Šta je novo?

Bezbednost u javnom prevozu

Stf, skoro da sam potpuno siguran da su ovo napravili upravo ti jadni putnici, jer je ova prica potpuno suplja i u rangu naucne fantastike. Druga stvar, sta ocekujes da vozac uradi kada npr. curi nafta, curi ulje, voda, ako je odvaljeno sediste, ako curi klima, sta moze on tu da uradi, moze da ti kaze samo znam, ali ovo je potpuno druga stvar i situacija i nemoj to da poistovecujes. Ako vec niko nije bio sposoban da vrati poklopac koji je neko dokon sklonio, mada i sto bi putnik to radio, onda je duzan da obavesti vozaca o tome, ne ujedaju vozaci, koliko god pokusavali tako da ih predstavite...
 
Kako moze vozac da bude kriv? Kako moze da vidi to, pogotovo ako je guzva u prednjem delu a on je i ogradjen ko majmun u onom kavezu. Ne zna se ko je veca bu****, da l ovaj sto slika i ne javlja vozacu ili zena koja ne vidi rupcagu od m2 (mada nije ona kriva sto je otvoreno to) ili ovi novinari sto samo cekaju priliku da kenjaju o necemu
 
meni nije jasan taj sto slika sta slika koj moj neka trci do vozaca .Ja mislim da vozac nije kriv.Da je primetio reagovao bi svakako ali putnik je duzan da mu javi e sad ako vozac nece da reaguje to je njegov problem ali ne obavestiti vozaca o tome mi je van svake pameti.isto tako ne razumem putnika koji kada vozac zaboravi da zatvori vrata ne vikne vozacu da zatvori vrata Vozac ne radi takve stvari namerno desava se od premora
 
Само сам се водио Бексовом логиком, онај кога браним није крив. Тако да сам потпуно сигуран да није путник то отворио.
 
Ti si posvetio zivot meni, vidim da zivis za momenat kad samo mozes nesto da mi prebacis, iako ti se ne obracam i ne pominjem te. Evo dacu ti plus, da tvoj zivot ima smisla, sad si me presao, ha!
 
becks89":2ov32g7b je napisao(la):
Stf, skoro da sam potpuno siguran da su ovo napravili upravo ti jadni putnici, jer je ova prica potpuno suplja i u rangu naucne fantastike. Druga stvar, sta ocekujes da vozac uradi kada npr. curi nafta, curi ulje, voda, ako je odvaljeno sediste, ako curi klima, sta moze on tu da uradi, moze da ti kaze samo znam, ali ovo je potpuno druga stvar i situacija i nemoj to da poistovecujes. Ako vec niko nije bio sposoban da vrati poklopac koji je neko dokon sklonio, mada i sto bi putnik to radio, onda je duzan da obavesti vozaca o tome, ne ujedaju vozaci, koliko god pokusavali tako da ih predstavite...

Нисам ниједном рекао да је возач крив за било шта, већ сам објаснио разлоге зашто ниједан путник то није пријавио возачу. Једнсотавно, путници су навикли да их ГСП третира као стоку и много се не потресају.

А сад мало о лудим путницима који дижу поклопце ... ако ћемо тако да причамо, немам ништа против.

1. тај поклопац МОРА да буде закључан и недоступан разним идиотима. Тих идиота има у свим европским градовима па ипак неће успети у једном Базелу или Бечу да отворе поклопац инсталација.
2. То је огромна плоча и било би је немогуће подићи од осталих путника што значи да је подигнута на почетној станици када није било превише људи што даље имлицира:

3. да је у случају подизања плоче од стране путника, возач то у сваком случају могао и да чује и да види јер је возило било празно и самим тим тихо. Ако то није чуо ни видео, не треба да се бави тим послом јер то значи да једнако може да не види пешака на пешачком или да не чује да му неко труби због нечега.
 
Somi, totalno si nevazna osoba u mom zivotu da bih se prepirao sa tobom, eto uspeo si u zivotu, pobedio si.

