Šta je novo?

Bezbednost u javnom prevozu

Ako je i treba kad nista nerade cim uhvatim vremena dobijace i od mene po 50 sedmicno cisto da im nebude dosadno lijenstine
 
Ne rade ništa, prijave tipa vozač jede burek u autobusu, ili sedi na instrument tabli i priča na mobilni telefon su po vama ozbiljne?
Dajte bre ljudi, ne budite smešni.
 
Dok sam išao na praksu, Kosmajci su pucali sa prijavama, čak su se i doveli u red sa menjanjem smera na displeju jedno vreme.

Međutim, što se tiče nedostatka na vozilima, ništa nisu opravqali, već su prijavljena vozila prebacivali na potez 400 jer tamo izgleda niko ne prijavljuje.
 
Naravno, sve se može kada se hoće. Ali, prijavama čije sam primere naveo iznad, samo navlačiš gnev vozača na sebe i na putnike, a nisu to jedine glupe prijave, bilo je još, samo ne mogu da setim sada. Ah, da vozač nije dao 24 sata putnicima :D
Mislim, sve je to lepo dok ima smisla :D
 
Instrument tabla da je za sjedanje napravljena zvala bi se stolica
Da je dozvoljeno pricati mobilnim u voznji svi bi pricali ali je ZABRANJENO I KANZNJIVO mozes misliti
Vozac ima pravo na paouz i da pojede masan bure ali nema pravo da stane u sred smjene i ode u pekaru i tamo ga masti dok ja cekam da se on vrati u tramvaj u 22.30h navece kako bi me odvezo kuci ili isto samo u prodavncu sa aerodroma oko 23h na 72 sledeci put cu da mu odvezem tramvaj
 
Čekaj, aj samo mi objasni da li ti čitaš nešto? Kako može istovremeno da sedi na tabli i da vozi taj autobus? :D
Drugo ako vozač ima pravo da jede, zbog čega mu je stigla prijava? Treće, u kom to zakonu piše da je zabranjeno sedeti na instrument tabli?
Četvrto, poenta moje priče je bilo da je bolje napisati 2 prijave mesečno, koje imaju smisla, nego 50 koje će se sastojati kao ove koje sam naveo, koje su više komične nego ozbiljne.
 
becks89":pqyb5fxv je napisao(la):
Ne rade ništa, prijave tipa vozač jede burek u autobusu, ili sedi na instrument tabli i priča na mobilni telefon su po vama ozbiljne?
Dajte bre ljudi, ne budite smešni.
Slazem se, to su nebulozne prijave, ali zar nije malo seljaci i nepristojno kada vidis vozaca koji ispruzi noge na vola ili instrument tablu? Shvatam da i njima nije lako, sedeti toliko u jednom polozaju, ali ipak. S druge strane, treba da se prijavljuju kada puse u vozilu, u toku voznje ili ne, kao u kada pricaju telefonon u toku voznje. Zakon vazi za sve, nema povlastica, pogotovo za telefon. Ugrozava svoj zivot, ali i zivote drugih.
 
Slažem se za pušenje, ali ni ti nisi razumeo napisano.
Vozač je dobio prijavu da je razgovarao na mobilni telefon na terminusu dok je sedeo na instrument tabli, naslonjen na šajbu :D Inače, za ovo verovatno treba da usledi smrtna kazna? :D
 
A ko kaze da moje prijave nisu ozbiljne mnoge stvari im tolerisem moja dobra volja i mirzi me da kucam puno .
Ima pravo da jede ali nema pravo da stavi autobus pun putnika da ode u pekaru i tamo na tenane 15 mi masti burek u 23h navec na linij 72 vec da kupi i nasatvi da vozi i jede na pouzi na okretnici
Zakon sankcjonise abnormalna ponasanja zakonodavac nije predvido da postoje toliki id*** [zreli za lazu ] da sjede na instrument tabli
Koliko ce biti prijava mjesecno zavisi samo od mog vremena i volje za kucanjem [ naravno da gledam da iste budu kvalitetne ]
 
A ne, ne, razumem ja sta si rekao, nego sam samo dao konstataciju da ne smeju da pricaju telefonom u toku voznje, sto nazalost mnogi ne postuju, nevezano za to sto si rekao da prica na terminusu. :D
 
Becks,

O čemu ti sad pričaš? Kakve te gluposti imaju veze sa Vukšom, ili bilo kim ovde? Nemoj da banalizuješ priču glupostima. ...

