Šta je novo?

BEOVOZ - BG:VOZ - stanje i mogućnosti

orion":1xy63mgy je napisao(la):
Такође се десило једанпут да је у Земуну пред улаз у тунел воз само стао и нико није имао појма шта се дешава, онда су полако сви почели да излазе, кренем и ја.

Hm, baš me zanima, kako su počeli da izlaze van stanice, s obzirom da vrata na BG vozu otvara mašinovođa.
 
Воз је стао на станици у Земуну нисам се добро изразио, наравно да се никад није десило да машиновођа отвори врата ван станице.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=683692#p683692:3t4fwdax je napisao(la):
orion » Чет Нов 28, 2019 1:30 pm[/url]":3t4fwdax]
Због оваквих и сличних ситуација мислим да би у возу требало да постоји разглас како би путници били обавештени на прави начин а не да морају да припитују путнике који или не знају шта се дешава или имају неку полуинформацију.

У возу нема разгласа???

Па имале су га гарнитуре које су 90их саобраћале у систему Беовоз. Да, зујало је више него што се чуо машиновођа, али је систем постојао. Није увек објављивао станице, али било је периода када су сва важна саопштења објављивали.
 
Evo stanje od malopre u 16.30 na NBG stanici, voz ka Ovči maksimalno krcat.. Stajalo se u svim vagonima, ali uprkos kiši i popodnevnom špicu ipak su svi putnici ušli voz.. Sem mene, ja sam tu bio samo da zabeležim :D

https://streamable.com/lzek6
 
17.30h

Ista priča, voz krcat, malo nategnuto ali svi ušli na kraju..

https://streamable.com/gpy5m

Live praćenje sa NBG stanice iz sata u sat na beobuild forumu.. Vi sedite u toplim domovima, a Noki po kiši prati stanje u saobraćaju... ;)

Sad odo do 13ice da vidimo kako stoji novo stajalište u ovom trenutku!
 
Јутрос Флирт на БГ возу из Младеновца... :shock: :D Штета што им то није главна намена, што за регио саобраћај годинама нису ремонтовали класе, а Флиртиће лепо на БГ воз, ипак су то првенствено приградске композиције по степену удобности и дизајну ентеријера.
 
Od 15.12. iz Resnika prvi voz ka Ovči polazi u 5.52, a u Rakovici je u 6h.
Polazak iz Rakovice je na pun sat, osim u 12h (taj polazak iz neznanog razloga ne postoji). Dodati su termini 6.30h, 7.30h, 8.30h i 17.30h (vreme prolaska kroz Rakovicu ka Ovči).

Polasci iz Ovče ka Resniku (prolazak kod Vuka) je pun sat i 9 minuta (preskočen je 15.09h) a ima dodat jedan u 16.39h.

Naravno, ako sam dobro video u onoj knjizi...

Nije mi jasno zbog čega postoji rupa od 11 do 13h u Rakovici prema Ovči i između 14.09 i 16.09 kod Vuka ka Rakovici
 
Taman se priviknem na postojeći red vožnje, eto ga novi :)

Ovako izgleda ono o čemu smo pričali prethodnih dana - bus plus kontrola na Vukovom spomeniku.. S obzirom da je već 19.45 reklo bi se da sede tu ceo dan do poslednjih polazaka..
 
Bilo je pitanje kako ljudi izadju iz voza kada stane, meni se skoro pokvario na ulazu u tunel prema Rakovici kad se izadje iz stanice Karadjordjev park, masinovodja je dosao i otvorio nam vrata da se vratimo sinama nazad..

Poslato sa ANE-LX1 pomoću Tapatoka
 
Oko stanice Rakovica ovih dana ozbiljna guzva za parking sa svih strana. Fali park&ride jako...
 
Nek parkiraju na tramvajskim šinama. A parking se može napraviti na livadi IMR ispod nadvožnjaka.
 
I parkiraju se. I na tramvajskim sinama, sa obe strane stanice....
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=683288#p683288:1p768xky je napisao(la):
WLABmz » 26 Nov 2019 19:05[/url]":1p768xky]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=683069#p683069:1p768xky je napisao(la):
dex87 » Pon Nov 25, 2019 9:00 pm[/url]":1p768xky]I jedan na recimo 3h nije loše samo da bude redovno ...

Recimo ovako, polazak iz PA-Vojlovice :

5 , 8, 11, 14 , 17 i 20h

Samo čini mi se da im je i to previše ...ljudi su odustali od voza jer su i***** isti ukinuli na potezu PA Vojlovica - Beograd.
Ćutimo...dobro nam je...

