Šta je novo?

BEOVOZ - BG:VOZ - stanje i mogućnosti

Ти млади људи ће једног изласка Сунца да се претворе у дивљаке и сруше овај град. Треба их зауставити и заменити целу власт.
 
Druže, biće ti lakše na forumu ako ne budeš svaki post tumačio 100% bukvalno. Bio sam ironičan.
Niko pri zdravoj pameti ne bi podržavao ovakve stvari.
 
Сад је хит да се по граду пишу маркером инстаграм налози, углавном клинки, све са циљем већег броја "пратилаца" чиме се дува свој его.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=662455#p662455:2jo9gkb7 je napisao(la):
Bender Rodriguez » Sub Sep 21, 2019 11:48 am[/url]":2jo9gkb7]Ne raumete vi to. Koja je poenta toga što navijaš za Partizan/Zvezdu/Prnjavor... ako ostatak grada ne zna za to?
Ajde realno, zar vi ovde ne želite da ostatak grada zna gde živite? Čime se bavite? Odakle ste? Koje ste godište...?
I zar ne mislite da su to informacije od izuzetnog značaja za vaše komšije i sugrađane?

C,c,c... Ti mladi ljudi ostavljaju zapise o svojim životnim dostignućima da ih buduće generacije uče i nasleđuju, a vi tako o njima... Sramota.

Hehehehe.. tako je :mrgreen:

ПЕТРЕ, kažeš pljuju po ulici.. jedan klinac je isto u bg vozu toliko napljuvao ispred svog sedišta da je napravio pravu malu baricu... Nije mi palo na pamet tad to da slikam ali neverovatno mi je bilo.. kolika količina pljuvačke i šta je poenta tog pljuvanja... ali dobro ne moram ja sve baš da razumem..

I slažem sa tobom da treba zameniti celu vlast... jednom ćemo stvoriti tu kritičnu masu, nadam se uskoro...
 
Не кажем само ја, има још људи којима се гади тај простаклук. Већина на то гледа као нешто нормално, уобичајено. :|
 
Da li postoje bilo kakvi konkretni planovi (realni rokovi, troskovi) za izgradnju podzemne stanice izmedju stanica Karadjordjev Park i Vukov Spomenik negde kod Slavije? Cini mi se da sam vidjao neke kvazi planove i izjave na tu temu po stampi.
 
Već su usvojili ideju: stanica u Makenzijevoj je u aktuelnom planu 2 linije metroa + 4 linije BG:voza, i tu je predviđeno ukrštanje sa metro linijom br. 2.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=663562#p663562:vbl914c8 je napisao(la):
Пантограф » Uto Sep 24, 2019 9:24 pm[/url]":vbl914c8]Već su usvojili ideju: stanica u Makenzijevoj je u aktuelnom planu 2 linije metroa + 4 linije BG:voza, i tu je predviđeno ukrštanje sa metro linijom br. 2.
Hvala na informaciji. Da li je Stanica Makenzijeva samo na nivou ideje ili postoji nesto konkretnije? I ako postoji da li je planirana realizacija Stanice Makenziejva nezavisna od "izgradnje metroa" i da li se znaju rokovi? Licno sam skeptican sto se tice "metroa" ali tuneli za voz vec postoje pa mi se realizacija jedne podezemne stanice kod Makenzijeve/Slavije cini kao ambiciozan ali koliko toliko realan cilj. Ta stanica bi mogla da se koristi i za vozove prema Novom Beogradu i prema Rakovici pa ima smisla potrositi novac na nju.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=661892#p661892:1fb6cpqp je napisao(la):
Norexan » Thu Sep 19, 2019 5:44 pm[/url]":1fb6cpqp]
b073f9a030e6d23bd0859b64e612510b.jpg


И даље не видим сврху Ресник - Младеновац/Лазаревац. Чини ми се као да ништа нису научили из Овча - Панчево.
Зар није боље Београд Центар - Младеновац/Лазаревац/ Ресник јер онда ту људи могу да преседају на прву линију?


Jbt, hoce li iko ikada povezati prokletu Rakovicu sa Novim Beogradom kako treba ili cemo doveka biti osudjeni na neuskladjena presedanja i onaj ocaj od 94ke?
 