Ja sam jednom prijavio vozača jer je namerno vozio 30 na sat od Ustaničke do Grocke sa novim busem. Da sam agresivniji lik, glavu bih mu otkinuo bezobraznu.

Kakvi te bre bureci spopali.?
 
Dok god poštuje red vožnje može da masti u pekari koliko hoće, naravno ni ja ne želim da se dopisujem sa njima non stop, sankcionišem samo bezobrazluk i drskost, a to da je mastio tablu, ili sedeo na pauzi na instrument tabli, ili na drvetu dajte ljudi to je smešno. Mada ipak mislim da je najgenijalnija ona prijava jer vozač putnicima nije dao novine :D
 
stf":bsvlsr1u je napisao(la):
Becks,

O čemu ti sad pričaš? Kakve te gluposti imaju veze sa Vukšom, ili bilo kim ovde? Nemoj da banalizuješ priču glupostima. ...

Ja sam jednom prijavio vozača jer je namerno vozio 30 na sat od Ustaničke do Grocke sa novim busem. Da sam agresivniji lik, glavu bih mu otkinuo bezobraznu.

Kakvi te bre bureci spopali.?
Čitao sam pojedine prijave koje su pristigle u pogon Karaburmu, čak znam da je dotični Vukša odbio da dođe u posetu istom pogonu, iz straha valjda, iako je hteo direktor lično da ga ugosti. To za burek i za telefon sam zapamtio, bilo je još tu banalnosti.

Evo sad i ti prijatelju, odakle tebi da je on vozio "NAMERNO" 30km/h, može da vozi u rikverc ako poštuje red vožnje ne znam šta tu nije jasno? Zakonom je propisano na kojim mestima je zabranjeno sporo kretanje, a za autobuse postoji samo pravilo da se ne smeju kretati brzinom većom od 50km/h. Pomenut je Vukša (C.S.I), on je dobio batine iz nekih drugih razloga, ali verujem da on ne sme da uđe u autobus slobodno kao i svi mi drugi, a to mu prosto u životu nije trebalo. Razumem potrebu za poboljšanjem prevoza, evo i ja radim na istom cilju pa se opet nikom nisam zamerio, ili bar ja to mislim :D
 
Prvo ti nisi smje po zakonu da citas prijave u pogonu ,takodje niko od vozaca nije smje da sazna ko ga je prijavio ,CSI je odlazio u pometi pogon karaburma kao i u sve ostale cak smo se na dorcolu sretali neplanirano svako svojim poslom ,Covjek naj normalnije ulazi i vozi se prevozom a budi siguran i dalje ce ih tjerati da rade svoj posao, a kad proradi veb sajt bice jos vise prijava svidalo se to vama ili ne .Prijava nebi bilo da sve funkcjonise kako treba vrlo jednostavno .
 
Prvo ne pise cija je prijava, drugo za identitet te pitaju samo ako se radi o tezim povredama zakona. Trece mrzim kad me ljudi prave ludim, pre nego sto je popio batine nije dosao na Karaburmu, iako je obecao, a u Dorcol moze i bilo ko drugi da udje tu su i drugi organi, ni u Zemunu nije bio odmah da znas. Cetvrto sta ja imam sa tvojim prijavama, sta meni ima da smeta?
 
