Šta je novo?

BEOVOZ - BG:VOZ - stanje i mogućnosti

Na sajtu SV pretraživač reda vožnje i dalje tvrdi da se od danas ukidaju svi BG Vozovi na relaciji Resnik-Ovča, izuzev polazaka koji saobraćaju iz Mladenovca i Lazarevca. Ovolika patološka neažurnost jedne javne institucije kao što je Srbija Voz je zrela da uđe u Ginisovu Knjigu Rekorda...

NEVEROVATNO! :mad:
 
"Vrlo brzo, do kraja ove godine, imaćemo još 18 novih garnitura i uključiti ih u BG voz. Tako da vraćamo i ovu lokalnu liniju u punom kapacitetu", rekao je Momirović.
 
"Vrlo brzo, do kraja ove godine, imaćemo još 18 novih garnitura i uključiti ih u BG voz. Tako da vraćamo i ovu lokalnu liniju u punom kapacitetu", rekao je Momirović.

U uslovima tendera EBRD rok za isporuku je 3 godine od potpisivanja ugovora. Ugovor je potpisan 27. decembra 2021. i nigde se ne može naći njegova sadržina javno. Štadler je do sad vozove isporučivao strogo po ugovoru. Nikakve tu izjave nekakvih ministara nisu relevantne.
 
Interesantno je šta će onda biti sa Kraljevo-Požega, Niš-Preševo itd

Već sad nema dovoljno vozova za to
 
Interesantno je šta će onda biti sa Kraljevo-Požega, Niš-Preševo itd

Već sad nema dovoljno vozova za to

Pritom, biće i nestašica Flirtova uskoro, pošto svi idu na "veliki servis" pošto su dogurali do milion km. Niš - Preševo ne ide zbog remonta pruge. Ne znam što ne remontuju DMV 711 koji su van saobraćaja - ima ih bar 15-ak. Takođe, ne znam što ne remontuju putničke vagone koji su ostali. Imaju 15 elektrolokomotiva koje nemaju šta da vuku. Pritom EMV 412 mogu da se remontuju i saobraćaju sigurno još 10-20 godina. Bila bi šteta da ih bace u staro gvožđe kao putničke vagone što su bacili kad dođe novi kontigent Flirtova.
 
Да ли неки од наших ремонтера може да ремонтује 711?
 
Kolege koje koriste BG voz su presrećne što voz uopšte ide od danas na 30 min. Što bi se reklo, samo da ne prekidaju više pa makar išao i po ovom redu .
 
Danas su ažurirali red vožnje BG Voza, ali još nisu ispravili stajalište "Kemendin".
 
Danas popodne je BG voz iz Bataje kasnio 10 minuta. Ne znam da li se to nešto akumuliralo ili je u nekom trenutku nastao problem pa iskočio iz reda vožnje. Sama vožnja je išla onako kako je i predviđeno, možda je čak išao i malo brže kako bi malo nadomestio to kašnjenje.
 
Ево, у реду вожње сада време од Прокопа до Батајнице 21 минут, а не 18 како се раније писало! Односно, остаје оно што сам писао, ако је интервал БГ:ВОЗ 15 минута, "СОКО" ће да испашта, односно 4 приградска воза на сат ће у најбољем случају бити могуће са интервалима 10-20 у време када је "СОКО".

И енглески страни плаћеник Исак Њутн је успео са својим злим планом! И он се нашао да нам намеће своје законе, које је да би себе величао, назвао Њунови закони.
 
Ево, у реду вожње сада време од Прокопа до Батајнице 21 минут, а не 18 како се раније писало! Односно, остаје оно што сам писао, ако је интервал БГ:ВОЗ 15 минута, "СОКО" ће да испашта, односно 4 приградска воза на сат ће у најбољем случају бити могуће са интервалима 10-20 у време када је "СОКО".

И енглески страни плаћеник Исак Њутн је успео са својим злим планом! И он се нашао да нам намеће своје законе, које је да би себе величао, назвао Њунови закони.
Soko vozi BG-Batajnica 12 minuta, a BGvoz 21, što znači red vožnje može ovako:

Beograd centarBatajnica
0:000:21BGvoz
0:120:24Soko
0:150:36BGvoz
itd.
Dakle, nikakav problem da ide po jedan BGvoz i po jedan Soko/bilo koji drugi voz na svakih 15 minuta. Više nam sada ne treba.
 
