Šta je novo?

Bezbednost u javnom prevozu

Kad smo kod vozača, juče sam prisustvovao jednom biseru u minibusu na 34. Ulazi žena srednjih godina u 34, stanica kod Vile Jelena, i ladno pita vozača: "Da li bi mogli da požurite da stignem na 59? Videla sam na BUS PLUS da stiže na sledeću stanicu.". Vozač joj odgovara da ne bi mogao i da sačeka sledeći. Nastavio je da vozi istom brzinom kao što je i pre vozio. Naravno, dotična je morala da sačeka sledeći.​
 
Ako me nešto u Beogradu oduševljava, to je ta pojava, da polome noge da istrče u autobus ispred, pregaziće preko ljudi samo da stignu bus ispred u stanici, pa da ne govorimo o napadu na vozače, što im ne otvore vrata da stignu bus ispred, ponašanje kao da je taj autobus sad pa za 8h ide sledeći, a ne za 5-10minuta. Mogu razumeti ljude iz prigradskih naselja, kojima bus ide na pola sata, 45 minuta, ali za linije tipa, 15,16,17,18,31, 47, 50 pa i ta 59ka ide relativno često, nikada neću razumeti.

Što se tiče stila vožnji, u sećanju će mi ostati izjava mog bivšeg poslodavca, kada sam tek počeo da radim u turizmu, lakše mi je da mi dođe čovek bez iskustva da vozi autobus, nego vozač GSPa, čovek bez iskustva će saslušati i naučiti kako treba da se vozi, a vozač GSPa misli da sve zna.
Vožnja turističkog autobusa i gradskog nisu ni približno, silom prilika u godinama kasnije, iz ličnog primera sam imao situacije da vidim koliko je bio u pravu.
Nije sporno, odvešće on taj autobus, ali o udobnosti, osećaju, načinu ubrzanja, usporavanja, finesama, može danima da se priča.
 

Šta znači ovo ispao iz autobusa, jel bio autobus u pokretu i nije on vozač da ne sme da koristi mobilni telefon?
 

Šta znači ovo ispao iz autobusa, jel bio autobus u pokretu i nije on vozač da ne sme da koristi mobilni telefon?
У овом тексту пише да је отворио на силу врата током вожње и искочио, бар тако Курир пише

 
Ja mislim da je taj snimak sa napasnikom iz 43 lažnjak, tačnije da su ovi mentoli iz pokreta UNS sve izmislili. Prvo lika niko ne drži da ne pobegne, a i facu su mu zamaglili. Žašto bi to uradili, ako nije njihov čovek pa da ga "zaštite" da ga sutra neko ne bi napao. Možda grešim ali ti UNSovci su podjednako pogani kao i SNS.
 
Ja mislim da je taj snimak sa napasnikom iz 43 lažnjak, tačnije da su ovi mentoli iz pokreta UNS sve izmislili.
To sam i ja pomislio ali rekl ajd da ne bude da pametujem.

Inace ne znam za koj moj su zaustavljali autobus, tj. obustavili voznju.Pogotovu sad u ovom periodu nesnosnih guzvetina.
 
Ja mislim da je taj snimak sa napasnikom iz 43 lažnjak, tačnije da su ovi mentoli iz pokreta UNS sve izmislili. Prvo lika niko ne drži da ne pobegne, a i facu su mu zamaglili. Žašto bi to uradili, ako nije njihov čovek pa da ga "zaštite" da ga sutra neko ne bi napao. Možda grešim ali ti UNSovci su podjednako pogani kao i SNS.
Пише да је поднета кривична пријава, наводе се иницијали ухапшеног М. И. (38)


 
Pa letos npr je isto bila losa situacija ali ne ovako losa. Od oktobra bukvalno "kipe" autobusi, znaci ne da su puni, nego ono kada se ljudi zbijaju na vratima da bi usli. Ne pamtim ovako lose stanje u zadnjih 20 godina.

Naravno nije sve samo da broja vozila i polazaka, nego i do toga sto se Beograd pretrpava preko svake mere.
 
Pa letos npr je isto bila losa situacija ali ne ovako losa. Od oktobra bukvalno "kipe" autobusi, znaci ne da su puni, nego ono kada se ljudi zbijaju na vratima da bi usli. Ne pamtim ovako lose stanje u zadnjih 20 godina.

Naravno nije sve samo da broja vozila i polazaka, nego i do toga sto se Beograd pretrpava preko svake mere.​
Ja i te kako pamtim vreme od pre dvadesetak godina, kada je toliko ljudi bilo u vozilima, da vrata nisu mogla celom širinom da se otvore, pa sam se poprečke provlačio kroz otvor na vratima, da bih izašao.​
 
Pa da, zato i rekoh u zadnjih 20 godina. 90te i prvih par godina 2000ih su bile priča za sebe. S tim što je tada bar bilo osnovanog opravdanja za tako loše stanje. Dok ga sada nema, jer se radi o čistom debilizmu i slepilu onih koji upravljaju.
 
Pa da, zato i rekoh u zadnjih 20 godina. 90te i prvih par godina 2000ih su bile priča za sebe. S tim što je tada bar bilo osnovanog opravdanja za tako loše stanje. Dok ga sada nema, jer se radi o čistom debilizmu i slepilu onih koji upravljaju.
Do neke 2005 / 06 je situacija bila loša, koliko se sećam.
 
