Šta je novo?

BEOVOZ - BG:VOZ - stanje i mogućnosti

hiavata":2vg4clov je napisao(la):
Jos da zapravo kupe EMV za duze relacije.
JohnnyLee":2vg4clov je napisao(la):
реално, за унутрашњи саобраћај ДМВ и ЕМВ раде посао. ем лакше путницима, ем лакше особљу

Putnicima na dužim relacijama i nije baš lakše, ranije su išle klase sa udobnim foteljama, a sad ide najjeftinija verzija Flirta sa kičmolomačkim sedištima. Zato je i moglo za 100 milki e da se uzme 21 komad, a sad kada hoće da kupe nešto udobnije više ne može. Ako hoće da uzmu nešto za duge relacije, a da bude uniformisano, neka uzmu Flirta opremljenog kao za PKPIC, 1. i 2. klasa, udobnija sedišta, utičnice, rol zavese, bistro-bar, odvojen putnički prostor od ulaznog prostora. Evo kako to izgleda: https://www.vagonweb.cz/fotogalerie/PL/PKP_ED160.php
 
то су морони требали да ураде када су наручивали и први сет Флиртова. али, пошто говоримо о моронима, онда ништа. биће једног дана
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=684829#p684829:swkkhzh0 je napisao(la):
JohnnyLee » Pon Dec 02, 2019 2:35 pm[/url]":swkkhzh0]то су морони требали да ураде када су наручивали и први сет Флиртова. али, пошто говоримо о моронима, онда ништа. биће једног дана

Biće jednog dana, već 20 godina...

Naravno da nisu to uradili, i naravno da neće to uraditi, kad shvate da za iste pare mogu da uzmu samo 12-15 komada umesto 20 najjeftinije verzije. U medijima 20 uvek bolje zvuči, tako da nije teško zaključiti da nam sleduje još kičmolomaca...Uostalom, tako je i u mnogim zemljama u tranziciji gde su kupljeni kičmolomci da voze na relacijama od 6-9 sati, a u medijima je prikazano kao da je kupljen TGV maltene - Hrvatska (Regio Swinger, aka ICN), Rumunija (Desiro na daljinskim Inter Regio vozovima), Gruzija (Stadler KISS) itd...
 
Putnicima na dužim relacijama i nije baš lakše, ranije su išle klase sa udobnim foteljama, a sad ide najjeftinija verzija Flirta sa kičmolomačkim sedištima.
А и немају ходник, баш као скоро ниједан ЕМВ/ДМВ. :wink:
Реално, нимало ми се не свиђа тај тренд ,,трамвајизације" возова који узима маха широм света, а све зарад сардињења што више путника. Знате ли шта је за мене један ICE, TGV, Thalys, Сапсан? Супербрзи аеродинамични међуградски трамвај. А ЕМВ-и су ништа друго него трамваји који покушавају да глуме возове, али им то баш и не иде најбоље... Али нека, надам се да ће се све железничке управе којима је то пало на памет једног дана дозвати памети и вратити стару ,,купе-ходник" формацију возова, макар то биле и гарнитуре (ено на OeBB постоји ЕМВ са купеима и ходником који се некада користио на даљинским релацијама), када виде колико су упрскали ствар. А видеће, ако не сад, онда наредних година и деценија.
И да, извињавам се због скретања са теме. Чекај, јесу ли ЕМВ 412/416 који раде на БГВ власништво Града или СВ? :roll: Чудило би ме да им је Град власник ако већ имају СВ лого.
 
Рипањац 405":3s878seu je napisao(la):
Али нека, надам се да ће се све железничке управе којима је то пало на памет једног дана дозвати памети и вратити стару ,,купе-ходник" формацију возова, макар то биле и гарнитуре (ено на OeBB постоји ЕМВ са купеима и ходником који се некада користио на даљинским релацијама), када виде колико су упрскали ствар. А видеће, ако не сад, онда наредних година и деценија.

