Šta je novo?

BEOVOZ - BG:VOZ - stanje i mogućnosti

Текст није вредан читања, блее92 се позива на Весићев портал калдрма.рс. који само преноси Тицине фантазије о преседачком систему са БГ воза на метро на станицама Макензијева, Панчевац и Земун.
 
Kaldrma je Vesićeva/ pro-Vesićeva? Nisam znao to. Doduše bio sam tamo tipa 3 puta tako da...
 
Мени делује тако, плус позната је фетишизација саме калдрме од стране дотичног.
 
British Rail s.jpg
 
Mislim da je ok ovde da prokomentarišem. Sedim u restoranu Šest topola, i kako imam pogled na železnički most, mogu da primetim da, ako ne pogledam, ne bi ni znao da su prošli Flirt ili Kiss, al zato RVR najavljuje dolazak ceo minut ranije. Mislim, nije problem što se toliko čuje, nego mi je tolika razlika u buci električnih kompozicija prosto neverovatna.
 
Nije RvR toliko bučan sam po sebi nego je star.
Iako je održavanje korektno, niko ne bavi tim detaljima kao što je pucanje u krivinama i sl.
 
Razlika izmedju Kissa i Rvr je tehnološki više decenija. Mora biti buke u motorima, jednostavno čuju se. Kao što su Asea lokomotive brutalno glasnije od Siemensa. Kad upale kompresor sve se strese.
 
Znam vrlo dobro koliko se Asea čuje. Ide to ovdašnjim prugama decenijama. Samo sam ovako prokometarisao razlike. Navikao sam da se voz prolazeći mostom prosto čuje, a Štadlerove garniture bukvalno prođu da čovek ne bude toga ni svestan. Naravno da su tehnološki decenijama ispred RVR-a iz 1980 godine, i nije problem što pomenutog prati buka, samo je lepo videti tu tehnološku razliku i na delu. Voz treba da prođe i kroz naselje, pa i mostovima, gde nivo buke zna da bude veći, a još ako su i ti mostovi u naseljima, mnogo znači to što garniture prolaze skoro bez ikakve buke. Trebaju nam moderne i za putnike udobnije i lakše dostupne garniture i za BG-voz. Koliko bi taj vid previza time još dobio na atraktivnosti. Klima bi im, takođe, puno značila. One stepenice nisu baš lagane, da se tako izrazim, na RVR-ovima, a imaju veliku razmenu putnika na linijama BG-voza.
 
Jel ima sanse da u nekom narednom remontu RVR dobiju klimu, ili su oni previse stari i istroseni za tako nesto?
 
Ne pratim železnicu toliko, al nema mi baš nekog smisla raditi ne znam šta sa tehnološki zastarelim garniturama, koje gaze uveliko petu deceniju. Ima ih i remontovanih. Pristojne su svakako, i zašto da ne rade neke regionalne linije još neko vreme, al za BG-voz svakako nisu.
 
Kaд стигну нове гарнитуре за градску железницу, ове повући са БГ воза, средити са оригиналним удобиним седиштима и пустити на регионалне линије где фале возови.
 
Jel ima sanse da u nekom narednom remontu RVR dobiju klimu, ili su oni previse stari i istroseni za tako nesto?
Ne jer je previše elektro opreme na krovu pa nema mesta da se stave klime. O tome je već sto puta bilo reči. I nadam se da ih više neće remontovati, dosta je više...
 
Питање је где би могли да га стационирају. Једино да се негде поставе нове шине. Ја сам имао замисао да се нагурају 3-4 расходоване гарнитуре у тунел Бетон хале и да се направи ноћни кулб под именом Метро :D
 
Vrh