798867:3mpbcvm1 je napisao(la):
WLABmz » Sre Dec 02, 2020 2:36 pm[/url]":3mpbcvm1]
Postoje vrlo praktični razlozi zašto je ulaz i izlaz na različita vrata bolji od sudaranja sa ljudima koji čekaju da uđu u autobus ostavljajući levak za putnike koji izlaze i time usporavaju njihovo kretanje. Ali da citiram Bentera, vama koji niste prepametni, očigledno nije baš jasno to... :?
Tako je doktore. Problem su ''sudaranja sa ljudima koji čekaju da uđu''. A neće biti problem kad masa od 30 ljudi na jednom stajalištu kod Hrama lovi prednji deo autobusa preko blata i natrpanih nadstrešnica da bi ušla na prednja vrata, a onda se sa preostalih 70 ljudi cedi ko kaladont na izdisaju kroz ostatak vozila da bi izašli na preostala vrata. I neće biti problem kad 30 ljudi, umesto da se rasporedi na 3 ili 4 vrata, se svi skupe ispred jednih pa se čeka da se oni nakrcaju da može da se pođe dalje.

Dobro je kad si ti tako pametan našao rešenje da se jedna manja nekomfornost zameni drugom, još većom. Veze s vezom nemaš.
 
A oni su jako stručni za to... :kafa:
Hajde da anketiramo kupce u Maksiju da li bi želeli da sve duplo pojeftini... :laugh:

Baš si našao analognu anketu sa Maksijem, svaka ti čast :lol:

Nema ništa od pameti i svakakvih stručnjaka, jer u Beogradu, jednostavno - ne postoje uslovi za korišćenje prednjih vrata za ulazak putnika.

Pokušajte vi ponovo sa prednjim vratima, ali od toga nema ništa.

Dobro si rekao da smo necivilizacija, ali po tome što još uvek nismo stvorili uslove da putnici mogu da ulaze samo na prednja vrata.
 
Kad me on i njemu slični smatraju i nazivaju necivilizovanim, onda pouzdano znam da mislim i radim ispravno.

Podsećaju me na usijane ali ukalupljene i ograničene tikve na faksu što sam slušao, pa kad krenu da pričaju ko roboti kako je automobil uzrok svog zla u današnjim gradovima i kako treba ljude drndati zbog posedovanja i korišćenja istih. A oni sami svi do jednog na posao redovno dolazili... ah pa da, upravo tim omraženim automobilima.

Ili kad pričaju šta treba prosečnom putniku i kako ceo grad treba da menja navike u dnevnim putovanjima i prevozu. I da preseda po 5 puta za nekadašnju jednu liniju jer eto, njihov model je izračunao da je tako najbolje i da je to sasvim realno. A sami nisu ušli u vozilo javnog prevoza od 2005. Verujem da će se neki možda i prepoznati ako čitaju Beobuild. A i pominjao sam ih već x puta na drugim temama.
 
Ili kad pričaju šta treba prosečnom putniku i kako ceo grad treba da menja navike u dnevnim putovanjima i prevozu. A sami nisu ušli u vozilo javnog prevoza od 2005.

Pa to, moj Bendere. Uze mi reči iz tastature. :wink:

Civilizovani pametnjakovići na sve strane, a toliko su civilizovani da izgleda kao da nikada nisu ni ušli u vozilo javnog gradskog prevoza u Beogradu. :mrgreen:
 
teoretski:
ako se zeli podela na vrata za ulaz i vrata za izlaz.
za vozila sa troja vrata - prva i treca za ulaz - stednja za izlaz (zato sto vise vremena u proseku treba za ulazak+validacija karata nego za izlaz iz vozila)
za vozila sa cetvoro vrata prva i cetvrta za ulaz druga i treca za izlaz.
ovo da bi funkcionisalo potrebno je da u vozilu postoji slobodna komunikacija od ulaznih do izlaznih vozila.

obzirom na postojeci prevoz u beogradu gde su na vecini linija ljudi kao u konzevama sardina svaka diskusija o ulasku na prednja vrata a izlasku na sva ostala je besmislena.
 

Prilozi

  • images1.jpg
    images1.jpg
    8,6 KB · Pregleda: 1.200
  • images2.jpg
    images2.jpg
    6,9 KB · Pregleda: 1.205
obzirom na postojeci prevoz u beogradu gde su na vecini linija ljudi kao u konzevama sardina svaka diskusija o ulasku na prednja vrata a izlasku na sva ostala je besmislena.

