Šta je novo?

BEOVOZ - BG:VOZ - stanje i mogućnosti

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=910263#p910263:66a95wyp je napisao(la):
Пантограф » Уто Дец 21, 2021 7:01 pm[/url]":66a95wyp]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=910240#p910240:66a95wyp je napisao(la):
mvbg1 » 21 Dec 2021 05:11 pm[/url]":66a95wyp]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=910108#p910108:66a95wyp je napisao(la):
Дошљак » 21 Dec 2021 10:02 am[/url]":66a95wyp]Могуће да ће да нагрувају такт у свим правцима, плус планирали су они више од 3 линије.
I onda će na kraju da se češu po glavi kad shvate da vozove (ako ih bude) imaju, al nema ko da ih vozi.
Doći će albanske mašinovođe. Otvoreni Balkan...
И то оба пред пензијом :mrgreen:

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=910258#p910258:66a95wyp je napisao(la):
JohnnyLee » Уто Дец 21, 2021 6:21 pm[/url]":66a95wyp]само што ће БГВ гарнитуре припадати Београду и БМВ-у, а не СВ-у
Питање је пошто је за сада Србија воз једини са дозволом за превоз путника. Мислим да се БМВ екипа неће бахтати са железницом пуно већ ће да плаћају СВ као и до сада.
 
мислим да је Закон о железницама предвидео приватне оператере и у путничком и у теретном саобраћају
 
Онда би ЈКП БМВ требало да ради озбиљно и пуном паром на припремама за долазак нових гарнитура - да запосли сво потребно особље и да изгради депо. Ето може никад изграђени депо у Кијеву да се искористи за ово предузеће.
 
Pomenuli ste DMV-e, nemam ništa protiv da BG:voz koristi i njih na neelektrificiranim prugama, bilo kao privremeno rešenje prilikom gradnje novih pruga (elektrifikacije su skupe) ili kao trajno rešenje. Naravno da su EMV bolji, ali ima primera gde i DMV odlično rade posao.
 
Svi pravci na izlasku iz beograda su elektrificirani tako da nema potrebe za dizel garniturama za bg voz.
 
Мислим да је та пруга већим делом покрадена.
 
Па Национални стадион ће бити веома близу Јакова, око 2 километра :D
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=909611#p909611:230cbayz je napisao(la):
Siniša » 19 Dec 2021 02:31 pm[/url]":230cbayz]Ako Rusi uđu u posao sa BG:vozom, u šta verujem, neće naručiti Lastočke ovakve kavu znamo, već će konstruisati za potrebe BG:voza. Pa ne prave se vozovi serijski. Proizvođač će biti isti. Širina koloseka će biti standardna, a moja pretpostavka je da će konstruisati uži i kraći voz. Samo me zanima kako planiraju da reše visinu poda i staničnih platformi, obzirom da Vukov spomenik i Pančevački most imaju više platforme.
Ја очекујем да ће то бити нека буџевина на рамовима метро вагона, попут РА2. Не верујем да ће бити нешто нископодно, што је трагедија, са обзиром да у Србији данас имамо само Вуков споменик и Панчевачки мост са високим перонима. Ако смо прешли на други стандард (ниски перони, нископодни возови), логично је да се до краја држимо тога.

Иначе, 45 композиција за БГ:ВОЗ, толико је потребно у мајим фантазија ШББ-КББ плановима Беовоз/БГ:ВОЗ. Они подразумевају:
1) Пругу за Обреновац преко Умке.
2) Пругу за Аеродром.
3) Железничку станицу Београд са прилазним двоколосечним пругама + тунел од Железниче станице Београд до Панчевачког моста са подземним станицама Трг републике и Дорћол.
4) Панчево у систему превоза.

Оне садашње пруге које нису укинуте + крак за Карабурму немају капацитет да приме нешто више од следећег:
1) Батајница - Панчево 12 композиција, интервал 15 минута.
2) Карабурма - Лазаревац 3 композиције, интервал 60 минута.
3) Карабурма - Младеновац 3 композиције, интервал 60 минута.
4) Карабурма - Железник, 3 композиције интервал 30 минута.
5) Земун - Умчари, 3 композиције, 60 минута.

24 + 4 у резерви или на ремонту, то је 28. За више од тога ако само додајемо више колосека јужно од Ресника или западно од Новог Београда не радимо ништа, зато што је без "старог чвора" капацитет између Ресника и Железничке станице Нови Београд јадан и недовољан.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=910240#p910240:24u2b1xk je napisao(la):
mvbg1 » Уто Дец 21, 2021 5:11 pm[/url]":24u2b1xk]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=910108#p910108:24u2b1xk je napisao(la):
Дошљак » 21 Dec 2021 10:02 am[/url]":24u2b1xk]Могуће да ће да нагрувају такт у свим правцима, плус планирали су они више од 3 линије.
I onda će na kraju da se češu po glavi kad shvate da vozove (ako ih bude) imaju, al nema ko da ih vozi.

U Hrvatskoj HŽPP već krenuo da ukida vozove zbog nedostatka osoblja. Na liniji Banova Jaruga - Virovitica od 6 mašinovođa, 3 otišlo u penziju. Ide bus umesto voza za koji važe karte za voz, ali u tom busu nema konduktera, jer ni njih nema zaposlenih dovoljno...

Po meni, ovo je mnogo veća prepreka za razvoj železnice u Srbiji. Pare možeš stvoriti nekako, a samim tim i srediti pruge i kupiti nove vozove. Ali ljude ne možeš. Plate bi morale biti neuporedivo veće, a školski sistem se mora unaprediti da bi se ljudi mogli privući. Inače, ništa od ovog, drugari, odoše svi u Austriju i Nemačku da rade...
 