Opet se nadaš bez pokrića. Nisu ništa uprskali, već zarađuju više, jer vagon sa otvorenim salonom ima oko 20% veći kapacitet nego vagon sa kupeima. Dakle, 20% veća zarada pri 100% popunjenosti voza. Ili, isti kapacitet voza sa 8 umesto 10 vagona - 110 tona manje bruta, dakle ušteda energije. A da ne pričam o EMV, koja je ušteda energije u pitanju, pritom, mnogo bolje performanse ubrzavanja i usporavanja. Jedno su naše želje i nostalgija, a drugo je liberalni kapitalizam 21. veka.

Рипањац 405":3s878seu je napisao(la):
Чекај, јесу ли ЕМВ 412/416 који раде на БГВ власништво Града или СВ?

SV je vlasnik. Međutim, SV od grada dobija novac za saobraćanje ovih vozova kao operater, a takođe je prilikom uvođenja ovih vozova grad platio remont 9 garnitura 412/416.
 
Opet se nadaš bez pokrića. Nisu ništa uprskali, već zarađuju više, jer vagon sa otvorenim salonom ima oko 20% veći kapacitet nego vagon sa kupeima.
Пошто је то више за тему ,,Модернизација железнице", наставићемо тамо. :wink:
 
У 10:20 у Раковици наилази Бг Воз на станици и у исто време на свом стајалишту аутобус 42. Бг Воз на Аутокоманду стиже у 10:27, а да би 42, примећена код Аутокоманде тек у 10:50. Разлика је 23 минута. Ова линија и кружи додуше, док рецимо разлика у односу на 47,48,59 које ту стижу је отприлике 6-7 минута пре 42, свакако не мања од 15 минута. У сваком случају овај Бг Воз је одлично решење за избегавање гужви у саобраћају и долазак до важних градски чворишта као што су В.Споменик за невероватних 10 минута, односно за мање од 15 минута до Панчевца. Ја сам лично задовољан како ово функционише и још да иде чешће. Све у свему, ово је "Раковички експрес".
 
To ja odavno pričam za liniju 1 (Bat - Ovča) i izbegavanje gužve u Kneza Miloša, gde zna da se i po 45 minuta putuje od Rudog do Glavne pošte.
 
S obzirom na katastrofalno stanje saobraćaja u gradu i konstantne kolapse, nema bolje linije od BG voza.. s obzirom da od metroa nema ništa u dogledno vreme, ako ikad budem menjao mesto stanovanja, to će isključivo biti na liniji BG voza 10 minuta peške od stanice... Potpuno mi je svejedno gde, to će mi biti prvi prioritet, blizina BG voza.. u centar grada ne želim ni jednim drugim prevoznim sredstvom ikad više... semafori, gužve, krivine.. razmazi te BG voz kad probaš bolje ne vraćaš se na staro :)
 
Znači ono mora da je naprednjacki portal pustio fake news da se krezubi ponadaju...
Ništa od BG-PA/Vojlovica.
 
Neko vteme nisam koristi Bgvoz
te ako neko zna koj su sada sigurni termini oko 17 h , da se prevozem iz Zemuna do Pančevca ( petkom)
dojadilo mi više busem putovanje po 1.5 h kroz popodnevnu gradsku gužvu za isti relaciju koju sam pre Bg vozom prelazio za 15 minuta.
:sesir:
 
Ako uspeš da uđeš, možda se i budeš vozio. Samo treba imati u vidu da je sada decembar i novogodišnje ludilo, tako da će i ovako nesnosne gužve biti još nesnosnije, te da će mnogi preći na voz, pored ovih koji ga već koriste. Inače, u toku ove ili iduće sedmice bi trebalo da stupi na snagu novi red vožnje.
 
sole hvala +1 :)
a pred premijeru novog reda voznje ocekujem tradicijalno prvo da vidim ovde
:sesir:
 
Na sajtu http://www.polazak.rs su ubacili novi red vožnje BG voza u bazu. Treba uneti početnu i krajnju stanicu i odabrati datum, nije onaj "klasični" tabelarni prikaz jer sajt nije samo za BG voz.
 
