Ko nabavlja te sijalice? Ko finansira sve to? Nisu majstori krivi, nisu ni vozači krivi, kriv je onaj ko ih drži za takve, ima puno mehaničara koji to nisu po struci, koji su silom prilika tu gde jesu, imaš i masu vozača koji nisu naučili da voze ni za celu karijeru u GSPu, nisu ljudi krivi, kriv je onaj ko im to dozvoljava.bazinga":x1rrvmbf je napisao(la):Zasto bi putnika trebalo da zanima procedura za nabavku sijalica, ulja, delova? O cemu mi vise da pricamo kad osim ovih solarisa sto su stigli i poslednje dve serije Ikarbusa nezavistan tehnicki pregled ne bi proslo ni jedno jedino vozilo? O cemu mi vise da pricamo kad oni sijalice koje kostaju 50din komad nemaju, i to ozbiljan prevoznik ALO...
Branis majstore i vozace koji cesaju autobuse svaki dan, koje mrze da vrate poklopac sa autobusa sa kojeg su skinuli, koje mrzi da operu autobus posle servisa pa onda vozilo izadje u saobracaj sa masnim otiscima prstiju, koji ne pritegnu lepo delove pa onda oni otpadaju... Ne moze nedostatak delova da bude opravdanje za sva sranja koja oni u toku jednog dana naprave...
A većina vas kao da je ograničeno, cilj vlasti je da vas natera da mislite da su krivi upravo ti ljudi, na dnu lestvice, jer onda oni sebe peru kako oni nemaju ništa sa tim, a ko drugi ima? Dok oni vama zamazuju oči krivicom vozača, mehaničara, poklopaca, ili slično oni isprazniše kasu do poslednjeg dinara.
Postavljaš pitanja kako majstor nije vratio poklopac, ja tebe pitam ko je stavio potpis na nalog da je to vozilo ispravno i spremno za saobraćaj? Ko je dozvolio da takvo vozilo napusti pogon?