Prvo ti kao neko ko neradi u gsp nema sta da citas tudje prijave ,takodje ni zaposleni na obradjvanju istih nemaju pravo da daju podatke o licu koje priajvljuje kolegama kako bi oni djelili pravdu .
Uh kad je bio pa uopste nije morao da ide da su radil svoj posao nebi morao da ih prjavljuje da se lomata covjek bi uzvao u bazelu ,becu ili tako nekom gradu
A cim ga vidim recicu mu da baci pogled na forum da neizgarvam postara posto radimo neke stvari zajedno za dobrobit ovog grada i svih gradjana
 
becks89":xrz2gkzn je napisao(la):
Čitao sam pojedine prijave koje su pristigle u pogon Karaburmu, čak znam da je dotični Vukša odbio da dođe u posetu istom pogonu, iz straha valjda, iako je hteo direktor lično da ga ugosti. To za burek i za telefon sam zapamtio, bilo je još tu banalnosti.
Vau, direktor je hteo da ga ugosti ... ko da je kod Dalaj Lame trebao da dođe a ne kod vašljivog direktora nekog usranog GSP pogona ... Po meni, nema on šta da dolazi tamo, ne treba uopšte da ih počasti svojim prisustvom. Ionako taj usrani direktorčić prima direktive odozgo, tako da je u suštini nebitan lik u celoj priči.
Ok, ajde što je protivzakonito to što si čitao tuđe prijave, ali kako znaš da su te banalnosti baš Vukšine prijave? Ako si to nekako doznao, to je prekršaj za PADINJAK odmah da ti kažem i to po važećem zakonu, tako da bi mi taj, ko ti je dao podatke, ne samo popio otkaz, nego i zavšrio u zatvoru na pristojan period.

becks89":xrz2gkzn je napisao(la):
Evo sad i ti prijatelju, odakle tebi da je on vozio "NAMERNO" 30km/h, može da vozi u rikverc ako poštuje red vožnje ne znam šta tu nije jasno? Zakonom je propisano na kojim mestima je zabranjeno sporo kretanje, a za autobuse postoji samo pravilo da se ne smeju kretati brzinom većom od 50km/h.
10 godina svaki dan koristim pomenutu trasu, znam do detalja vozila, vozače itd...tako da možeš biti siguran da je to radio NAMERNO... Ako je poluobrt na 302 oduvek, pa i po redu vožnje 60 minuta, a u ovom slučaju je bio preko 75, to znači da je u svakom slučaju ispao iz reda vožnje. Ako je ceo autobus hteo da mu odšrafi glavu, to valjda može da ti da uvid u to koliko je bu******** preterala u bezobrazluku.
Da ne pominjem što za novu godinu nije ostvaren poslednji polazak i ljudi dočekali novaka na mrazu i minusu bez prevoza jer "niko neće da vozi" - otpravnikove reči dok je u otpravničkoj kućici zavlačio prstenac nekoj ribi ...
... Ili skidanje svih oznaka linije (papirnih) sa poslednjeg polaska jer "seljaci ionako znaju koja je linija" - otpravnikove reči dok nam se kezi u facu svima u busu....

Nemoj molim te da braniš ŠLJAM, jer bacaš senku na sve lepo što si do sada uradio i pokazao na forumu.

becks89":xrz2gkzn je napisao(la):
Pomenut je Vukša (C.S.I), on je dobio batine iz nekih drugih razloga, ali verujem da on ne sme da uđe u autobus slobodno kao i svi mi drugi, a to mu prosto u životu nije trebalo. Razumem potrebu za poboljšanjem prevoza, evo i ja radim na istom cilju pa se opet nikom nisam zamerio, ili bar ja to mislim :D
Pa ni ja ne ulazim slobodno u autobus kada sam svestan činjenice, čime se vozim, i koji je šljam za volanom (u većini slučajeva, čast izuzecima)... Ući u vozilo GSP je rizik po život u većini slučajeva.
 
