Šta je novo?

BEOVOZ - BG:VOZ - stanje i mogućnosti

Тунел је грађен отвореним ископом, а паралелни сигурно неће бити грађен тако.

@Pendolino

Па, мораће да иду ИЦ возови на сваки сат таквом пругом, и путнички на исто толико. Писах већ да између Глазгова и Единбурга постоје 4 пруге, а да по глвној возови иду на сваких 15 минута у шпицу. Ова пруга је још вишег стандарда од те пруге. Уосталом, и набавка три воза говори да ће они саобраћати на сваки сат.

Е, сад, шта се још заборавља: градиће се и нова пруга ка југу. Из Земуна ће, тако, кретати возови за Ниш и за Ужице (и за Краљево, Пожаревац), и том приликом ће делити колосеке са возовима који долазе у Београд из Новог Сада (и Шида)!

Дакле, сав саобраћај ка северу/западу, на деоници Прокоп-Земун, услед положаја Техничко-путничке станице треба помножити са два - и тако на оба колосека. Ово преклапање се често заборавља кад се пише о не-знам-каквом вишку капацитета. И план да се дуплирање колосека заврши до 2033. године има смисла, јер би дотад могла да буде готова и нова пруга за Ниш (што, као што казасмо, повећава оптерећење "новосадских" колосека). И још је пруга од Прокопа до Земуна техничка веза са депоом.

А да замислимо да имамо, случајно, возове за Вршац и Зрењанин...

Мало су 2 колосека, тј. сад нису, али ће бити.
 
За 20 година, овим темпом и под условом да не буде рата или насељавања Србије мигрантима из Авганистана, Србија ће имати пет милиона становника.
Куповна моћ ће бити једнако слаба, а економија ће грцати од кредита које сад тако себично узимамо и трошимо.

Ручна кочница! Иначе не само КиМ већ Војводина оде на добош за дугове.
 
Što bi rekao Pendolinu u temi Modernizacija železnice:

Braćo, u kom ste vi tripu...

Ne bi se više zadržavao.

...kažite mi samo što uzimate, da popijem i ja jedno...

Kakvih bre 20 vozova na sat, jeste vi čitavi? Znate li vi šta je potrebno za to? Koliko vozova, koliko depoa, koliko putnika? O novcu da ne pričam... :shock: :o :lol:
 
Zli komunisti planirali nadogradnju novog železničkog mosta od Prokopa da ima još dva koloseka i po 2 saobraćajne trake u svakom smeru kako bi povezao bulevar Karađorđevića i Jurija Gagarina. Moram da nađem negde taj projekat mosta.
 
Vučko to bi bilo ekstra kad bi našao pošto se ovde 15 godina vodi polemika da li je to tehnički moguće.
 
За друмски мост је проблем што су изградили тениске терене на месту где би се од раскрснице са булеваром Војводе Путника наставио мост у продужетку булевара кнеза Александра Карађорђевића.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=826981#p826981:qrwpczqh je napisao(la):
vucko » Sub Feb 27, 2021 1:08 am[/url]":qrwpczqh]Zli komunisti planirali nadogradnju novog železničkog mosta od Prokopa da ima još dva koloseka i po 2 saobraćajne trake u svakom smeru kako bi povezao bulevar Karađorđevića i Jurija Gagarina. Moram da nađem negde taj projekat mosta.

Možda dodatni most pored sadašnjeg. Sadašnji most ne bi mogao da podnese dodatna 2 koloseka, a kamo li još 4 drumske saobraćajne trake.
 
Има ли новости о ремонту 412/416? Има ли гарнитура које се ускоро враћају са ремонта, и да ли има оних које су у међувремену отишле или тек треба да оду на ремонт? :)
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=830453#p830453:shvz7w5k je napisao(la):
Рипањац 405 » 12 Mar 2021 12:02 pm[/url]":shvz7w5k]Има ли новости о ремонту 412/416? Има ли гарнитура које се ускоро враћају са ремонта, и да ли има оних које су у међувремену отишле или тек треба да оду на ремонт? :)
67/68 je u Smederevu i trebala bi uskoro napolje.
 
Раде ли се колица, мотори, управљачка група? Одакле делови?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=826981#p826981:e4no63c4 je napisao(la):
vucko » 27 Feb 2021 12:08 am[/url]":e4no63c4]Zli komunisti planirali nadogradnju novog železničkog mosta od Prokopa da ima još dva koloseka i po 2 saobraćajne trake u svakom smeru kako bi povezao bulevar Karađorđevića i Jurija Gagarina. Moram da nađem negde taj projekat mosta.
Нови железнички чвор са припадајућим мостом је идејно дело предратних стручњака, на челу са Добровићем. Заслуга комуниста кад је у питању чвор је декретом одређена позиција нове главне станице. Кад је у питању урбанизам београда средине 20. века врло дборо се зна шта је аутономно дело струке а шта заслуге титоистичког режима.

