Šta je novo?

Bezbednost u javnom prevozu

Ako te napadne to malo, što više deluje da je na baterije nego stvarno, lako se možeš odbraniti, ako na tebe nasrne tele koje je neretko teže od tebe samog, to će malo teže ići, mislim da je to neka suština problema...
 
Данас на Бежанијској коси судар Икарбуса, гб 100, не знам на којој линији, али може само да буде 74 или 75, и овог Голфа 2. Судар се дасио око 12:30 часова на раскрсници улица ДР. Хуго Клајна и Исмета Мујезиновића. Аутобусу оштећење код браника и померен део где су лева светла. Голф десна страна, поприлично, а икривљен је и један гелендер на бициклистичкој стази, не види се од аутобуса. Кажу да је тип са Голфом истрачао, ето није имао времена да чека пар секунди !!!!
Тако је на истом месту 2008. године, из истог разлога, жена у другом стању истрчала колима испред аутобуса (мислим да је била 75-ца), на жалост остала је на месту мртва и нерођено дете. Ту одмах лево на слици има и подигнута од стране породице, крајпуташка плоча.
 
Ovo nije Ikarbus, nego Neobus :) Ako je gb 100, trebalo bi da je 75 linija :)
 
Није поента на икарбусу и необусу. Не морају сви знати који је тип аутобуса, а нити нас то треба занимати.
 
Гага":dhtbqw36 je napisao(la):
Да на брзину сам написао, а види се и знак Волвоа, извињавам се.
Nema problema, nisam ništa loše mislio, samo da ne bude zabune :)

rasho62":dhtbqw36 je napisao(la):
Није поента на икарбусу и необусу. Не морају сви знати који је тип аутобуса, а нити нас то треба занимати.
Ako te ne zanima šta komentarišeš onda? :roll:
 
Ponekad je baš bitno koji je tip autobusa , jer se ne ponašju svi autobusi isto u svim situacijama (mislim na uobičajene situacije).
 
Ne mora da bude bitno, niti bih pisao da gaga nije, ali cisto da ne dodje do zabune kasnije. Niko vas ne tera da ucite i da znate, niti da vas zanima, a ovaj doticni ima ocigledno neke probleme sa samim sobom, pa je dosao da leci svoje frustracije, ono sto me ne zanima, preskocim i kraj price. Mozda nekog zanima, nismo svi isti.
 
Па ја помислих да су Космајци опет нешто направили :p
 
Момци полако бре кад дискутујете, што тако одмах оштро на прву, и то баш за ситницу.

Кад се неко судари са градским аутобусом свеједно је које је марке, сваки ће мање-више добро растурити аутомобил, а у неким случајевима и са смртним последицама. Споменуо сам у својој поруци да је на истом месту 2008. године погинула млађа жена, која је била у другом стању, а њу је ето баш ударио Икарбус (онај кратки), ако је то битно.
 
Huligani kamenovali autobuse na linijama 55 i 511 u Železniku

Grupa nepoznatih osoba kamenovala je u noći između petka i subote dva autobusa u naselju Železnik, potvrđeno je jutros "Blicu" u Ministarstvu unutrašnjih poslova. Jedna osoba je lakše povređena. U Gradskoj upravi kažu da je kamenovan i autobus u Makišu, na liniji 54.

Huligani su oko 23.30 sati kamenovali autobus na liniji 511 u Ulici Stevana Filipovića, a nedugo zatim i autobus na liniji 55 u Ulici Steve Milutinovića, koji je u tom trenutku bio u pokretu.

Prilikom kamenovanja autobusa na liniji 511 jedna putnica je lakše povređena a razbijena su stakla na vozilu, dok su na drugom autobusu oštećena vrata i far.

- Policija intenzivno traga za napadačima - rečeno je u MUP-u.

U Makišu na liniji 54 je razbijeno bočno staklo, a na sreću, povređenih nije bilo.

Izvor: http://www.blic.rs/Vesti/Beograd/527265 ... -Zelezniku

autobus-511-kamenovanje-foto-citalac-kurira-1421453400-608565.jpg


autobus-511-kamenovanje-foto-citalac-kurira-1421453383-608564.jpg


Foto: portal http://www.kurir-info.rs

Град Београд оштро осуђује нападе на возила ГСП-а

Град Београд оштро осуђује три вандалска напада на возила градског саобраћаја која су се синоћ догодила, приликом чега је малолетна особа задобила лакше повреде по лицу и рукама.