Koja je poenta toga? Onaj koji svakodnevno putuje na toj relaciji nema nikakvu korist od takta na 3 sata zbog nefleksibilnosti, a na toj relaciji je najviše takvih putnika. Jedino takt na sat vremena uz po dodatnih 1-2 voza u špicu ima neku korist, bez toga bolje da se i ne zamlaćuju, kao što se zamlaćuju za Mladenovac, čisto u dnevnopolitičke svrhe, da bi mogli da stave na papir da su uveli BG:voz za Mladenovac.

Izgleda nece biti nista od toga.



BEOVOZ:RS
Yesterday at 5:10 PM ·
NOV RED VOŽNJE BG:VOZA 2019/2020

Nov red vožnje je objavljen u pretraživaču www.beovoz.rs i važi od 15.12.2019. Uvodi se i nova linija za Lazarevac.
Ovo su novosti i izmene:

LINIJA 1
U smeru Ovča - Batajnica umesto dosadašnjih 17, biće 19 polazaka. U jutarnjem i popodnevnom špicu (06:05 - 08:05h i 15:05 - 17:05h) polasci će saobraćati na 30 minuta.
U smeru Batajnica - Ovča umesto dosadašnjih 16, biće 15 polazaka. U jutarnjem špicu (05:45 - 06:45) polasci saobraćaju na oko 30 minuta.
Za oba smera su pomerena vremena polazaka.

LINIJA 2
U smeru Ovča - Resnik umesto dosadašnjih 16, biće 17 polazaka. U jutarnjem i popodnevnom špicu (06:50 - 07:50 i 15:50 - 16:50) polasci će saobraćati na 30 minuta.
U smeru Resnik - Ovča umesto dosadašnjih 15, biće 20 polazaka. U jutarnjem i popodnevnom špicu (05:52 - 08:52 i 16:52 - 17:52) polasci će saobraćati na 30 minuta.
Za oba smera su pomerena vremena polazaka.

LINIJA 3
Na liniji Beograd centar (Prokop) - Mladenovac - Beograd centar (Prokop) broj polazaka ostaje isti, uz manje promene vremena polazaka. Novina je da voz više neće stajati u Vlaškom Polju, Ralji i na stajalištu Ripanj tunel. Uvodi se novo stajalište Ripanj Kolonija.

LINIJA 4 ***NOVO***
Uvodi se linija za Lazarevac, u tri varijante:

1) Lazarevac - Ovča sa 2 polaska po smeru;
2) Lazarevac - Beograd centar (Prokop) 1 polazak po smeru;
3) Lazarevac - Resnik sa 6 polazaka po smeru (5 vikendom). Vremena polazaka i dolazaka vozova su prilagođena tako da u Resniku može da se preseda između linija Ovča - Resnik i linije Resnik - Lazarevac i obrnuto.

Redovi vožnje svih navedenih linija se nalaze u pretraživaču www.beovoz.rs, a uskoro će biti objavljeni i redovi vožnje u međugradskom i međunarodnom saobraćaju. Novi redovi vožnje stupaju na snagu 15.12.2019. i važe do 12.12.2020.

https://www.facebook.com/beovoz/

:(
 
Лазаревачки може за Овчу, рипањско - младеновачки не може?! :bash: Селективно и дискриминишуће до бола!!! Да су на време увели да младеновачки иде искључиво до Овче, имао би далеко више путника, ако треба цела линија 2 да се продужи до МЛД уз промену такта (и редукцију неких Ластиних линија), није ни чудо што му укидају 3 станице јер на овој сулудој траси до Прокопа једва да скрпе четрдесетак путника по возу, ако не и мање. А овамо ми као одговарају како су целог лета покушавали да изнађу решење... Јесу ђавола.
 
Taj BG:voz za Mladenovac i Lazarevac je obično zavitlavanje u političke svrhe. Prigradska železnica bez minimalnog takta od sat vremena i gradska bez minimalnog takta od 30 minuta je potpuna nebuloza u 21. veku. Bolje da su vratili Resnik - Ovča na 30 minuta...
 
Не слажем се, не видим разлог за константно фаворизовање искључиво Ресника... :wink: Боље да се линија 2 подели на 2 крила: Овча - Младеновац и Овча - Лазаревац. Јесте, такт би био нешто ређи, али и стари, добри Беовоз је на неким линијама ишао доста ређе него БГ воз данас, па није био толико крцат као БГ воз сада.
Штавише, уз све наведено, поборник сам тога да се читавом систему и врати изворно име - БЕОВОЗ. Ваља се подсетити где су му корени, ово, у великој мери насилно преименовање, се није примило код немалог броја грађана. Наравно, повратак изворног имена не би значио престанак важења БУС ПЛУС-а, ни случајно.
 