зар није логично да се споје линје 2 и 4 у једну? размак између њих је једна станица, а пропусна моћ пруге то омогућава
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=663895#p663895:7ga47x9c je napisao(la):
Novkabl » 25 Sep 2019 05:40 pm[/url]":7ga47x9c]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=663562#p663562:7ga47x9c je napisao(la):
Пантограф » Uto Sep 24, 2019 9:24 pm[/url]":7ga47x9c]Već su usvojili ideju: stanica u Makenzijevoj je u aktuelnom planu 2 linije metroa + 4 linije BG:voza, i tu je predviđeno ukrštanje sa metro linijom br. 2.
Hvala na informaciji. Da li je Stanica Makenzijeva samo na nivou ideje ili postoji nesto konkretnije? I ako postoji da li je planirana realizacija Stanice Makenziejva nezavisna od "izgradnje metroa" i da li se znaju rokovi? Licno sam skeptican sto se tice "metroa" ali tuneli za voz vec postoje pa mi se realizacija jedne podezemne stanice kod Makenzijeve/Slavije cini kao ambiciozan ali koliko toliko realan cilj. Ta stanica bi mogla da se koristi i za vozove prema Novom Beogradu i prema Rakovici pa ima smisla potrositi novac na nju.
Prosto je.
Ako ne budu gradili metro, tu stanicu neće nikada napraviti (iako je bila davno crtana, arh. Mirjana Lukić je to radila).
Ako, međutim, budu pravili metro kako planiraju, kroz Makenzijevu, onda će istovremeno morati da prave i tu stanicu, jer će im u suprotnom putnički vozovi ići jedan ispod drugog, bez mogućnosti presedanja, što bi bio još jedan naš doprinos trijumfu gluposti u svetu.
 
Uskoro će biti godinu dana od kako ne rade jedne pokretne stepenice koje vode od perona na površinu na Vukovom spomeniku (pokidan onaj gumeni rukohvat-traka, da li je još nešto osim toga problem ne znam).

Jutros dolazi voz iz Batajnice u 7:38, izlazi 200 ljudi, stepenice na dole rade, stepenice na gore stoje, kažu ljudi iz održavanja da često iskače neka sklopka kad se motor optereti jače (jutarnji i popodnevni vozovi iz Batajnice/Zemuna/NBgd...) Peške do gore... Pokušavali ljudi da uđu i na ove pokvarene stepenice, jer se čep formirao, sporo se penjemo, bezbednjak nije puštao jer su mu tako rekli, zvao policiju motorolom jer ne može sam da zaustavi ljude, cirkus i haos...
 
Лудило. Искаче кад се оптерети јаче...

Па за шта су планирали мотор? Ко је пројектовао заштиту?
АКо нема друге, онда нека стоји један безбедњак да регулише да се стоји само на свакој другој степеници.
 
Verujem da je sve to isprojektovano i uradjeno kako treba, ali izgleda da zaboravljamo kada je uradjena ova stanica. Davne 1995 je pustena u rad, i za sve ove godine koliko znam nije nesto puno ulagano u nju. Po meni ona se dobro drzi, gledam pod i sve ploce su na svom mestu, veoma kvalitetno odradjeno, ali boli sto stanicu lose odrzavaju sto se najvise odnosi na pokretne stepenice. Mada za takvu stanicu fali jos jedan prilaz peronima da li sa stepenicama ili sa liftovima, da moze da se izadje negde u Ruzveltovoj ispod AMS.
 
Lift i postoji sa druge strane perona. I on izlazi u dvorištu AMS-a. Samo što nije za javnu upotrebu.
 
Ту беше пожарни излаз и паркинг место за ватрогасно возило.
 
Tesko da bi danas bilo i majstora i nasih firmi da urade ni priblizno kako je uradjena tad ,a radjena u najgore vreme .
 
Slažem se. Kako je to izgledalo u vreme kad je otvoreno!
Sećam se, gledao sam kroz ogradu dok je rađeno. Kakva je to rupetina bila! Ogroman posao, vreme teško, rat, sankcije... A sad zvrji i propada.
Bez obzira na vlasti, koje dolaze i prodaju, neke stvari mora da određuje struka i da se kontinuirano grade i razvijaju. Ovako je sve besmisleno, ako pojedini kažu da je sve pre njih bilo bez veze i da istorija počinje od njih.
 
Суштина је у томе да се не могу такви пројекти и објекти након изградње од стране државе препустити на вољу кориснику, тј. железници, већ се мора вршити стални надзор стања и одржавања и спроводити све поступке који су неопходни да не би дошло до пропадања.
 
Вала, ако једна институција каква је државна железница није у стању да одржава једине покретне степенице којима располаже, онда тај ентитет, можда, и не би требало звати државом.
 
Vrh