Šta je novo?

Bezbednost u javnom prevozu

Можда није баш права тема за ово што желим да кажем (напишем), али ако Игор мисли да треба да се пребаци у неку другу, нема проблема.

Није ништа страшно било, али имао сам у среду (29.августа) мали вербални напад од стране једног возача са линије 65, па желим да вас упознам, да којим случајем и некога од вас негде у неком градском превозу не нападну возачи вербално или не дај боже физички, због сличног.

На стајалишту "Др. Хуго Клајна" број 1190 у смеру према граду, у улици Марка Челебоновића сам чекао 65-цу и око 11:58 је иста дошла (Аривин нови Икармерц :) ) и кад сам улазио на средња врата приметио сам да један старији човек трчи (онолико брзо колико је могао за своје године) према стајалишту да стигне аутобус. Стао сам једном ногом у унутрашњости аутобуса, а другом напољу, да "задржим" да возач не крене, пошто то имају обичај да раде. Кад је човек ушао и ја са њим, возач ме је одмах напао речима
"јели, шта се ти правиш блесав". Било је нас 10-так путника, па смо се мало и погледали, а возач
"ти бре што задржаваш аутобус, шта се правиш луд"!!.
Рекох му "И јел то проблем, да стојиш 15 секунди дуже да човек стигне".
"Шта ти мислиш да га ја нисам видео".
Рекох "не знам, али знам како већина радите у оваквим ситуацијама".
"Ма како бих ја вас све у ....."
"И ја тебе, пријатељу само вози даље".

Извадих из ташне апарат и овековечих "васпитаног" возача Ариве, а и аутобус са гаражним бројем 3357. Чикица са качкетом који седи са леве стране је тај због кога сам "задржао" аутобус читавих 15 секунди. Човек ми се наравно захвалио.

Ако раде камере у овим Аривином аутобусима, ето имају ме забележеног по систему "само вас посматрамо".

Зашто возачима ово смета, не знам, али доста пута сам видео да људима, што се каже, пред носом затворе врата, а на ретровизору виде да трче да би стигли.

Изашао сам на стајалишту број 1091 "блок 37" (мада је стајалиште у блоку 38) у улици Народних хероја.


 
Od takvih zatvaranja vrata pred nosom
primetih da je od ovog proleca sve manje u odnosu na predhodni period kada su se tako razveseljavali.
Oseća se da ,,pozitivni vetar,, duva , samo još da oduva ostatke takvih negativnosti. :)
 
Napadnut vozač trolejbusa, tukli ga drškom od pištolja


Goran Jovanović, vozač trolejbusa na liniji 28 u Beogradu, teže je povređen u napadu koji se dogodio jutros na Studentskom trgu, rečeno je agenciji Beta u Saobraćajnom sindikatu GSP-a.

Kako su rekli u tom sindikatu, napad se dogodio oko 5.15 kada je vozač izašao iz vozila i dvojicu mladića koji su ostali u vozilu obavestio da je tolejbus došao do poslednje stanice i da treba da izađu.

Nakon što se okrenuo, oni su ga napali i udarili po glavi drškom od pištolja, usled čega je vozač zadobio potres mozga.

Dispečeri GSP-a kažu da se napad drugačije odigrao, i da se vozač čak nije ni obratio mladićima, već su oni čim su ušli u vozilo počeli da ga tuku.

- Vožač je bio u trolejbusu kada su dvojica muškaraca ušla u vozilo i udarila ga pištoljem sa leđa u glavu iz nepoznatih razloga - kaže dispečer GSP-a.

O napadu je obaveštena i policija a postoje i očevici događaja.

Vozač je srednjih godina i prevezen je u Urgentni centar, kažu iz GSP-a.
IZVOR BLIC
 
boca-ica":34ewob81 je napisao(la):
Od takvih zatvaranja vrata pred nosom
primetih da je od ovog proleca sve manje u odnosu na predhodni period kada su se tako razveseljavali.
Oseća se da ,,pozitivni vetar,, duva , samo još da oduva ostatke takvih negativnosti. :)

Dokle god bude onih što ovakve stvari pravdaju , biće i takvih vozača. Inače , i ja sam primetio da toga ima sve manje , ali sam primetio jednu drugu stvar. Kada ljudi pitaju vozača dok vozilo stoji na stanici ili semaforu , gde treba da siđu ili da li se na sledećoj stanici nalazi objekat koji im je potreban , vozači se prave kao da nisu čuli.
 
