Пантограф
Professional
- Učlanjen(a)
- 23.04.2012.
- Poruke
- 21.400
- Pohvaljen
- 48.953
Тунел је грађен отвореним ископом, а паралелни сигурно неће бити грађен тако.
@Pendolino
Па, мораће да иду ИЦ возови на сваки сат таквом пругом, и путнички на исто толико. Писах већ да између Глазгова и Единбурга постоје 4 пруге, а да по глвној возови иду на сваких 15 минута у шпицу. Ова пруга је још вишег стандарда од те пруге. Уосталом, и набавка три воза говори да ће они саобраћати на сваки сат.
Е, сад, шта се још заборавља: градиће се и нова пруга ка југу. Из Земуна ће, тако, кретати возови за Ниш и за Ужице (и за Краљево, Пожаревац), и том приликом ће делити колосеке са возовима који долазе у Београд из Новог Сада (и Шида)!
Дакле, сав саобраћај ка северу/западу, на деоници Прокоп-Земун, услед положаја Техничко-путничке станице треба помножити са два - и тако на оба колосека. Ово преклапање се често заборавља кад се пише о не-знам-каквом вишку капацитета. И план да се дуплирање колосека заврши до 2033. године има смисла, јер би дотад могла да буде готова и нова пруга за Ниш (што, као што казасмо, повећава оптерећење "новосадских" колосека). И још је пруга од Прокопа до Земуна техничка веза са депоом.
А да замислимо да имамо, случајно, возове за Вршац и Зрењанин...
Мало су 2 колосека, тј. сад нису, али ће бити.
@Pendolino
Па, мораће да иду ИЦ возови на сваки сат таквом пругом, и путнички на исто толико. Писах већ да између Глазгова и Единбурга постоје 4 пруге, а да по глвној возови иду на сваких 15 минута у шпицу. Ова пруга је још вишег стандарда од те пруге. Уосталом, и набавка три воза говори да ће они саобраћати на сваки сат.
Е, сад, шта се још заборавља: градиће се и нова пруга ка југу. Из Земуна ће, тако, кретати возови за Ниш и за Ужице (и за Краљево, Пожаревац), и том приликом ће делити колосеке са возовима који долазе у Београд из Новог Сада (и Шида)!
Дакле, сав саобраћај ка северу/западу, на деоници Прокоп-Земун, услед положаја Техничко-путничке станице треба помножити са два - и тако на оба колосека. Ово преклапање се често заборавља кад се пише о не-знам-каквом вишку капацитета. И план да се дуплирање колосека заврши до 2033. године има смисла, јер би дотад могла да буде готова и нова пруга за Ниш (што, као што казасмо, повећава оптерећење "новосадских" колосека). И још је пруга од Прокопа до Земуна техничка веза са депоом.
А да замислимо да имамо, случајно, возове за Вршац и Зрењанин...
Мало су 2 колосека, тј. сад нису, али ће бити.