becks89":1qfzbmm6 je napisao(la):
stf":1qfzbmm6 je napisao(la):
Becks,
O čemu ti sad pričaš? Kakve te gluposti imaju veze sa Vukšom, ili bilo kim ovde? Nemoj da banalizuješ priču glupostima. ...
Ja sam jednom prijavio vozača jer je namerno vozio 30 na sat od Ustaničke do Grocke sa novim busem. Da sam agresivniji lik, glavu bih mu otkinuo bezobraznu.
Kakvi te bre bureci spopali.?
Čitao sam pojedine prijave koje su pristigle u pogon Karaburmu, čak znam da je dotični Vukša odbio da dođe u posetu istom pogonu, iz straha valjda, iako je hteo direktor lično da ga ugosti. To za burek i za telefon sam zapamtio, bilo je još tu banalnosti.
Evo sad i ti prijatelju, odakle tebi da je on vozio "NAMERNO" 30km/h, može da vozi u rikverc ako poštuje red vožnje ne znam šta tu nije jasno? Zakonom je propisano na kojim mestima je zabranjeno sporo kretanje, a za autobuse postoji samo pravilo da se ne smeju kretati brzinom većom od 50km/h. Pomenut je Vukša (C.S.I), on je dobio batine iz nekih drugih razloga, ali verujem da on ne sme da uđe u autobus slobodno kao i svi mi drugi, a to mu prosto u životu nije trebalo. Razumem potrebu za poboljšanjem prevoza, evo i ja radim na istom cilju pa se opet nikom nisam zamerio, ili bar ja to mislim
@becks89
Možda ne bi bilo loše da proveriš neke činjenice pre nego što počneš da iznosiš svoje maštarije po forumu.
Sve moje prijave imaju
jaku zakonsku osnovu bez koje prijavljivanje bilo čega ne bi imalo ikakvog smisla. Još jednom napominjem - prijave se ne zasnivaju na internim pravilnicima GSP-a, već imaju isključivo zakonsku osnovu.
Shodno tome nikako nisam mogao da prijavim da "vozač jede burek u autobusu" ili "sedi na instrument tabli i priča na mobilni telefon" obzirom da navedene stvari ni jednim Zakonom ili Odlukom nisu definisane kao nedozvoljeno ponašanje. Shodno tome, nikada nisam podneo takve prijave.
Najotvorenije mogu da kažem da se moje prijave upućene zvaničnom GSP-u tiču isključivo nepropisno obeleženih vozila, korišćenja mobilnog telefona u toku vožnje i prisustva drugog lica u vozačkom prostoru. I takođe otvoreno mogu da kažem da prijava koje sam naveo ima ekstremno puno, do 50 u danu. I to ne jer dokono stojim na jednom mestu i sačekujem vozila, već jer popisujem sva vozila u prekršaju koja prolaze pored mene dok sam u gradu svojim poslom.
Takođe tu postoji još nebrojeno puno prijava koje se tiču stvari oko nepoštovanja reda vožnje, pa sve do tehničke neispravnosti vozila, ali se one rešavaju specijalnom procedurom (ne preko GSP-ovog office maila) ili preko nadležne inspekcije.
Ono što bi i tebi bilo verovatno interesantno je da su se pojedini vozači obratili meni kada su imali problema sa vozilima ili kada su imali problema na trasi svojih linija (gotovo potpuno neispravne kočnice, problem sa menjačem (što je redovno upisivano u listu kvarova, ali ništa nije preduzimano), šahtovi bez poklopca na putu, rasveta saobraćajnica koja ne radi...) i sve je rešeno.
Takođe se nikada nisam postavljao kao sudija, što vidim da ti voliš da radiš. Ja prijavim ono što vidim, a na drugima je da posle utvrđuju činjenice i primenjuju mere koje smatraju da su neophodne.
becks89":1qfzbmm6 je napisao(la):
Prvo ne pise cija je prijava, drugo za identitet te pitaju samo ako se radi o tezim povredama zakona. Trece mrzim kad me ljudi prave ludim, pre nego sto je popio batine nije dosao na Karaburmu, iako je obecao, a u Dorcol moze i bilo ko drugi da udje tu su i drugi organi, ni u Zemunu nije bio odmah da znas. Cetvrto sta ja imam sa tvojim prijavama, sta meni ima da smeta?
Treća i veoma bitna stvar - zamolio bih te da ne lažeš.
Nikada i nikome u SP "Karaburma" nisam obećao da ću doći iz najjednostavnijeg razloga što sa tim pogonom nemam nikakav kontakt. Još manje me je neko iz pogona zvao i ugovarao sastanak. I najmanje od svega se plašim SP "Karaburma" (!?)
Bio sam pozvan samo u SP "Zemun", gde još uvek održavamo redovne sastanke (ali, opet on "ni u Zemunu nije bio odmah da znas") . Takođe sam bio pozvan i u SP "Novi Beograd" i odazvao sam se pozivu.
U potpunosti nastavljam saradnju sa zvaničnim GSP-om, sa vozačima, sa inspekcijom i svim drugim koji mogu i žele da utiču na poboljšanje javnog prevoza u gradu.