Gaga, ovo nije novi Ikamerc, ovo je novi Ikarbus, nema veze ni sa Mercedesom ni sa vođom AV...
Solecare, ne znam šta si po struci, ali vidim da daješ ozbiljne dijagnoze i procene o tuđem sluhu.
Kako ti možeš da znaš šta je neko čuo, a šta nije?
Većina vozača je ograđeno staklom ili nekim drugim vidom kabine, koja je pored toplotne i odlična zvučna izolacija, ovakvo etiketiranje ljudi bez jasnih dokaza je čist bezobrazluk.
Ako bi bukvalisali, vozač nije dužan da upućuje ljude i da glumi mapu, sa druge strane dužan je da bude ljubazan i kulutran, pa bi ljubazno morao da odgovori da ne zna i da od nekog drugog potraži pomoć. Takođe i što se trčanja za autobusom tiče, putnik je onaj koji je na stanici, a ne onaj koji trči ka njoj, sa druge strane uz malo ljudskosti može dosta puta da se učini ljudima, mali milion puta mi se desilo da me "spasi" to što me je čovek sačekao 5 sekundi i da zbog toga stignem na vreme. Isto tako puno puta sam bio svedok da ta ljubaznost može jako lako da se obije o glavu, jer se dešavalo mnogo puta da ostali putnici prigovaraju, da kad ne čekaš nekoga ko je daleko ili kad ne vidiš da neko trči za autobusom, dođe do konfliktne situacije, jer putnik nije svestan da vozač ne može uvek da ga vidi. Vidno polje koje obuhvata spoljašnji retrovizor je ograničeno, samim tim i ne može uvek i svakoga da vidi.
Ipak, ne možemo sporiti da ima i onih idiota, koji namerno zatvaraju i kada vide, ali takve male ljude ne bih komentarisao, jer nisu vredni priče i drago mi je što su u manjini.
 
A kako ti možeš da znaš šta je bilo na licu mesta , a šta nije , kad nisi bio tamo? Ako putnik stavi usta na otvoren prozorčić na vozačevim vratima i pita ga nešto , ili to izgovori tik uz otvorena vozačeva vrata , nema šanse da to vozač ne čuje , osim ukoliko nije porilično gluv , što je opasno , jer ugrožava bezbednost putnika.
A inače , takođe je čist bezobrazluk braniti vozače u svakoj situaciji , i kad su krivi , i kad nisu , samo zato što su tvoji "pajtaši" , kada nisi bio prisutan na licu mesta i nisi mogao svojim očima da se uveriš šta se zaista desilo.
Ja sam više puta pisao da sam trčao ispred autobusa , kako bih stigao na stanicu , a on nije stao , jer nije bilo nikog ko izlazi na toj stanici , iako su šanse za to da se baš svaki put kada mi se to desilo , vozač nije primetio , ravne nuli , upravo iz razloga što je i bilo identičnih situacija u kojima mi je autobus stao , ti si me ubeđivao da grešim , da ja to nisam dobro video , da nisam sagledao sve aspekte u datom trenutku ...
 
Ponavljaš se kao pokvarena ploča.
Lepo mogu da znam, jer za razliku od tebe znam šta možeš da čuješ u kabini, a šta ne? Možda tako znam? Drugo, kod Solarisa i kod retkih Ikarbusa postoji "prozorčić", na nijednom drugom modelu ne postoji prozor, a i na Solarisima i Ikarbusima su ti prozori tako nisko da je verovatnoća da je gurnuo glavu da tu priča sa vozačem ravna nuli! Do tada, možeš samo da bez dokaza napadaš čoveka kako nije čuo, jer pošto lekar nisi, jasno je da ne možeš da proceniš jel nešto izrečeno stvarno njegovo čulo sluha registrovalo ili nije, a čak ni lekar to ne može odokativnom metodom da ti kaže.
Ja ću ti reći da ne čuješ razogovor pored kabine, kada je ona zatvorena, pričam za ik218 koji ima polu-otvorenu kabinu, a motor je pozadi, morao bi da zavučeš glavu iza stakla da bi te vozač čuo, to možeš i sam da proveriš ukoliko mi ne veruješ, mogu da te uverim uživo uz tvoj izbor vozila iz te serije...
Takođe, kao pokvarena ploča ponavljaš kako ja branim nekoga? Ne branim apsolutno nikoga, samo realno iznosim činjenice.
Činjenica 1.
Putnik je samo osoba koja stoji na obeleženom prostoru za autobusko stajalište, sva lica koja pritrčavaju i dotrčavaju to nisu.

