Sad sam pročitao ceo tekst, Monistar obećava da od sledećeg ponedeljka kreće BG Voz na sat vremena, a za mesec dana bi kao trebao da se vrati na 15 minuta.Ljudi nema ništa od 15 minuta dok se ne pusti teretni saobraćaj ka Novom Sadu preko Inđije.
Čep se stvara kroz Vračarski tunel do Ovče. U tome je problem.Sad sam pročitao ceo tekst, Monistar obećava da od sledećeg ponedeljka kreće BG Voz na sat vremena, a za mesec dana bi kao trebao da se vrati na 15 minuta.
Naravno da mu ne verujem ni kada kaže koliko ima sati, ali kakve veze teretni saobraćaj ima sa BG Vozom ? Zar za stari takt od 15 minuta tehnički nije dovoljno to što su oba koloseka pruge BG-NS sada u funkciji ? Ako je pak problem u nedostatku garnitura, taj problem se sigurno neće rešiti ni za mesec dana, ni za godinu dana.
Niži državni službenici su nam "aerodrum".Ako ministar ne razlikuje BG Voz od davno ukinutog Beovoza, kakvi su nam tek državni službenici na nižem položaju od njega?
Pa i nije. On se rodio kao direktorLetos sam na Prokopu u okviru kampanje Po meri metro uručio otkazanu kartu za metro ministru Momiroviću. U kratkom razgovoru koji smo imali posle uručivanja karte nije ni znao da je metro planiran da prođe kroz Prokop. Ne etiketiram ljude ali mi on kao i drugi političari sa vlasti izgleda kao da u životu nije seo u javni gradski prevoz osim u predizbornoj kampanji pred kamerama.
Zašto onda odmah ne ubace i sve polaske koji saobraćaju od Resnika i Mladenovca, za period od 28.03. ? Samo bezveze stvaraju konfuziju među putnicima, i onda se čude što svi izbegavaju vozove kao da su gubavi.To su samo Lazarevački polasci.