Ја на свим темама вапим да Србији треба људи. А да би имали одраслог и обученог, морамо имати децу и школе.
 
Kada bi se stara pruga Ovča-Padinska Skela malo dovela u red (rekonstrukcija pruge i stanica Glogonjski Rit,Jabučki Rit,Tovilište i Padinska Skela+elektrifikacija), linija BG Voza od Makiša do Padinske Skele bi itekako imala smisla, makar išla i na sat vremena van špica. Bolje rešenje je da BG Voz ide od Makiša do Padinske Skele, nego do Karaburme koja bi ionako trebala dobiti metro.

Aktuelni plan metroa ni na duge staze uopšte ne pokriva levu obalu Dunava, koja u budućnosti ima sav potencijal da postane banatski Novi Beograd. Ako će se već praviti BG Voz od aerodroma, njega bi trebalo produžiti do nove stanice Karaburma da bi barem delimično obuhvatio i uži centar grada, a za Padinsku Skelu bi bio idealan BG Voz preko Ovče,Pančevačkog Mosta,Vukovog Spomenika i Rakovice do Makiša, sat vremena van špica i pola sata u špicu bi za tu liniju bio optimum. Nebi morao čak ni da se duplira kolosek od Ovče do Padinske Skele, ali bi pruga morala da se temeljno sredi, jer je davno zarasla u korov, a pragovi su verovatno razgrabljeni od prodavaca sekundarnih sirovina koji žive u okolnim divljim naseljima. Tom prugom je poslednji teretni voz prošao pre nekih 20 godina, a putnički možda još pre pola veka.
 
Nije se valjda opet pokvarila garnitura, pa šalju autobus? Trebaju nam Lastočke pod hitno, RVR je zreo za penziju. Koliko god da se remontuje, 40 godina je 40 godina, i za ljude, a pogotovo za mašine.
 
@Užice

Privremena izmena saobraćaјa na barskoј pruzi

„Srbiјa Voz“ a.d. obaveštava korisnike svoјih usluga da će zbog infrastrukturnih radova, između stanica Stepoјevac i Lazarevac, od 10.00 časova 22. do 19.00 časova 24. decembra 2021. godine, doći do privremene izmene saobraćaјa vozova za prevoz putnika na pruzi Beograd Centar-Resnik-Požega-Vrbnica.

Međunarodni voz koјi iz Bara za Beograd Centar polazi u 19.00 časova, kao i voz koјi iz Beograd Centra za Bar polazi u 20.20 časova, saobraćaće do i od Lazarevca.

Za putnike ovih vozova biće organizovan autobuski prevoz na relaciјi Lazarevac-Beograd Centar-Lazarevac,

Vozovi iz sistema BG:VOZ koјi saobraćaјu na relaciјi Ovča-Lazarevac-Ovča i Beograd Centar-Lazarevac-Beograd Centar, saobraćaće do i od Stepoјevca.

Za putnike ovih vozova biće organizovan autobuski prevoz na relaciјi Stepoјevac-Lazarevac-Stepoјevac, bez staјanja u stanici Vreoci.

Vozovi koјi za Beograd Centar polaze: iz Priјepolje Teretna u 3.30 i 6.45 časova, iz Užica u 4.55 časova i iz Valjeva u 15.10 časova, kao i vozovi koјi iz Beograd Centra polaze: za Priјepolje Teretnu u 12.40 i 15.25 časova, za Užice u 7.55 časova i za Valjevo u 11.10 časova, saobraćaće do i od Lazarevca.

Za putnike ovih vozova biće organizovan autobuski prevoz na relaciјi Lazarevac-Beograd Centar-Lazarevac.

Vozovi koјi iz Beograd Centra za Užice polaze u 17.05 i 19.40 časova, kao i vozovi koјi za Beograd Centar polaze iz Priјepolja Teretna u 11.50 časova i iz Užica u 17.55 časova, saobraćaće do i od Laјkovca.

Za putnike ovih vozova biće organizovan autobuski prevoz na relaciјi Beograd Centar-Laјkovac-Beograd Centar.

Dana 23. i 24. decembra, voz koјi iz Beograd Centra za Valjevo polazi u 4.00 časova, kao i voz koјi iz Valjeva za Beograd Centar polazi u 6.00 časova, neće saobraćati.

Za putnike ovih vozova biće organizovan autobuski prevoz na relaciјi Beograd Centar-Valjevo-Beograd Centar.

Izvor: https://www.srbvoz.rs/
 
Da li smo u skorije vreme imali situaciju sa ovako obimnom organizacijom zamenskog autobuskog prevoza?
Ne znam da li je to pozitivno, jer bi ranije jednostavno ukinuli te polaske bez zamene ili je negativno, jer ranije ne bi doveli sebe u situaciju da potpuno zatvaraju prugu.
 
SV treba da se preregistuje kao drumski prevoznik i sve rešeno. Ko više da se zeza sa vozovima?
 
FB_IMG_1640309197154.jpg
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=910875#p910875:33q3pym9 je napisao(la):
solecar » 23 Dec 2021 09:37 pm[/url]":33q3pym9]BG: voz za Lazarevac

 
Немој да кажеш да је због тога?

Распад система. С ми још метро хоћемо да зидамо и ескалаторе од 400м и жичаре тамо вамо... :|

А Мића није у стању да произведе струје за сијалице
 
Наравно. Бар не треба пара за експропријацију.. а сигуран сам да би решило питања и подигло квалитет живота
 
Bio bi brži od bilo kog 101 ili autobusa kroz Zrenjaninski put - pogotovo u jutarnjem i večernjem špicu.
 
Vrh