Činjenica 2.
Vozaču je vidno polje u retrovizoru ograničeno, + je ograničeno što kod nekih modela nema preglednost prvih vrata kada je gužva.

Činjenica 3.
Postoje osobe, koje se nazivaju vozači, a koje su sramota kako za svoju profesiju, tako i za ljudski rod koji iz neobjašnjivih razloga, imaju potrebu za iživljavanjem nad putnicima u vidu hvatanja vratima (iz raznih razloga), namernog zatvaranja ispred nosa, prskanja putnika na stanici po kiši i sl.

Činjenica 4.
Postoje osobe koje sebe smatraju putnikom i kada šetaju ulicom, pa u svakom momentu vozač mora da vidi i predvidi njihovu želju za vožnjom u autobusu, neretko kada im se ta želja ne ispuni imaju potrebu da šutnu u autobus, pljunu ili gađaju vozilo sa nečim, to su takođe pojedinci sa druge strane.

Moj stav je da uz samo malo razumevanja i ljudskosti, takođe uz malo angažovanje službe za psihološko testiranje i službe za zapošljavanje GSP-a, ovi problemi vrlo lako mogu biti prošlost.
 
Pokvarena ploča našla da govori pokvarenoj ploči šta i kako je.
 
becks89":37427u03 je napisao(la):
Gaga, ovo nije novi Ikamerc, ovo je novi Ikarbus, nema veze ni sa Mercedesom ni sa vođom AV...
Takođe i što se trčanja za autobusom tiče, putnik je onaj koji je na stanici, a ne onaj koji trči ka njoj, sa druge strane uz malo ljudskosti može dosta puta da se učini ljudima, mali milion puta mi se desilo da me "spasi" to što me je čovek sačekao 5 sekundi i da zbog toga stignem na vreme. Isto tako puno puta sam bio svedok da ta ljubaznost može jako lako da se obije o glavu, jer se dešavalo mnogo puta da ostali putnici prigovaraju, da kad ne čekaš nekoga ko je daleko ili kad ne vidiš da neko trči za autobusom, dođe do konfliktne situacije, jer putnik nije svestan da vozač ne može uvek da ga vidi. Vidno polje koje obuhvata spoljašnji retrovizor je ograničeno, samim tim i ne može uvek i svakoga da vidi.
Ipak, ne možemo sporiti da ima i onih idiota, koji namerno zatvaraju i kada vide, ali takve male ljude ne bih komentarisao, jer nisu vredni priče i drago mi je što su u manjini.
Бекс, укњижњн плусићћћ.
Да будем искрен учинило ми се да је ово нови "Икарбус-Мерцедес" :D , нисам толико загледао ознаке, али у сваком случају ти си у тој тематици па боље знаш.

Да, апсолутно се слажем са тобом да је путник онај који чека аутобус на стајалишту, а не онај који трчи за њим да би стигао да уђе. Али што и сам кажеш баш уз мало људскости, што неким возачима градског превоза и те како не достаје, ће пуно тога показати и о себи самима (својој личној култури), о свом предузећу где раде (пословност), и поштовању према путницима. Јер ипак од тих путника (нас самих) они - возачи/превозиоци, зарађују своју кору хлеба.

Доста пута сам видео ту немилу сцену кад старији људи (углавном мислим на њих) кад потрче (онолико колико могу, а близу су аутобусу (5 до 10 метара) и видим да возач види у ретровизору да та старија особа трчи за аутобусом, једноставно затворе врата и крену даље. Зар је тешко, што ти кажеш да сачека 5 или 10 секунди, да би та особа стигла до аутобуса и уђе. Е такво понашање појединих возача ме нервира и не поштовање према старијима.

Ето из тих разлога сам урадио то што сам урадио и сматрам да ништа лоше нисам урадио.
 
JohnnyLee":1t1kizq9 je napisao(la):
Гаго, како ти се чини Икамерц?
Хм, добро добро, 1:0 за тебе. Ето мислио сам да је Вучков аутобус, а оно Икарбус.

