Šta je novo?

Beton hala

Znam Sizife.U prilogu gradologije koji je postavljen ovde fudzimoto kaze da nece da pravi kompromise i kombinacije sa drugim projektom vec mozda jedino da uprosti svoj projekat.Zato kazem.
 
Kako mi pre neki dan rekose, krov hale je popucao na vise mesta i ima dosta curenja vode u lokale koji su u funkciji. Valjda neko nije dobro izracunao koliko automobila moze na krov. :notok:
 
Neko nije uradio hidroizolaciju a ni sanirao krov adekvatno prilikom radova nije bila istaknuta tabla ko je odgovorni projektant ni odobrenje za izgradnju izgleda da to nije potrebno kad drzava gradi :bash:
 
Video sam najmanje jednu staru crno belu fotografiju na kojoj je na krovu BH bio smešten neki kabasti tovar.
Ne verujem da je u pitanju nosivost krovne ploče već loše urađena hidroizolacija.
 
vucko":98lfjfjz je napisao(la):
Znam Sizife.U prilogu gradologije koji je postavljen ovde fudzimoto kaze da nece da pravi kompromise i kombinacije sa drugim projektom vec mozda jedino da uprosti svoj projekat.Zato kazem.
Kao sto sam i rekao pre nekoliko stranica.....ozbiljan i uspesan arhitekta nece praviti trule kompromise i time upropastiti svoj projekat, koji treba da mu bude svetska reklama a ne antireklama. Tako da dobijemo dve mogucnosti, ili Oblak, ili ARCVS-ov aerodrom....nema kompromisa.

Nevenkovic":98lfjfjz je napisao(la):
Kako mi pre neki dan rekose, krov hale je popucao na vise mesta i ima dosta curenja vode u lokale koji su u funkciji. Valjda neko nije dobro izracunao koliko automobila moze na krov.

Ako je popucao krov, to nije do nedostatka hidroizolacije, vec do lose izracunatog opterecenja.
 
stf":1cddeaz9 je napisao(la):
Tako da dobijemo dve mogucnosti, ili Oblak, ili ARCVS-ov aerodrom....nema kompromisa..

Ima i trece resenje na koje niko nije razmisljao do sad: Chuck Norris!
 
Sad kada gedam Nurkovu sliku, mozda ne bi bilo lose ni da se samo park spusti na krov Beton hale :/
 
Nevenkovic":ord5us92 je napisao(la):
Kako mi pre neki dan rekose, krov hale je popucao na vise mesta i ima dosta curenja vode u lokale koji su u funkciji. Valjda neko nije dobro izracunao koliko automobila moze na krov. :notok:


relja":ord5us92 je napisao(la):
Video sam najmanje jednu staru crno belu fotografiju na kojoj je na krovu BH bio smešten neki kabasti tovar.
Ne verujem da je u pitanju nosivost krovne ploče već loše urađena hidroizolacija.


Evo konačno i jedne stare slike (maznuto sa drugog foruma) - teret je ostavljan ne samo na krovu iznad tunela pruge koji nose betonske grede, već i iznad "nadstrešnice" ispod koje su se uselili lokali

BD-beograd-076.jpg
 
I ne samo isti takvi nego i veći. A ume da ih bude i 4-5 načičkanih pa putnici sa poslednjeg moraju da prepešače preko svih ostalih dok stignu do obale :)
 
OK, verovatno grešim, ali ja retko kad vidim veće brodove - osim onih stalno usidrenih koji su više plutajuće kafane, ili onih turističkih koji dođu, okrenu, i prođu.
 
jovanovm":1zlqc7ks je napisao(la):
OK, verovatno grešim, ali ja retko kad vidim veće brodove - osim onih stalno usidrenih koji su više plutajuće kafane, ili onih turističkih koji dođu, okrenu, i prođu.

Da, grešiš... brodovi na slici iz 80ih koju si prokomentarisao... da nisu možda i oni turistički brodovi?

Inače je prošle godine u savsko pristanište uplovilo 420 brodova, a ove sezone bi trebalo da uplovi 450 brodova. Izvor: http://www.kurir-info.rs/m/beograd/uredjenije-i-modernije-savsko-pristaniste-116226.php
 
@442doBG
Ne znam da li su turistički ali jesu jugoslovenski! :) Eh, kad bi bar bila koja redovna linija Novi Sad - Beograd - Smederevo - Kladovo i eventualno Beograd - Obrenovac - Šid... gde bi nam kraj bio?? Zamislite jedan lepi putnički terminal tu, pored sadašnje zgrade pristaništa?
 