Pa normalno. A u stvari, to nije normalno. :D

Ne može čovek da uđe ni na jedna vrata, a civilizovani pametnjakovići pričaju o ulasku na prednja. :mrgreen:
 
Jel može jedno pojašnjenje. Koliko tih civilizovanih gradova po belom svetu, gde se ulazi isključivo na prva vrata, a koji su i po nekoliko puta veći od Beograda, ima metro i koliko im se gradski prevoz oslanja na autobuse, trolejbuse i tramvaje?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=798871#p798871:35kf8jyw je napisao(la):
Bender Rodriguez » Sre Dec 02, 2020 3:43 pm[/url]":35kf8jyw]A neće biti problem kad masa od 30 ljudi na jednom stajalištu kod Hrama lovi prednji deo autobusa preko blata i natrpanih nadstrešnica da bi ušla na prednja vrata, a onda se sa preostalih 70 ljudi cedi ko kaladont na izdisaju kroz ostatak vozila da bi izašli na preostala vrata. I neće biti problem kad 30 ljudi, umesto da se rasporedi na 3 ili 4 vrata, se svi skupe ispred jednih pa se čeka da se oni nakrcaju da može da se pođe dalje.

Dobro je kad si ti tako pametan našao rešenje da se jedna manja nekomfornost zameni drugom, još većom. Veze s vezom nemaš.

Ako imaš imalo zdrave logike, shvatićeš da će se 30 ljudi mimoići sa 70 ljudi lakše kada idu različitim putevima nego istim. I bilo koji broj ljudi sa bilo kojim drugim brojem ljudi takođe. Dva ovna na brvnu puta x...

solecar":35kf8jyw je napisao(la):
Jel može jedno pojašnjenje. Koliko tih civilizovanih gradova po belom svetu, gde se ulazi isključivo na prva vrata, a koji su i po nekoliko puta veći od Beograda, ima metro i koliko im se gradski prevoz oslanja na autobuse, trolejbuse i tramvaje?

Odličan primer su prepune maršrutke po ruskim gradovima koji nemaju metro. A gužve po tim maršrutkama nisu ništa manje nego po našim busevima. U Irkutsku (bio sam tamo, ne pričam napamet) npr. postoji pravilo da se ulazi na zadnja i izlazi na prednja vrata i pri izlasku iz vozila plaća vozaču. Misliš da se neko usudi da ne plati vožnju? Ne. Čak sam prisustvovao situaciji da je bila tolika gužva da je putnik koji stajao na zadnjim vratima morao da izađe na zadnja vrata, ali je novac za vožnju poslao po rukama putnika do vozača, a isto tako mu se i kusur vratio. Povezano sa tim:

Bender Rodriguez":35kf8jyw je napisao(la):
Isto tako, nema putnika, nema naplate karata.

Pa u Beogradu, realno ni nema naplate karata...

Vladivoje":35kf8jyw je napisao(la):
Nema ništa od pameti i svakakvih stručnjaka, jer u Beogradu, jednostavno - ne postoje uslovi za korišćenje prednjih vrata za ulazak putnika.

A koji su to uslovi?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=798974#p798974:3vht4v7q je napisao(la):
WLABmz » 02 Dec 2020 18:51[/url]":3vht4v7q]
solecar":3vht4v7q je napisao(la):
Jel može jedno pojašnjenje. Koliko tih civilizovanih gradova po belom svetu, gde se ulazi isključivo na prva vrata, a koji su i po nekoliko puta veći od Beograda, ima metro i koliko im se gradski prevoz oslanja na autobuse, trolejbuse i tramvaje?

Odličan primer su prepune maršrutke po ruskim gradovima koji nemaju metro. A gužve po tim maršrutkama nisu ništa manje nego po našim busevima. U Irkutsku (bio sam tamo, ne pričam napamet) npr. postoji pravilo da se ulazi na zadnja i izlazi na prednja vrata i pri izlasku iz vozila plaća vozaču. Misliš da se neko usudi da ne plati vožnju? Ne. Čak sam prisustvovao situaciji da je bila tolika gužva da je putnik koji stajao na zadnjim vratima morao da izađe na zadnja vrata, ali je novac za vožnju poslao po rukama putnika do vozača, a isto tako mu se i kusur vratio.
Bilo bi lepo kada bih dobio odgovor na pitanje, a ne priče o ruskim zabitima gde su uslovi za metro ravni nuli.
 
A koji su to uslovi?

Čoveče, ako si bar jedanput u životu ušao u neko vozilo javnog prevoza u našem Beogradu, onda ti je jasno o kakvim se uslovima radi, od kojih nijedan nije ispunjen.


Pa u Beogradu, realno ni nema naplate karata...

Kako to misliš - nema naplate karata?
Beogradski javni prevoz je inače preskup.

Ako bi se ulazilo samo na prednja vrata, koliko bi trajala jedna vožnja u Beogradu?
Da ne pričam o 2-3 vožnje na dan...
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=798974#p798974:1yneur82 je napisao(la):
WLABmz » Sre Dec 02, 2020 6:51 pm[/url]":1yneur82]
Ako imaš imalo zdrave logike, shvatićeš da će se 30 ljudi mimoići sa 70 ljudi lakše kada idu različitim putevima nego istim. I bilo koji broj ljudi sa bilo kojim drugim brojem ljudi takođe.
Teško, viđao sam i jedne i druge situacije na delu u Beogradu. U praksi to ne funkcioniše baš tako kako si ti zamislio. Uostalom proštaj malo po gradu pa vidi i sam.
 
Vrh