Шалу на страну, овај Икарбус , бар мени, је одличан. За разлику од зглобних Икарбусева, мислим да има и тиши мотор, а вероватно је томе допринела и квалитетнија оплата код мотора.
Још кад би сви возачи, кад су врућине, хтели да укључују климе, их где би им био крај. :D
 
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=oUWLhxHh1dw[/youtube]
:D
 
Једини начин да те неко пажљиво саслуша данас.. :D
 
Гага":2tufd4v6 je napisao(la):
becks89":2tufd4v6 je napisao(la):
Gaga, ovo nije novi Ikamerc, ovo je novi Ikarbus, nema veze ni sa Mercedesom ni sa vođom AV...
Takođe i što se trčanja za autobusom tiče, putnik je onaj koji je na stanici, a ne onaj koji trči ka njoj, sa druge strane uz malo ljudskosti može dosta puta da se učini ljudima, mali milion puta mi se desilo da me "spasi" to što me je čovek sačekao 5 sekundi i da zbog toga stignem na vreme. Isto tako puno puta sam bio svedok da ta ljubaznost može jako lako da se obije o glavu, jer se dešavalo mnogo puta da ostali putnici prigovaraju, da kad ne čekaš nekoga ko je daleko ili kad ne vidiš da neko trči za autobusom, dođe do konfliktne situacije, jer putnik nije svestan da vozač ne može uvek da ga vidi. Vidno polje koje obuhvata spoljašnji retrovizor je ograničeno, samim tim i ne može uvek i svakoga da vidi.
Ipak, ne možemo sporiti da ima i onih idiota, koji namerno zatvaraju i kada vide, ali takve male ljude ne bih komentarisao, jer nisu vredni priče i drago mi je što su u manjini.
Бекс, укњижњн плусићћћ.
Да будем искрен учинило ми се да је ово нови "Икарбус-Мерцедес" :D , нисам толико загледао ознаке, али у сваком случају ти си у тој тематици па боље знаш.

Да, апсолутно се слажем са тобом да је путник онај који чека аутобус на стајалишту, а не онај који трчи за њим да би стигао да уђе. Али што и сам кажеш баш уз мало људскости, што неким возачима градског превоза и те како не достаје, ће пуно тога показати и о себи самима (својој личној култури), о свом предузећу где раде (пословност), и поштовању према путницима. Јер ипак од тих путника (нас самих) они - возачи/превозиоци, зарађују своју кору хлеба.

Доста пута сам видео ту немилу сцену кад старији људи (углавном мислим на њих) кад потрче (онолико колико могу, а близу су аутобусу (5 до 10 метара) и видим да возач види у ретровизору да та старија особа трчи за аутобусом, једноставно затворе врата и крену даље. Зар је тешко, што ти кажеш да сачека 5 или 10 секунди, да би та особа стигла до аутобуса и уђе. Е такво понашање појединих возача ме нервира и не поштовање према старијима.

Ето из тих разлога сам урадио то што сам урадио и сматрам да ништа лоше нисам урадио.

U ovom Beogradu očigledno svi negde trče iz kolevke pa do 99 i svi za autobusom.
Poštovanje se iskazuje tako što te niko ne čeka , nego da budu na vreme i bez žurbe sačekaju prevoz. I taj prevoz ne ide na 5-6 sati nego na gradskim linijama u nekim intervalima 3-10 min. I čemu onda tolika žurba ?
A što se tiče klime i vozača, lično ne znam niti jednog koji uživa u znoju svom. Tu treba da juriš relaciju gazda - šef.
 