Какав би такт био са две такве линије? Слажем се за име, БГ воз је мало рогобатно.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=684495#p684495:3936eqq0 je napisao(la):
Рипањац 405 » Ned Dec 01, 2019 8:26 am[/url]":3936eqq0]Не слажем се, не видим разлог за константно фаворизовање искључиво Ресника...

Kao što sam već napisao, takt. Sa trenutnim brojem raspoloživih garnitura ne može se ostvariti od Ovče do Resnika na sat vremena, a da naizmenično produžavaju za Lazarevac i Mladenovac (za svaki grad na 2 sata). Takođe, nakon Resnika je jednokolosečna pruga u oba smera, te se smanjuje pouzdanost i tačnost polazaka. Ka Lazarevcu je bolja situacija jer je pruga nedavno remontovana. A ka Mladenovcu je blaga katastrofa, gomila signala ne radi, dešavaju se iskliznuća vozova, pruga je u generalno lošem stanju, problemi su sa putnim prelazima koji ne rade, čak i na remontovanom delu od Sopota do Mladenovca. Pritom je sada to jedini pravac na Koridoru X za teretne vozove pošto je alternativna pruga Rakovica - Mala Krsna zatvorena zbog remonta.
 
@ WLABmz
Фали гарнитура? Да, слажем се (тренутно), али исто тако ће се многе вратити са ремонта до реда вожње 2020./2021. надајмо се. Ремонтује се пруга за Малу Крсну? И то се слажем, али и то ће једног дана бити готово. Е већ овога за једноколосечну пругу сам се сит наслушао, мислим да је то обичан изговор главешина само да не учине нешто више по том питању у догледно време. Како је Беовоз могао уредно да иде туда? :roll:
Од свих Штадлера које тренутно имамо, треба бар 15 послати на прилагођавање за потребе БГ воза (избацивање 8 седишта првог разреда и њихова замена седиштима друге класе), 6 нека остане за ближи регио (до НС и сличне линије), а за даљински и међународни саобраћај треба расписати дугоочекивани тендер за ремонт локомотива и кола, дуго ништа није чињено по том питању и крајње је време да се мрдне са мртве тачке.
 
Рипањац 405":7f217grz je napisao(la):
Фали гарнитура? Да, слажем се (тренутно), али исто тако ће се многе вратити са ремонта до реда вожње 2020./2021. надајмо се.

Ti se nadaj na osnovu ne znam čega, a za godinu dana ćeš da vidiš da će brojčano stanje voznih garnitura biti ili isto ili još manje.

Рипањац 405":7f217grz je napisao(la):
Е већ овога за једноколосечну пругу сам се сит наслушао, мислим да је то обичан изговор главешина само да не учине нешто више по том питању у догледно време. Како је Беовоз могао уредно да иде туда?

Išao je tuda i večito kasnio. Tako je i propao Beovoz. Zbog večitog kašnjenja. Na početku je bio tačan kao što je i BG voz bio tačan kao na početku. I onda su krenula proširenja, nebulozni redovi vožnje, kašnjenja itd. Tako će propasti i BG voz! Posle prvog neuspeha samo bu**** pokušava da drugi put reši isti problem na isti način.

Рипањац 405":7f217grz je napisao(la):
Од свих Штадлера које тренутно имамо, треба бар 15 послати на прилагођавање за потребе БГ воза

Čekaj, na osnovu čega bi Grad Beograd potraživao 15 Štadlera od Srbija voza? To bi bilo kao kada bi rekao da Arriva treba da GSP-u Beograd pokloni 150 autobusa a GSP ih prilagodi za potrebe gradskog prevoza. Zamisli komšija ima 4 automobila i ti mu predloži da ti pokloni njegova 3 automobila da ih ti voziš i prilagodiš sopstvenim potrebama. Šta sve neću čuti... :laugh:

Рипањац 405":7f217grz je napisao(la):
а за даљински и међународни саобраћај треба расписати дугоочекивани тендер за ремонт локомотива и кола

Možeš ti da svašta da očekuješ, ali Srbija Voz ne planira nabavku novih lokomotiva i vagona, niti remont putničkih kola. Međunarodni saobraćaj će se u doglednoj budućnosti odvijati samo putničkim kolima susednih železničkih uprava, ako uopšte bude postojao pošto se u poslednjih 10 godina broj međunarodnih vozova smanjio za 90%. Ne bi bili prva zemlja u regionu koja je ukinula međunarodne vozove, evo primer BiH. Plan Srbija Voza je da se u unutrašnjem putničkom saobraćaju koriste samo EMV i DMV garniture, dakle bez lokomotivske vuče.
 
реално, за унутрашњи саобраћај ДМВ и ЕМВ раде посао. ем лакше путницима, ем лакше особљу
 
Vrh