Šta je novo?

BEOVOZ - BG:VOZ - stanje i mogućnosti

@Užice samo da ostane zabeleženo, BG je daleko od 2 miliona stanovnika. Ali baš daleko. Urbana zona ima 1,2 mil stanovnika a cela aglomeracija negde nešto preko 1,6 mil. Nešto kao Minhen.

Ti u Bg imaš najmanje 200+ hiljada (realnije verovatno duplo više) koji nisu tu prijavljeni ili popisani ali žive u njemu.
 
Велики број људи свакодневно путује у Бг због посла, школовања и других обавеза.
 
Kako volim ovo kad ljudi s drugih krajeva kontinenta znaju šta je i kako je u Beogradu...
Mora da mi se priviđaju sve one gužvetine koje viđam po Beogradu zadnjih 5 godina. Gužvetine i na kolovozima i na trotoarima i u prevozu...

Beograd ima bar 1,5 miliona ljudi. U celom okrugu verovatno oko 1,8. Više nego zreo i za BEO voz i za metro.


Što se BG voza tiče, pošto je više nego jasno da će Rusija biti ekskomunicirana još dugi niz godina (ako ne i decenija) zaboraviti na ceo cirkus sa Lastočkama ili drugim predlozima iz Rusije i okrenuti se Evropskim proizvođačima. A što se tramvaja tiče - eno ga Simens u Kragujevcu, eno je i Škoda. Pametnom dovoljno. Sad jbg, Gremlin i ostatak taloga možda neće moći s njima da se ugrade kao da su s Rusima ali jbg šta da im radim.
 
Poslednja izmena:
Nek ugrade šine na NBG bulevarima i starom Beogradu, gde su namenski ostavljeni prostori za iste, kad im je već toliko stalo do ugradnje. :)
 
Ja se bunim i dalje, Tosin Bunar je neadekvatno urađen, i nema krstenu infrastrukturu samog prilaza stanici, a toliko prometna... I opet nema direktne veze Tosin Bunar - Treci Bulevar - Juzni deo Zemuna i Novog Beograda...
 
Требали су да ураде четири колосека између станица НБГ и Тошиног бунара и да Тошин бунар има 4 колосека и три перона између њих изнад саме улице са приступима са обе стране улице и на ободима мостовске конструкције пасареле преко улице.
 
Требали су да ураде четири колосека између станица НБГ и Тошиног бунара и да Тошин бунар има 4 колосека и три перона између њих изнад саме улице са приступима са обе стране улице и на ободима мостовске конструкције пасареле преко улице.

A zašto su trebali da urade 4 koloseka?
 
Toša je u 10 najfrekventnijih stanica/stajališta u Srbiji. Nije loše urađen, ali je moglo daleko bolje za te pare kole su ulupane.
Kao da je projektovao neko ko ga nikada nije koristio.
 
Toša je u 10 najfrekventnijih stanica/stajališta u Srbiji. Nije loše urađen, ali je moglo daleko bolje za te pare kole su ulupane.
Kao da je projektovao neko ko ga nikada nije koristio.

Trebalo je duži peron da se uradi i bilo bi im pametno da uzmu da produže sadašnji sa 110 na 150 metara da se iz sinhrona dva Flirta ne skače na tucanik. Nije velik posao, mislim da može i pod saobraćajem da se uradi ili eventualno neko kraće zatvaranje jednog koloseka.
 
Ваљда се тако омогућава да брзи воз прође станицу док је градски у њој. Можда и грешим, посматрам све лаички, има овде стручнијих људи на форуму.
 
Ваљда се тако омогућава да брзи воз прође станицу док је градски у њој. Можда и грешим, посматрам све лаички, има овде стручнијих људи на форуму.