Гага":2vq99py7 je napisao(la):
Boltar":2vq99py7 je napisao(la):
Pa lepo ti je rekao vozac...
:!: :?:
Ne, nije mu lepo rekao. Vozač je dužan da se na radnom mestu ponaša kulturno i da bude ljubazan, nikakva prepirka sa putnicima ne dolazi u obzir. I kada te vređaju, sa osmehom dočekaš i ne nastavljaš se na takve priče, a ovo što je ovaj uradio je krajnje nedopustivo i za kaznu.
Žika":2vq99py7 je napisao(la):
U ovom Beogradu očigledno svi negde trče iz kolevke pa do 99 i svi za autobusom.
Poštovanje se iskazuje tako što te niko ne čeka , nego da budu na vreme i bez žurbe sačekaju prevoz. I taj prevoz ne ide na 5-6 sati nego na gradskim linijama u nekim intervalima 3-10 min. I čemu onda tolika žurba ?
A što se tiče klime i vozača, lično ne znam niti jednog koji uživa u znoju svom. Tu treba da juriš relaciju gazda - šef.
Da, to je ceh vremena u kome živimo. Postoje 2 tipa putnika, oni koji šetaju i mašu, pa kad bus krene onda trče za njim i to su oni što posle šutiraju, pljuju i sl, i oni koji se stvarno trude da stignu (koliko su u mogućnosti da trče). Ovim prvima zaista ne znam šta bih rekao, ako ti se žuri, onda i ti požuri, a ne da tebe svi čekaju,za ove što se žargonski kaže, "ovi što se trude", potpisujem 99% vozača im neće zatvoriti vrata ispred nosa ukoliko su ih primetili.
Starija lica su tu najviše na udaru, jer im puno treba da uđu, pa retko ko želi da čeka celu proceduru, ali da samo razmisle da će i oni doći u taj period kad neće moći, verujem da bi drugačije reagovali.
Kao što već rekoh, generalno, problem ne postoji, postoji nerazumevanje i postoje posledice brzopletog i neracionalnog razmišljanja.
Što se mene tiče, Gago uradio si pravu stvar, nažalost, malo je sa takvim razmišljanjem. Od mene pohvale za gest, a i za ovo na forumu :kk:
 
Jedno moje iskustco sa arivom.

Bio sam svedok da vozač psuje pešaka koji uredno prelazi ulicu na pešačkom prelazu. Ne budem lenj izguglam njihov broj i nazovem. Kažem lepo koja je linija u pitanju koji garažni broj i kada se desilo i zamolim ih da me obaveste šta će uraditi povodom toga. Nikad me nisu nazvali.
 
Гага":12006gf1 je napisao(la):
JohnnyLee":12006gf1 je napisao(la):
Гаго, како ти се чини Икамерц?
Хм, добро добро, 1:0 за тебе. Ето мислио сам да је Вучков аутобус, а оно Икарбус.

Шалу на страну, овај Икарбус , бар мени, је одличан. За разлику од зглобних Икарбусева, мислим да има и тиши мотор, а вероватно је томе допринела и квалитетнија оплата код мотора.
Још кад би сви возачи, кад су врућине, хтели да укључују климе, их где би им био крај. :D

видиш, мислио сам и ја да је Икамерц. изгледа да има разлике када праве бусеве за приватнике и за ГСП
 
Ne znam, zašto imate problem sa razlikovanjem, nadam se da ce pomoći...
IK112LE, Ikamerc , MB šasija i njihov motor.
140309-IK112LE-24.jpg


IK112, Ikarbus sa našom šasijom i Man motorom
IK112-210.jpg


MilisaV":25ouqb8c je napisao(la):
Jedno moje iskustco sa arivom.

Bio sam svedok da vozač psuje pešaka koji uredno prelazi ulicu na pešačkom prelazu. Ne budem lenj izguglam njihov broj i nazovem. Kažem lepo koja je linija u pitanju koji garažni broj i kada se desilo i zamolim ih da me obaveste šta će uraditi povodom toga. Nikad me nisu nazvali.
Budući da sam upoznat sa radom ove firme, siguran sam da je tvoja prijave zavedena i proverena, čak i najmanje sitnice se proveravaju.
Što se organizacije tiče firma za primer. Verovali ili ne, uveče se upiše kvar, ujutru je popravljen, sećam se da je drugar iz šale upisao da ne radi leva maglenka, kad ujutru zamenjena sijalica. Svako vozilo ima svoju svesku, koja se nalazi unutar vozila, leva strana je za primedbe uz potpis vozača, desna strana za mehaničare i potpis po otklanjanju, sve se uredno vodi i zna se kad i šta je rađeno. Mnogi bi mogli da se ugledaju na njih!
 