Stf, jel ti mozda nekad palo na pamet zasto vas smatraju stokom? Kako mozes drugacije posmatrati ljude koji po autobusima samo jos sto ne vrse nuzdu i ne zadovoljavaju seksualne nagone? Pritom ti je*******u mater za svaki problem koji vide, od nedotegnutog srafa, do nedolaska vozila, ko naje*******e, vozac koji prvi sledeci naidje. Isto tako kako se putnici generalno smatraju stokom, i vozaci se generalizuju kao bag**, tako dok se svadjamo medjusobno neko debelo masti brke...
A sad, da poklopac mora biti zakljucan, slazem se, ne znam zasto bi bilo nemoguce podici je od ostalih putnika?? Da ga nije sramota mozda? I pre svega to nije ogromna ploca, istu moze i dete od 7,8 godina da izvuce.
I onda na kraju dolazimo do vrhunca situacije i potvrde moje price iz prvog dela mog obracanja tebi, lecenje nekih frustracija i optuzivanje vozaca za sve i svasta. Ne znam sta su vam uradili ti vozaci, tebi i onom gore konkretno, u najmanju ruku da su vam celu familiju pobili, cisto sumnjam da bi imali toliku potrebu da ih toliko pljujete, ali to je vas kompleks i problem, tako da se ne bih petljao u to.
E sad, posto vidim da dajes neke dijagnoze da te priupitam par stvari:
-Kako vozac moze da cuje sta se desava iza, ako se nalazi u izolovanoj kabini?
-Kako vozac moze da vidi sta se desava na 12m iza njega posmatrajuci samo unutrasnje ogledalo koje cak ni ne gleda u putnicki salon, vec samo na vrata?

Kao po obicaju, pravis se pametan bez pokrica, povrh svega koristis jako krupne reci, za tako malo znanja. Ajde sad navalite sa pljuvanjem...
 
Види Бекс ...

у мом првом писању поводом овог случаја ја нисам оплео по возачима. Ти си тај који је почео први да напада путнике "по дифолту". Као и већина возача што ради. И то без имало размишљања да ли је та опција о кривици уопште могућа без једнаке кривице возача.

Јесте, возачи генерализују путнике и путници возаче. Погрешно је и једно и друго, али је разика у томе што је проценат путника који су ст*** - мали, а проценат возача који су ст*** - велики.

Једнак проценат стоке међу путницима постоји у сваком граду на уређеном западу али се све то отклања од стране превозника у што краћем року. Код ГСП-а се не отклања и то је једина разлика. Значи, за стање возила, кривац је искључиво - ГСП.
 
stf":3gizr1lu je napisao(la):
Види Бекс ...

у мом првом писању поводом овог случаја ја нисам оплео по возачима. Ти си тај који је почео први да напада путнике "по дифолту". Као и већина возача што ради. И то без имало размишљања да ли је та опција о кривици уопште могућа без једнаке кривице возача.

Јесте, возачи генерализују путнике и путници возаче. Погрешно је и једно и друго, али је разика у томе што је проценат путника који су ст*** - мали, а проценат возача који су ст*** - велики.

Једнак проценат стоке међу путницима постоји у сваком граду на уређеном западу али се све то отклања од стране превозника у што краћем року. Код ГСП-а се не отклања и то је једина разлика. Значи, за стање возила, кривац је искључиво - ГСП.
Jok vozac je skinuo poklopac... Bas sam mislio da ces reci da je veci broj putnika st***...
Nisam dobio odgovore na pitanja, a ako ti nije problem odgovori mi odakle tolike frustracije i mrzbja prema vozacima, da pokusam da vas razumem, hvala unapred...
 
Skinuo čovek (putnik) poklopac i poneo ga sa sobom , i niko to nije primetio , niti čuo , a i ako je to neko primetio , pomislio je da je to za fakultet likovnih umetnosti. Ko se uhvati za ovo poslednje , potpuno je promašio , to sam samo naveo kao primer , jer je teorija da je to uradio neko od putnika dok je vozilo bilo u saobraćaju (bilo da je bilo u pokretu ili stajalo na okretnici) labava.
Ovim ne impliciram da je vozač to uradio , niti da je nešto slično u pitanju , jer postoji trista drugih opcija koje su u igri.
 
becks89":1a2tgqzc je napisao(la):
Nisam dobio odgovore na pitanja, a ako ti nije problem odgovori mi odakle tolike frustracije i mrzbja prema vozacima, da pokusam da vas razumem, hvala unapred...

Мржња је прејака реч, али није усмерена искаучиво на возаче ГСП-а. Једнак однос је и према такси возачима, нпр.

Разлог?