^^^Jel to isti onaj novobeogradski sa 18 u kome je po meni kapljalo? Koji beše, 3063? Debili ne kontaju čemu služe garažni brojevi osim identifikacije u krugu pogona. Ako nije slučajnost to dosta govori o (ne)održavanju, odnosno (ne)brizi o bezbednosti korisnika.
 
Ne pistoji reč optimum na ovim prostorima. Ulazim u 88 za malo da se onesvestim od vrućine. Jedna devojka reagovala kod vozača on joj se razdrao "šta hoćete da bude hladno ili da pustim grejanje"? Rekao sam da kad je toplo ne mora da uključuje grejanje, malo će uštedeti.
 
На 88 зна да буде и по 6-7 соло у време када на 52 и 56 буду по највише 2.

Послато са M2102J20SG помоћу Тапатока
 
Ne pistoji reč optimum na ovim prostorima. Ulazim u 88 za malo da se onesvestim od vrućine. Jedna devojka reagovala kod vozača on joj se razdrao "šta hoćete da bude hladno ili da pustim grejanje"? Rekao sam da kad je toplo ne mora da uključuje grejanje, malo će uštedeti.
Šta će da uštedi?
Grejanje u autobusu je sekundarno - koristi se topla voda iz sistema za hlađenje motora. Ne troši nikakav energent.
I već smo pisali kako se uključuje. Ne očekujte da neko nekoliko puta dnevno drnda ventile i otvara i zatvara.
A što se tog solarisa tiče, od pucanja jednog creva ne treba praviti dramu. Šta god ja mislio o Gspovom održavanju, ne može se očekivati da se sva creva na vozilu menjaju godišnje. Desilo se, dešaba se i dešavaće se, čak i na mnogo mlađim vozilima
 
I već smo pisali kako se uključuje. Ne očekujte da neko nekoliko puta dnevno drnda ventile i otvara i zatvara.
Onda neka ih ne ukljucuju uopste i a u pm. Jedino gore od izlazenja sa mokrim ledjima iz tih kanturina na 40 stepeni, jeste izlazenja iz tih kanturina na zimske temperature, pa da se rizikuje razboljevanje kad osine vetar po mokrim ledjima.

Kako i njima bude postajalo sve teze da otvaraju ventile, tako ce i meni postati sve teze da placam kartu. Jer je jos pre 4 godine obecano da ce svako vozilo biti rashladjeno pa prc, nije ni pola.

Pun mi je bre vise, preko 30 godina se vozim u punim, smrdljivim i razdrndanim kanturinama stojeci na jednoj nozi, a kartu placam preko 20 godina. I sve to da bi leti pustali dusegupke a zimi cas frizidere cas saune, kako se kom mehanicaru i vozacu cefne tog dana.

Od kad postojim, od GSPa slusam kako je sve teeeeeskoo. U usta ih vise j... kad im je sve teeeeesko. Nek se onda lepo rasformira preduzece pa neka grad uvede konzorcijum privatnika obavezanih i regulisanih ugovorima i a u pm.

Pun mi je vise da slusam izgovore od GSPa.
Pun mi je vise da na svaki akcident odgovaraju sa "nemamo saznanja".
Pun mi je vise da zimi moram da oblacim tanju jaknu nego sto bi trebalo jer znam da cu se u toku svog putovanja od A do B skuvati ako u debljoj, prikldnoj jakni udjem u prepun, skuvan i upuvan autobus.
Pun mi je njihovih "gas do daske & kocnica do daske" stilova voznje.
Pun mi je njihovih dodatnih smanjivanja putnickog prostora ogradjivanjem zabarikadiranjem prostora kod prednjih vrata.

Nek se rasformiraju onda vise i gotovo. Ajde bre, 32 godine slusam kako ne moze ovo, ne moze ono, kriv narod, krivo vreme, svi zivi krivi osim njih samih. Jedini veci kukaci koje znam od GSPa su taksisti i malinari. Mada im se opasno priblizavaju u tom nadmetanju za prve kukace zemlje.

Placao prevoz ili ne placao, isto mu dodje. U oba slucaja coveka ceka kuvanje, preznojavanje, gusenje, grcenje i bambusanje u pretrpanim trulim kanturinama koje voze nad***ni ljudi kojima uvek nesto nije po volji a tim ljudima za volanom upravljaju drugi ljudi kojima su uvek krivi svi osim njih samih.
 
Poslednja izmena:
Šta god ja mislio o Gspovom održavanju, ne može se očekivati da se sva creva na vozilu menjaju godišnje.
Ima li neki validan tehnički razlog ili je to fazon nema se para, nema majstora, nema vremena ili mrzi ih? Iskreno ne vidim ama baš nikakvo opravdanje za to, neću reći da svuda normalno radi grejanje/hlađenje u vozilima, ali je normalno funkcionisanje tih sistema, pa, upravo to, normalno. Nije nekakva specijalna funkcija niti ne znam šta posebno. Treba biti iskren i reći zašto se to ne radi i ne skakati na k. putnicima što ne plaćaju prevoz kada očigledno je GSPu isto tako kur*obolja da povećaju kvalitet prevoza i da ga održavaju.
 
Kako zamišljate? Autobus radi ujutru sa grejanjem, pa oko 10 ode do garaže da se centil malo zatvori, pa oko 1 skokne da se zavrne skroz. Onda uveče, obrnuto.
Neće ni ovo toplo vreme potrajati.
Problemi su mnogo dublji i veći od izlizanih ventila. Sistemski. A na to sve ćutimo, već celu deceniju.
 
Vrh