Дакле, Газела, аутопут, савски и земунски кеј, пешачки центар, стандардни стамбене новоградње су заслуга струке а упркос комунистима који су на свим побројаним пројектима били препрека.

Што се тиче режимских урбанистичких захвата њихова чеда су: Прокоп, лука у центру града, узводно од панчевца, стопирани метро, прескочени и отписани фавела појас Коњарник-Вождовац, заграђени Храм, Професорска Колонија, Сењак, нагрђене урбанистичке целине као што су Дорћол, Врачар, Дедиње... запуштено Старо Сајмиште, девастирана трамвајска мрежа, запостављена железница на уштрб аутобуског превоза.

Ипак, спортски центри типа МГМ и паркови као што су ушће и Ада јесу за сваку похвалу.
 
Jel bio neko skoro u stanici Karađorđev park? Na šta liči? Jel i dalje izgleda kao scena iz postapokaliptičnog horor filma?


A što se tiče famoznog Čvooouuura™... Video sam promišljenost i stručnost iza tog projekta onomad kad je orjen okačio spisak (ne)prisutnih na sednicama iz 70ih kada se glasalo koja varijanta će biti izgrađena. Od svih mogućih, odabrana je najtupavija i najskuplja. Toliko o tome. Kad god mi neko pomene Čvooouur™ samo ću da ga uputim na taj post sa spiskom priusitnih glasača.
 
Кречење, боља расвета и могло би оно степениште да се застакли, лепше би изгледало. Исувише је мрачно, влажно, ишарано и смрдљиво.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=830819#p830819:hk6tmugw je napisao(la):
WLABmz » Sub Mar 13, 2021 3:16 pm[/url]":hk6tmugw]Šta fali Karađorđevom parku? Uređenija je od 99% stanica u Srbiji...
Ne znam odakle da počnem da nabrajam...
BG-peroni-u-mraku-(2).jpg


Ako je ovo zaista uređenije od 99% stanica u Srbiji onda ne znam šta drugo da kažem sem da bukvalno treba da se rasformira železnička infrastruktura i saobraćaj u celoj zemlji.
 
Širok peron, klupe, zaštita od kiše i sunca. To nema 99% stanica u Srbiji.
 
Технички је ок станица, фали јој само естетика. Ови панели са расветом би могли да се изведу целом дужином тунела, да се не види простор изнад њих, поготову са степеништа, зидови да се окрече у светле боје, подови исто да се ураде од неког светлог материјала, као на подземном пролазу на улазу у Сајам, и расвета да се побољша. Није неопходан мермер као код Вука.
 
Upravo na to mislim.

Sramota je da ovako izgleda stanica regionalne železnice nadomak centra prestonice. A nije da su joj neophodni mermerni plafoni i zidovi da bi se to promenilo.
 
U ime nas koji aktivno i svakodnevno koristimo železnicu molio bih forumaše da prestanu da pozivaju na njeno rasformiravanje samo zato što ne ispunjava neka njihova očekivanja. :D

Železnica, takva kakva je, olakšava živote hiljadama ljudi. A Karađorđev park je odlična stanica, nikad nisam na njoj pokisao ili smrzao se. Leti mnogo znači da se sakriješ od sunca dok čekaš voz. To one nakaradne nadstrešnice koje stavljaju sada na stajalištima ka Batajnici neće nikad postići. Ono izgleda fensi, a košava te do kostiju probija i kisneš. Iz perspektive korisnika je jedan Karađorđev Park tako mračan i prljav 100 puta bolji od npr. novosređenog Tošinog Bunara gde je sve lepo, ali nemaš mesta na peronu čim se nakupi malo više ljudi i gde si na milosti i nemilosti vremena. Ovde fali samo da se stavi bolje osvetljenje i okreči.
 
Tako malo fali sređivanja da Karađorđev park izgleda pristojno. Vukov spomenik izgleda ok, ali treba dosta popravki da se uradi.
 
Može li neko da mi objasni zašto su ti zidovi u stanici Karađorđev Park urađeni kao nešto između španskog zida i zida pećine?
 
Мислим да је то го тунел без икакве обраде зидова.
 
Vrh