Šta je novo?

BEOVOZ - BG:VOZ - stanje i mogućnosti

Baš gledam red vožnje BG Voza na sajtu SV, sada su onaj privremeni RV do 15. decembra produžili sve do Nove Godine, odnosno tačno do 31.12.2021. Šta im je uopšte značio onaj 15. decembar kao prvobitni datum? Ne verujem da će do Nove Godine završiti celu brzu prugu BG-NS.
 
Ни не морају завршити целу пругу до НС да би вратили на онај РВ од раније, раније ове године (сат ван шпица и 30 мин у шпицу).

Пруга на НБГ скоро па цео дан затворена па је због тога овакав ред вожње, а првобитно су рекли да ће бити затворена до 12. па до 12. или 15. па сад изгледа до краја године.

А онај стари такт (на 30 мин и 15 у шпицу) ће бити када се заврши пруга ка НС, што се најављује за март
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=908644#p908644:35eobluq je napisao(la):
vucko » Чет Дец 16, 2021 8:13 am[/url]":35eobluq]Ovo više ne znaš ko pije ko plaća.

https://www.novosti.rs/beograd/vesti/10 ... -17-casova

Народ плаћа кад пије онај који треба да ради...Касни се дебело, па затвором пруге покушавају да убрзају радове, али џабе, кад немају довољан број радника. Не треба заборавити да ни Стара Пазова - Нови Сад првобитно није требало да се у потпуности затвара осим на 3 месеца, па су на крају морали да затворе на више година, јер се каснило са експропријацијом и грађевинским дозволама. Можемо да се надамо да ће Нови Сад - Суботица тећи брже, јер је тамо подизвођач радова исти као на реконструкцији Суботица - Хоргош која јако добро иде.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=907950#p907950:1f275pv7 je napisao(la):
mihajloboric87 » 14 Дец 2021, 10:11[/url]":1f275pv7]https://youtu.be/3jyyB835OA8/https://youtu.be/0K5TEI1c8Ws
Nisam video da je neko objavio ovaj video,a vest se može pročitati i na linku u opisu ovog videa.Izvinite ako obajvljujem iste vesti!

ова два клипа су у рангу: рекао ми Милетовог шурака пашенога тетка да ће бити нови возови. накачио рендом слике, неповезани текст и 'ајде терај

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=907991#p907991:1f275pv7 je napisao(la):
WLABmz » 14 Дец 2021, 12:21[/url]":1f275pv7] Izgleda da su degeni konačno skontali da Lastočka nije projektovana za našu širinu koloseka i slobodni profil...

прави назив који описује дотичне личности
 
Koje su onda alternative? (naravno, pod pretpostavkom da ima para i volje za alternative)
 
Алтернатива је да Руси склопе оригинал Сименсове возове...
 
Ma ja ovde ne vidim nikakav problem. Samo strečuju sanduk i postolja za traženu širinu.
Ako ja mogu da smanjim širinu jedne zgrade u autoCADu mogu i njihovi inženjeri da smanje širinu tog voza.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=908783#p908783:1u2q2ptn je napisao(la):
Пантограф » Čet Dec 16, 2021 1:44 pm[/url]":1u2q2ptn]Алтернатива је да Руси склопе оригинал Сименсове возове...
Pa jel ima Simens mogućnosti za to u Rusiji? Mislim znam da je Lastočka bazirana na Desiru. Toliko znam. Ali ne mnogo preko toga.
Jel imaju oni tamo gde i kako da nam naprave uže odnosno ''original'' verzije Simensa?
 
Sta mislite kako su napravili Lastočku?
Pa samo su proširili Desiro na ruski gabarit.
Isto tako mogu i obrnuto da ga vrate na evropski profil.
 
У суштни ћемо добити Desiro сделано в России :D
 
А ја мислим да је иволга боље решење. То је воз који је пројектован за градске сулове велика убрзања, и добро кочење, пуно места (да, за њихов шикори сандук=. Композиције иду на 5 минута...

Додоше не знамо шта носи пројекат Ласточка "бета", никако да га обелодане
 
Po privremenom redu vožnje postoji čitav jedan polazak Resnik-Zemun, i već su posle 4 dana važenja stigli da i njega skrate do Prokopa :violina:
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=908780#p908780:2ah0b7p0 je napisao(la):
Bender Rodriguez » 16 Дец 2021, 13:40[/url]":2ah0b7p0]Koje su onda alternative? (naravno, pod pretpostavkom da ima para i volje za alternative)

алтернатива је међународни тендер, па нека се изабере најбоља понуда. као што је и Железница својевремено урадила када су изабрани ФЛИРТ-ови
 
Meni je to ok ali ja sam bio razumeo da je ova priča sa Lastočkama deo one šire priče o (navodno povoljnijoj) nabavci njih i tramvaja iz Rusije.
 
Нема алтернативе јер је реч о међудржавном споразуму.

Кад дође време за решавање питање куповине возних средстава за друге правце, онда ће бити тендер у коме ће победити Штадлер.
 
Bilo bi najlepše osposobiti našu domaću industriju,bilo bi teško izdići nešto što je na izdisaju,ali isplatilo bi se,onda bi Vučić slobodno mogao da priča kako smo ozbiljna država!
 
Onda bi to mogao i sad, pošto je industrija šinskih vozila u Srbiji već neko vreme u zamahu (MIND park).
 
Да постоји јасна стратегија развоја уместо стихијских набавки, то би и могло да се организује. Овако све зависи од политичко-популистичких потреба.
 
A ne, žao mi je, to je preoptimističko stanovište. U Danskoj npr. bi i samoupravni socijalizam uspeo. Mi i kad dovedemo normalnu vlast, to je retko, a ubrzo je smenimo blentavim magarcima po narodskom obličju. Mentalitet je Sila Gospodnja.

Imali smo mi i Beovoz za Pančevo, s jednim kolosekom, a sad imamo dva koloseka i nemamo voz. To su naši ciklusi, stabilniji od Milankovićevih.
 
Кад живимо у в.д. држави. Колико већ година све државне железничке фирме имају в.д. директора, да не кренем даље...
 
Ako Rusi uđu u posao sa BG:vozom, u šta verujem, neće naručiti Lastočke ovakve kavu znamo, već će konstruisati za potrebe BG:voza. Pa ne prave se vozovi serijski. Proizvođač će biti isti. Širina koloseka će biti standardna, a moja pretpostavka je da će konstruisati uži i kraći voz. Samo me zanima kako planiraju da reše visinu poda i staničnih platformi, obzirom da Vukov spomenik i Pančevački most imaju više platforme.
 
Taj međunarodni sporazum između Ruske Federacije i Srbije će biti potpisan pre nove godine to jest u narednih 12 dana pa ćemo znati detalje. Meni je potvrđeno da će biti kupljeni vozovi koji će biti prilagođeni za nas.
 
Vrh