Бахатост дотичних.
 
mekbejn":euhg22x4 je napisao(la):
Čekaj Beks, ti ozbiljno tvrdiš da je neki putnik skinuo ono?
Jok, vozac skinuo da bi lakse 'ladio vozilo. Sad klinci cim vide da to 'seta' po rupi, odmah vade da bi se slikali i da izadju na stranici uzivo iz javnog prevoza. Hoces li mi reci sto bi mehanicari ili bilo ko ostavljao taj poklopac naslonjen ukrivo uz zid, rizikujuci da padne, kad se ti poklopci vade i odlazu na podu? Hoces mi reci kako je moguce da za sat vremena voznje po beogradskim drumovima, po svim kraterima, sahtovima, ulegnucima taj poklopac ne sklizne ili ne padne usled ljuljanja ako je vec tako izasao iz garaze? Dakle, neko ga je skinuo u voznji i to neposredno pre fotografisanja. Druga stvar, citam da gospodja nije videla rupu od drugih putnika, ne znam jel su oni preleteli rupu, pregazili po delovima sasije kao doticni na slici ili je ona zatelesana u telefon uskocila u vozilo ne gledavsi gde gazi, ali svakako je nejasno kako nije videla rupu.
Danas sam u nekim novinama procitao saopstenje firme, pise da su u zadnjem delu sedeli klinci i da je vrlo verovatno da su oni skinuli poklopac, a pozivaju se na sve ucestalije slucajeve u kojima nestaju poklopci.

stf":euhg22x4 je napisao(la):
becks89":euhg22x4 je napisao(la):
Nisam dobio odgovore na pitanja, a ako ti nije problem odgovori mi odakle tolike frustracije i mrzbja prema vozacima, da pokusam da vas razumem, hvala unapred...

Мржња је прејака реч, али није усмерена искаучиво на возаче ГСП-а. Једнак однос је и према такси возачима, нпр.

Разлог?

Бахатост дотичних.
A koja je prava rec?
Bahatost doticnih? Ti si legenda brate.
Kada se kaze putnici st***, ti si prvi koji skace u oci kako ne treba da se generalizuje, nisu svi putnici bahati, to su samo pojedinci. Ali zato kada su vozaci u pitanju, svi su bahati, svi su bezobrazni, a ti sto nisu su na nivou statisticke greske. Bahati? Kakvi ste vi vozaci? Znas li koliko puta za smenu jedan prosecan vozac autobusa dnevno svojom reakcijom spreci da ne ubije vas nabedjene vozace putnickih automobila? Znas li koliko puta? Takvog jednog majmuna nabedjenog sam pre neki dan hteo da lincujem, ali mi je pobegao kolima, posto nije hteo peder da izadje. Nabode debilcina na kocnicu da se polomi pola autobusa, i jos hoce da se bije, a kad su se otvorila vrata onda daje pun gas, i takvih mali milion majmuna, to ti ne smeta i to se ne vidi jel? Vidis, da jednog od 20 takvih majmuncina dnevno licnuju, znas kako bi vozili kao bele lale, kako bi postovali prvenstvo i kako bi znali propise. Bas kao sto poneki sofer dobije po nosu zbog kurcenja. A vec po tvojim stavovima vidim kojoj kategoriji vozaca pripadas, upravo si ti jedan od tih koji tako pravi sranja i kurci se, pa su onda vozaci bahati jer nece da vas propustaju kad izlaze iz stanice, jer nece da vas propustaju kroz raskrsnice na crveno, jer nece da koce da bi se vi prestrojili ispred autobusa. I sve me vise ubedjujes u to da su ispravniji debilni i bahati vozaci, a ovi slepci sto su posteni i sto svaki dan spasavaju glave nabedjenih vozaca i ispravljajuci vase greske ispadaju budaletine.
Jako cenis sebe i svoje stavove, nema veze sto nisi upoznat, ali ti vec dajes dijagnozu i vec znas da je vozac kriv i da nije za taj posao, a posle nemas odgovor na neka pitanja, kao i onaj doticni duhoviti momcic, cak i pre nego sto se sve sazna i otkrije tu ste vi sa dijagnozom i pljuvanjem po vozacima. Ne bih dalje zalazio u diskusiju sa vama, srecno vam bilo dok god ima bu**** koji ce da paze na vas...
 