stf":gkw8gzpc je napisao(la):
becks89":gkw8gzpc je napisao(la):
Čitao sam pojedine prijave koje su pristigle u pogon Karaburmu, čak znam da je dotični Vukša odbio da dođe u posetu istom pogonu, iz straha valjda, iako je hteo direktor lično da ga ugosti. To za burek i za telefon sam zapamtio, bilo je još tu banalnosti.
Vau, direktor je hteo da ga ugosti ... ko da je kod Dalaj Lame trebao da dođe a ne kod vašljivog direktora nekog usranog GSP pogona ... Po meni, nema on šta da dolazi tamo, ne treba uopšte da ih počasti svojim prisustvom. Ionako taj usrani direktorčić prima direktive odozgo, tako da je u suštini nebitan lik u celoj priči.
Ok, ajde što je protivzakonito to što si čitao tuđe prijave, ali kako znaš da su te banalnosti baš Vukšine prijave? Ako si to nekako doznao, to je prekršaj za PADINJAK odmah da ti kažem i to po važećem zakonu, tako da bi mi taj, ko ti je dao podatke, ne samo popio otkaz, nego i zavšrio u zatvoru na pristojan period.

becks89":gkw8gzpc je napisao(la):
Evo sad i ti prijatelju, odakle tebi da je on vozio "NAMERNO" 30km/h, može da vozi u rikverc ako poštuje red vožnje ne znam šta tu nije jasno? Zakonom je propisano na kojim mestima je zabranjeno sporo kretanje, a za autobuse postoji samo pravilo da se ne smeju kretati brzinom većom od 50km/h.
10 godina svaki dan koristim pomenutu trasu, znam do detalja vozila, vozače itd...tako da možeš biti siguran da je to radio NAMERNO... Ako je poluobrt na 302 oduvek, pa i po redu vožnje 60 minuta, a u ovom slučaju je bio preko 75, to znači da je u svakom slučaju ispao iz reda vožnje. Ako je ceo autobus hteo da mu odšrafi glavu, to valjda može da ti da uvid u to koliko je bu******** preterala u bezobrazluku.
Da ne pominjem što za novu godinu nije ostvaren poslednji polazak i ljudi dočekali novaka na mrazu i minusu bez prevoza jer "niko neće da vozi" - otpravnikove reči dok je u otpravničkoj kućici zavlačio prstenac nekoj ribi ...
... Ili skidanje svih oznaka linije (papirnih) sa poslednjeg polaska jer "seljaci ionako znaju koja je linija" - otpravnikove reči dok nam se kezi u facu svima u busu....

Nemoj molim te da braniš ŠLJAM, jer bacaš senku na sve lepo što si do sada uradio i pokazao na forumu.

