Šta je novo?

Bezbednost u javnom prevozu

direktor":3os94gf0 je napisao(la):
Blago nama prije ispadale sad pucaju super sta je sledece
Не знам да ли си приметио, али аутобус је ударио у други аутобус испред. Логично је да ће пући.
 
Ja taj autobus nisam vido mislio sam da je do pucanja doveo kvalitet moze slika gdje se vidi taj bus u koji je ovaj udario
 
Не, али се тачно види да је стакло пукло услед притиска на делу где се налази спој брисача и метлица.
 
Nije on udaren, da je udaren pukla bi prvo maska, dakle nemoj pisati ono o čemu ne znaš tačno. Ako je maska ispred brisača i ispred šajbe, pri udaru prvo puca maska, pa tek onda nastaju oštećenja na šajbi ;)
 
Маска на овој серији је "плића" од претходне што значи да су брисачи испред. Дакле немој писати оно о чему не знаш тачно.
 
Trenutno nemam fotografiju da te opovrgnem, ali evo javno ti obećavam da ću prvom prilikom dokazati svoje tvrdnje. Istina je, radi se o minimalnim dimenzijama, ali da bi udarilo u šajbu moralo bi da prođe kroz tu masku :)
 
Чекам слике. До тад стојим иза тога да су брисачи испред маске. Сликај маску на #448 одозго и маску неког из ове серије. Тако ћемо најбоље упоредити.
 
Ja ti pričam o šajbi, brisači su ispred...
Pogledaj kolika je razlika....
DSCF4251.jpg
 
becks89":sli8ubfg je napisao(la):
Nije on udaren, da je udaren pukla bi prvo maska,
Сад ми лепо кажи та си хтео пошто сам ја разумео да тврдиш да би услед ударца пукла маска, а не шоферка. Кажем ти да је маска тања или плића и да су брисачи испред ње и при ударцу они су притисли у тако је напрсло стакло.
 
Pazi, da bi brisač napravio ovakva oštećenja, znači da je to morala biti neka brzina veća od 5km/h, pri toj brzini morala je stradati maska. Jer 18t se ne može tako lako odbiti od drugog busa. Meni ovo pre liči na nekog "iskusnog" parkirera...
 
Маска је пластична па зато није пукла, а брисачи су само притиснули стакло које је прсло.
180320131725_zpse6d2e1c3.jpg

Мени је ово довољан доказ, а свако твоје даље негирање је одбијање истине.
Слика преузета са
http://www.gspbeograd.net/viewtopic.php?f=10&t=35&start=360#p75934
 
Udaren ili ne, staklo ne puca samo.
 
Ocigledno da je soferka pukla usled mehanickog pritiska(to jest opterecenja) na kraju brisaca gde se stavlja metlica brisaca.Federi nemaju toliku snagu da izazovu lom stakla,dakle ili je drugo vozilo ili neko rukom zveknuo brisac,treceg nema,samo od sebe nije moglo nastati.I iza ove konstatacije stojim kao masinski inzenjer,ako to ima ikakvu tezinu.
 
Kultura i poštovanje propisa vozača automobila iz ugla GSP vozača...
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=Mly5GOa-Nz0[/youtube]
 
Ovoga što vozi suprotnom trakom na 1:26 je sigurno video pandur koji je naišao posle par sekundi !?!?!?
Da li ovo snimao vozač? Koliko je to bezbedno / dozvoljeno ?
 
Cini se da je samo par snimaka "rucno", posto se vidi da je pocetak snimka na "pola" prekrsaja pa je izgleda tada uzeo kameru u ruke. Ostatak se vidi da je kamera pricvrscena na necemu.
 
Nije dozvoljeno da snima vozač u toku vožnje, ali nigde nije zabranjeno da se snima iz same kabine, postoje na Youtubu kanali raznih vozača iz evropskih zemalja sa kolekcijom video klipova iz same kabine!
 
Треба разумети пандуре на 1.26. Нису могли да јуре суманутог самоубилачког возача у супротној траци јер земља грца у проблемима. Ја би ово приписао навијачима...
 
nikoleta":3rkhscoz je napisao(la):
Nažalost dešavaju se takve situacije, ali se zato uz video-nadzor u vozilima i taj problem rešava. Vozači dosta više vode računa kada znaju da će biti kažnjeni i da neće moći da prođu sa izjavama u kojima negiraju da su nešto napravili, kada u svakom trenutku može da se na ekranu računara pogleda šta je vozač radio u kom trenutku. Vozači tramvaja “CAF” su pravi primer da ponašanje može da bude drugačije. Natpis pravca displeja, mobilni telefon, putnik u kabini vozača... sve su to stvari koje su drastično smanjene (ima ih, ali u daleko manjoj meri nego ranije), a posebno jer je odmah na početku dolaska tih vozila primenjeno nekoliko većih destimulacija, te su i vozači uvideli da ne mogu tako lako da prođu nekažnjeno ako čine sve ove stvari.

Da kamere imaju efekta govori i podatak da je jedan vozač SP “Karaburma”, koji je strastveni pušač i već je imao sankcija i čak upozorenje pred otkaz ugovora o radu zbog pušenja u vozilu, prelepio kamere autobusa (IK-218M) kako ne bi bio uhvaćen kako puši za vreme vožnje. Ipak, zaboravio je na činjenicu da je pre toga snimljen kako prekriva kamere, pa je zbog toga snosio sankcije.
http://www.gspbeograd.net/viewtopic.php?f=13&t=94&view=unread#p91476
Одговор на примедбу о пушењу и у возилима и куцању поруке у току вожње, доказ да камере имају ефекта :dil:
 
A nas zakon je tako efikasan da i pored svega toga ne smeju da mu daju otkaz. Oni mogu da ih kaznjavaju do mile vole, ali sve dok par vozaca momentalno ne dobije otkaz situacija se nece promeniti. To sto njima smanje platu, to vozaci neutralisu nekom kradjom, tipa benzin, uzmu nesto iz gspa,... Jednom sam prilikom cuo vozaca koji je rekao da kad sledeci put bude video nekoga da ga snima tokom prekrsaja da ce ga licno polomiti na licu mesta.
 
Pa nije da nisu napdali recimo clana ovog foruma csi vozaci svojevremeno
 
Vukšu su napadali jer je napisao samo Karaburmi preko 900 prijava za godinu dana :D
 
Vrh