Ispostavlja se da brodovi trose jezivo puno goriva ako hoces da ides nekom pristojnom brzinom (preko 20-25 kmh) Ali zato bi bili idealni za liniju blokovi-sajam-brankov most, jer bi se takmicili sa tramvajima i autobusima koje stalno zaustavljaju semafori plus treba da se popnu na most.
 
Baš sad nešto istražujem i shvatam da si potpuno u pravu. Po ovomradu, prosečna potrošnja feribota u SAD (to jesu matori brodovi, ali dobro održavani) je oko 12.6mpg što je negde oko 18 litara goriva na 100km. Duplo jeftinije automobilom, još više vozom ili autobusom. Izgleda da jedino ima smisla ako zaživi kao neka turistička linija ili linija za entuzijaste. E sad, nije ni toliko jezivo, po meni. Definitivno nema smisla finansijski što se tuče međugradskog transporta. Može da ima smisla kao deo programa za revitalizaciju reka i obala, ali to je neka druga priča.

O gradskom rečnom transportu je već bilo reči u radionici. :)
 
stf":2gi6bv93 je napisao(la):
Nevenkovic":2gi6bv93 je napisao(la):
Kako mi pre neki dan rekose, krov hale je popucao na vise mesta i ima dosta curenja vode u lokale koji su u funkciji. Valjda neko nije dobro izracunao koliko automobila moze na krov.

Ako je popucao krov, to nije do nedostatka hidroizolacije, vec do lose izracunatog opterecenja.

Nije lose izracunato opterecenje vec je zgrada stara skoro 80 godina sto znaci da je zrela za neke popravke.
 
Problem je u otporu vode koji raste sa kvadratom brzine. Zato je transport barzama koje polako plutaju (za terete koji ne zure) jako efikasan, ali je recimo brzi gliser (nekada su ih zvali rakete) do Djerdapa jako skup u eksploataciji. E sad, negde jednostavno nemas alternative kao sto su veze ostrva sa kopnom, ali uz recni transport gotovo uvek postoji alternativni kopneni put.

Zato je za putnicki transport sansa na kracim linijama gde voda nudi precicu ili su alternativni putevi kopnom zakrceni. Recimo Dorcol-NBg-Zemun ili Blokovi - Sajam - Brankov most.

Steta sto su u savskim blokovima delovi uz reku najslabije naseljeni, sto je idiotizam jer niti su oni dizajnirani da imaju pogled na reku a sa reke tek naslucujes da si u gradu, vidis samo one solitere u daljini...
 
spatiotecte":375wwkdi je napisao(la):
stf":375wwkdi je napisao(la):
Nevenkovic":375wwkdi je napisao(la):
Kako mi pre neki dan rekose, krov hale je popucao na vise mesta i ima dosta curenja vode u lokale koji su u funkciji. Valjda neko nije dobro izracunao koliko automobila moze na krov.

Ako je popucao krov, to nije do nedostatka hidroizolacije, vec do lose izracunatog opterecenja.

Nije lose izracunato opterecenje vec je zgrada stara skoro 80 godina sto znaci da je zrela za neke popravke.

Inače krov Beton hale koji je popucao se radi. Doduše ovo su slike od sredine avgusta, nadam se da su do sada sve sredili.



 
spatiotecte":2zydjj1d je napisao(la):
stf":2zydjj1d je napisao(la):
Nevenkovic":2zydjj1d je napisao(la):
Kako mi pre neki dan rekose, krov hale je popucao na vise mesta i ima dosta curenja vode u lokale koji su u funkciji. Valjda neko nije dobro izracunao koliko automobila moze na krov.

Ako je popucao krov, to nije do nedostatka hidroizolacije, vec do lose izracunatog opterecenja.

Nije lose izracunato opterecenje vec je zgrada stara skoro 80 godina sto znaci da je zrela za neke popravke.
Па то и причам. :) Они су рачунали статичко оптерећење по пројектима, што значи, као да је зграда нова. Очигледно нису узели у обзир старост, и реципроцитетни замор материјала током тих 80 година.
Чињенично стање је да је почела хала да прокишњава тек после изградње паркинга. Такав аматеризам може угрозити данашњу статику зграде, и битно јој убрзати процес старења. :(
 
Vrh