becks89":gkw8gzpc je napisao(la):
Pomenut je Vukša (C.S.I), on je dobio batine iz nekih drugih razloga, ali verujem da on ne sme da uđe u autobus slobodno kao i svi mi drugi, a to mu prosto u životu nije trebalo. Razumem potrebu za poboljšanjem prevoza, evo i ja radim na istom cilju pa se opet nikom nisam zamerio, ili bar ja to mislim :D
Pa ni ja ne ulazim slobodno u autobus kada sam svestan činjenice, čime se vozim, i koji je šljam za volanom (u većini slučajeva, čast izuzecima)... Ući u vozilo GSP je rizik po život u većini slučajeva.
Uh uh uh, nagađamo ne čitamo pa pišemo.... Ne valja...
Ajmo od početka,Prvo da bi smeo da pljuješ nekoga trebalo bi bar da znaš o kome se radi, pozicija ne određuje ljudske kvalitete, tako da to dalje nebih komentarisao. A ne znam šta ste vi umislili da taj Vukša čini za GSP Beograd toliko značajno, da je njegovo prisustvo od krucijalnog značaja za bilo koga i da njegovo prisustvo treba bilo kome nešto da znači? Cilj poziva dotične persone u pogon je bio da mu se prikaže trenutno stanje, tj. da oni ne mogu da urade sve jer nisu mađioničari, da nemaju sa čim i da mu se pokaže dokumentacija oko nabavki delova kao dokaz, dotični se nije udostojio ni da odgovori na poziv, toliko o njemu.
A sad ovo nagađanje, ajde da razrešimo celu misteriju. Prijave koje stižu u pogon stižu preko nekih drugih organa, i te prijave koje tamo stižu nisu potpisane, zapravo anonimne su, tako da ne znam šta ti pričaš. O Vukšinim prijavama konkretno sam čuo od radnika GSP-a, tj. o onima koji su dobili prijavu od njega, tu je bilo banalnosti nije da nije, ali uglavnom su to prekršaji, ovakvi ili onakvi ali prekršaji. A prijave nisam lično čitao, nego sam imao tu čast da prodiskutujem o nekim temama sa tim vašljivim činovnicima GSP-a, pa sam prvo bio pitan da nisam neki njegov, toliko je on dobio značaja u GSP-u. Jedino korisno što je taj momak uradio je obeležavanje stajališta, sve ostalo što je radio i što i sada čini je Don Kihotova borba sa vetrenjačama, borba protiv sistema. Drugo, on dečko udara tamo gde ne treba, u rep zmije, tj. u samo dno lestvice. Da li je vozač kriv što ne radi displej? Da li je vozač dužan da obezbedi papir za obeležavanje i marker? Da li je vozač dužan da riba instrument tablu? Da li je vozač dužan da rastavlja displej i da ga prikriva opet nekim predmetima koje ne dobija od preduzeća? Da li je mehaničar dužan da kupi delove da ima sa čim da radi? Da li je mehaničar obavezan da nosi svoj alat u garažu da bi imao sa čim da radi?
Jel ti možeš da napraviš sendvič ako nemaš ni hleb, ni šunku ni parmezan?
Drugo poluobrt, da li ti znaš koji je to polazak, da li ti znaš zašto to radi? Najlakše je reći to radi namerno, ne branim nikoga, samo ima raznih drugih slučajeva kada se dešavalo da su vozači primorani da voze usporeno, jer drugačije ne mogu ili ne smeju. Na terminusima primera radi Konjarnik, Ustanička ili Venac, nije poželjno da stigneš ranije, jer samo praviš gužvu i smetaš, otkud znaš da ovaj nije imao polazak za 15 minuta, odnosno da je radio polazak ka Ustaničkoj od kolege ispred, a da će taj da se uključi na Ustaničkoj? Ne možeš suditi ako nešto ne znaš tačno, napominjem ne branim nikoga, samo iznosim druge mogućnosti, jer sumnjam da postoje takvi slučajevi da "NAMERNO" zavitlavaju ceo autobus. Šta on dobija sa tim?
Ako ćemo o riziku nije bezbedno ni ustajati ujutru iz kreveta, znaš šta sve može da ti se desi?
 
becks89

Lepo si se ispričao i ajde mi sada umesto tolike pisanije i očitog pravdanja nerada i javašluka odgovori na sledeće pitanje:

Šta mene kao putnika boli uvo za sve što si napisao?

Boli me uvo ko je kriv, nisam dužan da to znam, znam samo da u autobusu nema rukohvata, da displeji pokazuju pogrešan smer, da kasnim, da sve smrdi i prljavo je itd, itd, itd...

Šta uopšte Vukšu treba da zanima finansijsko stanje pogona i količina delova u magacinu? Ili bilo koga drugog? Potpuno nebitno, neka se Karaburma snađe, apsolutno ME NE ZANIMA.

Hoću za plaćenu kartu ispravan i čist autobus i pristojnog vozača. Ako toga nema, sledi prijava.