Išao BG vozom u četvrtak i petak do Rakovice (redom iz Karađorđevog parka i sa Vukovog spomenika).
Brzina je, manje-više, ok, sa "redovnim" usporenjem pored garaže Plavog voza.
Užasan problem su netačne automatske najave na Karađorđevom parku, koje zbunjuju ljude. Kasnio je vršački voz, pa ga je sistem najavljivao jedno tri puta, u međuvremenu je prošao jedan teretni, a na kraju naišao, samo jednom najavljeni BG voz za Resnik.

Na Vukovom spomeniku je sada, uglavnom, sve ok, ali još jednom napominjem kako je gornjem amfiteatru potreban kakav-takav fejs-lift.
 
Nisam iz Beograda vec iz unutrašnjosti Srbije, ali BG voz veoma rado koristim od početka 2019. kad god dođem u Beograd, pošto odsedam na Novom Beogradu, a definitivno je najbrža veza sa centrom grada. Kao neko sa strane mogu da pohvalim tačnost vozova koja je u poređenju sa onim na šta smo naviknuti od naših železnica, posebno u unutrašnjosti, bila izvanredna svaki put kada sam se vozio. Mane opet iz mog ugla su polasci na svaki sat, jeziva unutrašnjost vozova i po meni jako loše informacije kao što je pomenuo čovek pre mene. Em na Vukovom spomeniku su oni info panoi nečitljivi, em razglas zabaguje. Pre dvadesetak dana sam poranio na Vukov spomenik da uhvatim voz za Novi Beograd koji polazi čini mi su u 44 minutu. Da ne ulazim u detalje i da skratim priču tunel pre Prokopa mi se učinio neverovatno dugačak i završio sam ni kriv ni dužan u Rakovici :D. Srećom pa nisam žurio i obožavam železnicu pa sam se malo navozao duže nego što sam planirao ali video sam bar i taj deo BG čvora a i lokomotive Titovog plavog voza kako trunu pored pruge. Poenta moje priče je da je obeležavanje voziva stvarno kriminalno loše urađeno posebno ako ste neko ko je sa strane i ne vozi se tako često BG vozom, a da bi to moglo jako lepo da se reši uz minimalna ulaganja. Dosta sam se vozio S-bahnom i tamo ima išaranih vozova, polupanih unutrašnjosti istih ali obaveštenja im nikada ne omanu. Em razglas funkcioniše na svakoj pa i najzabitijoj stanici, em na vozu ima nekoliko LED displeja, em unutra imate razglas. Nemci mrtvi pijani se vraćaju iz provoda pa ne omaše u koji voz treba da uđu.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=686866#p686866:eip8ygav je napisao(la):
solecar » 08 Dec 2019, 16:35[/url]":eip8ygav]Ne samo "zatezanje", nego i održavanje. Akcenat na ovom drugom.
U suštini, problem je što Infrastrukturu vode mastodonti, kojima je pojam stanice baraka sa čučavcem na mestu toaleta. Kako tumačiti činjenicu da se prokleti LIFT, hej L I F T, nešto što na svim svetskim stanicama postoji decenijama unazad ovde koristi uz posebnu dozvolu.

Vuk bi bio rentabilan da se njegov komercijalni potencijal iskoristi u potpunosti (čitaj: da se sredi tržni centar koji je u prolazu pored, da se izdaju svi lokali u sklopu same stanice).
No, koliko god to smetalo, u daleko većem problemu je Karađorđev park, kome treba i dovršavanje i održavanje.

Što je glavno, sve o čemu pričam nije ni naročito velika investicija, a garantujem da bi se višestruko vratila.
 
За почетак на Вуковом споменику очистити од многодеценијских инкремената и графита дати га у концесију (за продајни простор). Обавезно осветлити улазе и обележити пролазе.
 
Da li postoje neke naznake kada će da se uvede linije koja će da spoji Rakovicu i NBG? Odgovarala bi mi ekstra za odlazak na posao
 
Vrh