Znam vrlo dobro koliko se Asea čuje. Ide to ovdašnjim prugama decenijama. Samo sam ovako prokometarisao razlike. Navikao sam da se voz prolazeći mostom prosto čuje, a Štadlerove garniture bukvalno prođu da čovek ne bude toga ni svestan. Naravno da su tehnološki decenijama ispred RVR-a iz 1980 godine, i nije problem što pomenutog prati buka, samo je lepo videti tu tehnološku razliku i na delu. Voz treba da prođe i kroz naselje, pa i mostovima, gde nivo buke zna da bude veći, a još ako su i ti mostovi u naseljima, mnogo znači to što garniture prolaze skoro bez ikakve buke. Trebaju nam moderne i za putnike udobnije i lakše dostupne garniture i za BG-voz. Koliko bi taj vid previza time još dobio na atraktivnosti. Klima bi im, takođe, puno značila. One stepenice nisu baš lagane, da se tako izrazim, na RVR-ovima, a imaju veliku razmenu putnika na linijama BG-voza.