"Tesni grafik" na prugama sa mešovitim saobraćajem ne primenjuju čak ni zemlje sa visokim uvažavanjem struke, te dispečerima sa platama i uslovima rada voljim nego kod kontrolora leta. Takav grafik koji pominjete je čak i tamo teorijski.
 
Svakako sigurno može da ide na 20 minuta BG, a ostali (novosadski svi, šidski) između.

I da smo u normalnoj zemlji moguće bi bilo organizovati da regionalni idu npr Novi Sad - Pančevo ili Novi Sad - Valjevo, a da u okviru granica Beograda u njima važe gradske karte.

Sve se može kad se hoće i kad ima ko da smisli.
 
Soko vozi BG-Batajnica 12 minuta, a BGvoz 21, što znači red vožnje može ovako:

Beograd centarBatajnica
0:000:21BGvoz
0:120:24Soko
0:150:36BGvoz
itd.
Dakle, nikakav problem da ide po jedan BGvoz i po jedan Soko/bilo koji drugi voz na svakih 15 minuta. Više nam sada ne treba.

Soko vozi 13 minuta BG-Batajnica. Tako da ima i jedan minut više fore. Ako se utesni saobraćaj jednog dana, uvek se može organizovati sustizanje u stanici Zemun. Par minuta duža vožnja za BG voz, ali to je sve normalno.
"Tesni grafik" na prugama sa mešovitim saobraćajem ne primenjuju čak ni zemlje sa visokim uvažavanjem struke, te dispečerima sa platama i uslovima rada voljim nego kod kontrolora leta. Takav grafik koji pominjete je čak i tamo teorijski.

Pruga BG-Batajnica nema i neće imati mešoviti saobraćaj. Isključivo putnički. Teret će ići kompletno na obilaznicu ka Makišu. I daj, prekini sa tim glupostima oko dispečera. Ispašće da građani Srbije nemaju dovoljan IQ za dispečera...
 
Za ovu vrstu dispečerskog upravljanja upravo i treba visok IQ, kakav je u jako malo ljudi. To nema veze sa TK dispečerskim upravljanjem, na koje su navikli u Srbiji, jer ta vrsta TK dispečera ne upravlja prosto saobraćajem, nego i transportom. Dovoljno inteligentni ljudi u Srbiji za to postoje, ali kultura kadrovske politike u Srbiji je takva da se visoki IQ smatra manom, a ne prednošću.

Nazovite mene i najglupljim, ili najzadrtijim, ili ne znaju kakvim u svojoj generaciji Matematičke gimnazije, ali kako to da ostali ili rade u IT sektoru za strane kompanije, ili u inostranstvu imaju ozbiljne poslove u nauci i privredi, a oni koji su ostali u Srbiji i ne rade u IT sektoru, u najboljem slučaju su prosvetni radnici, ili vode neki svoj privatni biznis. Bukvalno ne znam nikoga iz te elitne škole da ima neko ozbiljno mesto u nauci i privredi!
 
Koliko znam, kada se završi TPS Zemun, jedino stanica Tošin Bunar i stanica Kamendin neće imati odvojene koloseke za BG:Voz, što znači da na svim ostalim može da se organizuje sustizanje i prestizanje i da se lakše ispoštuje i gušći red vožnje za BG:Voz. Ili se varam?
 
Sustizanje je gubitak nepotrebnih 6-7 minuta. Kod vozova koji idu nekoliko puta dnevno, ili na svakih sat, to je podnošljivo, ali ne za frekventnu gradsku železnicu.
 
BG:voz svakako na pojedinim stanicama čeka da bi ispoštovao svoj red vožnje.
 
могу сви возови комотно да се мимођу са БГВ-ом у Батајници и Земуну, и то без чекања, само Гумењарци треба да активирају сиву масу у глави
 
Koliko znam, kada se završi TPS Zemun, jedino stanica Tošin Bunar i stanica Kamendin neće imati odvojene koloseke za BG:Voz, što znači da na svim ostalim može da se organizuje sustizanje i prestizanje i da se lakše ispoštuje i gušći red vožnje za BG:Voz. Ili se varam?
Zar TPS Zemun nije završena?

Mislim da je u ovom trenutku za jači takt BG Voza mnogo veći problem manjak ispravnih EMV garnitura, nego slaba propusna moć železničke pruge. Zbog rata u Ukrajini, u skorije vreme verovatno neće moći da se nabave nove garniture iz Rusije kao što je bilo planirano.
 
А пошто је била планирана набавка немачких гарнитура направљених у Русији - какве се у Русији не праве...
 
Vrh