Šta je novo?

BEOVOZ - BG:VOZ - stanje i mogućnosti

Monistar izgleda nije obavešten da normalni takt BG Voza Ovča-Batajnica iznosi pola sata/15 minuta tokom špiceva. Kako i da bude obavešten neko ko javni prevoz koristi samo jednom u 4 godine, kada se u njemu slika tokom predizborne kampanje?
 
Ма немојте, бре, да мрачите; све је супер, све је како треба. Народ се клања прузи и салутира возу; уместо на море, ићи ће на Штранд. Шта вам све нешто па (х)фали?
 
Ljudi nema ništa od 15 minuta dok se ne pusti teretni saobraćaj ka Novom Sadu preko Inđije.
Sad sam pročitao ceo tekst, Monistar obećava da od sledećeg ponedeljka kreće BG Voz na sat vremena, a za mesec dana bi kao trebao da se vrati na 15 minuta.

Naravno da mu ne verujem ni kada kaže koliko ima sati, ali kakve veze teretni saobraćaj ima sa BG Vozom ? Zar za stari takt od 15 minuta tehnički nije dovoljno to što su oba koloseka pruge BG-NS sada u funkciji ? Ako je pak problem u nedostatku garnitura, taj problem se sigurno neće rešiti ni za mesec dana, ni za godinu dana.
 
Sad sam pročitao ceo tekst, Monistar obećava da od sledećeg ponedeljka kreće BG Voz na sat vremena, a za mesec dana bi kao trebao da se vrati na 15 minuta.

Naravno da mu ne verujem ni kada kaže koliko ima sati, ali kakve veze teretni saobraćaj ima sa BG Vozom ? Zar za stari takt od 15 minuta tehnički nije dovoljno to što su oba koloseka pruge BG-NS sada u funkciji ? Ako je pak problem u nedostatku garnitura, taj problem se sigurno neće rešiti ni za mesec dana, ni za godinu dana.
Čep se stvara kroz Vračarski tunel do Ovče. U tome je problem.
 
A šta sprečava da se teretni pusti preko Inđije? Nešto baš problematično ili se sistem uhodava, ispravljaju sitne i manje sitne greške…?
Ovaj najavi normalan red vožnje za mesec dana, zdravorazumski je da mu se ne veruje.
 
Не лаже нико, већ железнице катастрофално комуницирају било какве информације о реду вожње. Проблем је настао када су објавили да до даљњег не саобраћа БГ воз ка Батајници и уз то објавили таблицу реда вожње на којој пише да важи до децембра 2022. Новинари су то протумачили буквално, исто као и многи грађани, и на основу тога се и огласили.
Након тога је на више места пренета та небулоза у протеклих неколико дана, потпуно занемарујући да је у РВу који важи од децембра унет БГ воз у пуном такту и да је 12 дана возио у пуном такту док је тестиран ред вожње од 7.03. до 18.03. Међутим, то знамо ми који се бавимо том тематиком, обичан човек то не зна. Тек касније је министар изашао са информацијом када ће тачно кренути поново саобраћање БГ воза (или како он каже "Беовоза") ка Батајници.

Тако да нема лажи, само раскорак у информацијама и тајмингу објаве истих.
 
Ako ministar ne razlikuje BG Voz od davno ukinutog Beovoza, kakvi su nam tek državni službenici na nižem položaju od njega? Onda nije ni čudo da kada pozoveš Call Centar SV, on ima još manje informacija od tebe.

Sve u svemu, i dalje mi nije jasno zašto već sada ne mogu preusmeriti teretnjake na novu prugu, i samim tim osloboditi Vračarski Tunel za normalno funkcionisanje BG Voza ? Brza pruga BG-NS je građena i za teretni saobraćaj, a ne samo za putnički.
 
Letos sam na Prokopu u okviru kampanje Po meri metro uručio otkazanu kartu za metro ministru Momiroviću. U kratkom razgovoru koji smo imali posle uručivanja karte nije ni znao da je metro planiran da prođe kroz Prokop. Ne etiketiram ljude ali mi on kao i drugi političari sa vlasti izgleda kao da u životu nije seo u javni gradski prevoz osim u predizbornoj kampanji pred kamerama.
 