KRAJ PRIČE
 
Ako te boli uvo nemoj da čitaš, ali proseravanja pojedinaca ne mogu da propratim ćutanjem, ne smeta ti 1400 kontrolora viška, to ti ne smeta? Ne smeta ti da pojedinci uništavaju te autobuse? Od čega Karaburma da se snađe, od čega svi pogoni da se snađu, ej bre 50000 mesečno košta jedan kontrolor, plata i doprinosi, uzmi saberi i pomnoži koliko je to para mesečno, a jel se povećala naplata nije, jel poboljšan prevoz? NIJE!
Ako ti se ne dopadaju autobusi, ti plati taksi pa nađeš lepo vozača po želji, da te vozi kojoj brzinom hoćeš. Jako daleko ćemo dogurati kad nam kojekakvi poboljšavaju prevoz...
 
OOO
1400 kontrolora viska kako kad ih nema ni 1000 sa apeksovim
Meni smeta 1500 neradnika lezilbovica u gsp koji primaju 50 000 din a vecina nista neradi
Mene neiteresuje stooni nersporedju pare unutar gsp kako treba neiteresuje me od cega ce da kupe djelove mene interesuje cist ispravan autobus ,tramvaj ,trola
I mozda treba pustiti da javasluk i nerad prevlada u gspu
Na koja ali proseravanja pojedinaca ne mogu da propratim ćutanjem konkretno mislis
 
becks89":1on8c2wx je napisao(la):
. . . .Ako ti se ne dopadaju autobusi, ti plati taksi. . .

od mog dinara
su kupljeni ti autobusi , obezbedjene plate svim GSPovicima i još dodatni kontrolori

Ne da moraju da mi se dopadaju nego morace i da mi i na uvce pevaju
Nije nikom Babo to kupio nego od mojeg i to je moje
te cemo još dobro da vidimo
ko ce to da predje u taksi :rant:
 
Zasto bi putnika trebalo da zanima procedura za nabavku sijalica, ulja, delova? O cemu mi vise da pricamo kad osim ovih solarisa sto su stigli i poslednje dve serije Ikarbusa nezavistan tehnicki pregled ne bi proslo ni jedno jedino vozilo? O cemu mi vise da pricamo kad oni sijalice koje kostaju 50din komad nemaju, i to ozbiljan prevoznik ALO...
Branis majstore i vozace koji cesaju autobuse svaki dan, koje mrze da vrate poklopac sa autobusa sa kojeg su skinuli, koje mrzi da operu autobus posle servisa pa onda vozilo izadje u saobracaj sa masnim otiscima prstiju, koji ne pritegnu lepo delove pa onda oni otpadaju... Ne moze nedostatak delova da bude opravdanje za sva sranja koja oni u toku jednog dana naprave...
 
Pa već je preovladao?
Broj kontrolora se ne zna, svi oni su višak. GSP iovako ima višak od kako kažeš 1500, a ja verujem da je taj broj i veći, možda i preko 2000 radnika. Imamo masu izmišljenih radnih mesta, dozvolili smo luksuz da imamo po 10-15 garažnih vozača koji primaju platu kao da rade na liniji, a sve to na broj od 130 vozila. Što je krajnje nepotrebno, da ne pričam o kancelarijskim miševima, koji se samo prijavljuju da prime platu i ostalo. Te ljude treba da teraš, taj vozač, mehaničar i ostali na dnu lestvice odrade 3x svoju platu!
GSP treba da vrši kontrolu u svojim vozilima, a ne da daje drugima da to čine, zašto smo zaposlili nove ljude pored već postojećeg viška? Čiji je intres?
Boca ica, ko ti je to rekao da neko tebi treba da udovoljava? Gde to piše? Ko si ti GSP-u, bilo kom privatniku ili prevozniku, samo jedan broj, ništa više. Ti autobusi jesu vaši, ali kako tražite i prava na to što su vaši, trebali bi i da imate obavezu prema vašim vozilima.
 
Vrh