Pruga je u katastrofalnom stanju. Tu ne pomaže budževina već mora sve novo. Plus elektrifikacija,sređivanje staničnih kapaciteta, moguća denivelacija pojedinih frekventnih prelaza. Brdo para u najavi.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=911713#p911713:2p2puuov je napisao(la):TheOnlyLuka » 26 Dec 2021 11:38 am[/url]":2p2puuov]A, dobro, ne sigurno u ovom stanju. Ali da se to sredi i da ide 50km/h (a idealno više) - opet bi bio brži.
Da li na ovoj pruzi već postoji stanica Padinska Skela Ulaz koja je prikazana na mapi, ili je to samo predloženo rešenje za buduću liniju BG Voza? Na mapi svih železnica bivše SFRJ koju sam pronašao na netu, na pruzi Ovča-Padinska Skela su obeležene stanice Jabučki Rit, Glogonjski Rit, Tovilište i Padinska Skela.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=911673#p911673:2pupdqav je napisao(la):JohnnyLee » Ned Dec 26, 2021 10:38 am[/url]":2pupdqav]нешто јако старо
Kada bi postojala linija BG Voza na normalnoj pruzi do Padinske Skele, barem polovina putnika bi birala nju, jer bi tada vozom mogli da stignu čak do Vukovog Spomenika i Karađorđevog Parka koji se nalaze u širem centru, a 101 ih vozi najdalje do Pančevca ili Omladinskog Stadiona, i onda svi moraju na presedanje.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=911718#p911718:1g9q9p48 je napisao(la):Дошљак » Ned Dec 26, 2021 11:48 am[/url]":1g9q9p48]Уз локалне фидере могло би то да заживи. У сваком другом случају, људи би бирали превоз који им је пред вратима, у случају већег дела Падинске скеле то је 101. Ипак Падинска скела у дужину има 2 километра до фарме испред које би била станица. Глогоњски рит има најбољу покривеност, Јабучки мало слабије. Да је било памети, да су оставили два-три шинобуса да саобраћају овде, али пруга је нажалост већим делом украдена.
Da, išla je do preko Vrbovskoga, samo što deo od Padinske skele više ne postoji.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=911913#p911913:3kmq10oq je napisao(la):Пантограф » 26 Dec 2021 06:25 pm[/url]":3kmq10oq]Nije to stanica, nego najobičnije stajalište; napraviš ga tako što ga obeležiš i sipaš malo betona za jedan peron.
Inače, ta pruga je nekad išla po PKB-u, ne sećam se više dokle, davno sam čitao, možda čak do Dunava.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=911949#p911949:2y2vx47s je napisao(la):Пантограф » Нед Дец 26, 2021 8:56 pm[/url]":2y2vx47s]Razvila bi se naselja kad bi imala voz na pola sata, bila bi atraktivnija.
Пантограф":2y2vx47s je napisao(la):Doduše, opet bi išli teretni vozovi kroz Pančevo.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=911952#p911952:1zylep07 je napisao(la):Užice » Нед Дец 26, 2021 9:03 pm[/url]":1zylep07]Ako postoji neki DM 812(šinobus) koji nije isečen u staro gvožđe, mogao bi da se remontuje i ubaci na liniju BG Voza Makiš-Padinska Skela
Ti bi da remontuješ i uradiš modernizaciju 812?[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=911952#p911952:21wodbkq je napisao(la):Užice » 26 Dec 2021 09:03 pm[/url]":21wodbkq]Ako postoji neki DM 812(šinobus) koji nije isečen u staro gvožđe, mogao bi da se remontuje i ubaci na liniju BG Voza Makiš-Padinska Skela, naravno tek nakon kompletne rekonstrukcije pruge od Ovče do Padinske Skele. Mogu da idu i u paru dva spojena šinobusa, a u procesu remonta bi mogla da im se ugrade automatska vrata, da bi bili pogodniji za prigradsku železnicu. Onda nebi bilo potrebe ni za elektrifikacijom te pruge.
U Nemačkoj isti ti šinobusi i dalje voze na nekim turističkim linijama.
Правилно размишљање, са тим детаљем да не није нужно да трамвај буде денивелисан да би био користан и ефикасан. Двоколосечна трамвајска пруга, уколико је на површини, без експропријације, објеката и слично кошта 2 милиона евра, а једноколосечна железничка милион. Постоје нешто повољније варијанте са половним шинама, а што је могуће и са трамвајем на Зрењанинцу и са пругом преко Јабучјог рита. Суштинска предност правца Зрењанинца су постојећа кретања, зоне атракције, континуална развој, те потреба за иначе преуређење Зрењанинца у градски булевар, те кретање најкраћим правцем. Веза преко Јабучјог рита, не само што је ненасељена, има слаб брзински ефекат и веће трошкове због обилазног кретања, него је и штета развијати насеља на најбољем пољопривредном земљишту! За трамвај недостаје трамвајски мост који је бескористан уколико је низводније од Панчевца и узводније од Калемегдана. Међу одрживим привременим решењима спада и "фидер" трамвај по Зрењанинцу са крајњим станицом Крњача мост или Крњача, и већом учесталошћу полазака возова преко Панчевачког моста.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=911815#p911815:hv08m9bz je napisao(la):NoLimit » 26 Dec 2021 02:55 pm[/url]":hv08m9bz]Za te pare koje bi bile potrebne da se ova pruga digne iz mrtvih verovatno (ne tvrdim, ne znam cifre) može da se uradi tramvaj sa većinski denivelisanom trasom od Pančevca do Zbega koji bi išao direktno, pokrivao mnogo više ljudi i dugoročno rešio problem saobraćaja na tom potezu. Prostora ima, planskog osnova ima, čak i novca ima bih rekao, samo je pitanje volje i vremena.
Ако си се помирио са тим да главну железничку станицу гоне, онда се помири и са тим да би ови твоји регионалци до Велике Плане, Ваљева, Зрењанина итд. ишли на свака два сата у најбољем случају.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=910738#p910738:f1j0767p je napisao(la):andre » 23 Dec 2021 12:14 pm[/url]":f1j0767p]Karlo del Ponte slicnu viziju imamo, samo sto sam se ja pomirio sa tim da stara zeleznicka je gone.
Vidi ovaj moj nacrt za BG i BEO voz vol.2. Takt itd. je u opisu same linije.
https://www.google.com/maps/d/edit?mid= ... sp=sharing
.