Sada i zvanično: od ponedeljka se vraća "umereno zakinuti" interval BG Voza 60/30 minuta, a u upotrebu se konačno uvode i stajališta Altina i Kamendin, posle višegodišnje izgradnje. Takt je i dalje nedovoljan za grad od 2 miliona stanovnika, ali je bar za nijansu podnošljiviji od totalne restrikcije, koja je vladala zadnjih nekoliko meseci.

Uspostavljanje saobraćaјa vozova iz sistema BG:VOZ na relaciјi Bataјnica-Ovča-Bataјnica

„Srbiјa Voz“a.d. obaveštava korisnike svoјih usluga da će, od 28. marta 2022. godine, po planiranom Redu vožnje, biti uspostavljen redovan saobraćaј vozova iz sistema BG:VOZ na relaciјi Bataјnica-Ovča-Bataјnica. U јutarnjem i popodnevnom špicu, vozovi će saobraćati u taktu od 30 minuta i van špica u taktu od 60 minuta.
Na navedenoј liniјi za potrebe ulaska/izlaska putnika otvaraјu se nova staјališta, Kamendin i altina.
 
Letos sam na Prokopu u okviru kampanje Po meri metro uručio otkazanu kartu za metro ministru Momiroviću. U kratkom razgovoru koji smo imali posle uručivanja karte nije ni znao da je metro planiran da prođe kroz Prokop. Ne etiketiram ljude ali mi on kao i drugi političari sa vlasti izgleda kao da u životu nije seo u javni gradski prevoz osim u predizbornoj kampanji pred kamerama.
Pa i nije. On se rodio kao direktor :D
 
Zbunjuje me jedna stvar vezana za planirani red vožnje BG Voza: prema privremenom RV koji važi do ponedeljka, postoje ukupno 22 dnevna polaska BG Voza od Resnika do Ovče, računajući lazarevačke i mladenovačke polaske (iako su neki polasci za današnji dan greškom duplirani, i na sajtu su im ažurirana kašnjenja od skoro sat vremena).

Kada se pretraže polasci za ponedeljak 28. marta, ispada da će po novom RV biti samo 7 polazaka dnevno Resnik-Ovča. Šta mislite, da li je to još jedna greška na sajtu, ili planiraju da potpuno unište drugu liniju, da bi imali dovoljno garnitura za pojačanje prvoj liniji? Inače su i tu pobrkani tarifni rangovi, pa polazak 7104 u 08:30 ima oznaku B, umesto specifične oznake za BG Voz.
 
Meni je veca nedoumica kako su mogli Tosin Bunar onakav da ostave, stanica pre tunela, stara lokacija bila super za sve... Sramota... Blok 42 isto tako, 95 zbog toga je u haosu..
 
Станицу је требало изместити тако да буде на надвожњаку изнад улице са приступом са обе стране улице.
 
@Užice samo da ostane zabeleženo, BG je daleko od 2 miliona stanovnika. Ali baš daleko. Urbana zona ima 1,2 mil stanovnika a cela aglomeracija negde nešto preko 1,6 mil. Nešto kao Minhen.

Zašto ovo pišem? Mnoga nerealna očekivanja imaju podlogu u tome da ljudi misle da Bg ima 2 mil stanovnika pa zato “mora” da ima neke stvari koje su uobičajene za te veće gradove.
 
Čak i po nezvaničnim podacima i neregistrovanim ljudima u Beogradu sigurno ne živi dva miliona ljudi, posebno ako se gleda samo naselje Beograd.

I ne radi se samo o broju ljudi. Ceo sistem mora da funkcioniše maksimalno dobro u svakom slučaju.
Džaba nam i metro sa normalnom trasom ako će ostatak prevoza postati loš, a s obzirom na to kako se stvari ovde menjaju tako će i biti.
Samo ćemo potrošiti gomilu para, tj zadužiti se, a efekat neće biti postignut onoliko koliko bi mogao.
 
Vrh