Šta je novo?

BEOVOZ - BG:VOZ - stanje i mogućnosti

Oзлоглашено атомско склошниште на Топчидеру - Караш, има улаз маскиран у трафо станицу.
 
Da se malo vratimo na temu...
Da li neko ima novi red vožnje za liniju 2? Definitivan...
 
Linija 2 ima takt od 30 minuta (od kojih nešto malo polaska u toku dana saobraćaju do Zemuna) + još dodatnik polazaka Lazarevac-Zemun u netaktnom režimu
 
Inače, po knjižici reda vožnje objavljenog za novi red vožnje BG voz će razvijati čak 105/110 km/h na deonici Novi Beograd - Batajnica. Svojevrsan rekord. Mogao bi on i 120 km/h, ali ga procenat kočenja hebe.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=905949#p905949:1vp91cr0 je napisao(la):
sudija » 07 Dec 2021 09:56[/url]":1vp91cr0]Da se malo vratimo na temu...
Da li neko ima novi red vožnje za liniju 2? Definitivan...
To bi trebalo početkom iduće nedelje da se zna.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=905990#p905990:3kynisud je napisao(la):
solecar » Уто Дец 07, 2021 11:55 am[/url]":3kynisud]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=905949#p905949:3kynisud je napisao(la):
sudija » 07 Dec 2021 09:56[/url]":3kynisud]Da se malo vratimo na temu...
Da li neko ima novi red vožnje za liniju 2? Definitivan...
To bi trebalo početkom iduće nedelje da se zna.

Novi red vožnju stupa na snagu 12. decembra u 0:00, dakle pre početka iduće nedelje...
 
Могу ли уопште ремонтоване гарнитуре 120? Знам да је оригинални модел, сећам се те теблице на којој је написана конструктивна максимална брзина, али се исто тако сећам да су неке ремонтоване гарнитуре имале мање брзине, типа 100 и 80км/ч.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=905994#p905994:vgxv2tmt je napisao(la):
Прле » Уто Дец 07, 2021 12:10 pm[/url]":vgxv2tmt]Могу ли уопште ремонтоване гарнитуре 120? Знам да је оригинални модел, сећам се те теблице на којој је написана конструктивна максимална брзина, али се исто тако сећам да су неке ремонтоване гарнитуре имале мање брзине, типа 100 и 80км/ч.

Свима је и даље максимална брзина 120 км/ч. Међутим, током времена су им уграђивани делови кочница од другачијег материјала од оригиналног, те је смањен проценат кочења, односно повећан зауставни пут. Због тога је у зависности од међуудаљености сигнала на одређеним деоницама смањена максимална брзина, јер са смањеним процентом кочења гарнитура на тој деоници не може да се безбедно заустави до следећег сигнала ако иде максималних 120 км/ч. Постоје тачни прорачуни са којим процентом кочења и зауставним путем је дозвољена која максимална брзина. Мислим да је са зауставним путем од 700 метара максимална дозвољена брзина за 412/416 95 км/ч, а са зауставним путем 1000 метара 110 км/ч. Ако је зауставни пут 1500 м, мислим да онда може да иде максималних 120 км/ч.
 
Novi red vožnje stupa na snagu za 4 dana, na sajtu SV još uvek nema ništa. Čekaju bukvalno poslednji sat da ažuriraju pretraživač.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=906076#p906076:2sq2w9zs je napisao(la):
Užice » Уто Дец 07, 2021 4:15 pm[/url]":2sq2w9zs]Novi red vožnje stupa na snagu za 4 dana, na sajtu SV još uvek nema ništa. Čekaju bukvalno poslednji sat da ažuriraju pretraživač.

Вероватно ни они још увек не знају шта ће ићи, а шта не. Свакако ће морати неки привремени ред вожње да имају до пуштања у рад БГ-НС и затварања НС-СУ.
 
"Idemoo Braćo" nastavak :) :gobb:

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=O8f0fvhSv64[/youtube]
 
Još čudnije je što ove i slične novine uzimate kao sredstvo informisanja.
 
Свака част Кресоју, ето и три склоништа, прописно ограђена као и фамозног тунела Карабурма, нисам очекивао да у њему постоје постављене шине. Она овда коју смо видели пре завршетка тог тунела плашим се да ће бити проблематична и за метро.
 
To parce tunela ispod Karaburme gde izlazi i dokle je trebalo da ide?

Послато са SM-G780G помоћу Тапатока
 
Ne razumem, deonica Beograd-Stara Pazova je završena, kakve veze BG Voz Ovča-Batajnica ima sa deonicom Stara Pazova-Novi Sad, da ne može ići na 15 minuta pre otvaranja cele brze pruge?
Ako je problem u garniturama, isti broj garnitura ćemo imati i pre i posle otvaranja, nove još uvek nisu ni naručene. Sve da ih naruče i sutra, do maja neće stići nijedna. Celokupna pruga koju 1. linija BG Voza koristi je dvokolosečna, tako da problem ne može biti ni u teretnjacima.
Otkud Telegrafu uopšte informacije o novom redu vožnje? Danas sam poslednji put proveravao sajt SV oko 16 časova popodne , RV za 2021./2022. još uvek ne objavljuju.
 