Побегао човек јер колико год да је бахат неће да бије дете :kafa:
Не знам којим је законом забрањен нагло кочење, дешава се да неко излети, ти би као професионални сувозач то требао да знаш. Друго, ако си ти као сувозач сигуран да је возач у праву зашто га возач није ударио? Ако је у праву неће сносити последице.
 
Pa nije ga udario da st*** putnicka nebi zakasnila ali profesjonalini suzovzac nova kovanica bb
 
Zato sto je vozac na poslu i ne sme da ga bije dok mu nije u kabini, prepametni.
Dete? A ti moje godiste...
 
Što se tiče priče oko ovog poklopca na podu trolejbusa i povrede putnika... Pre svega, prema informaciji koju sam čuo juče odmah pošto se saznalo za incident, ovaj trolejbus je radio na šihtaškom polasku i neposredno pre povrede putnice je uključen u saobraćaj. Ono što je zvanično saopšteno da je vozilo bilo tehnički ispravno, jeste imao je overen putni nalog kao i svako drugo vozilo GSP-a koje je tog dana bilo u saobraćaju. Dakle, postoji indicija da neko iz sektora održavanja nije poštovao proceduru i nije vratio poklopac na svoje mesto, ali za to ne postoje čvrsti dokazi.

Sa druge strane, postoji (i to ne bez razloga) obaveza vozača da izvrši vizuelni pregled vozila. Samim tim, ovakve situacije se mogu preduprediti čak i ukoliko je načinjen propust od strane radnika sektora održavanja ukoliko vozač izvrši vizuelni pregled vozila i to prilikom primanja vozila (u garaži), kao i kada god mu to vreme dozvoli na terminusu (opet, postoje linije gde zaista objektivno nema mogućnosti da se to izvede, a sa druge strane, postoje i one linije gde je pauza nešto duža i sasvim dovoljna i za odmor vozača i da posveti deo vremena vizuelnom pregledu vozila).

Spomenuo bih samo da nije nemoguće da se dešavaju propusti usled ljudskog faktora i to upravo da nakon neke intervencije na vozilu, radnik sektora održavanja ne vrati poklopac na svoje mesto ili ga ne vrati uopšte. Ja sam lično bio svedok u dva slučaja, gde u jednom ne smem da tvrdim da je to propust održavanja ili je zaista neko od putnika pomerio poklopac (jer je bio u autobusu, ali pomeren nekoliko centimetara, a i autobus je ceo dan bio na liniji, a ovo je bilo popodne), ali u drugom slučaju znam da je bio propust i radnika održavanja i vozača. Naime, ušavši u autobus IK-201 zapazio sam da nedostaje manji poklopac u poslednjem redu sedišta u prvom delu vozila, sa ulazne strane. Poklopca nigde nije bilo u autobusu. Kako se radilo o drugom poluobrtu, odnosno prvom obrtu autobusa, potpuno mi je nelogično bilo da je to neko od putnika uradio. Odmah kada sam to uočio, prišao sam vozaču na terminusu i pozvao ga da odmah dođe. On se iznenadio kako su ga tako pustili u saobraćaj. U razgovoru sa njim, potvrdio mi je da nije pogledao u garaži, jer je žurio na polazak. Ipak, na okretnici je imao tačno 12 minuta pauzu i na moje pitanje zašto nisi sada pogledao kada si imao dovoljno vremena, nije imao nikakav odgovor već je slegao ramenima. Naravno, autobus je odmah isključen iz saobraćaja, mada sam naredni morao da čekam 35 minuta što je izazvalo veliko nezadovoljstvo putnika, ali je manja šteta tako nešto, nego da se neko od putnika kojim slučajem povredio. Tada bi i vozač imao značajnijih posledica, a i samo preduzeće. Dakle, moguće su sve varijante, i ima propusta u radu, ali ima i onih koji zaista namerno rade ovakve stvari.

Zato bih samo rekao da su kamere, odnosno video-nadzor u vozilima korisni, barem za ovakve stvari. Da je sada trolejbus pokriven video-nadzorom odmah po prijavi i povratku u garažu bi se skinuo video zapis i za nekoliko minuta otkrilo da li je to neko od putnika uradio ili je neko od radnika održavanja ostavio poklopac da stoji, a vozač nije izvršio vizuelni pregled. I meni lično zaista nije jasno kako niko od putnika nije ukazao vozaču na ovaj problem, jer zaista ovo nije mala stvar koja može da se toleriše ili ne ugrozi bezbednost putnika.