Žika":mus18x01 je napisao(la):
Гага":mus18x01 je napisao(la):
becks89":mus18x01 je napisao(la):
Gaga, ovo nije novi Ikamerc, ovo je novi Ikarbus, nema veze ni sa Mercedesom ni sa vođom AV...
Takođe i što se trčanja za autobusom tiče, putnik je onaj koji je na stanici, a ne onaj koji trči ka njoj, sa druge strane uz malo ljudskosti može dosta puta da se učini ljudima, mali milion puta mi se desilo da me "spasi" to što me je čovek sačekao 5 sekundi i da zbog toga stignem na vreme. Isto tako puno puta sam bio svedok da ta ljubaznost može jako lako da se obije o glavu, jer se dešavalo mnogo puta da ostali putnici prigovaraju, da kad ne čekaš nekoga ko je daleko ili kad ne vidiš da neko trči za autobusom, dođe do konfliktne situacije, jer putnik nije svestan da vozač ne može uvek da ga vidi. Vidno polje koje obuhvata spoljašnji retrovizor je ograničeno, samim tim i ne može uvek i svakoga da vidi.
Ipak, ne možemo sporiti da ima i onih idiota, koji namerno zatvaraju i kada vide, ali takve male ljude ne bih komentarisao, jer nisu vredni priče i drago mi je što su u manjini.
Бекс, укњижњн плусићћћ.
Да будем искрен учинило ми се да је ово нови "Икарбус-Мерцедес" :D , нисам толико загледао ознаке, али у сваком случају ти си у тој тематици па боље знаш.

Да, апсолутно се слажем са тобом да је путник онај који чека аутобус на стајалишту, а не онај који трчи за њим да би стигао да уђе. Али што и сам кажеш баш уз мало људскости, што неким возачима градског превоза и те како не достаје, ће пуно тога показати и о себи самима (својој личној култури), о свом предузећу где раде (пословност), и поштовању према путницима. Јер ипак од тих путника (нас самих) они - возачи/превозиоци, зарађују своју кору хлеба.

Доста пута сам видео ту немилу сцену кад старији људи (углавном мислим на њих) кад потрче (онолико колико могу, а близу су аутобусу (5 до 10 метара) и видим да возач види у ретровизору да та старија особа трчи за аутобусом, једноставно затворе врата и крену даље. Зар је тешко, што ти кажеш да сачека 5 или 10 секунди, да би та особа стигла до аутобуса и уђе. Е такво понашање појединих возача ме нервира и не поштовање према старијима.

Ето из тих разлога сам урадио то што сам урадио и сматрам да ништа лоше нисам урадио.

U ovom Beogradu očigledno svi negde trče iz kolevke pa do 99 i svi za autobusom.
Poštovanje se iskazuje tako što te niko ne čeka , nego da budu na vreme i bez žurbe sačekaju prevoz. I taj prevoz ne ide na 5-6 sati nego na gradskim linijama u nekim intervalima 3-10 min. I čemu onda tolika žurba ?
A što se tiče klime i vozača, lično ne znam niti jednog koji uživa u znoju svom. Tu treba da juriš relaciju gazda - šef.

@Жико, у животу сам научио да се за аутобусима (градским) и девојкама не трчи, то увек дође само :)

Шалу на страну, али за трчање за аутобусима углавном мислим кад старији људи то раде, као што сам у мојој претходној поруци рекао, кад су на неких 5 до 10 метара од стајалишта. Зар је стварно тешко возачима да сачекају, нека буде и целих 20 секунди, да нека старија особа стигне до аутобуса. То може да буде и твоја или моја мајка или било чија није битно, али треба имати поштовања и бити љубазан. Па не раде те старије особе то из неког хира, него ето кренули су негде (код лекара, или се враћају са пијаце) и видели да стиже аутобус и потрчали да стигну да уђу, а оно возач им испред носа затворио врата иако их је видео и још се цери. Таквих случајева има пуно, нажалост.

Не знам ни ја нити једног возача аутобуса који ужива у зноју свом. Али кад не укључе климу-ваљда по наређењу!, а напољу 30 и+ степени, они отворе оно мало прозорче поред себе и на тај начин се "хладе", а ви путници ко вас ......

Првог септембра сам се враћао са једног састанка, нешто после 12 часова, напољу је тог дана исто било вруће, долази 18-ца (Соларис) и рекох себи, баш фино да се мало расхладим, кад оно шипак, унутра пакао. После три стајалишта сам изашао и сачекао другу, јер се није могло унутра издржати. Следећа 18-ца исто Соларис, срећом укључена клима и чак шта више, више је било путника, али је било јако пријатно унутра.
Жалити се коме, Дирекцији за јавни превоз, ха ха. Вероватно би послали чувени антологијски одговор, да "није било резервног каиша за клима уређај" !
 
Vrh