Ali moj utisak po tom pitanju je upravo suprotan, da u zadnje vreme sve ređe viđam to preuranjeno otvaranje vrata. Možda gledam samo par istih linija, pa imam pogrešan utisak... :?[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=642588#p642588:1dezwpez je napisao(la):becks89 » Pet Jul 26, 2019 10:33 am[/url]":1dezwpez]
Princip rada vozača GSPa ostao iz vremena jurenja sa privatnicima, da na 20m od stanice otvaraju vrata i da po pritisku na dugme daju pun gas,
Naravno, apsolutno je tako, vozači i održavanje kao da rade na dva zavađena fronta, oni vozači samo izmišljaju da nešto fali, a mi iz održavanja da ne kvarimo našu radnu atmosferu (radimo baš kad mora) samo ćemo tu nešto prespojiti i teraj.Žika":1d0vcs4l je napisao(la):Zadovoljava formu a vozilo radi. Da li će neko da nastrada ? Pa nih iskreno zabole, jer ih stvarno ne interesuje. I ako ih sud osudi firma im plaća sve, a vozač nadrlja. Debelo.
Што се тиче тог случаја, на страни сам возача и несрећне жене, па лепо да туже град и Икарбус за претрпљене патње и стресове, а возач као јединка, да гони Икарбус на суду до самог катанца, јер на тој серији и серији из 2017, има озбиљних и катастрофалних проблема и пропуста које умеју некад и живота човека коштати, ово није први случај таквог типа, возачу је најгоре, као и свим возачима у том погону, јер су осуђени да од донације Штајера из Беча, тешко да ће икада видети нормалан аутобус. Само возач да лепо Икарбус тужи, то би волео више него леба![url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=642474#p642474:28zkjg64 je napisao(la):Žika » Thu Jul 25, 2019 7:06 pm[/url]":28zkjg64]Danas sam pričao sa poznanicima koji rade u pogonu Zemun a vezano za onu nesrećnu ženu. Ta vozila, i ona pre niskopodni i ovi posle takođe niskopodni a od nama svJetski priznatog proizvođača imaju problem sa vratima. Na onom konkretnom primerku vrata znaju sama od sebe da se otvore, zatim pri udarcu što se i desilo po pričama kolega. Postoji navodno i svedok koji je video. Svi se žale da non-stop lome vratove i gledaju po unutrašnjim retrovizorima ne bi li videli kada se vrata sama otvore.
To je ono što Gašpar svo vreme pominje.
Zaglavio se ventil koji regulise pritisak u vazdusnom sistemu. Kvar koji se dogadja i koji se resava tako sto se autobus zaustavi, ugasi i onda pritiskom na kocnicu vise puta umanji pritisak i otkloni opasnost. Ovo je najlaksi nacin ima i drugih, naravno autobus nije za voznju, zove se servis. Neverovatno mi je da vozac ne prati manometre pritiska kojih ima najmanje 2 nego vozi i dalje dok ne eksplodira.Slaba obuka i neznanje.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (boki, 30. jul 2019 12:28)
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=618555#p618555:3lqtr7jl je napisao(la):Žika » Uto Apr 23, 2019 10:36 pm[/url]":3lqtr7jl]SAG-ove aluminijumske boce su u Solarisima.
https://www.sag.at/en/products/compress ... reservoir/
Pogledajte prilog 1
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=643991#p643991:5xqj54fr je napisao(la):Рипањац 405 » 31 Jul 2019 10:03 am[/url]":5xqj54fr]Зато и треба забранити приватницима куповину аутобуса јефтинијих од једног ИК-112Н. Поготово не би смели да купују ове непознате и полупознате Иранце, Русе и Белорусе, а ни Турци нису цвећке. Ем руже град лошим дизајном, ем су небезбедни. Коме се не свиђа или му не одговара Икарбус, има Мерцедес, МАН, ВДЛ, Соларис, Волво, Сетру и да не набрајам даље европске произвођаче. Савршено ме заболеше уши за патетичне изговорчиће типа ,,нема се пара", а заправо су отворили фирме да би шићарили и шибицарили, притом не мислећи на БЕЗБЕДНОСТ путника и АТРАКТИВНОСТ коју јавни превоз МОРА да има!!!