Bilo kako bilo, sve se dobro završilo, moglo je to dosta gore. Zato, iz ovoga bi trebalo izvući pouke, kako se nikada više ne bi ponavljale ovakve scene.
 
Kako se zatvaraju poklopci na tom trolejbusu? Cini mi se da je, u bilo kom slucaju, propust bio u odrzavanju i na izlazu iz pogona. Poklopac je mogao da bude odskrinut, nedovoljno zategnut i pricvrscen, pa se neko odvazio i sklonio ga. Ne znam koliko vozac moze da se okrivi, mozda jeste, mozda nije video da fali poklopac, jedino sto je mogao je da iskljuci vozilo iz saobracaja, a znajuci kako bi to ispalo i kakve bi posledice osetio taj vozac, mozda nije zeleo da to uradi. Cudni su i putnici, niko da ne prijavi to vozacu ili da ne upozori one sto ulaze. Meni se pre dve-tri nedelje desilo da sam usao u 25 kod Dusanovcke poste, zglobni autobus. Usao sam na zadnja vrata, vozac zatvara sva, a samo ta zadnja ostaju otvorena. Nas 5+ je to videlo, autobus stoji na semaforu, niko da se povice vozacu. Ja lepo odem do kabine i obavestim ga da nije zatvorio vrata, i to tacno pre nego sto se upalilo zeleno svetlo. I on lepo zatvorio. Pretpostavljam da je problem bio oko tastera, nemoguce je da je omasio 4. taster. Slicna situacija je bila i na 306 pre par meseci, opet zadnja vrata se nisu zatvorila, ljudi nesto pricaju i komentarisu, a niko se ne seti da odmah povice, I dok je dosao do sledeceg stajalista, neko se prodere sto jace i vozac opet nije cuo. Posle je sve bilo u redu, primetio je da su se zatvorila vrata kada je pokusao da otvori na stanici. Ne znam stvarno u cemu je stvar, mene je iskreno sramota da vicem kao bu**** kada je nesto slicno u pitanju. Tako mi je lakse da odem do vozaca da ga obavestim. Sad sto u ovom slucaju sa poklopcem niko nije obavestio, ko zna, ili su mozda mislili da vozac vec zna za to ili je nesto drugo u pitanju. Ovde nema samo jedan krivac, nego su svi redom, putnici, vozac, odrzavanje i ostale grupe kroz cije ruke je morao da prodje trolejbus.
 
Ima jedna dobra opcija na forumu a to je:

Rad sa protivnicima
Protivnici su korisnici koji će standardno biti ignorisani. Postovi tih korisnika neće biti potpuno vidljivi i privatne poruke će biti zabranjene. Znajte da ne možete ignorisati moderatore ili administratore.

Ja vec smestio becks-a na pravo mesto.
 
becks89":2eqeqpw3 je napisao(la):
Stf, jel ti mozda nekad palo na pamet zasto vas smatraju stokom?
Ako se ljudi u vozilu gsp dele na vozace i putnike (one trece sto upadaju po potrebi sa komunalcima cemo da izostavimo), nije mi bilo jasno u koju grupu Beks sebe svrstava s obzirom da nije vozac a ne svrstava sebe ni u putnike, ali onda:

Somi303":2eqeqpw3 je napisao(la):
Не знам којим је законом забрањен нагло кочење, дешава се да неко излети, ти би као професионални сувозач то требао да знаш.

Genijalno hahahah :lool:
+

Ajmo svi na sipku kod vozaca da se ogradimo od ovih sto otvaraju poklopce, zvrljaju buseve i generalno prave sranja u vozilima :gobb:




@kingmanowar
Nije on jos zreo za tu opciju posto mu nije bas svaki post za ignorisanje, ta opcija je rezervisana za likove kao sto su 2012 i njegove klonove
 
Da su neki klinci ili neki umobolni putnici otvarali poklopac, nesto ne verujem da bi ga uredno odlozili na zid vozila da ne smeta... Najverovatnije je vozilo imalo problema(belkommunmash 201 poznat po svom kvalitetu) pre ukljucivanja na liniju pa je kvar otklanjan na brzinu, i jednostavno poklopac nije vracen. Poznato je da vecina vozaca ne pregleda vozilo pre pocetka smena i onda je vrlo jasno sta se desilo.
 
becks89":3c13f7ft je napisao(la):
Ti si legenda brate.

