Šta je novo?

Bezbednost u javnom prevozu

I oni su odgovorni jer uopšte sedaju za volan tih krseva. Svi voze u jaknama i šalovima jer je grejanje u tim Akiama misaona imenica, a leti u njima ima 50 stepeni jer naravno da nema klimu. O nekom nepoznatom smradu koji štipa za oči, ne moram više ni da pričam. Kada bi svi vozači stali zajedno i odbili da voze buseve Cvrčka i Baneta, ne bi mogli ovako da se bahate.
 
, возач је са Шри Ланке, па можда ће и њега да отерају

Daj bože, jedan manje.

Pogledajte šta su napravili od Lekonovih Cobri, ljudi koji su ulagali trud da ta nova vozila budu održavana cakum pakum, ove kabadahije sa dna kace došle i sve ih polako uništavaju.
Isto i u Mobilitasu.
 
Лекон је био хорор док нису купили Кобре. Што би се рекло прешло им из дупета у главу.
 
Neki od Banetovih incidenata... Sve su Akie (samo nek nastave da ih naručuju)...
cadef955ec7cb0123b39761d6baa56e0.jpg


Sent from my RMX3710 using Tapatalk
 
Лекон је био хорор док нису купили Кобре. Што би се рекло прешло им из дупета у главу.

Biće opet horor kada im Šrilanci razje*******u vozila vozeći preko ležeći i šahti 50 na sat.

Nemam ništa protiv stranih vozača, ali daj da budu malo kvalitetnije birani, već kada očigledno ima toliko zainteresovanih za rad ovde.
 
Лекон је био хорор док нису купили Кобре. Што би се рекло прешло им из дупета у главу.
Jedini uz Ćurdić kojima je prešlo iz dupeta u glavu. A ovi Hindusi su razvalili i Sagine Cobre, zato im u Streli ne daju Citaro ni u ludilu, voze samo Cobre.
 
Ћурдић је у последње две године само набавио нова возила, одржавање верујем остало исто. И то је све од њега.

Послато са Mi 9T помоћу Тапатока
 
возач је са Шри Ланке, па можда ће и њега да отерају
Daj bože, jedan manje.

Pogledajte šta su napravili od Lekonovih Cobri, ljudi koji su ulagali trud da ta nova vozila budu održavana cakum pakum, ove kabadahije sa dna kace došle i sve ih polako uništavaju.
Isto i u Mobilitasu.
Biće opet horor kada im Šrilanci razje*******u vozila vozeći preko ležeći i šahti 50 na sat.
Baš pre neki dan se vozih sa 34, od Partizanovog do Pere Velimivića. Imao sam tu (ne)sreću da nas vozi Šrilančanin. Verujem da nema osobe kojoj nije poznat izraz "vozi nas k'o da smo džakovi krompira". E pa ovde je bilo gore od toga. Čim sam ušao u minibus, vozač zatvorio vrata i dao gas. Zarotirao sam se tako da sam pravo seo na mesto do vrata, koje je na sreću bilo prazno. Kod "Dragiša Mišović" ulazi nekoliko ljudi. Na sledećoj stanici ulazi majka sa dvoje male dece. Ustajem da ustupim mesto. Isto čini i žena iza mene. Stajao sam dve stanice. Jedva sam uspevao da se održim na nogama koliko je naglo ulazio u krivine i prosto "leteo" preko ležećih. Taman što sam seo i jednu stanicu se provozao, ulazi strankinja sa detetom koje ima 6 - 7 godina i bebom u kolicima. Devojčica je unosila kolica a majka je ulazila sa bebom. Mladić koji je bio na sedištu odmah iza vozača, pomogao je devojčici da unese kolica, jer je prosto bio najbliži. Ja sam im ustupio mesto i otišao skroz na kraj vozila jer je tu bilo slobodnih mesta, za razliku od prvog puta kada sam ustupio mesto. Toliko smo poskakivali preko ležećih, da je žena koja je sedela pored mene, očigledno zaposlena u "Dragiša Mišović", jer je tu ušla, prokomentarisala kako ima da završi kod nje u bolnici, kako ovaj vozi. Na sve to se zaletao u krivinama i nije vodio računa da li su putnici seli ili ne, i očigledno je pričao na mobilni, jer nije bilo nikoga u kabini a on je pričao na maternjem jeziku. Kada smo trebali da se prestrojimo u Pere Velimirovića u traku za skretanje u Borsku ulicu, tako naglo je skrenuo da smo maltene svi poleteli sa sedišta i izgledalo je kao da ćemo da se zakucamo u pljeskarnicu na ćošku, da bi vrhunac bio da naglo koči na semaforu jer se upalilo crveno svetlo. Svi smo bili presrećni što smo u jednom komadu i bez povreda izašli iz minibusa.​
 
Da, ni državni prevoznik GSP 'Beograd" nije ništa bolji po pitanju incidenata. Setimo se u novembru kod mašinskog kad se prepolovio na pola, često pucaju harmonike. Pogon "Zemun" da ne pričam o tim vozilima koja se raspadaju...

Sent from my RMX3710 using Tapatalk
 
Apsolutno, pogon Zemun je u rangu Banbusa, C&LC-a i te ekipe, ali se isti gasi već krajem godine, dok će ova ekipa privatnika dobiti poboljšani ugovor na još 10 godina. Dok su Kosmaj, Novi Beograd i Karaburma bolji od skoro svih privatnika ako izuzmemo Strelu.
 
 
Vozio sam se 79kom istim autobusom više puta, neki turski bus. Pa brat bratu je jedno 2 meseca lupao točak. I ššta vozači nikad nisu spomenuli to?
Treba staviti glavne u zatvor a ne vozače i majstore. Jer oni verovatno rade kako im neko gore kaže
 
Jao kada se setim onog horora pre koju godinu kada sam se vozio redovno 79kom a ono zmijarnik, sve raspad, zimi ladi, leti greje... Kako Ćurdić i ostali i dalje imaju licence i zašto se ti propisi ne poštuju a kriterijumi ne pooštre...?
Nema odgovora.
 
Jao kada se setim onog horora pre koju godinu kada sam se vozio redovno 79kom a ono zmijarnik, sve raspad, zimi ladi, leti greje... Kako Ćurdić i ostali i dalje imaju licence i zašto se ti propisi ne poštuju a kriterijumi ne pooštre...?
Nema odgovora.
Ćurda i njegovi raspali Mazovi, 4 godine traume iz srednje škole
 
Daju, jedan na 600 umalo nije zgazio moju drugaricu, jer je uleteo sa neprilagođenom brzinom u autobusku nišu i popeo ga na trotoar.
 
O ovome pričam već dva dana, prosto je neverovatno i sramotno da se gradonacelnik ne oglašava i da nije izjavio saučešće porodici poginule, neverovatno ko je nama gradonacelnik.
 
Vrh