Grešiš. I već je x puta rečeno na forumu. Ne znam zašto mora jedno te isto da se ponavlja na svakih par meseci dugogodišnjim članovima foruma. 4 koloseka Novi Beograd - Tošin bunar ne donose ništa u saobraćajnom smislu. Mora se uraditi ceo međustanični razmak Novi Beograd - Zemun minimalno, a najbolje cela deonica Beograd Centar - Batajnica. Međutim, to je jako skupo i u ovom trenutku ne postoji saobraćajna potreba za tim, niti Srbija voz ima vozna sredstva i ne planira nabavku voznih sredstava koje bi mogli obsluživati red vožnje koji bi zahtevao izgradnju dodatnih koloseka.
 
Sporiji vozovi mogu da propuštaju brze na Novom Beogradu i u Zemunu, iako uz dobar red vožnje (spori voz odmah posle brzog) ni to nije neophodno
 
Ок, мада мислим да су могли ипак урадити тај део тако и пре дуплирања моста и тунела чисто због рационализације, да се не ради после све поново. И наравно боља позиција за ТБ изнад саме улице на надвожњаку са приступима са обе стране улице. После када се буде радило дуплирање од БГ центар до Батаје опет ће све и на НБГ да разбуцају. А и подвожњак у продужетку Булевара уметности би се лакше одрадио без затвора са изградњом прво нових спољних колосека са мостом у старту на месту пробијања, и после са затвотом средњих колосека и уклањањем насипа скроз на том делу.
 
Ок, мада мислим да су могли ипак урадити тај део тако и пре дуплирања моста и тунела чисто због рационализације, да се не ради после све поново. И наравно боља позиција за ТБ изнад саме улице на надвожњаку са приступима са обе стране улице. После када се буде радило дуплирање од БГ центар до Батаје опет ће све и на НБГ да разбуцају. А и подвожњак у продужетку Булевара уметности би се лакше одрадио без затвора са изградњом прво нових спољних колосека са мостом у старту на месту пробијања, и после са затвотом средњих колосека и уклањањем насипа скроз на том делу.

Racionalizacije čega? Nema nikakve racionalizacije u tome.
 
Ako je verovati redu vožnje na sajtu SV, većina polazaka BG voza Ovča - Resnik - Ovča se ukida od sutra.
 
Требали су да ураде четири колосека између станица НБГ и Тошиног бунара и да Тошин бунар има 4 колосека и три перона између њих изнад саме улице са приступима са обе стране улице и на ободима мостовске конструкције пасареле преко улице.
To i jeste planirano kao sledeće ulaganje.
Od Batajnice do Novog Beograda 4 koloseka.
A naredna faza od NBG do Prokopa sa novim mostom.
 
Па онда боље да су то све сада решили. И 4 колосека, и пробој булевара и боље станице. Овако ће бити ајмо Јово на ново. Вероватно ће цело стајалиште Тошин бунар рушити да га прилагоде новом броју колосека.
 
Ako je verovati redu vožnje na sajtu SV, većina polazaka BG voza Ovča - Resnik - Ovča se ukida od sutra.
Nije ažurirano ( gle čuda ). Verovatno će biti do kraja dana.

Inače:

Untitled,,,.jpg
 
Па онда боље да су то све сада решили. И 4 колосека, и пробој булевара и боље станице. Овако ће бити ајмо Јово на ново. Вероватно ће цело стајалиште Тошин бунар рушити да га прилагоде новом броју колосека.
Neće to skoro...
 
Па онда боље да су то све сада решили. И 4 колосека, и пробој булевара и боље станице. Овако ће бити ајмо Јово на ново. Вероватно ће цело стајалиште Тошин бунар рушити да га прилагоде новом броју колосека.

Ne, naravno da nije bolje! Ne postoji potreba za tim u skorijoj budućnosti, a mnogo košta - nov most, nov tunel, nov nasip, računaj jedno pola milijarde evra. Pitanje je kad će se to raditi, s obzirom da je aranžman sa Rusima očigledno propao.
 
Na sajtu SV pretraživač reda vožnje i dalje tvrdi da se od danas ukidaju svi BG Vozovi na relaciji Resnik-Ovča, izuzev polazaka koji saobraćaju iz Mladenovca i Lazarevca. Ovolika patološka neažurnost jedne javne institucije kao što je Srbija Voz je zrela da uđe u Ginisovu Knjigu Rekorda...
 
Vrh