Коначно си сконтао. :D

becks89":3c13f7ft je napisao(la):
A vec po tvojim stavovima vidim kojoj kategoriji vozaca pripadas, upravo si ti jedan od tih koji tako pravi sranja i kurci se, pa su onda vozaci bahati jer nece da vas propustaju kad izlaze iz stanice, jer nece da vas propustaju kroz raskrsnice na crveno, jer nece da koce da bi se vi prestrojili ispred autobusa.

Већ сам те једном добронамерно посаветовао да покушаш да се психички заштитиш од шоферског погледа на свет док не буде касно. Јер, ово што си написао је управо последица тога. Јер, у саобраћају сам управо супротан особи коју си описао. У свакој ситуацији пропуштам возила градског саобраћаја. Једини слуачајеви када то не радим јесте на Смедеревском путу не пуштам бус да се укључи са станице и то само када проценим да је у питању крш и да у наредних икс километара нема стајалишног искључења.

Једини пут када сам имао конфликт са другим возачем, то је био, наравно, јебени таксиста кога сам хтео да изнабадам.

becks89":3c13f7ft je napisao(la):
Jako cenis sebe i svoje stavove, nema veze sto nisi upoznat, ali ti vec dajes dijagnozu i vec znas da je vozac kriv i da nije za taj posao, a posle nemas odgovor na neka pitanja
Мораћу да поновим да нисам оптужио возача нити посумњао на његову кривицу у овом случају све док ти ниси почео да окривљујеш путнике без грама доказа и то по фазону да је кривица путника космичка истина у овом случају.

Понављам, одговорност путника у овом случају је мало вероватна. Остали путници не би дозволили да неко подигне оволику плочу у поној троли. Тешко би било изводљиво уопште је подићи од осталих путника. Па ово није неки мали поклопац. Дакле, постоји реална могућност да је неки клинац подигао поклопац али је то могуће искључиво на предзадњој станици када нема путника. То значи да је возило дошло на окретницу на Студентском тргу у оваквом стању, и кренуло на Бањицу са отвореним поклопцем. АКо је напустило окретницу овакво, то значи да возач није извршио обавезни визуелни преглед возила.

Као што рекох, ја возача нисам окривио, већ си ти окривио путнике а кривица путника је немогућа без кривице возача. Дакле, ако је крив путник а не кажем да није, крив је и возач подједнако. А криви су и радници одржавања јер овакви поклопци МОРАЈУ да буду закључани.

Да је ово Америка, где постоји опасност од терористичких напада, до сад би отказе добили и возач, и радници одржавања и шефови и генерални директор због угрожавања националне безбедности.
 
JEZIV NAPAD NA OTPRAVNIKA Radnik GSP-a uboden šrafcigerom u stomak


Otpravnik C. D. napadnut je sinoć na okretnici "Banjica" i uboden šrafcigerom u stomak, samo zato što je upitao huligana zbog čega unuštava kontejner.

- Kada je oko 22 sata naš kolega izašao iz otpravničke kućice da isprazni korpu sa otpacima, pored kontejnera je zatekao nepoznatog muškarca starosti između 30 i 40 godina koji je odvaljivao metalne ploče sa kontejnera. Potpuno iznenađen, krajnje spontano je odreagovao i upitao muškarca zašto to radi. Odgovor nije usledio, ali u ruci huligana je već bio šrafciger kojim je otpravnika bez ikakvog upozorenja uboo u stomak - kažu u GSP-u.



U ovom preduzeću dodaju da su nesrećnom kolegi u pomoć pritekli vozači koj isu i uhvatili napadača.



- Policija je obavila uviđaj i privela napadača. Naš kolega je kolima Hitne pomoći u svesnom stanju prebačen na odeljenje hirurgije VMA, gde mu je ukazana pomoć i zaustavljeno krvarenje. Naš kolega je u stabilnom stanju, ali će zbog veoma duboke rane biti zadržan na bolničkom ispitivanju i lečenju - dodaju u GSP-u.



Ovo je 33. napad na radnike JKP GSP "Beograd" od početka godine, navode u GSP-u ističući da su na met ii njihov ekolege iz privatnih autoprevoznika, kao i kontrolori.
IZVOR BLIC
 
Vrh