После великих напора Града Београда и Владе Србије да Београђани што јефтиније плаћају првоз и да се смањи цена карата за пензионере, ово је велики издатак за ГСП који је у веома тешкој финансијској ситуацији.

Наиме, у Железнику на окретници аутобуса више НН лица су каменовала и оштетила аутобус на линији 55. Поломљена су стакла на двоја врата, као и фар. На линији 511 такође непозната лица су разбила два стакла и том приликом повредила малолетну путницу С.И., која је задобила лакше повреде по лицу и рукама и након напада превезена у Ургентни центар. У Макишу на линији 54 је разбијено бочно стакло, а на срећу том приликом није било повређених. Услед три вандалска напада камењем на возила Градског саобраћајног предузећа „Београд” причињена је велика материјална штета аутобусима на линијама 54, 55 и 511.

Према подацима Градског саобраћајног предузећа „Београд” у последњих пет година догодило се више од 650 напада на возила и више од 250 напада на возаче. Градско саобраћајно предузеће ће у року од 48 сати санирати штету на возилима.

Ови вандалски напади су недопустиви и за сваку осуду, јер возила ГСП-а припадају свим грађанима града Београда.

Izvor: http://www.beograd.rs/cms/view.php?id=1646847



Samo bih još dodao da zbog ovih incidenata nisu ostvareni pojedini poslednji polasci na linijama 54, 55 i 511 sa perifernih terminusa.
 
"Ostro osudjuje", a onda kada dodju pred sud (ako uopste se to desi), nista ne urade, mozda plate kaznu, mozda drustveno-korisni rad...
 
Ako se utvrdi da im je koža druge boje , ništa od gonjenja.
 
Jednostavno bi resio i taj problem, lepo divljacima ukines polaske posle 22h pa nek onda kamenuju...
Sa majmunima drugacije ne moze...
 
A sta sa onima koji nisu 'majmuni', a zive ili prolaze pored 'majmuna', kojih uzgred ima svuda i svih boja koze???
 
Kolateralna steta bato, kao i uvek, oni najmanje krivi naje*******u... Veruj mi da ovako razmisljaju i nadlezni, bilo je problema sa prvom 73kom neko vreme, isto su klinci gadjali kamenjem, pa je preko leta bilo ukinuto svracanje u sela i ukinuta je ta prva radnicka...Neverovatno je da u vreme svih tehnologija, tolike bezbednosti u kojoj zivimo dodje do ovako necega i to po ko zna koji put...
 
Nije neverovatno.
Drzava, okrug, grad, opstina...
Sve je uruseno, nista ne funkcionise...
U takvom sistemu, gde 'nema sistema' sav talog ispliva na povrsinu.
 
Tramvaji saobraćaju u ulici Milentija Popovića ka bloku

Pri izlasku iz tramvaja starija putnica je pala i lakše se povredila. Zbog tog incidenta, tramvaji u ulici Milentija Popovića ka bloku nisu saobraćali dok nije obavljen uviđaj.
Policija je izašla na lice mesta i obavila uviđaj, tako da su tramvaji u 12:10 počeli da saobraćaju ka bloku.

izvor: studio B
 
Juce kod Bolnice Dragise Misovica, u Ljutice Bogdana, onaj semafor posle uzbrdice, kao i svaki put seku krivinu pametnjakovici sa kolima, baja isece bus, udari u njega i kad je lupilo mrtav ladan udari po gasu i bezi. Ostala mu zuta strafta preko pola auta, busu naravno nista... Ali reakcija kad je udario u bus, tipa, otkud ovde autobus, sad sam siguran da kad ispegla vrata nece vise seci krivine i uletati ispred busa.
 
Vozači rade po osam sati, putnici ugroženi?!

Serija saobraćajnih nesreća u kojima su učestvovala vozila GSP "Beograd" postavila je pitanje bezbednosti Beograđana koji se njima prevoze. Pojedini sindikati u ovom preduzeću ukazali su na činjenicu da su "vozači umorni jer moraju da rade osam, umesto ranijih sedam časova, da nemaju dovoljno pauze, kao ni dva slobodna dana tokom nedelje".