Razgovori u Moskvi na najvisem nivou. Iz saopstenja Mikhail Mishustin od 10. Dec:
"Large joint projects are being successfully implemented in various fields. The Serbian section of the TurkStream gas pipeline became operational in January. Russian Railways is modernising Serbian railways; we saw one of these projects today. A new project, Belgrade Diameters, is being discussed. It involves laying more than 220 kilometres of tracks for suburban and urban rail traffic and will change the entire rail transport network in the Serbian capital.

Your visit is timed to coincide with the Made in Russia International Export Forum, in which Serbia participates as a partner country. You and I have spoken at the plenary session and visited our exporters' displays. Many of them are active in the Serbian market with the Russian Export Centre's support." https://www.marketscreener.com/news/lat ... -37285619/
 
Московски Дијаметри још нису завршени, постоји кружна пруга унутар Москве и две линије дијаметара, граде се још три а две су још близу крају. Систем је одличан, максимално користе постојеће коридоре, а ус лучају пете линије, је највећи проблем јер мора све да се ради од нуле.

Карактеристика је да су у оптицају елекотромоторне гарнитуре које су сацијално пројекотване за ову намену, (иволга, ласточка је само на кружној линији) тј возови са одличним убрзавањем и истим таквим кочењем, а такт је око 5 минута. Осим што спајају одаљене градове сателите по попут Подољска, Одинцова, Раменског, Жељезндорожниј, Караљов, имају линије унутар москве и врло чсето су релативно близу метроа, тако да систем функционише одлично. У граду је једна цена, једна карта а ако си сео на метро, па треба да преседнеш на дијаметар, унутар града не плаћа се ништа уколико си већ платио метро. На излазу из градске зоне, наплаћује се додатна цена, али то је неких 30% цене вожње...
 
Дошљак":1chs4far je napisao(la):
Oвде је отприлике портал тунела. Железничка станица Карабурма је планирана oтприлике у висини раскрснице Вишњичке са Војводе Мицка.

https://www.google.rs/maps/place/44%C2% ... 20.4914693
Bilo bi dobro da tu direktno povežu BG voz i metro (ako već inistiraju na Višnjickoj). Linija BG voza Ustanička- Karaburma- Vuk- Prokop- Novi Beograd bi ispravila mnogo toga što su zabrljali sa projektovanjem metroa. Takođe ako budu gradili krak ka aerodromu bolje je da voz ide ka Ustanickoj nego na njive pored Ovče...
 
https://www.rtv.rs/sr_lat/ekonomija...nizaciji-bg-voza-do-kraja-godine_1296143.html

Srpsko-ruski sporazum o modernizaciji BG voza do kraja godine

MOSKVA - Sporazum o realizaciji srpsko-ruskog projekta Beogradski dijametar, koji se odnosi na razvoj i modernizaciju BG voza, trebalo bi da bude potpisan do kraja godine, a očekuje se da radovi krenu početkom sledeće godine.
To je u Moskvi, na Međunarodnom izvoznom sajmu na kojem učestvuje premijerka Srbije Ana Brnabić, najavio zamenik generalnog direktora ruske kompanije Sinara i rukovodilac projekta Beogradski dijametar Anton Zubin.

''U okviru projekta planiramo da potpuno rekonstruišemo beogradski saobraćajni čvor i da modernizujemo više od 200 km železničkih pruga, kao i da Beogradu isporučimo više od 30 elektrovozova Lastačka'', rekao je Zubin novinarima z Srbije.

Kompanija Sinara je predstavila taj projekat na izložbi ''Proizvedeno u Rusiji" u okviru ovogodišnjeg Foruma, na kojem Srbija učestvuje kao zemlja partner.

Zubin je rekao da ta kompanija tokom čitave godine aktivno radi sa srpskim partnerima na realizaciji tog projekta i izrazio zahvalnost Međuvladinoj mešovitoj komisiji za saradnju Srbije i Rusije i kopredsednicima Juriju Borisovu i Nenadu Popoviću za podršku tom projektu.

''Želimo da povezujemo železnički Pančevo, Lazarevac i Obrenovac i da time poboljšamo kvalitet saobraćanih veza i život građana Beograda i cele Srbije", rekao je on.

Podsetio je da su predsednici Srbije i Rusije, Aleksandar Vučić i Vladimir Putin, podržali taj projekat, i izrazio očekivanje da će do kraja godine biti potpisan sporazum, a da će početkom sledeće godine početi realizacija.

U Beogradu je u maju održan prvi sastanak srpsko-ruskog naučnog i tehnološkog saveta za implementaciju projekta ''Beogradski dijametar'', koji će omogućiti razvoj železničke infrastrukture u prestonici.
 
https://www.srbvoz.rs/wp-content/redvoz ... a_2019.pdf
Izašao je privremeni red vožnje BG Voza, koji će važiti 3 dana od 12. do 15. decembra. Manje-više sve ostaje isto, nema pojačanja takta ni na jednoj od 3 linije, a kako će biti posle srede, videćemo. Najveća inovacija je što će biti nekoliko polazaka više na relaciji Ovča-Lazarevac, i što će na liniji za Mladenovac vozovi ponovo stajati na stajalištu Ripanj Tunel.

Ne vidim zašto nebi pojačali makar liniju Ovča-Batajnica, kada je deonica brze pruge do Stare Pazove kompletno završena.
 
Posle srede će biti kao pre novembra, dok ne završe Kinezi prugu. Primenjivaće se privremeni red vožnje do završetka radova.
 
Vrh