1720827-559071-beljan-f.jpg

Foto: Blic, autor M. Beljan

- Uvođenje osmočasovnog radnog vremena započeto je pre dve godine, uz saglasnost sindikalnih predstavnika - kaže direktor GSP "Beograd" Željko Milković.

- Tada je izrada analize poverena firmi AD "Zaštita na radu", koja je svoje istraživanje posle godinu dana rada dostavila u tri knjige od po 300 strana - objašnjava Milković.

- U radu plaćenom četiri miliona dinara došli smo do zaključka da nema potrebe za skraćenim radnim vremenom. Ipak, Nadzorni odbor je tri puta zasedao, ali nije postupio u skladu sa odlukom. Tako da smo Slaven Tica i ja zapravo sproveli ono što je već bilo doneto.

Milković dodaje da je radnicima obećano dva slobodna dana sedmično i osam dana mesečno, ali da još traje usklađivanje sa rasporedom vožnje, koji pravi Direkcija za javni prevoz.

- Završili smo usklađivanje 70 odsto smena, a ostatak će biti završen u narednih pola godine - uverava direktor GSP.

- Ima vozača koji imaju osam slobodnih dana, ali i pet i šest mesečno.

Ipak, vozači su nezadovoljni. U Samostalnom sindikatu GSP kažu da je radno vreme povećano, a da su plate smanjene i ističu da promene koje su uvedene u oktobru nisu donele rezultate, naprotiv, negativno su uticale na bezbednost.

- Udesi su sve učestaliji zbor premora vozača, iako radnici GSP u 80 odsto slučajeva nisu krivi za sudare, ali ih možda ne bi ni bilo da su vozači odmorni i samim tim više koncentrisani - objašnjava Zoran Antić, predsednik sindikata.

Zakon propisuje radnu obavezu
Radno vreme vozača definisano je Zakonom o bezbednosti saobraćaja. Za vozače međugradskih i međunarodnih linija je devet sati vožnje u toku dana, uz obaveznu pauzu, dok je za vozače u gradskom i prigradskom saobraćaju do osam časova. Radno vreme se kontroliše putem tahografa, koji pored vremena provedenog u vožnji beleži i pauze, brzinu vozila...

*Izvor: http://www.alo.rs/vesti/aktuelno/vozaci ... zeni/82504
 
Nije tacno da su sprovedene ove izmene pre dve godine, sproveo ih je isti ovaj Milkovic, pokusavajuci da smanji troskove. On je doneo tu pricu u GSP, za svaki udes treba da odgovara, treba lepo inspekciju poslati da se vidi broj tih slobodnih dana. Prva stvar koju treba uraditi u GSP u je zabraniti sindikate, bolje nijedan nego 20 njih koji ne rade nista sem sto trose pare. Na ove sa osam dana slobodnih se zakacio, pa to su sihte majstore, oduvek bila dva slobodna dana!
 
Prošle nedelje je završen inspekcijski nadzor od strane Uprave saobraćajne policije u saobraćajnim pogonima GSP-a i utvrđene nepravilnosti u vezi sa nepoštovanjem maksimalno dozvoljenog vremena upravljanja vozilom, vremena odmora i korišćenja tahografa i protiv JKP GSP "Beograd", odgovornih lica i vozača su podneti zahtevi za pokretanje prekršajnog postupka upravo danas.
 
Juce u Zemunu, pored pesackog ide tip sa kombicem u rikverc, bus mu prvo blica, pa svira, ali tip gura gura i na kraju udari autobus koji je prolazio iza njega, ogluio ga je od trecih do cetvrtih vrata. Izlazimo napolje i tip kao u cudu, kako se desilo, u fazonu nisam video, sreca pa je kolega bezao ulevo i nije isao brzo, inace bi ga posteno rastavio. Busu nista, a ovom na kombicu odvaljeno leva cela signalizaciona grupa, ulubljena vrata, branik iskrivljen, katastrofa... Neverovatno koliko su ljudi u saobracaju neoprezni i bezobrazni...
 
Vrh